Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: DRFR2 | Ronde 2 | Suzuka | 7 september 2017

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard DRFR2 | Ronde 2 | Suzuka | 7 september 2017

Tijdschema
    Maandag 4 tot en met woensdag 6 september is er van 19:00 tot 23:00 een testserver beschikbaar.

Donderdag 7 september 2017
    18:45 – 20:00 Vrije training
    20:00 – 20:15 Kwalificatie
    20:15 – 20:45 Start eerste race (staande start)
    20:55 - 21:05 Vrije training (race 2)
    21:05 - 21:35 Start tweede race (top 10 reversed grid)

Het wachtwoord voor de race wordt per mail naar elke deelnemer verstuurd.

"Trackguide"
    Lastig te vinden (of slecht gezocht), Cam Stark (Apex?) heeft vorig jaar een trackguide voor Suzuka gemaakt.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Team Hasselhoff is er morgen bij hoor!

ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Team Hasselhoff is er morgen bij hoor!

+1

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Voorbereiding
    Dinsdag en woensdag gereden, woensdag leek iedereen flink sneller dan dinsdag (waarschijnlijk q run). In de vrije training voor de race ging het wel weer lekker.

Race 1
    Aardige start, 2 wijd met Roy door de eerste bocht heen. ik geef het voor ingaan van bocht 3 op en laat hem gaan. Steve lift mee maar komt te ver naar links en raakt me en we spinnen beide. Fast repair gepakt en toen nog een spin door domme fout in de hairpin. Gereden totdat ik 10 inc had en maar gestopt, ik vond het een kansloze missie.

Race 2
    Achteraan gestart op plek 24, goede start en uit de problemen gebleven, na eerste rondje lag ik 16e. Lekker door kunnen rijden en ik was me mentaal aan het voorbereiden op een gevecht met Roy (vorig seizoen op zolder ook gaaf gevecht mee gehad), toen we langs Johan waren ging ik in pursuit mode maar helaas ging Roy bij uitkomen van Spoon achterstevoren. Toen hard richting Hans Stapel gereden maar helaas kwam wat ronden tekort. Uiteindelijk 6e geworden waar ik vooraf dik voor getekend had. Ook mijn persoonlijk snelste tijd gereden zonder draft in deze race, een 1:56.2xx

Gave race ik heb me geamuseerd heren, op naar Canada.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Kwalificatie
    Ik had in de voorbereidingen naar Suzuka toe moeite om in de 1:57 te komen, maar in de dinsdag voor de race wist ik een 1:57.6xx neer te zetten. Ik hoopte dat ook met de kwalificatie voor elkaar te kregen. In het begin liet ik eerst een aantal mensen voor mij vertrekken om een beetje vrije baan te krijgen. Dat lukte voor een deel. Na 3 rondjes rijden had ik steeds mijn tijd verbeterd en was ik op een 1:57.608 uit gekomen. Met nog 3 minuten op de klok weer de baan op gedoken voor een laatste poging. En wat voor een; ik wist een 1:57.484 neer te zetten wat helaas niet meer dan een 17e startplek opleverde.

Race 1
    Bij de start kwam ik goed weg en het was even zoeken naar een plekje op de baan, en deze keer kwam ik er wel zonder kleerscheuren vanaf en kon ik mijn race vervolgen. Op een gegeven moment reed ik in de buurt van Kevin. Echt ronde naar ronde hebben wij op minder dan 0.5 seconden van elkaar gereden. En af en toe kwam Ruud er ook nog bij. En alle gevechten waren gewoon super clean met respect voor elkaar. Heerlijk om zo te racen. Door een foutje van Kevin had ik een gat van 2 seconden op heb. Dit heb ik tot het eind van de race weten te vergroten tot 6 seconden, omdat hij bezig was om Roy en Ruud van zich af te houden. Uiteindelijk kwam ik als 12e over de streep.

Race 2
    De 2e race was minder spannend, maar wel erg succesvol. Doordat Danny kroes niet mee deed de 2e race kon ik vanaf de 11e positie aanvangen. Op een gegeven moment nog in een clubje met Roy en Marcel gereden, maar die waren toch net iets sneller. Maar door fouten van anderen wist ik mij naar de 7e plek te rijden. In de laatste paar ronden kwam Sebahattin dichterbij en probeerde in de laatste ronde toch nog een aanval. We raakte elkaar nog wel bij het ingaan van de laatste chicane, en daardoor even uit mijn concentratie en bleek ik nog in z'n 3e versnelling te staan, terug naar 2e verzet en weer gassen en daardoor wist ik nog wel voor te blijven. Bij het terug kijken van de replay vond het zelf niet helemaal netjes dus wil ik nog wel mijn excuses aanbieden aan Sebahattin.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten