Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: DRFR2 | Ronde 1 | Imola | 31 augustus 2017

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard DRFR2 | Ronde 1 | Imola | 31 augustus 2017

Tijdschema
    Maandag 28 tot en met woensdag 30 augustus is er van 19:00 tot 23:00 een testserver beschikbaar.

Donderdag 31 augustus 2017
    19:00 – 20:00 Vrije training
    20:00 – 20:15 Kwalificatie
    20:15 – 20:45 Start eerste race (staande start)
    20:55 - 21:05 Vrije training (race 2)
    21:05 - 21:35 Start tweede race (top 10 reversed grid)

Het wachtwoord voor de race wordt per mail naar elke deelnemer verstuurd.

"Trackguide"
    Lastig te vinden (of slecht gezocht), VRS heeft een datapack beschikbaar. Volgens mij is deze video daar uit:
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik ben zelf niet aanwezig bij de race (trouwerij van vrienden van Diana), Nick neemt dat waar. Ik probeer natuurlijk wel bij een aantal testsessies te zijn.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Ik ben nog op vakantie...
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Junior Member

Standaard

Om het hier maar even officieel door te geven.. Ik zat in Positive Sim Racing (niet te verwarren met PER) maar heb onlangs de overstap gemaakt naar ERT (Evolution Racing Team).. Dat het maar weer duidelijk is

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArjandeV Bekijk bericht
    Om het hier maar even officieel door te geven.. Ik zat in Positive Sim Racing (niet te verwarren met PER) maar heb onlangs de overstap gemaakt naar ERT (Evolution Racing Team).. Dat het maar weer duidelijk is
    Zal ik de teamnaam bij de inschrijving wijzigen?

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Zo de nieuwsbrief is de deur uit (voor het eerst met Mailchimp dus het is even spannend).

Daarnaast heb ik dankzij Eric een carset kunnen maken, download: https://www.dropbox.com/s/sp8gjp628k...arset.zip?dl=1

Alle decal bestanden staan daar al in en enkele paints die ik toegestuurd heb gekregen. Wil je je paint er bij hebben staan (handig als je ooit het replay bestand wilt bekijken met de juiste skins), stuur mij de paint dan toe dan voeg ik deze toe.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten