Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: DRFR2 | Alle geruchten, persberichten en teampresentaties

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard DRFR2 | Alle geruchten, persberichten en teampresentaties

Voordat Eric me voor is
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Voordat Eric me voor is
    Yup, en je was me al voor op de FB-page
    facebook digitalracing.nl
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eansys Bekijk bericht
    Yup, en je was me al voor op de FB-page

Spoiler Skidmark is als volgende aan de beurt
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard Livery presentatie Skidmark Racing Team [SRT]

afgelopen vrijdag in de late middag was er enige activiteit waarneembaar in de pits en op de baan van het circuit Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari.
    Het Skidmark Racing Team [SRT] was al bezig met enige voorbereidingen voor het komende DRFR2 kampioenschap [DRFR2].
    Na een succesvol eerste seizoen was dit dan ook een logische stap om ook het 2e seizoen mee te gaan doen.
    Het team sloot het eerste seizoen op een 3e plaats.

Na de laatste race van het eerste seizoen van DRFR is de Formule renault 2.0 bolide van het team naar de garage gebracht en volledig uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet.
    Afgelopen vrijdag waren dan ook de eerste meters van de opnieuw gebouwde bolide.
    In het begin van de middag maakte het team ook bekend om voor 85% met de zelfde livery te rijden er zullen kleine wijzigingen en enkele sponsoren wijzigen.

Ook werd er bekend gemaakt dat er dit seizoen niet 1 maar 2 auto's zijn ingeschreven om mee te doen met het kampioenschap.
    Op dit moment wordt er hard gewerkt om de 2e auto op te bouwen en klaar te maken voor het seizoen.
    Dit jaar zal ook Kevin Benningshof instappen en maakt hiermee een overstap van de GT3 naar de Open-wheelers.
    De overstap betekent niet dat Kevin volledig overstapt, met een nieuw ZAC kampioenschap mogelijk in het verschiet zal hij daar zeker ook bij aanwezig zijn.

Hoewel de volledige startlijst voor het komende seizoen van DRFR2 nog niet bekend is zijn de doelstellingen van het team wel bekend:
    ''Een aantal toppers hebben te kennen gegeven mee te doen en we zijn er van overtuigd dat er nog meer zullen volgen. De competitie in dit kampioenschap zal zoals gewoonlijk weer zeer sterk zijn. Zo zien we dat het Team DFTBA dit jaar ook aanwezig zal zijn en zal dit onze grootste rivalen zijn om ons te weerhouden van de overwinningen en podiums.
    De top 5 is zeker haalbaar als team zijnde en 1e rijder Nick Koole richt zijn vizier op een top 3 klassering.

Laatst gewijzigd door mister.koole; 28 juli 2017 om 16:30

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Je foto's doen het hier niet.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Hier ook niet

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

vreemd bij mij doen ze het wel, zal het is bekijken!

Standaard

Nu zie ik ze wel. Gave livery!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Hier wel

Standaard

Hier niet
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Ik zie ze nu ook niet meer.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Op PC niet. Op tapatalk wel.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten