Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 27 van 27

Discussie: DRFR2 | DigitalRacing.nl Formula Renault 2.0

Junior Member Sanderrr's schermafbeelding
    Naam
    Sander Adams

Standaard

Mooi initiatief wederom! Ben erg happy met de keuze qua circuits, na de geboorte van mn zoon wat minder (lees: niet) actief geweest met iRacing maar nu weer een mooie reden om dat weer op te pakken Ga dus proberen om binnenkort een aantal test-sessies mee te pakken en hopelijk enigszins mee te kunnen komen!

Teamnaam: Sapa Racing
    Startnummer: 3
    When I look fast, I am not smooth and going slowly. When I look slow, I am smooth and going fast

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door streetboyii Bekijk bericht
    Even een korte vraag.

21:00 - 21:30 (top 10 reversed grid) Zou deze 15 min. later kunnen starten ?
    Sanitaire stop en een peukje zou fijn zijn, bij een start om 21.00 uur is de tussentijd net iets te kort .
    Dat hadden we tijdens de Kia cup enkele jaren geleden. Dat werd destijds als te lang ervaren. Ik wil wel er naar toe dat de sessie voor race 2 op een vast tijdstip begint. Ik ga er het volgende van maken:
    20:45 einde race 2
    20:55 sessie race 2 open
    21:05 race 2

Dan heb ik genoeg tijd om de tweede sessie in te stellen en start ie ook om 20:55 en heeft iedereen genoeg tijd om wat dan ook te doen en is er genoeg tijd om in te loggen.

Ik pas de openingspost even aan.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten