Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30

Discussie: [DRGTC3] ronde 4: Zolder | 20-04-2017

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Hi Ruud, ik heb Robert Saalmink een WhatsApp bericht gestuurd en gevraagd of DRNL wil overwegen om Nordschleife te doen ipv alleen GP. Hij heeft het bij Marcel neergelegd en gaan het in overweging nemen. Robert stond er volgens mij wel positief tegenover.

En als het nu niks wordt, moeten we er misschien een los DRNL event van maken. Lijkt me ook leuk
    Ik hoop niet dat het nu wordt aangepast naar de Nordschleife. Ik ben niet zo heel goed op de Nordschleife en de GP had ik nog nooit eerder gereden(ook niet met andere auto). Omdat ik morgen op vakantie ga en de woensdag voor de wedstrijd pas laat thuiskom ook geen tijd meer om te oefenen. Gisteren daarom de GP even geoefened en een setup in elkaar geknutseld. Snelste tijd gekomen tot een 1.56.948

Member streetboyii's schermafbeelding
    Naam
    Hans Hasperhoven

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TonCoronel Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat het nu wordt aangepast naar de Nordschleife. Ik ben niet zo heel goed op de Nordschleife en de GP had ik nog nooit eerder gereden(ook niet met andere auto). Omdat ik morgen op vakantie ga en de woensdag voor de wedstrijd pas laat thuiskom ook geen tijd meer om te oefenen. Gisteren daarom de GP even geoefened en een setup in elkaar geknutseld. Snelste tijd gekomen tot een 1.56.948
    Volledig mee eens Ton. Ik ben voorstander van de Northschleife echter had dit dan eerder aangegeven moeten worden.
    Lijkt me zeker gaaf om deze als race te doen maar dan minimaal 1,5 uur of zo.
    het voorstel van Jeroen is zeker een aanrader.
    Of zoals Ruud aangeeft een event van een paar race`s met elke race een andere auto.
    Mooiste zou zijn om dan elke opvolgende race een snellere auto te nemen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mister.koole Bekijk bericht
    Beste mensen ik wil even kwijt dat de frustratie niet naar 1 iemand is gericht maar in het algemeen. Tijdens de openingsrondes van de wedstrijden gebeurt er te veel onnodige dingen. Dit treft niet alleen mij maar meerdere mensen die al eerder zijn gestopt. Bij mij was het nu gewoon ff de maat vol en mijn plezier is verdwenen.
    Hey Nick, jammer om te horen dat je er geen fun meer in hebt! Ook dat er blijkbaar al mensen zijn gestopt vanwege de incidenten.

Ik merk zelf dat de Porsche op koude banden heel onvoorspelbaar kan reageren. Ik had het zelf op Zandvoort zoals bekend is... Hij slaat dan van achteren vast en trekt ineens naar links of rechts en je bent gewoon passagier. Tel daarbij op dat de baan om een of andere reden ook anders is tijdens de race en je hebt een recept voor chaos. Tijdens mijn incident op Zandvoort remde ik zelfs eerder dan normaal en volgens mij remde Ton ook niet extreem laat vorige week. Rembalans tijdens de start verder naar voren helpt ook niet of nauwelijks.

Vreemd genoeg heb ik er nog niet heel veel op 't iR forum over gehoord, terwijl ik in het echt me niet kan herinneren ooit een Porsche op die manier te hebben zien crashen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve Claeys Bekijk bericht
    Ik had er graag nog eens opgedrukt dat het zeer onrespectvol is, te liggen chatten met andere rijders die ook uit de race zijn, terwijl de race in volle gang is.
    Wil je praten, dan ga je private maar niemand heeft boodschap aan het geleuter tijdens de race.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Dit gaat ook in tegen de algemene regels van DRNL. Tijdens de race wordt er niet gechat! Is de laatste tijd wat minder onder de aandacht gebracht en ik denk dat het tijd wordt voor de organisatie om maar eens een serieus algemeen reglement op te stellen.
    Ik heb er op 't forum nog een opmerking over gemaakt na Spa, maar kreeg toen een grote mond terug (die werd door een aantal gelukkig wel terecht gewezen maar er veranderde verder helaas weinig). Toen ik op Zandvoort een q-lap in rook op zag gaan nadat een chat mij afleidde heb ik alles uitgezet. Vond (en vind) ik wel jammer. Een sorry moet wat mij betreft kunnen, maar daar moet het wel bij blijven.

Het heeft er denk ik ook mee te maken dat er een hoop nieuwe namen zijn en dat helaas Marcel en/of Robert een paar keer door onfortuinlijke omstandigheden niet aanwezig zijn geweest. Vóór een q-sessie in het paars even de chatregels langs laten komen zal denk ik wel genoeg zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TonCoronel Bekijk bericht
    Eens. Nu te laat om te wijzigen. Ik hoop dat DRNL kans ziet om na afloop van dit kampioenschap een losse race te organiseren. Als er animo is wil ik zelf ook wel wat hosten.

Let wel op Ton, het is niet GP, maar BES/WEC lay-out! De laatste chicane is daar anders.

Standaard

De thread voor de Nurburgring staat online.

We gebruiken voor deze ronde de BES/WEC layout. Voor wat betreft de ideeën om de Nordschleife te gebruiken, hebben we besloten dat het te kort dag was om dit nog te wijzigen voor iedereen, gezien de beschikbare oefentijd. Wel bekijken we de mogelijkheid om de Nordschleife als los evenement te doen, aansluitend deze ronde van het GTC. Hiervoor doen we dan apart een aankondiging.

Heeft iemand voor mij een linkje naar de replay van Zolder? Dank!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Heeft iemand voor mij een linkje naar de replay van Zolder? Dank!
    Ik kan wel een replay beschikbaar stellen. Ik zal je melden als die online staan. Ik hoop dat dat vandaag lukt, anders is ie morgen beschikbaar.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten