Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 44

Discussie: [DRGTC3] ronde 3: Le Mans | 06-04-2017

Standaard [DRGTC3] ronde 3: Le Mans | 06-04-2017

Ronde 3: Le Mans

Voor de derde ronde van dit GTC kampioenschap gaan we naar Le Mans. Voor de recente ZAC rijders nog een verse herinnering, maar de Porsche maakt het alsnog tot een hele andere uitdaging.

In het kampioenschap is de strijd in alle hevigheid los nu. Danny Kroes doet goede zaken en leidt de dans na twee overwinningen uit 2 races met 40 punten, 10 meer dan Fabian de Jong op plek 2. Jarno Pannekeet is derde met 22 punten, op 1 puntje gevolgd door Ton Jansen. Ton pakte beide poles tot nu toe, maar moet dit nog omzetten in een overwinning.

Tijdschema
    17:15 - 20:15 Vrije training
    20:15 - 20:30 Kwalificatie (open)
    20:30 - 21:15 Race (Staande start)

Oefensessies
    Woensdag 29 maart 18:00 - 22:00
    Vrijdag 31 maart 18:00 - 22:00
    Dinsdag 4 april 18:00 - 22:00

De oefensessies zijn Benelux leden only, geen wachtwoord is nodig. De sessies zijn onder Hosted Sessions te vinden in iRacing.

Mocht je zelf een testsessie willen hosten, vermeld in de naam dan DRGTC3 en post hier de details.

Serverinstellingen
    Layout: 24h
    Weer: iRacing Defaults
    Time of Day: Late Afternoon
    Starting Track State: Moderately Low Usage (30%), Automatically clean marbles aangevink.

Teamspeak
    Iedereen is welkom op Teamspeak. Server adres: 85.236.109.244:14137 (geen wachtwoord nodig).

Sponsoring
    Buiten de inzet van Gerben, Marcel, Niels en Robert (alfabetische volgorde) is er geen sponsoring. Wil je ons financieel bij staan om de websitehosting, forum en gehoste sessies te dragen doneer dan hier.

Links
    DRGTC3 algemene thread
    Teampresentaties
    DRGTC leaguepagina op DigitalRacing.nl
    Carset download (9-3-2017 bijgewerkt)

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Van de week al via de website al afgemeld maar bij deze nog even via het forum.

Ik zal niet kunnen meedoen door dat ik vanaf 5 tot 11 april in Valencia, Spanje zit. Dat weekend is er een Nascar wheelen euro race op circuit torma valencia.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Standaard

Vanavond vanaf 18:00 is de eerste testsessie op dit gave circuit! Daarnaast heb ik alle deelnemers een mailtje gestuurd met de laatste details.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Vanavond vanaf 18:00 is de eerste testsessie op dit gave circuit! Daarnaast heb ik alle deelnemers een mailtje gestuurd met de laatste details.
    Even opletten. Vandaag is er een update. Die begint om 15:00 uur en zal waarschijnlijk wel een paar uur duren. Het is ook even afwachten of iRacing vanavond stabiel is, want veel Amerikanen zullen dirt willen proberen.
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Standaard

Had ik gezien, ik had gehoopt dat die wel om 1800 zou klaar zijn.
    DigitalRacing.nl

Junior Member

Standaard

Ik heb nog geen sessie gezien voor vanavond. Gaat dat wel lukken

Junior Member

Standaard

Ruben Vanbuel heeft een server gehost op lemans, zelfde server settings.

Allen welkom

Standaard

Mooi dan...

Hij staat nog bij Pending Sessions, wel gek want iRacing was volgens mij prima op tijd weer online

Ik waag er een mailtje aan.
    DigitalRacing.nl

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Zondag 2-4-2017 20.00 - 22.00u host ik een sessie op LeMans.
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ruud, bedankt voor het hosten van de server.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Mijn pc is kapot ik zal dus nu even trainen op een slechte laptop met maar 1 scherm maar hopelijk morgen me game pc weer terug

Standaard

Gisteravond was het lekker druk zag ik, 16 man ofzo. Ik was helaas te laat voor de drukte maar kwam Hans nog even tegen.
    DigitalRacing.nl

Member streetboyii's schermafbeelding
    Naam
    Hans Hasperhoven

Standaard

Heb je nog een goede tijd kunnen neerzetten met de setting`s die ik je gegeven heb ?

Standaard

Ehm.... neuh dus... maar wat in het vat zit...
    DigitalRacing.nl

Standaard

Waarschijnlijk zal ik er morgen niet zien ivm het echte racen heel misschien ben ik er wel maar dan zien jullie me wel verschijnen is er toevallig een schrap resultaat in dit kampioenschap

Standaard

Ik zal even in de gaten houden of de server de lucht in gaat vanavond, omdat ze weer onderhoud hebben aangekondigd. Ik had de server al gescheduled voor de onderhouds aankondiging, dus hopelijk gaat het nu wel goed.

Zelf ben ik trouwens iets later.
    DigitalRacing.nl

Standaard

De sessie staat er nog steeds in, nu iRacing weer online is. Dat zal dus wel goed gaan
    DigitalRacing.nl

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Helaas kan ik niet op thuis zijn om te racen. Sorry voor de late melding maar is totaal onverwacht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Ik moet helaas afmelden mijn hall sensor van het gas pedaal is stuk, klote troep....
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Junior Member

Standaard

En het wachtwoord is? Ik heb geen mail gehad hierover...

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik heb de mail wel gewoon gehad. Hoop dat niemand het erg vind dat ik het hier neer zet.

Wachtwoord: Simonsen
    Power by Cosworth

Standaard

Ik had verwacht met een uurtje wel klaar te zijn met de belasting aangifte controleren van moeders, helaas loopt dat uit succes mannen! Balen... Le Mans is gaaf!
    DigitalRacing.nl

Standaard

Poeh, dat was een thriller. Ik pakte in de kwalificatie in m'n eerste getimede ronde een 0x bij de muur en dus was m'n ronde ongeldig. Save voor P2 gegaan daarna.

Tijdens de start weer achter Ton aan naar de eerste bochten toe (). Dat ging goed, totdat Ton een slowdown kreeg. Lag ik 1e en dacht ik naar de finish te kunnen cruisen. Ton kwam echter snel weer terug en ging harder dan ik dacht. Ik hield hem even op 2,5s, maar toen hij onder de 2s kwam wilde ik de turbo erop zetten. Dat ging gelijk fout (mechanical problem in the left foot). Weg P1. Toen bij de Ford chicanes een slowdown en 3s achter. Daarna begon de turbo te werken en kon ik hard richting Ton. Die maakte ook een paar foutjes en zo kreeg ik P1 weer in de schoot geworpen net voor de laatste ronde. Vervolgens kon ik naar de finish cruisen.

Een overwinning was alweer even geleden... Voelt nog steeds goed

Senior Member rinussie's schermafbeelding
    Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Toffe race gehad,

Quali ging redelijk en bij de start kon ik gelijk doorstoomen naar P9.
    Daarna lange met vijf ander in gevecht geweest voor p4 of p5. iRacing is nog niet mijn core race sim dus ik moet erg wennen aan de cut tracks. Elke ronde wel 1 dus telkens kon ik aansluiten bij de groep en telkens moest ik weer een gat laten ivm met de cuttrack en de daarbij behorende tijdstraf. Het ging lekker en ik krijg een plaats zeven cadeau doordat er een paar in de rondte gingen na carnage.
    Lekker gevecht gehad hierna tot ik een tikje van iemnad kreeg en ik hard in de vangrail belande.

Iemand moet mij even uitleggen hoe ik de pits instel want na de reparatie kreeg ik ook 100ltr benzine waardoor ik na terugkomen op de baan wel de rechte lijn snelheid had maar veel tijd verloor in de porche bochten.
    Juist doordat ik langzamer door de porches ging kreeg ik voor een tweede keer een tikje. Dit was twee ronde voor het einde.
    De schade en tow zorgde ervoor dat het witgeblokte viel terwijl ik nog aan het reparen was.

No hard feelings....

Ik heb mezelf zeer vermaakt.
    Wheel: OSW DDW with mod30 and mod 27 | Pedals: HE-Pedals pro | Shifter: HE seq Shifter | Dashmeter pro | MSI GTX1080 | 3 x LG27inch @ 5918 x 1080 | Intel Core i7 4770K @ 4Ghz | MSI z87-g45 gaming | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1866 Mhz | Cooler Master 1000W | Sennheiser PC 363D Headset | Windows 10 64bit

http://www.rareendurance.nl
    https://nl-nl.facebook.com/RareEnduranceTeam/

Junior Member

Standaard

was weer fun .

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten