Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 58

Discussie: [DRGTC3] ronde 2: Zandvoort | 23-03-2017

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik hoop ook nog steeds in de 39ers te komen. Dus daar ga ik voor in de kwalificatie. Ik heb er ook weer zin in.

Oh ja.... Raceday!!
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Junior Member knightvision's schermafbeelding
    Naam
    Leandro Klooker

Standaard

Hoeveel liters zal voldoende zijn voor de race?

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ik heb hetzelfde als Marcel. Echt snel zal ik nooit zijn op Zandvoort. Tevreden als ik vandaag een top 5 finish haal.

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knightvision Bekijk bericht
    Hoeveel liters zal voldoende zijn voor de race?
    100 liter zal zeker voldoende zijn. Als je iSpeed op de achtergrond laat mee draaien, dan kun je je eigen verbruik zien en kun je zelf berekenen hoeveel liter je voor 45 minuten racen nodig hebt. Ik vermoed dat je met hetzelfde als dat je voor Spa hebt gebruikt, je op Zandvoort ook wel de finish haalt.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Helaas moet ik me afmelden voor Zandvoort. Ik heb gisteren mijn rechter enkel geblesseerd waardoor gas geven nog moeilijker wordt.
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Standaard

Heeft er iemand vanavond nog livestream meelopen? Pascal?

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik ben er vanavond niet bij heren. Ik heb een steenpuist in mijn nek die aardig wat pijn doet en net geraakt wordt door mijn headset. Laat staan de hoofdpijn die het op dit moment veroorzaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Wellicht dat ik het toch net kan redden... Niet veel geoefend maar genoeg om mee te doen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Standaard

Op de sessie zit geen pw, kan dat kloppen?

Senior Member rinussie's schermafbeelding
    Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Het zit vandaag helaas weer niet mee....

Vanwege werk geen simracen...
    Aan de andere kant
    Geen simracen zonder werk.....

Ik ben er dus niet bij
    Wheel: OSW DDW with mod30 and mod 27 | Pedals: HE-Pedals pro | Shifter: HE seq Shifter | Dashmeter pro | MSI GTX1080 | 3 x LG27inch @ 5918 x 1080 | Intel Core i7 4770K @ 4Ghz | MSI z87-g45 gaming | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1866 Mhz | Cooler Master 1000W | Sennheiser PC 363D Headset | Windows 10 64bit

http://www.rareendurance.nl
    https://nl-nl.facebook.com/RareEnduranceTeam/

Member streetboyii's schermafbeelding
    Naam
    Hans Hasperhoven

Standaard

Heren ik wil toch even mijn gal spuwen hier.
    Ik had een geweldige race.
    Direct bij de start 2 auto`s ingehaald, met 3 man door de eerste bocht en ging allemaal prima.
    Hele tijd op de 7de plaats weten te rijden tot, Iemand ( ik ga geen naam noemen) mij er vol achterin ploft.
    Daardoor naast de baan beland.
    Ik hoorde later dat deze persoon misschien geïrriteerd was doordat die daarvoor in de kopgroep ook al een keer naast de baan was beland.
    Ik vind het prachtig op te racen maar wanneer dat het zo moet gaan kap ik er mee.
    Nogmaals een oproep aan iedereen, blijf rustig, wacht je kans af.
    Je gaat echt niet de pijp uit als je ergens anders dan op plaats 1 eindigt.
    Hierdoor kom je zelf niet verder maar slimmer nog je verziekt ook de race voor een ander.

Jammer dat het zo moet gaan..

Naam
    Dennis

Standaard

Je mag best namen noemen hoor Hans. Je bent niet het enige slachtoffer wat Jarno heeft gemaakt deze race. Van iemand met zo veel ervaring is dat echt bijzonder amateuristisch te noemen. Zo onnodig agressief.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Naam
    Hans Hasperhoven

Standaard

Idd Denis, en 30 sec. later komt Timothy er vol in..

zie alhier,
    https://youtu.be/gEteL1ij26A?t=2400

Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door streetboyii Bekijk bericht

zie alhier,
    Nou moet ik ook zeggen dat ik niet heel erg blij ben met jouw actie daarna. Je steekt over precies op het moment dat ik er aan kom waardoor ik keen kan op kan en daardoor heel naar met de neus tegen de vangrail kom te staan wat ook race over is voor mij. Not amused to say the least.
    DRNL Championships:

Naam
    Hans Hasperhoven

Standaard

Denis bekijk ff de opname van mij.
    Ik ben al aan de andere kant op het gras dan zit jij nog op 1 sec. weg .

Standaard

Mijn excuses voor de Audi S in L1. Ik wilde samen met Ton bij Dennis wegrijden (onze pace leek een stuk beter), maar ineens blokkeerde de achterkant en toen kon ik Ton niet meer ontwijken. Ik snap er niks van, in heel de practice geen enkele keer last van gehad en nu wel.

@Hans, geen probleem om namen te noemen. Ook mijn excuses. Je remde af, waar ik normaal begin met gas geven. Dat had ik niet verwacht. Geen idee waar de berichten van irritatie vandaan komen. Ik had een big smile op m'n gezicht toen je begon te verdedigen (je was de 2e pas).

[Edit]Oh zie nu je filmpje. Je tikt inderdaad nog even extra de rem aan...

Naam
    Dennis

Standaard

Denis bekijk ff de opname van mij.
    Ik ben al aan de andere kant op het gras dan zit jij nog op 1 sec. weg .
    Ik moet vol in de ankers waardoor de achterkant blokkeert omdat jij recht voor mijn neus oversteekt. Had ik dat niet gedaan was er weinig van jouw zijkant over geweest.
    DRNL Championships:

Naam
    Hans Hasperhoven

Standaard

oke..

Standaard

Prima race jammer van de eerste ronde met ton jarno en Dennis had zeker leuke race geweest tussen ons. heb maar een ding op te merken en dat is niet bij mij gebeurt maar bij de eerste ronde ik zie iemand met Ayrton Senna Williams kleuren stelling auto bij de hairpin bij mijn team genoot Colin achterin rijden dan door duwen en dan nog door duwen in de zijkant waardoor hij over de kop slaat en een paar andere erop klappen ik snap misschien dat die gene te laat remde maar dat door duwen tot iemand over de kopslaat en alles slaat nergens op dat wou ik even kwijt

Fijns avond verder iedereen en tot de volgende race

Danny kroes

Standaard

Ik zeg Dennis maar bedoel iemand anders weet even niet meer wie sorry haha

Junior Member knightvision's schermafbeelding
    Naam
    Leandro Klooker

Standaard

zie alhier,
    Bedankt voor je filmpje! Helaas hoor ik wel dat iemand het over mij heeft in je filmpje bij de start van de race via teamspeak denk ik? voor een ongeval van Dinsdag? beetje sneu!
    Mocht ik een foutje hebben gemaakt betekend dit natuurlijk niet dat ik dit telkens doe he....net als de mannen die het voor vele hebben verpest in deze race. Die zullen ook wel niet telkens fouten maken lijkt me.

Naam
    Dennis

Standaard

Op TS worden wel vaker incidenten aangehaald. Zijn nou eenmaal dingen die mensen onthouden. Vooral niet te persoonlijk aantrekken.

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Ja, daar krijg je een harde huid door. Op tweakers heb ik ook een bepaalde reputatie. Ook al is die meestal grappig bedoeld. Van leren en weer door gaan.

Race gister was voor mij zeer gunstig uit gevallen. Tijdens de practise eigenlijk nooit een lekker rondje kunnen rijden. Verder dan een 1.39,9 kwam ik niet. Terwijl mijn optimum op 1.39.1 lag. Moest dus echt nog wel wat af kunnen. Gelukkig ging het in de kwalificatie een stuk beter. Daar een mooie 1.39.3 kunnen rijden en zo P7 op de start grid.
    Bij de start van de race ging alles goed, verloor wel een plekje omdat ik de buitenbocht van de Tarzan moest nemen. Daarna netjes aan kunnen haken en wachten op de eerste fouten. Die kwam er al snel toen Jarno dus een paar man mee nam in de Audi S (Of Hans ... bocht nu haha) Daarna ging het nog een keer mis voor me en zo kwam ik ineens op p3 te liggen. Fabian en Ton zaten nog wel vlak achter me maar ondanks de druk die vooral Fabian gaf achter me deze plek tot de finish kunnen houden. Mooi podium.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Zandvoort en ik zullen nooit vriendjes worden. Maar na de laatste testavond afgelopen dinsdag kwam ik toch redelijk goed rond. Mijn snelste rondje met race fuel was een 39.5 geloof ik.

Kwalificatie
    Eerst een redelijk safe en clean rondje gezet. Dit was een 39er dus ik was eigenlijk al tevreden. Later in de kwalificatie weet ik nog iets harder te gaan en rijd een 39.4. Goed voor de 7e plaats. Alleen jammer dat Robbert zo nodig die slipstream van Jeroen moest pakken en nog onder mijn tijd door gaat Uiteindelijk p8 dus, ook tevreden.

Race
    Ik had een redelijk start en ging als 7e de Tarzan bocht in volgens mij. Fabian volgen en rustig proberen te settelen. Dat ging iets anders want in de Audi chicane (die niet meer zo heet begreep ik op TS) werd het een grote puinhoop. Ik had het geluk dat ik de goede lijn had en zodoende kwam ik het eerste rondje als eerste over de streep. Danny had me in de Tarzan bocht al weer te pakken. Dus ik dacht probeer hem te volgen. Bij het aanremmen van bocht 9 raak ik de achterkant kwijt. Te laat geremd en mijn rembalans stond verkeerd. Blijkbaar had die zich na de kwalificatie terug gezet op de waarde van de setup. Ipv wat ik via de blackbox aangepast had. Ik dacht dat ik met me neus op de kerb stond dus wou snel het gras op rijden. Achteraf wijst Fabian mij erop dat ik eigenlijk veel meer in het midden van het circuit stond. Ik had beter daar even kunnen wachten want nu tikt Hans mij nog aan. Sorry Hans!

Ergens rond p20 weer het circuit op en proberen in een inhaalrace te rijden. Dat ging vrij aardig tot ik achter Remco Sol kwam te zitten. Hij had nogal wat last van lag, dus zijn auto stuiterde alle kanten op voor mijn neus. Uiteindelijk dacht ik een poging te kunnen wagen maar hij stuitert ineens voor me, ik schrik en slip er weer af in bocht 9...Nog verder terug gevallen en wederom proberen naar voren te komen. Soms sluit je heel snel aan bij iemand maar dan is inhalen op Zandvoort toch erg moeilijk. Helaas tikte in mij enthousiasme Steven Dewulf rond. Gelukkig verloor hij er geen plaats door. Uiteindelijk ben ik nog op p14 kunnen finishen. Maar er zat hier veel meer in.
    Power by Cosworth

Junior Member

Standaard

Kwalificatie:
    Ondanks dat ik best wat had geoefened van te voren met een 1.37.833 leek het in de kwalificatie ineens niet meer te lopen, in eerste instantie niet verder gekomen dan een 1.38.6** op p3. Gelukkig wel elke elke keer een vrije ronde kunnen rijden en uiteindelijkt nipt sneller dan Jarno.

Race
    Mijn start was niet ideaal, ik had verwacht dat Jarno er al naast zou zitten maar blijkbaar maakte de rest een vergelijkbare start. Zoals bekend werd ik er dus door Jarno in de voormalig Audi-S bocht afgeknikkerd. Ik luister mee met teamspeak (geen microfoon) en hoorde na afloop van de race dat ik in die bocht stil had moeten gaan staan ipv de auto naar achter laten rollen. Ik kan het enigzins begrijpen van Fabian omdat hij daardoor de muur raakte, echter het complete veld kwam er aan en ik stond midden op de baan, ik wilde geen risico lopen dat het één grote pile-up zou worden en daarom liet ik hem uitrollen om zo erger te voorkomen. Ik heb ook netjes gewacht totdat er ruimte was om mijn race te vervolgen.

Race vervolgt op P17! en door fouten van anderen en zelf geen fouten te maken icm een goede pace snel naar P5 kunnen rijden... toen kwam ik Fabian en Robbert tegen... rondenlang achter Fabian gereden en echt heel close geraced, ik kwam er met geen mogelijkheid voorbij. Voor 99 % was het een fair gevect, soms dacht ik wel even dat hij de deur hard dichtgooide maarja dat is ook racen. Uiteindelijk maakte ik toch weer een foutje en spinde, teruggevallen naar P7 maar weer snel achter Fabian en Robbert terechtgekomen. Helaas wederom was inhalen onmogelijk en uiteindelijk P5 gehaald.

De gevechten en close racing waren echt leuk! Maar voor mijn gevoel had ik deze race kunnen winnen of eventueel P2 door Jarno. Ik zag de ronderijden van P1-P2 in de race rond de 1.40.8+ terwijl ik in vrij ronden rond of onder de 1.40.0 zat. Ik heb nu wel een setup waarin ik niet superveel last heb van de bandenslijtage, of in ieder geval er goed mee om kan gaan.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten