Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58

Discussie: [DRGTC3] ronde 2: Zandvoort | 23-03-2017

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Kwalificatie
    In de voorbereidingen was het me nog niet eerder gelukt om in de 1:39 te komen. Beste was 1:40.0xx en daar kon ik tijdens de kwalificatie geen verandering in aanbrengen. Ik moest het doen met een 15e plek en een 1:40.4xx. Niet geheel tevreden mee, maar goed, ik moest het er mee doen.

Race
    Bij de start kwam ik goed weg en wist mijn plekje goed te verdedigen. Gelukkig kon ik door alle ellende in de eerste ronde rijden. En voordat ik het wist had ik veel plekken gewonnen. Op een gegeven moment nog 8e gereden. Niet echt heel noemenswaardige race verder. Ja, ik had de hele race Timothy achter me op minder dan een seconde. Maar ik ben hem weten voor te blijven. Maar ik wist dat ik geen fouten mocht maken. En dat is ook gelukt. 0 inc's gereden
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Kwalificatie
    Ik had meteen een vrije ronde, en de eerste was ook meteen mijn snelste. In het scheivlak liet ik wel wat liggen kwam ik in de latere rondjes achter maar ik kreeg het maar niet aan elkaar geknoopt, een P5 was het gevolg.

Race
    Ik kwam aardig weg, had iets teveel wielspin bij de start en verloor alleen een plek aan Steve hierdoor welke al aan de binnenkant stond. Daarna kwam de chaos in de Audi-S en ik had erop gerekend dat Ton de rem ingetrapt zou houden en ik al had gekozen om achterlangs te gaan.
    Helaas liet die hem doorrollen naar achter en moest ik verder uitwijken, hierdoor raakte ik de muur en kwam ik na de finish er achter dat mijn achtervleugel krom was.

De hele race achter Robbert gereden waar ik met geen mogelijk langs kon komen ik kon denk ik 2x wat prikken maar dat was het. Terwijl ik Robbert probeerde in te halen had ik ook een drukkende Ton achter mij aan, dit was toch wel het hoogte punt van de race.
    Een heerlijk gevecht gehad waarbij we zelfs een aantal bochten deur aan deur gingen, maar uiteindelijk kon ik mijn P4 vasthouden. Kijkende naar de stand hierdoor mijn P2 verstevigd op naar Le Mans!
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door streetboyii Bekijk bericht
    Idd Denis, en 30 sec. later komt Timothy er vol in..

zie alhier,
    https://youtu.be/gEteL1ij26A?t=2400
    Hans, ik dacht dat je daar de deur openliet en je remde ook stuk vroeger dan ik daar deed. Dus ik dook idd in het (mss krappe) gat. Net op dat moment stuurde jij ook in, en raakten we mekaar deur tegen deur... Zag net op je replay dat je ook geen flauw idee had waar ik zat...Mijn excuses als ik daardoor je race om zeep heb geholpen. Is nooit mijn bedoeling, ben de eerste om een plaats op te geven zonder crazy moves qua verdedigen...
    Laatst gewijzigd door timothyroman; 24 maart 2017 om 21:15

Senior Member Steve Claeys's schermafbeelding

Standaard

Kwalificatie
    Veel geoefend had ik niet dus ik was verrast om toch vooraan in het veld te mogen plaats nemen tussen anderen die volgens mezelf wel goed kunnen sturen.

Race
    Nou, eventvol was het wel. Paar domme moves, wat duw en trek werk en beetje gecrash ook dat heel goed in mijn voordeel pleit.
    Mijn crash avoidance moves zijn ook nog goed genoeg en toen zat ik dus plots op P2. Ik heb wat zuinig moeten rijden omdat ik dacht dat ik net niet genoeg benzine mee had maar uiteindelijk nog over voor een extra lap. Ik probeerde gewoon zuiver te rijden, geen risico's te nemen aangezien P3-4-5 allemaal op dezelfde afstand bleven en P1 niet bereikbaar was. Dus volledig verrast dat ik lekker mee kon en deze mooie podium plaats kon verzilveren.

Heb paar keer schunnig taalgebruik gehoord, iets wat ik liever niet hoor en zie. Ja racen lokt emotie uit maar we zijn toch allemaal mannen en geen kindjes en we zijn toch verantwoordelijk genoeg om onze emotie effe de baas te kunnen. Kijk effe naar de replay en laat dan je gedacht spreken. Indien nodig, schreeuw je de kamermuur uit maar hou je klep op de ingame chat toe.

Standaard

Heeft iemand voor mij misschien de replay van deze race? Dank!

We komen als organisatie nog even officieel terug op het verloop van deze rommelige race. Indien er protesten zijn ingediend bij Marcel, forward deze dan even naar mij, aangezien ik Marcel de komende tijd even vervang als organisatie van het DRGTC.

De Le Mans thread is live trouwens, alsmede de aankondiging van oefensessies in die startpost.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Ik heb een replay. Kan ik die ergens uploaden?

Junior Member

Standaard

Ik heb de replay ook bewaard maar die is wel 1GB groot... heb zelf geen middelen om hem beschikbaar te stellen..

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik heb een replay beschikbaar gesteld aan Marcel en Robert.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten