Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 58

Discussie: [DRGTC3] ronde 2: Zandvoort | 23-03-2017

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard [DRGTC3] ronde 2: Zandvoort | 23-03-2017

Ronde 2: Zandvoort

Ronde 1 op het circuit van Spa-Francorchamps was een waardige seizoensopener, actie door het hele veld heen en uiteindelijk kwamen P2-P3-P4 over de streep binnen 7 tienden van een seconde!

Voor ronde 2 van het kampioenschap reizen we af naar het circuit van Zandvoort.

Tijdschema
    17:15 - 20:15 Vrije training
    20:15 - 20:30 Kwalificatie (open)
    20:30 - 21:15 Race (Staande start)

Oefensessies
    Maandag 13 maart 18:00 - 22:00
    Woensdag 15 maart 18:00 - 22:00
    Vrijdag 17 maart 18:00 - 22:00
    Dinsdag 21 maart 18:00 - 22:00

De oefensessies zijn benelux leden only, geen wachtwoord is nodig. De sessies zijn onder Hosted Sessions te vinden in iRacing.

Mocht je zelf een testsessie willen hosten, vermeld in de naam dan DRGTC3 en post hier de details.

Serverinstellingen
    Layout: GP Pits
    Weer: iRacing Defaults
    Time of Day: Late Afternoon
    Starting Track State: Moderately Low Usage (30%), Automatically clean marbles aangevink.

Teamspeak
    Iedereen is welkom op Teamspeak. Server adres: 85.236.109.244:14137 (geen wachtwoord nodig).

Sponsoring
    Buiten de inzet van Gerben, Marcel, Niels en Robert (alfabetische volgorde) is er geen sponsoring. Wil je ons financieel bij staan om de websitehosting, forum en gehoste sessies te dragen doneer dan hier.

Links
    DRGTC3 algemene thread
    Teampresentaties
    DRGTC leaguepagina op DigitalRacing.nl
    Carset download (9-3-2017 bijgewerkt)

Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Junior Member

Standaard

Om alvast in de stemming voor Zandvoort te komen, hierbij mijn allereerste zelf gemaakte iracing video. Ik heb zelf ook voor het eerst echt met een setup lopen rommelen. Geen idee of dit een goede setup en tijd is; 1.38.484 met de zelfde baan en weersomstandigheden als in Spa.
    2e video is de onboard(geen idee hoe dit samen te voegen in 1 video)

Edit. Tijdens de 3e vrije training tijd verscherpt (clean lap) tot 1.37.883

Laatst gewijzigd door TonCoronel; 17 maart 2017 om 23:23

Standaard

Leuk, vanavond even bekijken.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Junior Member

Standaard

Zo vandaag geprobeerd aan de race setup te werken, was even bang dat de aanpassingen aan de banden (minimum druk) in de update van gisteren voor problemen zouden gaan zorgen, maar dat lijkt mee te vallen. Op het laatst nog even een snelle tijd geprobeerd neer te zetten en uiteindelijk onder de 1.38 grens gedoken (zie filmpjes).

Wel jammer dat de animo voor deze trainingen veel lager liggen dan die voor Spa, hopelijk is dat geen voorteken voor het aantal deelnemers aan de race...

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik heb een ongelofelijk drukke week gehad. Gisteren mijn eerste 8 rondjes gereden. Maar heb de wagen nog niet onder controle op Zandvoort. 1.40 reed ik. Dus moet nog wel wat harder.
    Power by Cosworth

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik had afgelopen week 1 avond geoefend. Kwam tot 1:40.3xx. Doel is om onder de 1:40 te komen. Vrijdagavond vind ik geen fijne avond om te oefenen. Komende week ben ik weer op de server te vinden.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Oh, was er gisteren een oefensessie...? Zit nog in het ZAC ritme denk ik

Senior Member rinussie's schermafbeelding
    Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Wat een tijden zeg, knap hoor !

ik trap het zweet uit mijn race schoenen en kom met moeite aan een 41,6
    Wheel: OSW DDW with mod30 and mod 27 | Pedals: HE-Pedals pro | Shifter: HE seq Shifter | Dashmeter pro | MSI GTX1080 | 3 x LG27inch @ 5918 x 1080 | Intel Core i7 4770K @ 4Ghz | MSI z87-g45 gaming | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1866 Mhz | Cooler Master 1000W | Sennheiser PC 363D Headset | Windows 10 64bit

http://www.rareendurance.nl
    https://nl-nl.facebook.com/RareEnduranceTeam/

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Hi Rinus, een goeie setup is wel belangrijk met de 911. Als je vandeweek op de server bent, zijn er vast mensen die willen helpen. Lees: ik wil best mijn setup met je delen.

Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Hi Rinus, een goeie setup is wel belangrijk met de 911. Als je vandeweek op de server bent, zijn er vast mensen die willen helpen. Lees: ik wil best mijn setup met je delen.
    ik hou mezelf aanbevolen
    Wheel: OSW DDW with mod30 and mod 27 | Pedals: HE-Pedals pro | Shifter: HE seq Shifter | Dashmeter pro | MSI GTX1080 | 3 x LG27inch @ 5918 x 1080 | Intel Core i7 4770K @ 4Ghz | MSI z87-g45 gaming | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1866 Mhz | Cooler Master 1000W | Sennheiser PC 363D Headset | Windows 10 64bit

Standaard

Kudo's voor de helpende hand, Jeroen! Blijft een fijn gegeven dat men (iig hier) elkaar wil helpen om zo snel mogelijk te gaan

Standaard

Staar je overigens niet blind op de setup. Ik heb met 2 compleet verschillende sets tot in honderdsten dezelfde tijd gereden. En dan bedoel ik wel/geen rake, weinig/veel vleugel, toe anders en andere bandendrukken.

Het zit hem voornamelijk in het remmen. En vooral niet 'over'driven. Dus gewoon netjes tijden. Ik heb vaak de neiging om te laat te remmen en meestal rem ik dus aan het einde van een practice sessie eerder dan ik aan het begin deed.

Member Brightfox's schermafbeelding
    Naam
    Kevin Benningshof

Standaard

Helaas moet ik me voor de volgende race afmelding.
    1 van de potentiometers heeft het begeven van mijn Thrustmaster T3PA Pro 3 pendalen set.

Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Wat zijn de settings om een server te starten ?

Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rinussie Bekijk bericht
    Wat zijn de settings om een server te starten ?
    laat maar al gevonden lol

er draait over vijf minuten dus een sessie DRGTC3 Zandvoort

Standaard

Ik moet me helaas afmelden voor donderdag tijdje geleden dat ik een race moest missen, maar helaas.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Ik moet me ook afmelden. Ga met mijn zoon kijken voor een vervolg opleiding...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik ben er wel en hoop vanavond even wat meters te kunnen maken op Zandvoort.
    Power by Cosworth

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik ben er donderdag wel gewoon bij. En vanavond ook, zal denk ik zo vanaf uurtje of 19:00 uur zijn.

@Rinus, is het gisteren nog gelukt met het opzetten van je eigen server? En heb je nog wat verbetering in je rondetijden kunnen aanbrengen?

Junior Member

Standaard

sorry gasten kan niet mee doen ..heb de freaking griep ...

Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Ik ben er donderdag wel gewoon bij. En vanavond ook, zal denk ik zo vanaf uurtje of 19:00 uur zijn.

@Rinus, is het gisteren nog gelukt met het opzetten van je eigen server? En heb je nog wat verbetering in je rondetijden kunnen aanbrengen?
    Afgelopen maandag met Marcel een setup gebrouwen met als resultaat een 40,3 gereden met uitzicht op een 39er.....
    Bedankt in ieder geval.

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rinussie Bekijk bericht
    Afgelopen maandag met Marcel een setup gebrouwen met als resultaat een 40,3 gereden met uitzicht op een 39er.....
    Bedankt in ieder geval.
    OH, dat is al een mooie verbetering. Ik zie dat er een hoop strijd zal zijn voor de 39ers. Het zal een spannende kwalificatie en race gaan worden heb ik het vermoeden.

Standaard

Heb nu ook eindelijk de 1.37 bereikt en dat zelfs met een eenmalige 1.37.3 kijken wat we kunnen met de qwali morgen

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik hoop dat ik in de kwalificatie een 39er kan rijden. Dan ben ik al tevreden
    Power by Cosworth

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Zandvoort en ik hebben een haat-liefde verhouding, ik vind het een toffe baan maar ben er nooit echt snel.

Ik heb er in elk geval zin in vanavond
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten