Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 48 van 48

Discussie: [Multi] Project CARS2

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Het ziet er allemaal weer gelikt uit zeg. Toch wacht ik nog even met kopen. Volgende week komt Forza 7 waar ik een hoop tijd in ga steken, voor Raceroom Racing Experience heb ik wat content gekocht wat ik nog moet proberen en iRacing pak ik in de wintermaanden ook weer op.
    In december heb ik ruim 2 weken vakantie, ik denk dat ik dan PC2 maar in ga plannen. Al is de kans best aanwezig dat ik niet zo lang kan wachten

"Overtaking is an art"

Senior Member
    Naam
    M vd Meulen

Standaard

Als je door de "robot" stem niet te veel afgeleid wordt Roy, hier heb je alle FFB info die je maar kunt bedenken ..........en meer

Laatst gewijzigd door Markie; 22 september 2017 om 23:12 Reden: b=y ;)

Senior Member HoiHman's schermafbeelding
    Naam
    Henk

Standaard

Ik ben nog steeds ook een beetje zoekende naar de FFB. Ik gebruik nu de "informative" setting, maar ga "raw" en "custom" morgen ook nog een keer testen.

Tijdens de beta periode heb ik me eigenlijk nooit echt "thuis" gevoeld in Pcars2. Ik miste mijn race engineer Jim, die mij in alle andere sims heerlijk up to date houdt. Gelukkig is dat na de release op gelost en werkt CrewChief met Pcars2

Mijn tip van de dag is dan ook: Zet de race engineer uit in Pcars2 en installeer "CrewChief"

Ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt

Senior Member HoiHman's schermafbeelding
    Naam
    Henk

Standaard

Met deze instellingen voelt Pcars2 echt super goed aan:

http://forum.projectcarsgame.com/sho...stom-FFB-Files
    Laatst gewijzigd door HoiHman; 24 september 2017 om 19:37

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HoiHman Bekijk bericht
    Met deze instelling voelt Pcars2 echt super goed aan:

http://forum.projectcarsgame.com/sho...stom-FFB-Files
    Ik wilde er gisteravond nog een post aan wijden nadat ik je vorige opmerking las. Maar met Marcel zo lang doorgegaan dat ik toch echt naar bed moest

Ik ben zelf nog beetje zoekende naar de juiste file, maar het zijn momenteel absoluut de beste oplossingen voor de FFB. Alt Mid Comp heb ik nu, maar denk dat ik de low versies van beide ook nog even ga proberen

Voor de mensen zonder account, hier de files:

Jack Spade Custom Files.zip
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Die FFB instellen zorgen er voor dat het gevoel van de ffb van mwah naar AC niveau gaat.

Als je de hulpmiddelen (ABS & TC) op realistisch zet (werkt zoals factory in AC) dan voelen sommige wagens vreemd aan. Aston Martin GT3 zit ongeveer continu in de traction control te harken en ik had een wagen die continu bij aan het remmen was in bochten (geen idee meer welke dat het was).

Fun factor is hoog en ook online is leuk, met Roy aardig wat plezier gehad zaterdagavond toen we eindelijk online samen konden rijden.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Je hebt wel in de opties steer en brake assists uitgezet? Was met controller aan het testen en dat aangezet en vooral met brake assist was de hulp inderdaad tijdens de bocht enorm aan het bij remmen.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Die 2 staan uit ja.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Weer wat fine getuned, uiteindelijk nu ook gevonden hoe ik in de cockpit camera een virtual mirror krijg (eigen hud aanmaken en dan kun je hem aan en uitzetten)

samen met de stan low comp ffb file is het nu gewoon genieten

Laatst gewijzigd door Roy Visser; 26 september 2017 om 16:32
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Senior Member cookie's schermafbeelding
    Naam
    Wesley

Standaard

Dit spel doet echt alles om je te kloten zeg. Maak ik een setup, slaag netjes op per track. Kom terug op die baan setup verdwenen en er staat altijd een random setup ingesteld (andere wagen en baan). In career, na de quali de benzine verhogen voor de race. Paf, setup is weg en niet meer te vinden in de saves (helemaal leeg, in private test is de safe wel weer te vinden). Niet fatsoenlijk te spelen want er zit gewoon altijd een random setup op de wagen voor career races. En in de hud verdwijnt de achteruitkijkspiegel altijd. Dan pauzeer ik, ga naar edit hud layout en er terug uit en dan staat de achteruitkijkspiegel weer in beeld. Volgende sessie begint en poef weer weg. Ik heb zelden een spel met zoveel bugs gezien, is dit wel getest voor het uit is gebracht? Onspeelbaar gewoon in career mode

Standaard

Toch, als je eenmaal op de baan rijd, rijd het wel fijn

Senior Member cookie's schermafbeelding
    Naam
    Wesley

Standaard

Project bugs 2,start het weer op en zit er een background texture over het hele scherm half doorzichtig terwijl ik rij. Echt schandalig dat dit zo gereleased word. Ps4 versie overigens

Crash ik op Indy, alle wielen eraf. Restart sessie en de damage die blijft vertrek ik zonder wielen. Ik heb nog geen 1 keer gespeeld zonder iets raars mee te maken

Standaard

PC heb ik dat soort dingen eigenlijk heel weinig meegemaakt? Alleen dat van die virtual mirror aan/uit zetten in de hud.

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Kan mij iemand helpen, ik krijg PJC2 niet aan de gang op de rift. Waar moet ik het gaann zoeken?

Naam
    Dennis

Standaard

Wat gaat er mis?

Ik doe gewoon play in Steam en dan krijg ik een pop-up met hoe ik wil spelen. Scherm, Steam VR of Rift. Werkte bij mij direct.

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Wat gaat er mis?

Ik doe gewoon play in Steam en dan krijg ik een pop-up met hoe ik wil spelen. Scherm, Steam VR of Rift. Werkte bij mij direct.
    Geen beeld op de rift, ook geen vraag via steam. Via de monitor werkt prima.

Naam
    Dennis

Standaard

In Steam staat hij bij mij ook onder VR games, heb je die al eens gestart?

Wel de laatste Oculus software en firmware?

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik moest SteamVR eerst installeren voordat ik hem aan de gang kreeg.
    Power by Cosworth

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Oke probeer het straks nog een keer via steam en steam VR, de Oculus software en firmware zijn up to date.

Naam
    Dennis

Standaard

Ik heb trouwens Steam VR niet geïnstalleerd staan.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Slightly Mad Studios have released the newest DLC content pack for their Project CARS 2 racer – The Project CARS 2 Fun Pack.

The new DLC offering comes with eight new vehicles, including three historic Group B rally cars from everyone’s favorite era of off-road racing as well as the Audi S1 & Citroen DS3 rally cross cars and some Ford muscle to round things out.

Audi S1 EKS RX Quattro
    Audi Sport Quattro S1
    Citroën DS3 RX Supercar
    Ford Bronco RTR “Brocky”
    Ford Mustang RTR Spec-5D
    Ford Mustang RTR ’66
    Ford RS200 Evolution
    Renault R5 Maxi Turbo
    Complementing the off-road nature of the car choices are two brand new tracks as the Circuit de Catalunya rallycross track and the historic Brands Hatch rallycross circuit are part of the Project CARS 2 Fun Pack.
    http://www.virtualr.net/project-cars...-now-available

Standaard

Leuk, maar niet de autos waar ik perse op zat te wachten

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Slightly Mad Studios have revealed plenty of previews of an iconic addition to their Project CARS 2 title – The Porsche 917/10.
    http://www.virtualr.net/porsche-917-...project-cars-2

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten