Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 102

Discussie: [ZAC11] ronde 7: 2,4u van Le Mans | 26-02-2017

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Zo, het is me eindelijk gelukt de snelste rondetijd uit een draaitabel te halen in excel. Zorgt voor leuke statistieken

Snelste rondetijd (op rijder):

Snelste rondetijd (op auto):

Aantal gereden ronden per rijder:

Ik zal een aangevulde variant posten na de testsessie vanavond.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Ik zou zweren dat ik al een 4:01 gereden had, maar dat zal ook wel mijn optimum geweest kunnen zijn meer dan dat met de baseline gaat er voor mij niet in zitten. Ik ga me vanavond maar eens focussen op racepace.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Met de resultaten van vanavond er bij:

Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Member streetboyii's schermafbeelding
    Naam
    Hans Hasperhoven

Standaard

Mooie statistieken gemaakt Marcel.
    Mijn complimenten

Junior Member

Standaard

Besef net dat ik mij nog niet beleefd voorgesteld heb.
    Ben dus Timothy Roman, maar iedereen noemt mij Timo so feel free
    Kom uit Belgie, meer bepaald uit de buurt van het schitterende Gent. Ondertussen al 37jaar oud. Simrace al sinds de eerste Geoff Crammond GP (al weet ik niet of je dat al simracen kon noemen) Mijn interesses liggen vrij breed qua autosport, zowel F1 als Nascar als Wec en WRC.
    Vroeger racete ik in de Vlaamse Racing League maar die is reeds opgedoekt. Daarom lange tijd op zoek geweest naar een leuke vervanging. Reed ondertussen wel regelmatig endurance op Rf en RF2. Dan na tijdje toch de overstap gemaakt naar Iracing. Nog geen spijt van gehad. Maar daar nooit een Nederlandstalige league gevonden. Tot ik een uitnodiging kreeg voor de ZAC race op Le Mans. Was snel overtuigd en mij tegelijk al ingeschreven voor de Porsche races op donderdag. hoop ook dat er een nieuwe ZAC komt want niks zo leuk als het weekend kunnen afsluiten met leuke race met mensen die fair racen...
    Dus ik zie jullie zondag in Le Mans

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Vandaag een sessie practice porsche GT3 cup gedaan.
    En volgens mij moet ik en een paar andere aan de bak.

De snelste tijd was al een 3:58
    Daarna wel groot gat.
    Maar dit waren nog niet de snelste.
    Hieronder 2 foto's

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Standaard

Welkom Timo! En ik denk dat je zomaar eens prima bij dit forum gaat passen met je omschrijving!

Have fun zondag

Standaard

Ik heb de nieuwsbrief alvast verzonden voor de gastrijders: hier staat het wachtwoord in voor de race van zondagavond. Dit is niet bedoeld om te delen met mensen die niet zijn ingeschreven. Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen in je mail, geef mij dan even een seintje.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ontvangen. Ik ben morgen niet bij de laatste oefensessie. Ik werk de statistieken zondagochtend bij.

Ik heb er zin in

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Begin langzaam te herstellen van de griep. Hopelijk gaat het morgen goed genoeg om weer te kunnen rijden.
    Power by Cosworth

Standaard

Anders duwen we je wel.
    DigitalRacing.nl

Junior Member

Standaard

nieuwsbrief goed ontvangen...Morgen nog laatste shakedown om hem te proberen zondag uit de muur te houden

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timothyroman Bekijk bericht
    Simrace al sinds de eerste Geoff Crammond GP (al weet ik niet of je dat al simracen kon noemen)
    Instant respect
    Power by Cosworth

Junior Member marsjo's schermafbeelding
    Naam
    Marcel slootbeek

Smile zac 11

Zo mail ontvangen en even alle race regels gelezen,ziet er goed uit mannen ,ik vind dat geen inqies of weinig beloond word erg leuk.En teveel inqies straf ook hihi.
    Ik heb er zin in heb gisteren nog even aan de auto gewerkt en ben nu ook binnen de sec gekomen van de nr 2 in de lijst .De nr 1 is wel erg snel zeg :-) erg knap ik ben wel benieuwt of dat nou licht aan de setup van de auto of dat hij echt veel beter kan rijden of allebij.
    Maar goed tot straks of tot morgen.

Oja misschien even voorstellen ik ben marcel (marsjo is me race naam geweest altyd)bijna 45 .Ik ben begonnen met granturismo 5 toen 6 toen raceroom en ac.Rijd nu 5 jaar onlijn races in club verband .Maar jaar terug toch overgestapt naar Iracing en deze game is teminste af en werkt goed en geeft goed gevoel in je stuur.Dus ben bly met jullie uitnodiging en hoop hier me draai een beetje tevinden in de club voor de toekomst ,in club racen geeft toch extra waarde aan racen vindt ik.Meer uitdaging om de laaste tiendes tezoeken en jezelf teverbeteren.
    tot op de baan mannen.

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    Instant respect
    begonnen met keyboard om daarna met de eerste spaarcenten een Sidewinder flightstick te kopen om te racen... dat waren tijden lol

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Idem, alleen kocht ik een Thrustmaster wat hier op leek (zonder nascar logo's)

Power by Cosworth

Junior Member

Standaard

Ik hoop morgen ook mee te kunnen doen (iRacing naam: Ton Jansen). Dit zal voor mij de eerste lange afstand race worden met pitstops e.d. gelijk daar een vraag over. Is het verstandig bij de pitstops banden te wisselen? of is de extra tijd die dat in beslag neemt het het niet waard?

Standaard

Ton, je bent ingeschreven, zie ook de mail. Bandenslijtage is iets wat je zelf moet bepalen, ik zou gewoon een stint oefenen en kijken hoe het dan aanvoelt.
    DigitalRacing.nl

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Raceday
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Oh yeah!
    DigitalRacing.nl

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TonCoronel Bekijk bericht
    Ik hoop morgen ook mee te kunnen doen (iRacing naam: Ton Jansen). Dit zal voor mij de eerste lange afstand race worden met pitstops e.d. gelijk daar een vraag over. Is het verstandig bij de pitstops banden te wisselen? of is de extra tijd die dat in beslag neemt het het niet waard?
    Mijn ervaring is dat op een circuit van normale lengte het je na je stop ongeveer een seconde tot anderhalve seconde scheelt in ronde tijd. Een banden stop is ongeveer 30 seconde extra dus meestal niet echt de moeite waard. Heb het verschil in ronde tijden op Le Mans niet uit getest maar aangezien het circuit zo lang is en je op oude banden vooral veel verliest op de exit van bochten (en dus ook op die lange rechte stukken) niet de moeite waard is voor een hele stint.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Mijn ervaring is dat op een circuit van normale lengte het je na je stop ongeveer een seconde tot anderhalve seconde scheelt in ronde tijd. Een banden stop is ongeveer 30 seconde extra dus meestal niet echt de moeite waard. Heb het verschil in ronde tijden op Le Mans niet uit getest maar aangezien het circuit zo lang is en je op oude banden vooral veel verliest op de exit van bochten (en dus ook op die lange rechte stukken) niet de moeite waard is voor een hele stint.
    Net een hele tank leeg gereden en aan het einde van die stint begon ik al tijd te verliezen door versleten banden. Het wordt wel interessant als je voor kortere stints kiest.
    Het zal met de Audi wel een lastige race worden, al met een volle tank en zonder slipstream loopt hij in de begrenzer. Dus in de slipstream inhalen zal niet makkelijk worden.

"Overtaking is an art"

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Bijgewerkte statistieken:

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik heb er zin in, ik twijfel tussen tanks leeg rijden en een splash and dash (ook al kun je het niet zo noemen). Of verdelen zoals Richard zegt. Het zal wel weer een beslissing tijdens het racen worden.

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Dat wordt een feest met de BMW vanavond! Krijgen we geen compensatie? Snelste tijd gereden een 4.02.212 door Hans...

Niet echt motiverend om mee te rijden vanavond...
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten