Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 30 van 30

Discussie: [Multi] GTR 3

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Het is even stil geweest omtrent het nieuws van GTR3, vanuit Simbin UK en Catalyst is het ook stil gebleven maar er is toch nieuws te melden.
    Paul Jeffrey van Racedepartment.com heeft een interview gehad met Chris Speed, CEO van Simbin UK en Sector3 Studios.

interview kan je hier lezen: https://www.racedepartment.com/threa...erview.158617/
    Uiteindelijk zonder recent beeldmateriaal, de screen die er bij zit is een BMW Z4 uit RaceRoom overgezet naar de Unreal engine.

Persoonlijk ben ik, net als ontzettend veel andere fans van de GTR series, een beetje teleurgesteld in de richting die ze gekozen lijken te hebben voor GTR3. Meer casual, minder simulatie. WEC licentie is ook helemaal nog geen zekerheid. Het wordt wel een game gericht op endurance racing, maar dus meer gericht op de casual gamer. Chris geeft in het interview aan dat GTR3 een opstap moet worden naar RaceRoom.
    Het kan best zijn dat er een mooie game uitkomt waar je best plezier mee kan hebben maar met GTR heeft het in mijn ogen weinig te maken. Er is nog wel weinig info beschikbaar, we weten nog eigenlijk niets van de game behalve dat het een game en geen simulatie wordt, dus echt conclusies kunnen we nog niet trekken, en dus blijft het afwachten op meer nieuws.

Over de aankondiging die door Catalyst is gedaan is ook nog een en ander gezegd online, en het lijkt er heel erg op dat het een publiciteitsdingetje is geweest. Ze hebben nog geen uitgever en Simbin is naar de Gamescon geweest om beeldmateriaal te laten zien aan mogelijk geïnteresseerde uitgevers. Voor het publiek was er dus niets zichtbaar. Met de tweet hebben ze dus interesse willen kweken bij uitgevers. Dat schijnt gelukt te zijn want ik heb gelezen dat er in aanloop naar de Gamescon al 4 uitgevers zijn geweest die interesse hebben getoond. Voor de WEC licentie hebben ze wel contact met de FIA maar er is nog geen deal. Dat heeft dan weer te maken met het ontbreken van een uitgever.

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Ik zou mijn geld zetten op ACC. Komt steeds meer informatie over de laatste dagen en als ik hoor hoe daar het banden model en de implementatie van de regen (met plassen en opdrogende lijnen etc etc) in komt te zitten. Dan word ik daar meer enthousiast over. Dit lijkt zoals je zegt meer een PCARS tegenhanger te gaan worden. Niet echt mijn ding.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Heb je helemaal gelijk in. Zag dat er in het ACC topic nog niets is gemeld over de laatste ontwikkelingen, wilde in de loop van de dag daar ook wat posten. ACC lijkt qua features en physics inderdaad meer de topper te worden waar ik, en menig andere simracer, al lang op zit te wachten. Hopelijk is de AI ook nog eens erg goed.

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik in Assetto Corsa ook wel de spirituele opvolger van GTR(2) zie. Qua achterliggende filosofie, physics, moddability, oog voor details, liefde voor het product etc. Een echte GTR komt er toch niet meer.
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan." - Pippi Langkous

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramzel Bekijk bericht
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik in Assetto Corsa ook wel de spirituele opvolger van GTR(2) zie. Qua achterliggende filosofie, physics, moddability, oog voor details, liefde voor het product etc. Een echte GTR komt er toch niet meer.
    Die tijden komen ook gewoon niet meer terug inderdaad. Daar is het wereldje nu "te groot" voor geworden
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten