Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 62

Discussie: [GTC3] | Algemene thread

Standaard

Ja, goed filmpje.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Junior Member

Standaard

ingeschreven

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Zojuist Eric en mijzelf ingeschreven voor ENWEB-Racing
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Zal me ook inschrijven. De Porsche is erg leuk, maar wel verdomd moeilijk. Gisteren er eindelijk een fatsoenlijke tijd mee neer kunnen zetten (als in: binnen een seconde van de snelste gasten), maar de manier waarop ik moest rijden om dat voor elkaar te krijgen... Dat ga ik geen 5 rondjes volhouden zonder ergens in de muur te belanden.

Senior Member rinussie's schermafbeelding
    Naam
    Rinus Janssens

Standaard

Na eerdere pogingen waarbij de stutters in iRacing steeds roet in mijn race eten gooide ga ik het weer proberen.

Deze combo trekt mij enorm en na wat pc upgrades waarbij de stutters tot het verleden behoren ingeschreven.

Waarschijnlijk met een standaard skin omdat de RARE huis-painter geen tijd heeft en ikzelf niet thuis ben in het paint gebeuren....
    Wheel: OSW DDW with mod30 and mod 27 | Pedals: HE-Pedals pro | Shifter: HE seq Shifter | Dashmeter pro | MSI GTX1080 | 3 x LG27inch @ 5918 x 1080 | Intel Core i7 4770K @ 4Ghz | MSI z87-g45 gaming | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 1866 Mhz | Cooler Master 1000W | Sennheiser PC 363D Headset | Windows 10 64bit

http://www.rareendurance.nl
    https://nl-nl.facebook.com/RareEnduranceTeam/

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rinussie Bekijk bericht
    Na eerdere pogingen waarbij de stutters in iRacing steeds roet in mijn race eten gooide ga ik het weer proberen.

Deze combo trekt mij enorm en na wat pc upgrades waarbij de stutters tot het verleden behoren ingeschreven.

Waarschijnlijk met een standaard skin omdat de RARE huis-painter geen tijd heeft en ikzelf niet thuis ben in het paint gebeuren....
    Gaaf je weer op de baan te zien Rinus
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Junior Member

Standaard

Hey allemaal!

Na jaren geleden veel racing sims (F1Challenge '99-'02, GTR2, rFactor) gespeeld te hebben ben ik sinds december weer terug maar dan op iRacing. Ik ben nog aan het leren om snel te zijn in de Porsche, maar heb gehoord dat racen in leagues een goede oefening is, maar vooral leuk is vanwege de cleanere races.

Denken jullie dat de GTC3 geschikt is voor mij?

Ik hoor graag suggesties

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cointreau Bekijk bericht
    Hey allemaal!

Na jaren geleden veel racing sims (F1Challenge '99-'02, GTR2, rFactor) gespeeld te hebben ben ik sinds december weer terug maar dan op iRacing. Ik ben nog aan het leren om snel te zijn in de Porsche, maar heb gehoord dat racen in leagues een goede oefening is, maar vooral leuk is vanwege de cleanere races.

Denken jullie dat de GTC3 geschikt is voor mij?

Ik hoor graag suggesties
    Welkom. Zo lang je de auto maar goed op de baan weet te houden is er voor iedereen wel plaats in het GTC of welke andere DRNL competitie dan ook. Er doen deelnemers van alle niveau's mee waardoor er altijd wel iemand is waar je je mee kunt meten.

"Overtaking is an art"

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Welkom. Zo lang je de auto maar goed op de baan weet te houden is er voor iedereen wel plaats in het GTC of welke andere DRNL competitie dan ook. Er doen deelnemers van alle niveau's mee waardoor er altijd wel iemand is waar je je mee kunt meten.
    Dankjewel! Dat lukt zeker. Ik ben nog wel wat met de setup aan het spelen om sneller te worden, maar met mijn basis setup blijf ik zeker op de baan. In de PIC op Montreal rijd ik ca. 2 seconden per ronde langzamer dan de top. Maar dan ga ik me aanmelden!

Junior Member

Standaard

Hallo,

Ik heb met net geregistreerd voor het GTC3 kampioenschap. Ik ben lang uit het sim-racing gebeuren geweest maar wil het nu weer graag oppakken.
    iRacing heeft grote sprongen gemaakt sinds de laatste keer dat ik het probeerde.

Met de Porsches heb ik nog geen ervaring maar ik heb nog wat tijd om flink te oefenen

Ik zag alleen dat ik ondertussen hier 3 accounts heb
    Is het mogelijk dat alle accounts behalve die gekoppeld is aan live.nl gewist worden ?

Alvast bedankt !!

Standaard

Welkom mannen!

Marc, ik kijk jouw accounts wel even na.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Junior Member

Standaard

Dank je wel,

Ik heb nog een andere vraag, hoe gaat het skinnen in iRacing in z'n werk? Ik weet hoe het gaat in Assetto Corsa en het vroegere GTR2 maar kan niets vinden op het forum over hoe dit in iRacing gaat.

Wederom bedankt voor jullie hulp !

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

@MarcDieters, skinnen in iRacing gaat heel makkelijk. PSD bestand opslaan als TGA en opslaan in documents & settings\iracing\ . Er is volgens mij wel een thread te vinden op het forum die het beter en uitgebreider beschrijft.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Member streetboyii's schermafbeelding
    Naam
    Hans Hasperhoven

Smile

Hallo allemaal.
    Mij ook zojuist ingeschreven voor de GTC3.
    Zal wel moeilijk worden om deze auto onder controle te houden.
    Vooral bij hoge snelheden is de Porsche moeilijk tot stilstand te brengen
    Maar al doende leert men

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

17 inschrijvingen zonder promotie en een hoop nieuwe namen, welkom mannen

Ik ga deze week promoten op het iracing forum en via iracing PM. Na de 2.4 van Le Mans gaan we ook actief oefensessies opzetten.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Heb me ingeschreven, maar zie mezelf niet terug in het lijstje?

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Heb me ingeschreven, maar zie mezelf niet terug in het lijstje?
    Ik zie je niet bij de nieuwe inschrijvingen staan, weet je zeker dat je je ingeschreven hebt?

Junior Member

Standaard

Hallo iedereen. Ik ben hier nieuw. Marcel Bosmans heeft mij uitgenodigt via iRacing. Dit lijkt mij een zeer leuke kampioenschap waar ik graag aan ga deelnemen.

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Als je in logt en de volgende link gebruikt kom je op de goede pagina uit: http://www.digitalracing.nl/wordpres...=2&leagueid=55
    Hej Marcel
    Ik heb net een account gemaakt op forum.digitalracing.nl maar ik kan me niet inloggen op digitalracing.nl. Hierdoor lukt het me niet om me in te schrijving. Moet ik hiervoor nog even wachten of moet ik een ander account maken voor digitalracing.nl?

Alvast bedankt

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart D Bekijk bericht
    Hej Marcel
    Ik heb net een account gemaakt op forum.digitalracing.nl maar ik kan me niet inloggen op digitalracing.nl. Hierdoor lukt het me niet om me in te schrijving. Moet ik hiervoor nog even wachten of moet ik een ander account maken voor digitalracing.nl?

Alvast bedankt
    Je moet een account op de frontpage hebben. Het frontpage en forum account zijn gescheiden van elkaar. DigitalRacing.nl en dan rechtsbovenin inloggen/registreren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Ik zie je niet bij de nieuwe inschrijvingen staan, weet je zeker dat je je ingeschreven hebt?
    Afgelopen zondag. Dacht eerst dat Robert de inschrijving nog moest bevestigen, maar aangezien ik mezelf nog niet terug zag gisteren, toch maar even aan de bel getrokken

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Afgelopen zondag. Dacht eerst dat Robert de inschrijving nog moest bevestigen, maar aangezien ik mezelf nog niet terug zag gisteren, toch maar even aan de bel getrokken
    Ik kan niks terugvinden, heb je handmatig aan de lijst toegevoegd.

Senior Member

Standaard

Ingeschreven .

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Waar kan ik zien of ik me ingeschreven had? Ik meen dit wel gedaan te hebben maar begin te twijfelen.
    Power by Cosworth

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    Waar kan ik zien of ik me ingeschreven had? Ik meen dit wel gedaan te hebben maar begin te twijfelen.
    Je kan hier zien of je inschrijving in ieder geval is verwerkt.
    En anders moet je even inloggen op de main site en kan je bij inschrijvingen zien, aan de linkerkant van je scherm of je al een inschrijving gedaan hebt.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten