Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 34 van 34

Discussie: [ZAC11] ronde 5: Silverstone | 22-01-2017

Member pdukers's schermafbeelding
    Naam
    Pascal Dukers

Standaard

Ik zal alleen aan de sprint race deelnemen vanwege andere verplichtingen

Standaard

Draadje gaspedaal gefixt. Maar tijdens practice 1x BSOD, 1x CTD. En daarna begon stuur ook weer uit te vallen. Tijdens sprint race geen last. Tijdens hoofdrace op de grid... Dus maar vanuit de pits gestart en toen ik naast Pascal zat hield hij er aan het einde van het rechte stuk mee op. Ik snap er geen hout van.

Junior Member
    Naam
    Frank Oosterhuis

Standaard

Ik was niet snel tijdens het oefenen op Silverstone, maar wel redelijk vrij van fouten.

Helaas wel wat contact gehad hier en daar, maar gelukkig zonder al te veel schade.
    Eerste helft van de hoofdrace dicht achter Jeroen en vlak voor Kevin. Net voor m'n stop raakten ik en Kevin elkaar.

Toch kwam ik na m'n stop weer redelijk dicht achter Jeroen terecht.
    Maar door een foutje van mij raakte ik de aansluiting kwijt en was ik weer in gevecht met Kevin.

Kevin ging me voorbij, maar toen ik op het rechte stuk een paar ronden later hem weer voorbij ging raakten we elkaar weer.
    Ik denk dat Kevin hier wat vroeg instuurde, maar gelukkig konden we beide verder

Al met al prima naar m'n zin gehad en niet ontevreden met het resultaat
    Laatst gewijzigd door frankivo; 23 januari 2017 om 00:59

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Voorbereiding
    In de week voorafgaande aan de race had ik alleen dinsdag kunnen oefenen. En dat was nog offline ook, omdat de server niet online was. Ik kwam daar met veel moeite op een 1.48.2xx. En ik maakte me wat zorgen om te tijden die ik later die week zag van mensen die in de 1:47 zaten. Nou kan dat ook komen doordat ik alleen op de track reed en de track nog niet was ingereden.

Toen de server online kwam heb ik gelijk de tijd genomen om wat tracktime te maken en in mijn ritme te komen. Met racefuel tijdens free practise kwam ik aan de 1:47.8xx

Kwalificatie
    Kwalificatie ging voor mijn doen wel weer redelijk. Met een 1:47.603 kwam ik uit op de 12e plek.

Sprintrace
    Tijdens de start kwam ik goed weg en zat achter Frank en Kevin terecht. Zij waren redelijk met elkaar in gevecht en kon dat vlak achter ze mooi aanschouwen. Na 9 rondjes kwam ik achter Frank als 11e over de finish.

Hoofdrace
    Ik stond opgesteld in de linker startbaan en voor mij was Jarno niet op komen dagen, waardoor ik een rij opschoof. Tijdens de opwarmronde viel Dennis ook uit en kwam ik weer een rij naar voren. Hierdoor reed ik na de start al op de 7e plek. Dit heb ik lang vol kunnen houden en ik had Frank en Kevin op minder dan een seconde achter me. Dat was echt werken en zorgen dat ik geen fouten maken, wat goed lukte.

Omdat er niemand voor me reed ben ik zo lang mogelijk door gaan rijden voordat ik een pitstop ging maken. Frank en Kevin was ik op een gegeven moment dus achter me kwijt omdat zij wel eerder naar binnen doken. Toen ik nog zo'n 7 liter in de tank had ben ik naar binnen gegaan en wat brandstof erbij gegooid. Toen ik de pit uit wilde rijden zag ik in mijn relatives dat Frank dicht bij zat en toen ik eenmaal het circuit op was gegaan en tempo had was het gat 2 seconden. Dat gat heb ik nog weten te vergroten naar een veilige 8 seconden, maar dat kwam doordat Frank en Kevin met elkaar in gevecht waren.

De laatste paar rondes waren moeilijk om 1:47 of zelfs 1:48ers te rijden. Het waren met 49ers en zelf 50ers en daarmee zag ik het gat achter me kleiner worden. Uiteindelijk had ik aan het eind nog 5 seconden over en kwam als 6e over de finish. Dat was dan weer een mooi resultaat voor ENWEB Racing.

Op naar Duitsland. We gaan daar toch wel de Nordschleife erbij pakken toch?
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

De uitslagen en nieuwe tussenstanden staan inmiddels op de website.

Volgens mijn snelle rekensom kunnen we Michael Storm feliciteren met de titel Team DFTBA is ook niet meer in te halen bij de teams, dus dat is allemaal al besloten. Feli mannen!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Voorbereiding
    Donderdag een 20 rondjes geoefend, kwam tot een 1:47.0 waar ik me behoorlijk goed bij voelde. Ook bij mij had de Daytona 24 uur wat meer prioriteit (je wilt je teamgenoten niet teleurstellen).

Vrije training
    Weer een 47.0. Wagen wat meer rake (hogere rijhoogte achter) gegeven om wat minder onderstuur te hebben.

Kwalificatie
    Brandstof er uit en gaan, ik kwam tot een 1:46.799 en dat zorgde voor P6 net voor Fabian (trots momentje ).

Sprintrace
    Achter Casper aansluiten en rondjes knallen. Door het wegvallen van Jarno P5 gefinisht.

Hoofdrace
    Inhalen lukt hier gewoon niet als je ongeveer even snel bent. Mijn racetaktiek was dan ook brandstof sparen zodat ik minder lang in de pits zou stil staan. Fabian had een goede start en had mij en Casper meteen te pakken. Treintje gereden totdat Casper en Fabian beetje in gevecht raakten, zo verloren we de aansluiting met Bob. Fabian liep een beetje weg van Casper en mij en Gerben liep in. Toen hij op een halve seconde van mij zat besloten te pitten in de hoop dat ik Casper door de pitstops zou kunnen inhalen.
    Goede pitstop, daarna even alleen rondjes stampen. Fabian kwam 2 seconden voor me de baan op en Casper achter mij, Gerben verloor ongeveer 7.5 seconden met de pitstop. Toen werd de taktiek slipstream van Fabian proberen te pakken en Casper achter me te houden, helaas spinde Fabian niet lang daarna in bocht 1.
    Uiteindelijk als 3e over de streep heen gekomen, tevreden met de race-pace.

Het waren weer leuke races en een gezellig sfeertje op TS.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Tijdens het laden van race twee viel mijn Rift uit. Opnieuw geladen en toen viel de Rift in de warm-up lap uit. Snel een reboot. Ik klikte op join race en toen een BSOD. Nog een reboot en toen kreeg ik een iRacin.exe error tijdens het laden. Toen heb ik het maar opgegeven. Volgende keer beter.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Draadje gaspedaal gefixt. Maar tijdens practice 1x BSOD, 1x CTD. En daarna begon stuur ook weer uit te vallen. Tijdens sprint race geen last. Tijdens hoofdrace op de grid... Dus maar vanuit de pits gestart en toen ik naast Pascal zat hield hij er aan het einde van het rechte stuk mee op. Ik snap er geen hout van.
    Probleem lijkt gevonden

Ik had tijdens practice zondag een dik wollen vest aan. En hele dikke wollen sokken (gemaakt door een Russich oud vrouwtje, geschikt voor -30°C ).

Na een half uurtje kreeg ik het warm en ging het vest uit. Toen geen problemen meer gehad voor een tijdje. Totdat ik weer wat problemen kreeg bij de hoofdrace. Maar de frequentie en heftigheid waren duidelijk minder.

Maandag nog getest. Ook weer met de dikke wollen sokken. Na 15 min weer hetzelfde probleem.

Gisteren paar draadjes getrokken. Van buitenmantel USB naar de servomotor naar de controller.

Hele avond geen probleem meer gehad. Lijkt dus dat ik al die tijd gewoon een aardingsprobleempje had. Maar omdat het maar héél af en toe voorkwam kon ik het niet traceren. Maar door de 'knetterkleding' (alles wat ik aanraak vonkt) heb ik 't dus gevonden

Standaard

Kan ook alleen bij jou voorkomen he?

Briljant verhaal weer

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten