Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34

Discussie: [ZAC11] ronde 5: Silverstone | 22-01-2017

Standaard [ZAC11] ronde 5: Silverstone | 22-01-2017

Ronde 5: Silverstone

Imola, het was even geleden dat we er reden, maar de race was er niet minder om. Op diverse plekken in het veld werd er niet om de meters, maar om de centimeters gevochten. Het leverde mooie beelden op! Maar het zal Michael Storm niet veel boeien, hij kon wederom de winst opstrijken. Met teamgenoot Dennis Gerressen op gepaste afstand op de tweede plek, wederom een dubbel voor DFTBA. Hiermee pakken ze een overtuigende voorsprong van liefst 82 punten in het teamkampioenschap. Derde werd Fabian de Jong, die na een spin in de beginfase zichzelf moest terugknokken.

Voor ronde 5 gaan we wederom naar een circuit waar we al enige tijd niet hebben gereden: Silverstone. De laatste race was hier in 2014 met de ZAC9. Tim Wijen won toen, Storm werd derde. Het kan dus wél Een circuit met een rijkere historie dan Silverstone zul je bijna niet vinden. Al sinds het prille begin het strijdtoneel van de F1, en in recente jaren ook van het WEC. Met een serie uitdagende bochten is goed oefenen hier niet overbodig. Zie hieronder alle geplande testsessies voor de komende week.

Tijdschema race avond
    18:15 - 19:45 Practise
    19:45 - 20:00 Kwalificatie
    20:00 - 20:15 Sprintrace (staande start)

Dan uitloggen, server 2 wordt opgestart, met de startopstelling overgenomen uit het race resultaat van de sprintrace.
    20:20 - 20:30 warmup (bij benadering, in de praktijk zal dit eerder op vijf minuten uitkomen)
    20:30 - 21:30 hoofdrace (rollende start)

De procedure
    -Na race 1 wordt de server afgesloten, je wordt dus uitgelogd.
    -Omdat het een tournament sessie is, hangen wij er gelijk daarna een race 2 aan vast, waarop we de startgrid samenstellen op basis van het resultaat van race 1.
    -Na een minuut of vijf zal de server voor de hoofdrace online komen, met hetzelfde wachtwoord, waarna je weer kunt inloggen.
    -Na een hele korte warm-up gaan we dan gelijk van start met de hoofdrace. Denk aan je fuel, setup enz, die moet je waarschijnlijk even opnieuw instellen waar nodig.

Op Teamspeak houden we je op de hoogte, mochten er grote problemen optreden dan posten we dat ook even op het forum.

Testsessies
    Dinsdag 17 januari 18:00-22:00
    Donderdag 19 januari 18:00 - 22:00
    Zaterdag 21 januari 18:00 - 22:00

Links
    ZAC11 algemene thread
    Teampresentaties
    Alle testsessies
    ZAC11 leaguepagina op DigitalRacing.nl
    ZAC11 numberplates

Ronde 1: Spa-Francorchamps
    Ronde 2: VIR
    Ronde 3: Sebring
    Ronde 4: Imola

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Robert, ik heb het idee dat er iets mis is gegaan. Er is nu namelijk geen server te vinden.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Yep...

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik weet nog niet of ik op Silverstone ga rijden. Komend weekend is namelijk ook de Daytona 24h. Oefenen voor Silverstone zit er voor mij sowieso niet in.
    Power by Cosworth

Standaard

Huh? I heb hem maandag aangevraagd, het was gelukt gaf 'ie aan, account was charged. Ik zie nu ook niets meer staan inderdaad, dus er is kennelijk iets fout gegaan.

Is niet de eerste keer dat dit misgaat bij die gasten... vorige keer kon ik er drie mails achteraan sturen voor ik een keer antwoord (en een refund) kreeg. De volgende vraag ik gewoon weer op de dag zelf aan. Dan lukt het tenminste.

Volgende keer mogen jullie me ook wel ff een appje sturen ofzo, dan vraag ik de server alsnog even aan via mijn mobiel (was ff niet thuis gisteren).
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Er was gisteren een website update. Maar als die niet is gelanceerd, dan zou er ook geen kosten moeten zijn verrekend. Het geld gaat er pas vanaf als de sessie daadwerkelijk online gaat.
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Standaard

Ja klopt, mijn account is nu weer in balans ten opzichte van maandag. Dus dat klopt nu wel weer. Die update zou het misschien verklaren, ik zou in zo'n geval wel graag even een mailtje krijgen of zo. Maar goed. Morgen nieuwe kans
    DigitalRacing.nl

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Dat kan ook.
    Als je naar deze pagina gaat (Staff Announcements), naar onder scrolt, klikt op "Watch this forum", krijg je altijd een email wanneer ze hier een topic aanmaken.

Dit doen ze namelijk altijd als er een update aankomt of release notes publiceren.

"I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Standaard

Ik had daarin gekeken vooraf, maar kwam geen mededeling tegen. Dus toen maar aangeslingerd voor de dinsdag.

Maar ik zal me abonneren, dat is sowieso handig inderdaad. Dank voor de tip!
    DigitalRacing.nl

Standaard

De testsessie van vanavond staat er nu echt correct in, I triple-double-checked.
    DigitalRacing.nl

Junior Member
    Naam
    Frank Oosterhuis

Standaard

Zijn er ook resultaten van de testen van deze week beschikbaar?
    Heb helaas niet in die sessies mee kunnen doen, maar wil wel graag weten op wat voor tijden ik verder moet gaan rekenen

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Gisteren in de sessie was de snelste tijd een 1:47:076 en de gemiddelde rijder zat op 1:47:7×× / 1:48:×××

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Dan lijkt het erop dat deze keer de BMW in het voordeel is ten opzichte van de AMG. Althans, als ik dan naar mijn eigen tijd kijk en vergelijk met tussen de BMW en AMG op Imola.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Mijn tijd is met racefuel, baseline setup met vleugel naar 3 en bandendrukken warm op 185kpa.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Crap. CSP gaspedaal begint lastig te doen. Volgens mij draadjes bij de hal sensor. Als ik nu gas loslaat heb ik nog half gas, maar als ik dan het draadje wat heen en weer beweeg gaat het gas weer naar nul (af en toe). Hoop een losse verbinding, anders wordt het lastig om de race te halen... Moet 'm uit de sim slopen om er goed bij te kunnen en daar heb ik waarschijnlijk pas zondag tijd voor.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik heb me afgemeld voor Silverstone. Mocht ik toch nog kans zien om te oefenen en te rijden zondag kom ik wel langs.
    Power by Cosworth

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Heren,

moet me helaas afmelden i.v.m. gezondheid!

Kan me absoluut niet concentreren, teveel aan mijn kop...

(10 min gezocht he ik me officieel af moet melden maar kan het niet vinden)
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Was weer lekker druk op de server NOT
    Was de enige vanaf 20.15 uur en Casper de Kort was eerder.
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Naam
    Nick Koole

Standaard

Morgen ben ik erweer bij!! Ivm verjaardag zit ik in soestdijk.

Nog een mooie tijd gereden erik??

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Standaard

De nieuwsbrief komt morgen, heren. Even een griepje wegpesten hier...
    DigitalRacing.nl

Standaard

De nieuwsbrief is verzonden!
    DigitalRacing.nl

Junior Member

Standaard

Waarom doen we deze league op de dag dat de daytona 24h heeft gereden. Ik ben kapot van de daytona race en ga echt nie meedoen vandag sorry..

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Mijn streams voor vanavond:

Sprint race

Hoofdrace

Heb er zin in!

Naam
    Nick Koole

Standaard

Waarom rijdt je de daytona 24H als er een ZAC race is. tot vanavond mensen!

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Team dftba doet gewoon mee hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten