Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32

Discussie: [ZAC11] ronde 4: Imola | 08-01-2017

Junior Member

Standaard

Excuses aan iedereen die last heeft gehad van mijn verbindingsproblemen, ik hoop dat ik niemand tot last ben geweest (behalve mezelf dan).

Mijn kwalificatie ging goed en ik wist in mijn laatste ronde 0.02 te verbeteren en pakte daarmee nipt P4. De sprint race ging goed van start, maar ik maakte een fout in Acque Minerali waardoor de achterkant uitbrak en ik een slowdown moest incasseren. Daarna begonnen de verbindingsproblemen en durfde ik niet te dicht bij iemand anders in de buurt te komen, uit angst voor ghost contact.

De hoofdrace dus van P5 van start gegaan, maar dat was na de eerste bocht al P4 door contact vlak voor mij. De verbindingsproblemen leken voorbij, en na een aantal ronden maakte Bob voor mij dezelfde fout als ik in de sprint race, en kon ik hem voorbij steken bij het uitkomen van Acque Minerali. Mijn eerste podium leek mogelijk, maar toen werd mijn verbinding abrupt verbroken.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

100ste overwinning voor Michael

Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Ik heb net ook alle uitslagen en bonuspunten verwerkt op de site. Bij de teams gaat DFTBA lekker, nu al ruim 2x zoveel punten als NAB op de 2e plek.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Voorbereiding
    In de week voorafgaand aan de race had ik al wat rondjes gereden om dit prachtige circuit. Ik bleef in de 1:43 hangen en op een gegeven moment had ik de flow te pakken en kwam ik opeens in de mid 1:42ers uit. Maar ik kreeg het niet voor elkaar om die tijden constant te blijven rijden, dus hield rekening met een 1:43 tijdens de kwalificatie.

Kwalificatie
    Minder brandstof in de AMG gedaan en rondjes gaan rijden. In de outlap knalde ik al op Jeroen Ursem die voor me spinde en ik hem niet meer kon ontwijken. Daarna nog een keer van start gegaan voor poging 2. Ik kreeg het maar neit voor elkaar om in de 1:42 te komen, maar in de 2e stint en eigenlijk ook laatste ronde wist ik een 1:42.748 neer te zetten wat goed was voor een P11.

Sprintrace
    Ik kwam goed weg tijdens de start en kon Roy die vlak achter me zat een aantal rondes achter me houden. Maar halverwege de race bij het uitkomen van de laatste bocht had hij net even meer momentum en wist me op snelheid en door slipstream voorbij te komen. De race finishte ik als 11e.

Hoofdrace
    Voor de pitstops zaten we met een aantal mensen in een treintje. Ik meen dat dit er 6 waren die allemaal binnen 3 seconden zaten. Een aantal rondes voordat ik een pitstop wilde maken werd ik aan het eind van het rechte stuk door Frank aangetikt (no hard feelings hoor Frank, ik beschouw het als een raceincident, maar volgende keer wel eerder remmen als ik voor je zit ). Het voelde veel harder dan het er in de replay uitzag, maar ik raakte er wel door in het grind bij de 1e chicane waardoor ik volgens mij 5 plekken kwijtraakte. Door die tik was ik behoorlijk uit mijn concentratie en 2 rondes later spin ik bij die eerste chicane. Gerben kwam me nog voorbij en vervolgens besloten om te gaan pitten. Brandstof erbij en nieuwe banden. Na mijn pitstop kwam ik terug op P17 (terwijl ik voor de tik op P6 reed). Ik zag op 15 seconden voor me Ruud en Nick rijden. Dat gat heb ik weten dicht te rijden en ik heb ze ook kunnen inhalen. Na 35 rondes zat de race er op en finishte ik als 10e.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Ik had me niet uitgeschreven maar was ook van plan te komen. Alleen omdat mijn Pa wat complicaties had na operatie om stukje lever weg te snijden ben ik avonds naar ziekenhuis gegaan. Komende race moet ik ook missen vanwege vakantie maar zal daarna weer proberen mee te doen.

Junior Member
    Naam
    Frank Oosterhuis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Voorbereiding
    In de week voorafgaand aan de race had ik al wat rondjes gereden om dit prachtige circuit. Ik bleef in de 1:43 hangen en op een gegeven moment had ik de flow te pakken en kwam ik opeens in de mid 1:42ers uit. Maar ik kreeg het niet voor elkaar om die tijden constant te blijven rijden, dus hield rekening met een 1:43 tijdens de kwalificatie.

Kwalificatie
    Minder brandstof in de AMG gedaan en rondjes gaan rijden. In de outlap knalde ik al op Jeroen Ursem die voor me spinde en ik hem niet meer kon ontwijken. Daarna nog een keer van start gegaan voor poging 2. Ik kreeg het maar neit voor elkaar om in de 1:42 te komen, maar in de 2e stint en eigenlijk ook laatste ronde wist ik een 1:42.748 neer te zetten wat goed was voor een P11.

Sprintrace
    Ik kwam goed weg tijdens de start en kon Roy die vlak achter me zat een aantal rondes achter me houden. Maar halverwege de race bij het uitkomen van de laatste bocht had hij net even meer momentum en wist me op snelheid en door slipstream voorbij te komen. De race finishte ik als 11e.

Hoofdrace
    Voor de pitstops zaten we met een aantal mensen in een treintje. Ik meen dat dit er 6 waren die allemaal binnen 3 seconden zaten. Een aantal rondes voordat ik een pitstop wilde maken werd ik aan het eind van het rechte stuk door Frank aangetikt (no hard feelings hoor Frank, ik beschouw het als een raceincident, maar volgende keer wel eerder remmen als ik voor je zit ). Het voelde veel harder dan het er in de replay uitzag, maar ik raakte er wel door in het grind bij de 1e chicane waardoor ik volgens mij 5 plekken kwijtraakte. Door die tik was ik behoorlijk uit mijn concentratie en 2 rondes later spin ik bij die eerste chicane. Gerben kwam me nog voorbij en vervolgens besloten om te gaan pitten. Brandstof erbij en nieuwe banden. Na mijn pitstop kwam ik terug op P17 (terwijl ik voor de tik op P6 reed). Ik zag op 15 seconden voor me Ruud en Nick rijden. Dat gat heb ik weten dicht te rijden en ik heb ze ook kunnen inhalen. Na 35 rondes zat de race er op en finishte ik als 10e.
    Ik had je nog voorbij willen laten op het eind. Maar je achtervolger zat op een halve seconde oid, dus dat durfde ik ook niet aan

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankivo Bekijk bericht
    Ik had je nog voorbij willen laten op het eind. Maar je achtervolger zat op een halve seconde oid, dus dat durfde ik ook niet aan
    Ja, Nick zat dicht op me, dus dat begrijp ik wel. Nou ja, het is gebeurd. Volgende race gaan we het gewoon weer opnieuw proberen. Komt goed.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten