Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 37 van 37

Discussie: [ZAC11] ronde 1: Spa-Francorchamps | 20-11-2016

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eansys Bekijk bericht
    Die auto aan de binnenkant was ik. Jij verloor je auto lijkt het wel bij uitkomen La Source waardoor je mijn flak raakt en mij de vangrail in beukt.. Toen was mijn race over waar ik niet blij mee was aangezien ik leuk in gevecht was. Ik bestempel dit wel als race-incident. Mijn verslag volgt later.
    Was wat mij betreft ook een race incident. Ik raakte hem daar niet kwijt, maar omdat ik uit moest wijken had ik minder snelheid en zat ik aan de buitenkant op de kerb/kunstgras. Misschien dat er daardoor wat beweging te zien was, maar dat was iig niet omdat ik hem kwijt raakte.

"Overtaking is an art"

Member Brightfox's schermafbeelding
    Naam
    Kevin Benningshof

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankivo Bekijk bericht
    Kwam jij binnendoor zeilen ?
    Schrok wel even, maar ging gelukkig zonder schade
    Klopt, in bocht 13 zat ik rechts van je en lieten samen net te weinig ruimte. Zag dat je me niet geheel had opgemerkt.

Zag wel dat je een paar posities had ingeleverd.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Senior Member Tom Van Put's schermafbeelding

Standaard

Race 1 was echt heftig als je ergens tussen positie 10 & 18 zat :-)
    Laatste ronde door te hard pushen van de baan gegaan.

Race 2 ging goed tot na een paar ronden mijn internet "foer" zei en ik een disconnect had...
    Kon redelijk snel terug inloggen maar lag toch meer dan een ronde achter na een kleine 20 minuten race. Dan nog uitgereden maar doordat er geen spanning meer inzat en mijn concentratie het liet afweten nog wel een paar incidenten gehad. Is uiteindelijk slechts een 20ste plaats geworden...

Junior Member

Standaard

Al met al tevreden met mijn debuut hier. Ik had in de kwalificatie een sneaky slipstream bij het uikomen van La Source en het opkomen van het Kemmel straight, waardoor ik tot mijn verrassing als vijfde mocht starten. Na een goede start de derde plek te pakken na de eerste ronde, maar door een foutje moest ik Dennis naar een aantal ronden voorbij laten gaan en heb ik de rest van de race Bob van me af moeten houden.
    De hoofdrace ging iets minder: wederom had ik Bob op mijn achterbumper, maar dit keer werd de druk mij te hoog en verremde ik mij bij het insturen van Fagnes en rolde ik achteruit de vangrail in. Gelukkig niet al te veel schade, maar het was wel merkbaar. Ik probeerde het snelheidsverlies door de schade terug te winnen in de bochten, maar dat had ik beter niet kunnen doen, want ik spinde voor een tweede keer. Inmiddels was ik teruggevallen tot diep in het veld, en besloot ik een vroege pitstop te maken om de schade te laten repareren. Dit bracht mij terug tot achterin de top tien, en ik heb in de laaste ronden nog een goed gevecht gehad met teamgenoot Julian.

Standaard

Ik ben het toch met je oneens Nanno. Je wordt inderdaad rondgetikt, daarna kom je aan de buitenkant van La Source tot stilstand. Als je dan even wacht tot ik voorbij ben, kun je rustig je race hervatten. Ik zie je staan en ga er niet vanuit dat je hem er ineens voor zet. Dat staat trouwens ook zo in de reglementen, maar dat terzijde

Zo zag ik het:

DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Deze video is privé.
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan." - Pippi Langkous

Standaard

Ah, het was zo'n video
    Fixed!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Kan het niet anders dan eens zijn met Robert. Niet zo'n handige actie.

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

tsss robert rijdt terwijl hij zijn controls moet configureren, dan vraag je er om
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member nanno's schermafbeelding
    Naam
    Nanno van der Poel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Ik ben het toch met je oneens Nanno. Je wordt inderdaad rondgetikt, daarna kom je aan de buitenkant van La Source tot stilstand. Als je dan even wacht tot ik voorbij ben, kun je rustig je race hervatten. Ik zie je staan en ga er niet vanuit dat je hem er ineens voor zet. Dat staat trouwens ook zo in de reglementen, maar dat terzijde

Zo zag ik het:

Je hebt helemaal gelijk!! Zo had ik het niet beleefd. Misschien toch even een black-out op dat moment. Excuus hiervoor!!

Standaard

No problem Nanno, dank.
    DigitalRacing.nl

Standaard

Door drukte aan mijn kant was ik bijkans vergeten de INC bonuspunten te verwerken. Excuses voor de vertraging dus, maar ze staan er nu bij op de website.
    DigitalRacing.nl

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten