Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 52

Discussie: [ZAC11] Alle geruchten, persberichten en teampresentaties

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Leuk! En dat stukje geschiedenis
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Heel fraai, auto's ook, leuk!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Supergaaf!
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan." - Pippi Langkous

Standaard

Mooi stukje proza! En de nieuwe autos zijn wel weer tof geworden!

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Mooi mooi mooi.
    Power by Cosworth

Junior Member Steven Verelst's schermafbeelding

Standaard

Maandag 17 oktober werd op het iRacing forum bekend gemaakt dat er een nieuwe reeks van de Zondagavond Competitie gestart werd. Direct nam ik contact op met mijn teammaat Jonas met de vraag of hij het zag zitten om samen met me deel te nemen.

Zo gezegd zo gedaan schreven we ons in voor wat voor mij mijn eerste 'echte' competitie zal worden. Beide maken we deel uit van Radical Racing UK. Een enthousiaste groep racers vanuit de UK, met ons twee als uitzondering. Na enkele voorafgaande tests bleek de Audi ons het beste te liggen! Zowel setup- als respons gewijs.

Samen kijken we er naar uit aanstaande zondag de pitbox uit te rijden op het snelle Spa-Francorchamps, onze thuisbasis in de Ardennen. Eau Rouge, Radillion, ... Heerlijk! Tot dan!

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Mooie livery! Staat de Audi goed. Veel succes dit seizoen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Beetje retro oogt die livery
    Power by Cosworth

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Mezelf helaas weer moeten uitschrijven ivm lichamelijke ongemakken had mn iRacing account verlengd en alles geregeld maar het lichaam werkt even niet mee.
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Member Brightfox's schermafbeelding
    Naam
    Kevin Benningshof

Standaard

Ik zal helaas morgen niet van de partij zijn aangezien! Paypal niet wil meewerken. Dus zal in de rest van de uurtjes zelf moeten oefenen voor aanstaande Zondag.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik zal er vanavond bij zijn. Maar vooraf ga ik eerst nog even wat rondjes rijden met de MX-5 op Mid Ohio voor de race van komende zaterdag.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Na een goed verlopen seizoen met de Ford GT3 in de ZAC9 is het even stil geweest rondom Roy Diederen. De coureur uit Roermond heeft nog wel meegereden in de DRFR1 maar de GT auto's zijn lang in de garage blijven staan. Met de aankondiging van de ZAC11 is het enthousiasme voor de GT racerij weer aangewakkerd. De sponsoren werden benaderd en bereid gevonden om een nieuwe auto toe te voegen aan de garage. Ditmaal is de keuze gevallen op een nieuwe Mercedes AMG GT3. De auto is in de vertrouwde Erdinger Weissbier kleuren gespoten. Voor het nieuwe ZAC seizoen is de teamnaam en daarmee ook het logo veranderd naar Diederen Motorsport.

Hier onder volgen 2 foto's die eerder deze week gemaakt op het circuit van Spa-Francorchamps tijdens de shakedown van het team.

Power by Cosworth

Standaard

Nette kar Roy!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

DigitalRacing.nl

Standaard

Herkenbare bolide inmiddels. En de Mercedes is complimenteus voor haar kleurstellingen.

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Mooie presentaties heren. Leuk stukje geschiedenis bij vd Poel racing ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

SKidmark Racing Team

Team Skidmark Racing Team presenteerde vanochtend de nieuwe auto voor het komende ZAC11 seizoen.
    Teameigenaar en eerste coureur Nick Koole zei het volgende tijdens de presentatie: “Na een goed succesvol ZAC9 viel ZAC10 toch wel een beetje tegen voor ons team. Voor de ZAC10 had de BMW een upgrade gekregen aan de wagen, deze pakte niet uit zoals we wilde en we hadden moeite om op snelheid te komen. We zijn ervan overtuigd dat we met de huidige aanpassingen aan de Bmw Z4 GT3 een goede stap vooruit kunnen maken in de ZAC11.”

Ook tweede coureur Kevin benningshof rijd komend seizoen weer voor SRT.
    Benningshof: “Ik ben trots dat ik dit seizoen weer deel mag uitmaken van SRT. We hebben veel mooie momenten gehad en hoop er komend seizoen nog meerdere te maken.”

Kevin rijdt dit seizoen met zijn vaste nummer 89 en is te herkennen aan de witte spiegels en velgen. Nick rijdt met zijn vaste nummer 90 en is te herkennen aan de oranje spiegels en velgen.

Onderstaand de eerste foto’s van het seizoen die tijdens een private testsessie op Motegi zijn gemaakt:

Van der Poel Racing schreef een mooi historie van hun team voor de aanvang van de ZAC11, SRT is nog niet zover qua jaren maar al wel een mooie geschiedenis opgebouwd.
    hieronder een korte geschiedenis over het Skidmark Racing Team.

The start

2014: Debuut bij ZAC9
    Het debuut van het team was in 2014. Teameigenaar Nick schrijft 17-10-2014 zijn team in voor de ZAC9 van DRNL. Het SRT team schrijft zich in met de BMW Z4 GT3.
    Tweede coureur is Kevin Benningshof. De startnummers (89 voor kevin en 90 voor Nick) verwijzen naar hun geboortejaar.

Het eerste seizoen begint erg dramatisch met een uitval voor eerste rijder Nick en een 15e plaats voor tweede rijder kevin. Het startveld van de ZAC9 was één van de grootste in de DRNL geschiedenis en de concurrentie was in de eerste race genadeloos. Het resultaat was dan ook treurig in de eerste paar races maar halverwege het seizoen gaan de mooie resultaten komen en weet SRT zich aan het einde van het kampioenschap als 7e team te eindigen met 107 punten, eerste rijder nick eindigde op de 12e positie met 73 punten en tweede rijder kevin op 20e plaats met 34 punten.

terugkeer in de ZAC10

Wat velen niet weten is dat binnen SRT na de ZAC9 voor de ZAC10 naar nieuwe sponsoren werd gekeken, tests waren al voltrokken en nu nog de livery voor de opnieuw gekozen BMW Z4 GT3.
    Toch werd er nog getwijfeld over de upgrades van de wagen voor het seizoen.
    ZAC10 is een kampioenschap om snel te vergeten met maar 5 gereden races wist SRT toch nog een 10e plaats te behalen.
    Hoewel er minder punten dan in ZAC9 werden gehaald was er toch een plus punt van het seizoen en dat was 3e plaats op Bathurst voor eerste rijder nick Koole en het team.

Debuut DRFR1

op 3 april 2016 werd al in de vroege ochtend zonneschijn op zondagmorgen wat activiteit in de pits op het circuit park zandvoort.
    SRT maakte zich klaar voor de presentatie van de livery en een shakedown met de FR2.0 voor het komende kampioenschap DRFR1.

Teameigenaar en eerste rijder Nick koole zei het volgende ''SRT zal niet alleen in de DRF maar ook in de iRacing Formule Renault 2.0 actief zijn, we rijden met 2 auto's. eentje blijft in de benelux regio voor de DRF series de andere gaat de wereld over voor iRF2.0 series. als teameigenaar en als enige rijder is het redelijk druk schema om in beide series te rijden komende periode maar ben erg benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld''

Uiteindelijk wist Nick erg hoog te eindigen in het DRFR1 rijders kampioenschap en wel op een 3e plaats en in het team kampioenschap eindigt SRT op een 4e plaats.

ZAC11

En nu is er weer een nieuw ZAC en wel de 11editie.
    SRT heeft zich weer ingeschreven met de BMWz4 GT3 met de vaste rijders Nick en Kevin.
    Komend seizoen zal erg spannend worden en SRT heeft de doelstelling weer erg hoog gelegd. op dit moment zijn er 24 teams en 34 rijders in totaal ingeschreven.
    onder de ingeschreven rijders zitten weer sterke concurrenten, dus ook nu weer is de concurrentie erg hoog.

Standaard

Nice! Mooie presentatie!

Standaard

Yes, leuk!
    DigitalRacing.nl

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

leuk stuk Nick
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Gave skins!

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

22 November 2016. Gelredome, Arnhem.
    BSRT Presentatie:

Beste mensen van de ZAC,

De periode waar het allemaal begon. Qlimax 2004.
    Ooit begonnen 'als grap' (na wat brainstorm werk tussen huispainter dhr. Tieman en mijzelf) voor de GPxProleague (als een test livery).
    Bij release van de test livery ging het forum helemaal los waarna er werd besloten om er een volledige livery van te maken.
    12 Jaar na dato is Q-Dance nog steeds de sponsor en zijn er wat dingen veranderd qua lijnen en sponsoren, maar elke keer word er positief op gereageerd.

Op 30 september dit jaar werd de ZAC11 aangekondigd en had ik een berichtje op mijn telefoon.
    Dhr. Mulders wilde graag nog een seizoen racen in de BSRT. Ondertussen is Ruud een vast gezicht binnen het BSRT team en vond ik het een hele eer om mijn best te doen om een BSRT aan de start te krijgen.
    Nog geen dag later had hij een oude bekende gecontact die naast hem wilde instappen. Ik werd enthousiast.
    Gerben Kelly en Ruud Mulders samen in de BSRT. Nu moet ik Niels echt contacten.
    Zo gezegd, zo gedaan. Niels wilde hem graag tekenen en de BMW werd de wagen.

Afgelopen weekend was Qlimax en begon ook de ZAC. Een prima moment om de wagen te presenteren. Helaas liep dat iets anders dan verwacht door prive omstandigheden.
    Maar desondanks wil ik de wagen nog wel via het forum delen. Want ondanks dat ik zelf niet race, ben ik trots dat Ruud & Gerben de BSRT kleuren willen verdedigen.
    Ook wil ik bij deze Niels bedanken voor weer een plaatje. Bedankt maat, het word zeer gewaardeerd.

Teambaas BSRT.
    Bob van Someren

En dan nu de wagen: Alle credits aan Ruud die de foto's heeft gemaakt.

Laatst gewijzigd door BobVSomeren; 22 november 2016 om 21:07

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Tadaaaaaa
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Zeer netjes heren en heb ze van dichtbij mogen zien toppie.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Naam
    Roy Diederen

Standaard

Blijft gewoon een mooie livery
    Power by Cosworth

DigitalRacing.nl

Standaard

Dank, Bob, Nick & Roy.

De BSRT zal altijd een bolide blijven die ik met plezier teken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten