Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 49 van 49

Discussie: DRTCC9 | Ronde 3 & 4 | Poznan

DigitalRacing.nl

Standaard

We hebben de gegevens van je Steam Community ID gecontroleerd en die kloppen. Robbert moet alleen zijn server- instellingen nog nakijken. Dus ik ben in afwachting van zijn antwoord om het verder te onderzoeken.

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Ja hij was daar niet juist ingevuld. Nu verbeterd. Ik kan eventueel als er behoefte is vanavond nog wel een practise server draaien. Zelf ben ik weg maar kan de server aanslingeren.

Member Brightfox's schermafbeelding
    Naam
    Kevin Benningshof

Standaard

Dat zou wel lekker zijn, aangezien ik van plan was om nog een paar rondjes te rijden.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Zal de server om 19:00 de lucht in doen. Voor mensen die nog willen oefenen.

Details

Woensdag 14 September
    Baan: Tor Poznan
    Aanvang vanaf 19:00
    Naam: DigitalRacing.NL DRTCC Practise session
    Paswoord: drtcc9
    Teamspeak: 85.236.109.244:14137

Practise 120 min
    Qualify: 15 min
    Test Race laps: 15

Senior Member Jan-Willem Oostingh's schermafbeelding
    Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Ik heb me via de site afgemeld voor deze race. Vanwege een aantal zaken geen enkele mogelijkheid gehad om te kunnen oefenen en wil niet zonder ooit een meter op Poznan mee gaan doen. Dus ga enorm mijn best doen om op Assen erbij te zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Reesdag!!

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Zin an. Hopelijk net zo leuke races als twee weken geleden.

Zal wel zweten worden vanavond.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Maakt het alleen maar realistischer.

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Ik moet me helaas afmelden. Ben vannacht thuis gekomen uit Italie, geen meter nog gereden op deze baan en moet vanavond mijn hond ophalen die uit logeren is. Volgende keer beter
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Jammer dat je niet mee kunt doen Eric. Ik heb net nog even wat oefenrondjes gemaakt en begon met default setup. Heb daarbij bandendruk aangepast en gear ratio tikje naar beneden. Op een baan met 25 graden air en 35 graden track wist ik een 1:37.3xx neer te zetten. Het vervelende overstuur-gedrag is er wel uit, dus ik heb weer hoop voor vanavond. Qua temperatuur in de simracekamer maak ik me iets meer zorgen
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Jammer dat je niet mee kunt doen Eric. Ik heb net nog even wat oefenrondjes gemaakt en begon met default setup. Heb daarbij bandendruk aangepast en gear ratio tikje naar beneden. Op een baan met 25 graden air en 35 graden track wist ik een 1:37.3xx neer te zetten. Het vervelende overstuur-gedrag is er wel uit, dus ik heb weer hoop voor vanavond. Qua temperatuur in de simracekamer maak ik me iets meer zorgen
    Ik heb ook nog even offline geoefend, maar dat is in Assetto Corsa een stuk minder te vergelijken met een online sessie. De banden zijn rondom op de juiste temperatuur en blijven achter eigenlijk net te warm, en voor worden ze heel snel veel te warm. Door die temperatuur in de achterbanden heeft voor mij de kont teveel grip, waardoor ik hem niet kan zetten en de kont licht kan laten glijden. Wat een hoop tijd scheelt. Kan beter lang de test sessie voor de race meedoen om een goed beeld te krijgen van hoe de wagen opwarmt en rijd. Ik kwam wel tot 36.0 met racefuel, maar dan was de voorzijde echt al oververhit en koelde niet meer af, terwijl tijdens de testrace linksvoor iedere keer op de rechte stukken weer netjes afkoelde.

ben benieuwd vanavond, die bmw's starten veel te goed dus dat word al een hele opgave.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik ga sowieso proberen om rond 19:00 uur op de server aanwezig te zijn voor de welbekende oefenrondjes.

Senior Member Jan-Willem Oostingh's schermafbeelding
    Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard DRTCC9 | Ronde 3 & 4 | Poznan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Ik heb ook nog even offline geoefend, maar dat is in Assetto Corsa een stuk minder te vergelijken met een online sessie. De banden zijn rondom op de juiste temperatuur en blijven achter eigenlijk net te warm, en voor worden ze heel snel veel te warm. Door die temperatuur in de achterbanden heeft voor mij de kont teveel grip, waardoor ik hem niet kan zetten en de kont licht kan laten glijden. Wat een hoop tijd scheelt. Kan beter lang de test sessie voor de race meedoen om een goed beeld te krijgen van hoe de wagen opwarmt en rijd. Ik kwam wel tot 36.0 met racefuel, maar dan was de voorzijde echt al oververhit en koelde niet meer af, terwijl tijdens de testrace linksvoor iedere keer op de rechte stukken weer netjes afkoelde.

ben benieuwd vanavond, die bmw's starten veel te goed dus dat word al een hele opgave.
    Offline kan je ook je bandenwarmers uitzetten en dan komt het meer overeen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Server is up.

Standaard

Wooohooo!

Voor het eerst in de DRTCC eindelijk Back to Back overwinning te pakken, die moest ik nog afstrepen

Kwalificatie:
    Eindelijk weer een keertje op Pole, nummer 40 in mijn DRNL carriere Had nog ietsjes sneller gekunt (in de practise al een 34.984 gereden) maar ik reed 2x een 35.0 en moest het daar uiteindelijk mee doen. Vooraan met een hele zwik BMW's erachter, dat werd wat bij de start..

Race 1: Gelijk 3 BMW's om mijn oren.. Kon alleen redelijk snel weer wat posities goed maken alleen meneer Bosman was wat verder afgedreven.. Paar rondjes van af een afstandje bekeken en gezien dat Turn 1 de mooiste plek was, echter had ik hem in mijn hoofd een rondje later geplaatst als de daadwerkelijke uitvoering omdat hij toch wel heel erg veel vroeger remde Daarna rustig rondjes gereden in het juiste ritme, aan het eind nog een beetje van de kaart gebracht door een verdwaalde Focus, maar Dennis zat er ver achter om daar nog bedreiging van te voelen, dat was de eerste!

Race 2: Van de FWD's de beste start, en redelijk mijn weg weer kunnen vinden door het veld (lijk ik echt veel sterker in te zijn geworden de laatste paar jaren, en dat was al geen slecht punt) al vrij snel weer op Dennis zijn rechterdeur en mede dankzij een verrem actie van Jan Wim al op de helft van het eerste rondje op P4 of P3? Daarna nog lekker beetje kunnen spelen met Marcel en volgens mij Pascal, waarna Dennis wederom de achtervolging inzette. Licht beschadigde auto (splitter was geel) maar scheelde kwa rondetijd maar 1 tiende met Race 1, maar ook hier bleef het gat naar achteren gelijk, aan het eind duidelijk wat meer last van de bandjes, maar geen gevaar voor de BMW's in de achtervolging

erg tof weer een keertje zo
    Laatst gewijzigd door Roy Visser; 16 september 2016 om 00:31
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Voorbereiding
    Het liep niet lekker, het liep niet lekker en het liep niet lekker. Met heel veel moeite en frustratie kon ik een 37.0 rijden, Dat was minimaal een seconde van de snelheid af van mannen zoals Roy en Dennis. Die 2 zijn sneller dan me maar dat gat moest imo maar een halve seconde zijn. Vanalles gedaan, grafische instellingen opnieuw, triples opnieuw ingesteld, ffb nagegaan noem het maar op. Met Dennis zijn setup gereden en ik reed exact dezelfde 37.0.
    Opeens heb je het, ik verprutste T1 voor mijn gevoel (stuurde te laat in en had daardoor een rare radius) maar tot mijn verbazing was ik 4 tienden sneller. Uiteindelijk in die trage linkerbochten ook nog wat kunnen winnen en ik kwam tot een (voor mij acceptabele) 36.0 in practice.
    Had ik al gezegd dat het tot die tijd niet lekker ging?

Kwalificatie
    Soft eronder, brandstof voor 2 ronden en gas er op. Mijn eerste getimede rondje over de streep een 35.3 en ik zie P1 staan. Ik wist op dat moment dat het niet de pole zou zijn maar ik dacht dat top 5 wel goed zat. Roy gaat onder mijn tijd door met een knappe 35.0 en daar blijft het ook bij, P2! whoopie

Race 1
    Voorafgaand aan de race hadden Dennis en ik afgesproken als 1e en 2e door bocht 1 heen te komen en zo geschiedde het ook. Daarna verloor Dennis wat tijd toen hij met Roy in gevecht was en kon ik 4 ronden lang van de leiding genieten. Ik reed 36.3-36.5 in die rondes wat gewoon voor mij het onderste uit de kan was. En als je Roy en Dennis dan toch ziet inlopen weet je dat je iets te kort komt. Roy was kort en krachtig, hij zag volgens mij dat ik laat instuurde voor bocht 1 en hij zet em aan de binnenkant ernaast alsof ie Jason Plato is. Een aantal rondes later volgt Dennis. Mijn missie op dat moment was uitrijden als 3e in het treintje Dennis, Jan-Wim en ikzelf. Dennis remde op 1 punt eerder dan mij en dat kwam wat onverwachts en Jan-Wim maakte daar meteen gebruik van door binnendoor in te halen en daarna knap te verdedigen. De 2 laatste rondes waren heel gaaf, leuk gevecht gehad maar dat helaas verloren. Plekje 4 in de uitslag.

Race 2
    Reversed grid, ik sta aan de linkerkant, Thijs in de rij voor me en Dennis achter me. Dat wordt een BMW trein die naar voren dendert Zo ging het ook, Thijs was alleen iets trager waardoor het wat duwen en trekken in de eerste bocht was. Nick wist zijn wagen op plek 1 te houden en ik had het op dat moment met Pascal aan de stok die ik ergens te weinig ruimte liet, sorrie ik had niet in de gaten dat je daar zat. Ik zet de achtervolging op Nick in maar kom niet echt vlotjes dichterbij en ik zie in mijn spiegel een Lizard Civic door het veld heen komen, ik denk daar gaan we weer maar zie gelukkig dat de banden nog niet op temperatuur zijn. Op het moment dat ze dat wel zijn zet ik de aanval in op Nick die flink verdedigend aan het rijden is, in bocht 1 extra van het gas af moeten gaan, toch een kusje op de bumper gegeven en er eentje van Roy gekregen. Roy weet daarna mij in te halen en niet lang daarna Nick, ik gefocust om in bocht 1 in te halen en dat lukte dan ook. Daarna kwam Dennis dichterbij met Stefan een paar seconden daarachter. In laten halen en aansluiten om plek 3 veilig te stellen.

Nabeschouwing
    Ik ben tevreden met het uiteindelijke race resultaat en sta nu in de tussenstand gedeeld 5e met Jeroen. Voor mijn gevoel zijn er weer door het hele veld heen gevechten geweest en daar doen we het voor.

Afmeldingen
    Jammer om te zien dat er 9 rijders niet waren en zich ook niet afgemeld hebben en dat is best frustrerend. We hebben een toevoeging voor Spa gepakt vanwege het aantal pitplekken en de maker van het circuit van Assen heeft ons een versie met 30+ pitboxen gegeven ipv de standaard 17. Er wordt dus energie in gestoken door ons om er voor te zorgen dat het voltallige veld elke race kan rijden. In elke nieuwsbrief staat hoe je je kunt afmelden via de site, een berichtje hier op het forum of een reply per mail is genoeg. Ik moet dit min of meer naast me neer leggen maar ik vraag me af wat er tegen ons gezegd zou worden als we eens een pitbox te weinig hebben (want de kans is op deze manier natuurlijk groot dat in elk geval ik geen rekening er mee ga houden).

Replay
    Replay file: downloadlink
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik heb een snelle samenvatting van mijn race 2 gemaakt. Beetje onrealistische camerahoek maar met TV zie je sommige dingen gewoon niet.

Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Junior Member Brent's schermafbeelding
    Naam
    Brent Wever

Standaard

Tijdens practice kwam ik tot een tijd van 1.36.17 met softs, plek 5, not bad dacht ik. Bandjes werden bij sommige bochten rood maar koelde daarna vrij snel weer af.
    Maar tijdens Quali bleven ze rood en weg is grip....he hoe kan dat nou? Nog een poging gedaan, weer hetzelfde, toen mediums gepakt maar tijd was te kort om hem goed warm te krijgen door aantal laps te rijden....shit P13....o wat heb ik het verprutst.

Goed, we gaan het mee maken tijdens de race. Werd ik van achteren getikt door iets te laat remmen in eerste bocht van een andere rijder die overigens netjes zijn excuus heeft aangeboden. Daarna gefrustreerd achter het stuur proberen het gat te dichten maar dan ga je te geforceerd rijden en een persoonlijke fout is dan zo gemaakt, gat werd nog groter, gvd....gaat lekker allemaal. P11, helaas net geen P10 voor reversed grid.

Race 2 leuke gevechten gehad met Benny en Pascal. Dit keer bijna geen fouten gemaakt. P6 was het hoogst haalbare.

Voor mij een eerste race met loadcell van Rimcotech die ik de dag ervoor had geïnstalleerd in mijn G27 pedalen. Tis behoorlijk wennen maar wel stuk beter.
    Impossible is nothing

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Was weer een gezellig avondje.

Oefening en kwalificatie:
    Het ging redelijk alhoewel ik de tijden die vooraan gereden werd nooit heb kunen bereiken. In de kwalificatie wel met softs een lekker rondje kunnen rijden en zo vanaf p5 kunnen starten.

Race 1:
    Bij de start wat plekken verloren omdat de BMW's wel erg snel van hun plaats komen. Daarna rustig aan uit de problemen gebleven. Leuk kunnen vechten met een aantal mensen. Waarna na een aantal ronde ik met Thijs eigenlijk de hele race in gevecht ben geweest voor p5. Hij was sneller echter kon ik hem redelijk achter me houden. 2x kwam hij me wel voorbij maar maakte hij in de bocht erna weer een foutje waar ik dan weer van kon profiteren. Zo toch netjes 5de kunnen worden.

Race 2:
    Met reversed grid vanaf p6 gestart. Dit ging aardig ondanks dat er weer wat BMW's voorbij kwamen suizen. Echter had JW wat rem problemen waardoor hij mij vol van achter aan tikte tegen Jeroen aan. Schoot zo van de baan af en kon van achteraan opnieuw beginnen. Jammer genoeg had ik aardig wat schade waardoor ik niet meer mee kon komen met de rest. Thijs zat wel weer achter me maar kon nu niet echt super verdedigen met deze schade en al snel was hij em voorbij. Daarna nog wel even met Jeroen en Nick gevochten. Maar door teveel te pushen uiteindelijk paar keer de baan grensen te ver opgezocht en zo ook hun moeten laten gaan.

Jammer van de schade in race 2 anders had er wel wat meer in gezeten dan p12 maar toch wel vermaakt tijdens de race. Op naar Assen.

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Voorbereiding
    Poznan is een gaaf baantje, maar helaas kon ik tijdens eerdere testsessies niet echt tempo maken met de Avensis. Ik bleef lange tijd steken in 1:38. In de middag vooraf nog een keertje offline geprobeerd en toen kwam ik gelukkig al meer in de 1:37.

Kwalificatie
    Vooraf gaan aan de kwalificatie nog even geprobeerd hoe de softs aanvoelde, maar ik kon hier helaas niet echt veel sneller mee dan met medium tyres. Ik was bang dat ik tijdens de kwalificatie buiten de Top 10 zou vallen. De eerste stint verliep heel goed. Ik zette een 1:36.543 neer. Toen goed voor een 5e plek. Helaas waren er nog anderen die sneller waren waardoor ik van P9 mocht starten.

Race 1
    Ik kwam redelijk van mijn plek en in de eerste 2 rondes wist ik nog twee plekken te winnen. Daarna wist ik op het groepje achter mij uit te lopen en op Robbert en Nick in te lopen. Niet echt veel gevechten gehad en op het laatst zat ik nog op zo'n 2 seconden van Robbert en Nick waardoor ik als 7e over S/F ging.

Race 2
    Race 2 begon goed, maar na een paar bochten had Jan Willem remproblemen en tikte Robbert aan en hij mij waardoor ik van de baan raakte en van achteraan mocht aansluiten. Uiteindelijk nog wel als 10e gefinisht, maar er had meer in gezeten.

Ik lig overall nog steeds 5e. Hopelijk kan ik op Assen beter rond komen.

Senior Member CuqeBaqer's schermafbeelding
    Naam
    Raymond Buijs

Standaard

Helaas laat moeten afmelden vanwege werk. Morgen ook weer werken maar het is niet anders helaas.
    Vroeger toen de kratjes bier nog van hout waren, en je moest zuipen om de kachel draaiende te houden. Dat waren nog eens tijden.

Senior Member

Standaard

Moest gisteren plots overwerken, na 14 uur werken maar naar huis gegaan, had dus ook geen tijd om me te kunnen afmelden

DigitalRacing.nl

Standaard

Practice
    Tijdens de vrije training was ik eerlijkheidshalve nog steeds op zoek naar ritme, stabiliteit en het uitbannen van fouten. Het is deels gelukt, maar de voorbereiding was beduidend minder dan bij Spa-Franchorchamps. Een gegronde reden maar desalniettemin een onderstreping van het feit dat ik oefening nodig heb om tussen de 5de en 10de plaats rond te kunnen racen. En dat is op zichzelf een prima feit.

Quali
    Helaas zette ik de lijn door vanuit de vrije training. 15de van 16. Een schril contrast met de vorige kwalificatie. De snelheid was niet tot nauwelijks te vinden maar de grote fouten waren eruit. Ondanks de teleurstelling gaf dat hoop voor de race. Binnen het DRTCC is het altijd een feit gebleken dat je plaatsen kunt winnen en gevechten kunt houden zolang je zelf rustig blijft.

Race1
    Een geweldig leuke race voor plaats 8 t/m 12. Pascal de Birk, Kevin Benningshof, Nick Koole, Stefan Rensen en ondergetekende hebben rondes lang bij elkaar gereden en gestreden voor de beste positie. Kevin wist na een loop van tijd weg te rijden maar verloor ontzettend veel snelheid in de laatste twee rondes. Ik reed 10de en had dus Pole voor Race2. Bij het uitkomen van de hairpin loop ik echter enorm veel in en de bocht daarna zat ik op zijn bumper. Ik wilde hem iets naar buiten dwingen om ruimte te maken voor de buitenkant. Op het moment dat ik naar de buitenkant wil rijden zie ik de achterkant van Benningshof ontzettend snel op me af komen. Gevloek achter het stuur ter gevolg en een mooie: "Bedankt hé, Niels" op TeamSpeak het gevolg.

Ik had nooit verwacht dat Kevin daar zou remmen, maar het zorgde voor P12 en een slechtere positie voor Kevin. Voor beide geen kans op pole en geen kans op goede punten in Race2. Had ik maar meer ruimte gelaten of iets anders gedaan, dan was het anders gelopen. Maar dat kan ik niet meer terug draaien.

Race2
    Balend van Race1 kreeg ik alsnog een kans om goed van start te gaan. Een deelnemer had zijn kans gemist om in te loggen en ik was te veel aan het nadenken hoe dat zo gelopen kon zijn, en dat zorgde voor fouten en concentratieverlies. Een hoop fouten, veel gras en grind op de Honda. Ondanks dat wel een beetje kunnen racen.

DRNL
    Organisatorisch ook weer een hoop geleerd. Wat we gaan doen aan het niet afmelden, server resetten en de manier hoe we daar mee om kunnen gaan enzovoort. Ondanks de jarenlange ervaring is er altijd wel iets te leren. Ik hoop dat we genoeg draagvlak kunnen creëren voor een DRTCC10..

Senior Member Knight's schermafbeelding
    Naam
    Thijs

Standaard

Practise
    Bij de oefensessies kon ik steeds goed meekomen met de top. Dus ik had er zin in en hoopte net echter de top te kunnen rijden. In de practice kwam ik echter totaal niet in het ritme. Ik merkte dat ik continue m'n tijden in de gaten aan het houden was en het wilde gewoon niet. Ik besloot om alle apps uit te zetten en alleen maar te gaan rijden. Dat hielp en ik kwam weer in de buurt van m'n snelste tijd.

Kwalificatie
    De kwalificatie ging goed. Benzine eruit, softs eronder en gaan. Na eerst voorzichtig een tijd te hebben neergezet kwam ik daarna tot een 1:35:409. Een halve seconde sneller dan m'n snelste tijd tot dan toe. P3, erg tevreden.

Race 1
    Roy Visser stond op P1 voor me. Ik wist dat ik in m'n BMW sneller weg zou zijn, en direct na de start ging ik naar het midden om hem voorbij te gaan. Dat deed Roy echter ook, maar ik kon er nog wel langs. Ik had Dennis Gerressen echter niet gezien, en die moest daardoor door het gras. Achteraf had ik beter links kunnen blijven, dan was ik makkelijker voorbij Roy gekomen.

Start race 1

Ik ga op P3 bocht 1 in, maar Roy weet me meteen weer voorbij te komen. Ik kom slecht uit de 3e bocht, waardoor Robbert de Rooij en Jan-Wim Ensing me meteen voorbij kunnen. Vervolgens zit ik achter Robbert en de rest van de race ben ik bezig hem voorbij te gaan. Dat lukt me 2x, maar ik ga ook direct 2x de fout en ben de plek meteen weer kwijt. De laatste keer was in de laatste ronde. Het was wel een erg leuke race op deze manier en uiteindelijk op P6 onder de vlag door.

Een van de vele momenten naast Robbert de Rooij

Race 2
    Ik mocht starten vanaf P5 en er stond geen enkele BMW voor me. Ik kwam redelijk goed weg, en kon als eerste de eerste de eerste bocht in te gaan. Voor bocht 2 dacht ik, 'geen gekke dingen doen, gewoon normaal rijden en je ziet wel waar het eindigt'. Voor bocht twee hield ik me normale rempunt aan, maar dat werkt niet zo goed als alles nog koud is. Ik glij naar buiten en kom in het grind. Ik wacht tot iedereen voorbij is en mag dan van achteraan opnieuw beginnen.

Grindhappen in de eerste ronde helpt niet

Ik zit al snel achter Robbert de Rooij en denk, dat wordt weer leuk. In ronde 3 maakt Robbert een fout in bocht 3. Hij verliest meer snelheid dan ik verwacht en ik rij tegen z'n achterkant aan, waardoor ik spin. Robbert weet gelukkig wel z'n weg te vervolgen. Vanaf P10 val ik terug tot achteraan en ik mag opnieuw proberen naar voren te rijden.
    Kevin Benningshof, Jan Willem van Wijngen kom ik snel voorbij. Niels Tieman maakt een foutje, waardoor ik weer achter Robbert de Rooij zit.

Foutje van Niels waardoor ik hem voorbij kan

Robbert weet ik buitenom in de laatste bocht voorbij te gaan en nu wel achter me te houden. Daarna weet ik het gat richting Jeroen Jonckers nog wel terug te brengen tot minder dan een seconde, maar ik kom niet snel genoeg dichterbij om nog een aanval te kunnen plaatsen.
    Race 2 valt qua resultaat wat tegen, maar dit is volledig mijn eigen schuld. De snelheid zat er wel goed in. Hopelijk weet ik in Assen ook zo goed mee te komen.

Ik heb nu 2 races gereden in het DRTCC en dit bevalt me goed. Ik heb het erg naar m'n zin en het zijn leuke races, met leuke gevechten op de baan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    DRNL
    Organisatorisch ook weer een hoop geleerd. Wat we gaan doen aan het niet afmelden, server resetten en de manier hoe we daar mee om kunnen gaan enzovoort. Ondanks de jarenlange ervaring is er altijd wel iets te leren. Ik hoop dat we genoeg draagvlak kunnen creëren voor een DRTCC10..
    Ik ben voor wanneer kan ik me inschrijven

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten