Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24

Discussie: [DRTCC9] Test sessie Spa Dinsdag 30 Augustus

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard [DRTCC9] Test sessie Spa Dinsdag 30 Augustus

Dit weekend is de lang verwachte patch van de BTCC mod uitgekomen. Deze heeft het weg gedrag aardig veranderd in positieve zin.. Daarnaast is er ook weer een nieuwe versie van Assetto Corsa. Om nog een keer een goede test te hebben met het toewijzen van liveries gaan we Dinsdag avond nog een test race doen. Dit gaan we deze keer doen door skins toe te wijzen. Echter hebben we hier de Steam IDs nodig die we hebben gevraagd in een mail pas geleden. Zorg dan ook dat die Dinsdag toegetsuurd zijn naar de organisatie. Mochten we Donderdag niet je Steam ID hebben dan zal je waarschijnlijk niet kunnen inloggen op de server.

Details
    Dinsdag 30 augustus
    Baan: Spa Francorchamps
    Aanvang vanaf 19:00
    Naam: DigitalRacing.NL DRTCC Practise race
    Paswoord: drtcc9
    Teamspeak: 85.236.109.244:14137

Race 1:
    Practise 75 min
    Qualify: 15 min
    Race laps: 8

Race 2:
    Practise: Geen practise meteen start race na 5 minuten wachttijd met reversed top 10.
    Race laps: 8
    Laatst gewijzigd door DutchDevil79; 29 augustus 2016 om 22:51

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ik ben er wel bij. Zal vanavond eens even mijn SteamID opzoeken.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Junior Member Brent's schermafbeelding
    Naam
    Brent Wever

Standaard

Graag doe ik ook mee, steam ID is verzonden
    Impossible is nothing

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Ik ga mijn best doen om race 1 te halen. Anders schuif ik bij race 2 aan

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Ik zal er ook bij zijn, car livery en steam ID zijn opgestuurd. Ben erg benieuwd met de nieuwe updates gisteren de patch van mod geinstalleerd

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Senior Member Jan-Willem Oostingh's schermafbeelding
    Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Ik ben er niet bij. Maar zal vanavond (laat) mijn steam ID versturen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Member Brightfox's schermafbeelding
    Naam
    Kevin Benningshof

Standaard

Ben benieuwd of mijn inschrijving goed is aangekomen en zal dan gewoon aanwezig zijn.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Senior Member Knight's schermafbeelding
    Naam
    Thijs

Standaard

Ik ga er ook bij proberen aanwezig te zijn. Ik ben benieuwd of de update veel heeft aangepast in het gedrag voor de BMW.

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Er is nu ook een paswoord voor de server dus vergeet die niet in te vullen. Owh en de inlog tijd is niet nodig deze keer. Je kan joinen wanneer je wil.

Member Brightfox's schermafbeelding
    Naam
    Kevin Benningshof

Standaard

Alles is opgestuurd en klaar voor vanavond! Zie jullie dan!

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Server is up!

Standaard [DRTCC9] Test sessie Spa Dinsdag 30 Augustus

Ik ben later vandaag. Kan ik ook alleen race 2 joinen?

Edit: practice is 75 minuten zie ik. Dat red ik wel
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Junior Member
    Naam
    Jesper Keller

Standaard

Ik heb even een klein vraagje. Net race 1 gehad, en na afloop zie ik iedereen uit de server gaan. Dit heb ik dus zelf ook gedaan, en zit nu wel weer in de server maar dit is weer met de practice en quali van race 1. is er tussen race 1 en 2 een speciale handeling nodig?

Senior Member Knight's schermafbeelding
    Naam
    Thijs

Standaard

De eerste testrace ging redelijk goed. Door uit de problemen te blijven ging ik steeds verder naar voren. De mensen om me heen waren wel veel sneller (> 1 sec. per rondje). Maar ik heb wel leuke gevechten gehad en mensen een paar rondes achter me weten te houden. Uiteindelijk op P6 ongeveer terecht gekomen.

Bij race twee had ik in de kwalificatie een spin aan het einde en wat er precies gebeurt is, weet ik niet, maar m'n stuur stond in ieder geval niet recht. Daardoor schakelde ik bij de start in plaats van vooruit, achteruit... Geen idee hoe ik dit precies voor elkaar gekregen heb, maar dit was wel erg stom. Na de start daarna iedereen die me nog niet voorbij was voorbij gelaten. Excuus voor deze actie.

Daarna een vrij eenzame race gereden. Door fouten van anderen schoof ik af en toe een plekje op, maar de meeste kwamen me snel weer voorbij en waren best wat sneller. Hopelijk weet ik donderdag iets meer snelheid te vinden.

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Replays van beide races: http://www.jonckers.nl/drtcc9/testrace.zip (342 MB)
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jesper98 Bekijk bericht
    Ik heb even een klein vraagje. Net race 1 gehad, en na afloop zie ik iedereen uit de server gaan. Dit heb ik dus zelf ook gedaan, en zit nu wel weer in de server maar dit is weer met de practice en quali van race 1. is er tussen race 1 en 2 een speciale handeling nodig?
    Ja, helaas wel. We trachten de top 10 om te draaien, maar dat heeft wat handelingen nodig. Zowel de tijdsspanne als de complexiteit is niet bevorderlijk gebleken. We gaan overleggen wat we exact gaan doen en houden jullie daarbij op de hoogte.

DigitalRacing.nl

Standaard

Mijn verhaal:

Een kortere practice dan ik had gewenst. Vriendinlief kwam later thuis, waardoor het later eten werd en dus later racen. Ik had en heb moeite mijn snelheid te vinden. De moeilijkere bolide lagen me gek genoeg beter, als ik de posities mag geloven. Desalniettemin zal er ergens een wijziging in mijn rijgedrag en/of setup (of een combinatie van beide) zijn die me iets meer stabiliteit geeft en vooral snelheid. Ik ga er naar zoeken.

De kwalificatie ging zozo, P12 als ik me niet vergis. De race ging mis. Contact met Jesper gaf mijn bolide vanaf La Source een zut met onvoorspelbare overstuur. In Race2 werd ik slachtoffer van Thijs zijn verrassing. Ondanks dat heb ik wel leuke races gehad met verschillende mensen. Dus ik heb zin in Donderdag!

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Als het resultaat aankomende donderdag net zo is als vanavond dan ben ik natuurlijk heel blij

Eerste race een leuk gevecht gehad met Dennis en Henk in de eerste 2 ronden:

Daarna vrij saai weg gereden, door de temperatuur had ik weer problemen in de eerste paar ronden om de banden op temperatuur te krijgen. Race 2 was warmer en toen ging het eigenlijk meteen goed.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Ja was een mooie test. Weer veel geleerd over hosten in Assetto Corsa. En ook nog wat leuke rondjes kunnen rijden.

Race 1: Was eigenlijk eentje om te vergeten. Op begin meteen al de BMW's die voorbij stoven bij de start. Gelukkig zat ik redelijk snel weer op hun staart maar doordat ik niet door had dat de baan zo koud was had ik een kleine tankslapper. Echter omdat ik naast Bob ree tikte ik hem aan en we vlogen er beide af. Vanaf dat moment ging het alleen maar slechter in de race. Pushte te hard om weer terug te komen en dat was op de koude baan geen goed idee. Op het laats nog wel met Klaas en Robert kunnen vechten wat wel leuk was. Alhoewel ik en Robert ook last hadden van inschatten van de breedte van onze auto's.

Race 2:
    Ging een stuk beter. Ook weer wat BMW's die er vandoor stoven bij de start. Maar 2 kon ik er al weer vrij snel voorbij rijden. Waardoor ik als 2de achter Marcel lag. Ik kon het gat redelijk dichten echter door een groffe fout waarbij ik even de grindbak uit teste werd het gat weer wat groter. Nog terug kunnen rijden tot op 2 seconde maar in de laatste ronde ging ik van het ags af omdat ik dacht dat de race voorbij was. Dat was niet zo slim. Maar goed toch netjes 2de geworden.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

In ieder geval wat ervaring op kunnen doen in AC. Helaas wel FPS problemen die bij de start niet boven de 30 uitkwamen en in de race niet boven de 45. Hopelijk kan ik die oplossen voor donderdag.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Ik heb 2 leuke, niet foutloze, races gehad. Ik moest ten eerste aan de AC wennen (vorige week pas gekocht) en ten tweede aan de auto.
    Het eerste ging goed, het tweede wat minder. In principe had ik de Ford aardig door, maar in de race ging ik een paar keer toch te hard bocht door. Vooral in Les Combes was het glijden en glibberen.
    Ik heb in beide races vermakelijke battles gehad en kijk uit naar morgen

Junior Member
    Naam
    Jesper Keller

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Mijn verhaal:

Een kortere practice dan ik had gewenst. Vriendinlief kwam later thuis, waardoor het later eten werd en dus later racen. Ik had en heb moeite mijn snelheid te vinden. De moeilijkere bolide lagen me gek genoeg beter, als ik de posities mag geloven. Desalniettemin zal er ergens een wijziging in mijn rijgedrag en/of setup (of een combinatie van beide) zijn die me iets meer stabiliteit geeft en vooral snelheid. Ik ga er naar zoeken.

De kwalificatie ging zozo, P12 als ik me niet vergis. De race ging mis. Contact met Jesper gaf mijn bolide vanaf La Source een zut met onvoorspelbare overstuur. In Race2 werd ik slachtoffer van Thijs zijn verrassing. Ondanks dat heb ik wel leuke races gehad met verschillende mensen. Dus ik heb zin in Donderdag!
    Excuses voor het contact in de eerste bocht. Ik had een super start, maar werd met het insturen verrast door weinig grip, waardoor ik spinde. De rest van de race gelukkig nog wat plaatsen op kunnen schuiven en een leuke race gehad.
    Op deze manier racen vind ik veel fijner dan op de openbare servers waar sommige doen alsof het botsauto's zijn.

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jesper98 Bekijk bericht
    Op deze manier racen vind ik veel fijner dan op de openbare servers waar sommige doen alsof het botsauto's zijn.
    En daarom zijn de leagues bij DRNL nou zo leuk om te rijden.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member

Standaard

Was leuk! Wel even wennen tegenover iRacing, daarom wat onbedoeld contact gehad. Na een tijdje moest ik helaas de pc verlaten, dat gaat vanavond niet gebeuren

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten