Ik ben er bij, met rijwindsimulator want het gaat warm worden![]()
Aangezien we 1 September al beginnen willen we nog een keer even goed testen op de server. Hierdoor hebben we komende Donderdag 2 test racejes. Daarmee is het meteen een goede practise sessie voor volgende week. We gaan gebruik maken van booking in Assetto Corsa. Dit betekend dat je voordat de practise begint in moet loggen op de server. Hierdoor kan je een skin selecteren en krijg je geen random skin toegewezen. Echter moet je je nu dus wel van te voren aanmelden op de server. Daarvoor hebben we een half uur inlog tijd gezet voor de practise begint. Dan heeft iedereen hopelijk tijd genoeg om Assetto op te starten en in te loggen op de server. Tijdens het wachten mag er slap ge-ouwehoert worden op de teamspeak server.
Details
Donderdag 25 augustus
Baan: Spa Francorchamps
Aanvang vanaf 19:00
Naam: DigitalRacing.NL DRTCC Practise race
Teamspeak: 85.236.109.244:14137
Inlog tijd race 1: 19:00 - 19:30
Race 1:
Practise 45 min
Qualify: 15 min
Race laps: 8
Inlog tijd race 2: 21:00 - 21:10
Race 2:
Practise: 10 min. (reversed grid van race 1)
Race laps: 8
Benodigde downloads:
BTCC Mod
http://www.mediafire.com/download/es...or+AC+1.7.3.7z
Eventueel voor nieuwkomers in Assetto Corsa zie:
http://forum.digitalracing.nl/showth...-Assetto-Corsa
Ik ben er bij, met rijwindsimulator want het gaat warm worden![]()
Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson
Ik zal er ook bij zijn. Hopelijk valt de warmte donderdag mee, maar ik vrees het ergste.
iceradio.nl - geen playlist maar passie
Mits er geen gekke dingen gebeuren of gepland worden ben ik er ook.
Vroeger toen de kratjes bier nog van hout waren, en je moest zuipen om de kachel draaiende te houden. Dat waren nog eens tijden.
Ik ben er ook bij![]()
Kun je tijdens die inlogperiode wel al practice rondjes rijden?
DigitalRacing.nl
"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."
Nee dit gaat jammer genoeg niet. Daarom lekker theetje pakken en op de teamspeak server inloggen.![]()
Thee!? Moet dat?
Komt goed. Ik zal er zijn. Ik log hem in elk geval in, moet daarna nog wel ff eten koken. Zonder thee.
DigitalRacing.nl
"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."
Haha is goed. Je mag ook wel wat langs brengen hier. Scheelt mij weer koken.
On another note:
Ik heb gister weer stracker aan de praat gekregen op de server. Nu zullen jullie zeggen ok wat is dat dan. Nou nu worden de resultaten van de server meteen weg geschreven naar een database. Waardoor ik een link kan geven voor een website waar alle gevevens te zien zijn van de server. Dus uitslagen van de race, kwalificatie en practise. En ook wat voor ronde rijden er gereden zijn door iedereen. Daarnaast kan je nu meer met ptracker waardoor je bv setups ingame naar elkaar kan versturen via ptracker.
Is wel een minpuntje de server moet wel draaien om op de website te kunnen komen. Dus hij zal niet 24h per dag beschikbaar zijn. Maar na een race of practise zal ik de server nog wel even aan laten staan. Zodat je daar even kan rond kijken.
De kwalificatie en uitslagen worden, logischerwijs ook verwerkt in de database van DigitalRacing.nl zodat de individuele uitslagen en teamprestaties ook up to date zijn.![]()
Jah tuurlijk. Maar de practise resulatten en tijden terug kijken zullen sommige ook wel handig vinden. En wij kunnen zo de uitslag van de race terug pakken om op Digital racing te verwerken. Hoef ik je geen vaag txt bestandje te sturen.
Ik zou overigens wel graag even zo'n "vaag" txt bestandje willen ontvangen waar een uitslag in vermeld staat. Dan kan ik die eventueel nog aanpassen zodat we het ook makkelijk kunnen importeren op de website.
Dat gaat zomaar niet gebeuren !!
Moet even kijken wat handigst is. Ik heb ook outputs van stracker dadelijk. Vroeger waren die txt die assetto maakt namelijk zo ingedeelt dat je per rondje de stand ziet. Maar als er dan iemand weg ging tijdens de race dan stond die niet meer in de uitslag na dat rondje. Weet niet of dat al aangepast is.
Het 1 of het ander vind ik prima, als het maar als html/txt of iets uit te lezen valt. Het script loopt in principe regel voor regel langs en dan kan ik zeggen welke data eruit gehaald moet worden.
Dat gaat zomaar niet gebeuren !!
Trouwens: Practise day!
iceradio.nl - geen playlist maar passie
Ik ga het proberen te halen ben momenteel niet thuis en heb eerst een barbecue.
Vroeger toen de kratjes bier nog van hout waren, en je moest zuipen om de kachel draaiende te houden. Dat waren nog eens tijden.
Ik ga het niet redden. Buiten de tijd moet ik nog een paint klaar hebben, als ik dat überhaupt red.
Je kan inloggen op de server.
Enter server password, moet ik daar wat invullen?
DigitalRacing.nl
Nee die kan je leeg laten nu.
Verdoire, ik had niet goed opgelet, dacht inloggen tussen 19.30 en 20.00
5 Minuten inlog tijd voor race 2
Dat was een leerzame sessie. Ik merk wel dat ik weinig ervaring heb met wiel aan wiel racen. Een aantal niet zo heel handig acties gedaan en eigenlijk geen echt goede inhaalactie kunnen doen (waren wel leuke gevechten, heb ze alleen niet gewonnen) De Helicorsa vind ik wel erg fijn, dan zie je wel of er iemand naast me zit. Maar met deur aan deur racen moet ik nog wel wat meer oefenen. Hopelijk gaat dat tijdens de league beter.
Ik dacht: mooi vandaag eens wat ervaring opdoen om met anderen te rijden die wel serieus zijn. Dus mooi achteraan gestart gebeurt er bij de start meteen iets vreemds. De auto voor mij gaat niet vooruit maar achteruit.. Ff schrikken. Toen gaan rijden voor ervaring.
Race 2 was echter met een reversed grid. Dus op 1 begonnen en zelfs een aantal bochten op 1 gebleven. Op een gegeven moment ingehaald maar gelukkig kunnen counteren doordat hij te wijd ging. Verder niet de pace kunnen halen die ik wil en de mediums zijn echt nog niet prettig... Dat gaat nog wat worden ;-)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
CoulthardEvery team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.
Favorieten/bladwijzers