Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 51

Discussie: [DRTCC9] Alle geruchten, persberichten en teampresentaties

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ziet er goed uit heren. We zitten nu aan 24 inschrijvingen. Als we elke week met in ieder geval 20 kunnen vertrekken zou dat heel mooi zijn. Ik heb er zin in.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Oh hell yeah

Heel erg jammer dat ik maar 2 races mee kan pakken, maar ik ga er zeker voor zorgen dat jullie het na die 2 races ook weer zat zijn om naar de kont van die zwart/wit/rode drie wieler te kijken (geen idee of de setup het in AC toelaat, maar in Race07 was het altijd vrij duidelijk wie er in de honda met mijn setup reed)

Zelf geen tijd gehad om te skinnen, maar Niels was een redder in nood door mijn Accord livery op de Civic te plakken.

Hij is zo lekker (ik heb het over de auto nu, sorry niels, je hebt iets te weinig boobs en bips)

ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

De auto's die tot nu toe allemaal voorbij komen zijn wel een potje lekker om naar te kijken!

DigitalRacing.nl

Standaard

DRTCC9 | #84 Pascal de Birk

Senior Member Jan-Willem Oostingh's schermafbeelding
    Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Weer een mooie wagen Niels!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Je bent lekker bezig geweest Niels. Straks heb je weer meer dan de helft van het veld gepaint

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Weer 2 pareltjes Niels
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    DRTCC9 | #84 Pascal de Birk

Wow, wat een schoonheid!! Kan niet wachten om ermee te rijden

Senior Member Jan-Willem Oostingh's schermafbeelding
    Naam
    Jan-Willem Oostingh

Standaard

Niels heeft zich ook voor mij druk gemaakt en een erg mooie render van de Honda gemaakt. Tnx Niels!
    Coulthard
    Every team up and down this pitlane gives team orders. They are all a bunch of hypocrites for moaning about it.

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

weer mooie skins voorbij zien komen, vandaag terug gekomen van een lang weekendje familie in het noorden en toch stiekem wat ideetjes opgedaan, is het nog mogelijk om een skin op te sturen ook al is het na de deadline??

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

We schrijven 2007, jonge(re) Marcel gaat naar Circuitpark Zandvoort voor het WTCC. Tussen Priaulx, Farfus, Muller, Huff en alle andere toerwagen legendes staat een privateer team genaamd Russian Bears (later Lada Motorsport). Het team had 4 BMW 3 series die ze deden inzetten en dat zag er allemaal puik en profi uit.
    Fast forward naar 2016. DRTCC9... Wat ga je qua livery doen. Ga je voor een DFTBA skin of toch iets anders. Kort overleg met huispainter Wilfred zorgde voor dit resultaat:

Een ode aan Russian Bears. Ik ben er zeer tevreden mee en kan niet wachten de baan op te gaan in die kleuren. Wilfred bedankt voor het maken en Niels voor het maken van de render (en al het andere werk wat hij de laatste weken verzet heeft voor het DRTCC).

DRTCC9
    Tsjah mijn verwachtingen... Ik heb sinds DRGTC2 een stapje vooruit kunnen maken qua snelheid en dat heeft er voor gezorgd dat ik vice kampioen bij de SBC was en 4e in de einduitslag bij de KOC, ZAC10 en DRFR1. In de pre-season races ging het erg goed behalve op Zandvoort (dacht ik).
    Top 3 in de einduitslag moet mogelijk zijn denk ik.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mister.koole Bekijk bericht
    weer mooie skins voorbij zien komen, vandaag terug gekomen van een lang weekendje familie in het noorden en toch stiekem wat ideetjes opgedaan, is het nog mogelijk om een skin op te sturen ook al is het na de deadline??
    De carset is 90% klaar. Ik moet de previews nog maken van de Toyota's en zorgen dat de skins goed staan voor de mensen die niets hebben ingeleverd. Ik verwacht de carset Dinsdag- avond klaar te hebben. Dus als je voor die tijd een skin in kan leveren, neem ik hem alsnog mee.

Senior Member Knight's schermafbeelding
    Naam
    Thijs

Standaard

Presentatie Knight Racing

Vandaag heeft Knight Racing de auto openbaar gemaakt aan de pers. Het was een bescheiden presentatie. Eigenaar en coureur Thijs de Ridder gaf zijn verwachtingen aan voor DRTCC9.

Dit is de eerste keer dat ik een volledig DRTCC seizoen ga rijden. Tot nu toe heb ik alleen als gastrijder enkele races gereden in het DRTCC. Gezien de prestaties tijdens de oefenraces verwacht ik mee te kunnen komen in het middenveld.

Tot nu toe heeft De Ridder een weekend meegereden in DRTCC 7 waarin een 12e plaats de hoogste notering was. Op de vraag of hij tevreden is om nu ook als constructeur aan de start te staan kwam de volgende reactie:
    Er komt een hoop bij kijken nu als eigenaar. Hopelijk gaat het racen zonder al te veel blikschade, aangezien ik nu als eigenaar ook opdraai voor al die kosten. Voorheen werd je als gastrijder of coureur bij een team in de watten gelegd, hoefde je alleen voor de thee te zorgen, maar nu moet alles geregeld worden. Hopelijk leidt dat tijdens de wedstrijden niet te veel af en kan ik me dan goed op de races concentreren.

Op voorhand worden in ieder geval geen excuses gezocht door Thijs:
    Mochten de prestaties tegen vallen dan ligt dit volledig aan mij. De auto is geprepareerd door Wilfred, hij verzorgt ook de auto's van Marcel Bosman, Michael Storm en Wilfred Rentzenbrink. Dus daar kan het niet aan liggen!

Na deze woorden ging de garagedeur open en werd een ronde gereden op Spa-Francorchamps.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Hele gave wagen Thijs!

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

En leuke presentatie
    Power by Cosworth

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard Ferroeni Racing heeft nieuwe hoofdsponsor

Hedenochtend is uitgelekt dat Ferroeni Racing een nieuwe hoofdsponsor heeft. Uit betrouwbare bron is gebleken dat de DRTCC Toyota Avensis van een nieuwe livery zal worden voorzien. Dit is hoogst opmerkelijk en is nog maar weinig gebeurd tijdens een lopend seizoen. De vaste rijder van Ferroeni Racing (red. Jeroen Jonckers) kon nog een paar korte woorden los laten: "Ik ben erg blij met de nieuwe sponsor. Hiermee hebben we meer budget en kunnen we hopelijk nog betere resultaten neerzetten. Vanavond worden de persfoto's vrij gegeven en zal de nieuwe livery voor het publiek te bewonderen zijn".

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard Ferroeni Racing toont persfoto's DRTCC9 Toyota Avensis

Ferroeni Racing is een nieuw sponsorcontract aan gegaan met Tiger Energy (www.tigerpower.pl). Het Poolse bedrijf heeft vertrouwen in de renstal en ziet de toekomstige samenwerking met plezier tegemoet.

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Cool Jeroen
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ziet er goed uit.

Standaard

Da's een fraaie!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Waar zijn die poolse pitspoezen ?

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Lekker hoor
    Power by Cosworth

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Dank u.

DigitalRacing.nl

Standaard

Dat oogt prima, Jeroen.
    Ik ben hem momenteel aan het verwerken in de carset - update.

Standaard

Gaaf Jeroen!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten