En wat gebeurd er altijd als er een grote release is die online nodig heeft. Servers plat, niet te downloaden, niet te spelen. Gaat nagenoeg nooit goed, dus ik zou toch niet teveel verwachten nog morgen. (maar ik heb het spel dan ook niet).
Vanavond de CSWv2 in de "G27 mode/PS3" gezet en heb veel plezier gehad met Forza Apex. De FFB is een stuk beter dan in de Forza Horizon 3 demo. Goed genoeg dat ik er vertrouwen in heb dat het toch goed gaat komen. Als het stuur niet goed werkt als Fanatec, dan zal het als G27 verwacht ik toch wel net zo goed doen als in Forza Apex.
Ik heb de game dan ook maar gekocht![]()
En wat gebeurd er altijd als er een grote release is die online nodig heeft. Servers plat, niet te downloaden, niet te spelen. Gaat nagenoeg nooit goed, dus ik zou toch niet teveel verwachten nog morgen. (maar ik heb het spel dan ook niet).
Dat gaat zomaar niet gebeuren !!
Ik help het je hopen dat deze jongens de boel goed onder controle hebben.
Dat gaat zomaar niet gebeuren !!
Gelukkig heeft Microsoft een redelijke cloud-dienst om te kunnen opschalen, zonodig![]()
Voor de avatar keuzes, deze zijn bezet
![]()
ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd
- Welcome to the island of misfit toys.
Dit rijd echt heerlijk met controller zeg! Supersmooth ook op de X1, zo blij als een kind
![]()
ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd
Ik ben erg benieuwd of ik morgen al kan spelen of dat het vanaf dinsdag pas speelbaar is.
Ik krijg net nl. van Wehkamp de bevestiging dat mijn pakketje onderweg is en morgenochtend bezorgd wordt![]()
Ik zou het eerlijk gezegd vreemd vinden als je zou kunnen spelen. Dan hebben alle ultimate owners een hoop geld extra betaald voor een dag spelen![]()
Waarschijnlijk hetzelfde als Raymond (Cuqebaqer).. gewoon installeren maar pas unlocked op dinsdag(maandag op dinsdagnacht 0:00)
Ik kon gister avond ook al gewoon spelen hoor rond 9 uur reed ik al rond.![]()
Vroeger toen de kratjes bier nog van hout waren, en je moest zuipen om de kachel draaiende te houden. Dat waren nog eens tijden.
Serieus? Met de Disc normale editie voor de X1?
Het ziet er weer heel erg lekker uit allemaal
![]()
Laatst gewijzigd door Roy Visser; 23 september 2016 om 18:44
Ultimate met Disc en xbox one inderdaad.
Vroeger toen de kratjes bier nog van hout waren, en je moest zuipen om de kachel draaiende te houden. Dat waren nog eens tijden.
Duurt lang!!
Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
FH3 is wel weer gaaf, maar heeft nog wel wat opstart problemen.
De game crashte telkens bij het opstarten in win10. Uiteindelijk bleek het uitzetten van alle microfoons op de pc de enige oplossing te zijn die werkte.
VIP en carpacks zijn die bij ultimate edition horen heb ik (hopelijk nog) niet gekregen. De Forza Hub reward cars heb ik vanavond wel gekregen. De credits van de Forza Hub weer niet
De CSWv2 werkt nog niet op de PC en de FFB in de G27 mode is minder dan die van Apex, dus vanmorgen dan ook maar de XB1 versie gedownload. Dus totaal al 90GB voor 1 game
De FFB op de XB1 is wel verbeterd tov van de demo en de graphics zijn mooi op de XB1. Maar........ als je de game eenmaal op de PC gespeeld heb met 60fps en alles op de hoogste instellingen, dan is het verschil toch wel behoorlijk.
Cruisen en op jacht naar de XP borden doe ik met de controller, de races met een stuurtje...
Crossplay werkt perfect. Als je stopt op de XB1, kun je daarna gewoon verder waar je gebleven bent op de PC.
Voor de personen die me willen toevoegen, SlaDressing is mijn gamertag
Hoe kun je iemand toevoegen op windows 10???
Als het goed is via de Xbox live app op windows
Ik denk dat ik toch nog een paar dagen moet wachten. Wehkamp heeft zich blijkbaar toch bedacht en mailt nu: "Je hebt bij ons een bestelling geplaatst waarbij we je hebben aangegeven dat onderstaand(e) artikel(en) direct leverbaar waren. Het spijt ons vreselijk, maar bij het verwerken van je bestelling blijkt nu dat deze toch niet leverbaar is."
Jammer het was een leuke meevaller geweest als ik hem een paar dagen eerder had gekregen.
Sladressing toegevoegd is bij deze.
Gamertag in xbox live is: HoiHman
Zal het dadelijk even controleren als ik thuis ben
Game staat inmiddels ook klaar om gespeeld te worden. Vond 30 euro extra alleen wel wat te gek dus moet nog wachten tot dinsdag. Meeste hier heb ik al op Xbox Live maar als je me wilt toevoegen: PhydomiR is mijn Xbox gamertag.
DRNL Championships:
DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2
Favorieten/bladwijzers