Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 163

Discussie: [MULTI] Forza Horizon 3

Standaard [MULTI] Forza Horizon 3

Jij bepaalt bij het Horizon Festival. Pas alles aan, huur je vrienden in en ontsla ze, en verken Australië in meer dan 350 van de beste wagens van het moment. Maak van Horizon het ultieme eerbetoon aan auto's, muziek en vrijheid op de weg. Bepaal zelf hoe je de finish bereikt.

Release: 27 september

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Als ik deze dus in de Windows store koop kan ik met jullie mee spelen als jullie hem op X1 hebben?

DigitalRacing.nl

Standaard

Dat was exact de vraag die ik ook wilde stellen.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

En... Hoe is ondersteuning voor sturen in de Windows 10 variant.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Dennis

Standaard

Vooralsnog volkomen kut. Alleen sturen die door de XB1 worden ondersteund werken. Dat is tenminste het laatste wat ik heb gelezen. Maar deze game zou ik toch met een controller gaan spelen.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Vooralsnog volkomen kut. Alleen sturen die door de XB1 worden ondersteund werken. Dat is tenminste het laatste wat ik heb gelezen. Maar deze game zou ik toch met een controller gaan spelen.
    Dat was bij die mini horizon titel idd aangegeven. Ik heb me op de X360 met Horizon (en Roy, Jeroen, Bram, Bram en nog vele anderen) goed geamuseerd met stuurtje destijds
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Heel erg weinig over steeringwheel support te vinden, Forza Horizon 1 was briljant met stuurtje, maar Horizon 2 viel met stuurtje zwaar tegen en was eigenlijk beter te doen met Controller (geld zelfs voor Forza 6 overigens, met stuurwiel voelde de autos heel licht, terwijl er met controller veel meer gevoel in zat)

Het is een prima controller game, maar met stuurtje is het natuurlijk helemaal gaaf, ik ben alleen bang dat het een X1 ondersteunt stuurtje moet zijn voordat het werkt.

in de E3 demo zat er wel iemand achter win10 met een stuurtje, maar dat lijkt me het Thrustmaster XboxOne stuurtje..

ik ga hem zeker halen, en zelfs met controller is het prima, lekker third person genieten van de auto en de omgeving, GTA maar dan met veel meer persoonlijke tweaks voor de wagens. (y)
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Mijn tx is wel xbox one compatible, ben benieuwd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Mijn tx is wel xbox one compatible, ben benieuwd.
    Mijn CSW V2 zit ook een X1 hub op, maar ik kan mijn Heusinkveld's er niet aan vast hangen, en midden in een race seizoen zal ik niet snel de clubsports terugzetten..
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Nou is Heusinkveld ook wel een ander publiek

Wellicht komen er verschillende verlopen, bijvoorbeeld de CSPv1 via PS2 naar de thrustmaster. Net zoals je de G25 pedalen aan kon sluiten op de 911 stuurtjes van Fanatec.

Senior Member CuqeBaqer's schermafbeelding
    Naam
    Raymond Buijs

Standaard

Ik heb een Xbox one hub voor mijn CSW2 maar Horizon is echt bijna niet te doen met stuur. Veel te korte bochten combinaties en met onverhard ondergrond haast niet te doen.
    Na een koppige 5 uur volhouden mijn controller weer gepakt. Forza 6 werkt wel perfect met stuur maar Horizon is voor mij een No Go.
    Vroeger toen de kratjes bier nog van hout waren, en je moest zuipen om de kachel draaiende te houden. Dat waren nog eens tijden.

Standaard

Ah dan was ik dus niet de enige die overal vol het platteland in dook met het stuurtje

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Ik twijfel nog een beetje. Nou ja, eigenlijk ook niet want behalve Forza 5 (ik heb pas een One gekocht toen Forza 6 al uit was) heb ik de hele serie.
    Mijn probleem met de Horizon serie is eigenlijk dat het mij niet zo lang kan boeien als de Motorsports delen. Ik haal te weinig uitdaging uit de races en hou me meer bezig met een beetje toeren en naar het uitzicht kijken. Ook leuk, maar zoals gezegd kan mij dat minder lang boeien.
    Uiteindelijk zal hij er vast wel komen, maar moeten de filmpjes en screenshots mij nog even te pakken zien te krijgen

"Overtaking is an art"

Standaard

Ik hoop toch wel dat er iets van stuur ondersteuning in zit.. Deel van de fun was wel met een (geleend) stuurtje (ondanks de drift-bug) te kunnen cruisen..

Naam
    Raymond Buijs

Standaard

Je kan nu ook de Singleplayer in Coop spelen dat lijkt me ook erg vet.
    Vroeger toen de kratjes bier nog van hout waren, en je moest zuipen om de kachel draaiende te houden. Dat waren nog eens tijden.

Standaard

FH3 is gone gold today.. Maar dat is niet het boeiendste uit de press-release:

One additional note for PC players, we know there are a lot of PC players who want to know more about using wheels in Forza Horizon 3. Look for an update on wheel support in Forza Horizon 3 on Windows 10 in an upcoming story in the future.
    http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh3_gonegold

Belooft weinig goeds.. Zal wel de Xbox supported wheels zijn, elk ander stuurtje (n)ooit via een patch. Ben benieuwd

Standaard

Ach lekker controller knallen Ik zal misschien wel een keertje stuurtje proberen, maar het weerhoud me er niet van om het te gaan spelen

Naam
    Dennis

Standaard

Gewoon lekker met de controller knallen. Komt die Xone controller die ik bij mij Rift kreeg toch nog van pas
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Oh dat zeker! Spelen gaan we het sowieso

Senior Member HoiHman's schermafbeelding
    Naam
    Henk

Standaard

Ik ga hem ook zeker spelen. Ik kijk er naar uit. Zowel met controller als met een stuurtje. Misschien is/komt er nl. ook support voor de accuforce/simvibe en motion.

Quote van het forum op simxperience:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darin Gangi Bekijk bericht
    We have sent the Turn 10 team an AccuForce and have been communicating with them. They currently have a major limitation regarding the UDP as it can only support one peripheral. So the AccuForce will probably not work until they sort that out unless you plug in a set of pedals to the AccuForce control unit. If they output the data, I'm sure SimVibe and our motion will work no problem. We're hoping they do !

Naam
    Raymond Buijs

Standaard

Die Halo Wartog mogen ze van mij wel houden dat voelt echt als een natte scheet in de car list.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HoiHman Bekijk bericht
    Ik ga hem ook zeker spelen. Ik kijk er naar uit. Zowel met controller als met een stuurtje. Misschien is/komt er nl. ook support voor de accuforce/simvibe en motion.

Quote van het forum op simxperience:
    Dat zou ik eerder verwachten voor de volgende Forza Motorsport.. Integratie van zoiets kost ook aardig wat tijd en effort, ik weet niet wanneer ze die spullen naar ze verzonden hebben, maar aan FH3 zal weinig fundamenteels gedaan worden, behalve content toevoeging d.m.v. DLC's.

Standaard

Als ik dat zo lees en ze komen met een oplossing, dan gaan de heusinkvelds dus ook werken

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Dat zou ik eerder verwachten voor de volgende Forza Motorsport.. Integratie van zoiets kost ook aardig wat tijd en effort, ik weet niet wanneer ze die spullen naar ze verzonden hebben, maar aan FH3 zal weinig fundamenteels gedaan worden, behalve content toevoeging d.m.v. DLC's.
    Misschien bekijk ik het heel zwart wit maar als je ondersteuning voor diverse sturen en pedalen wilt dan is dat iets wat je bij de ontwikkeling van de game doet. Niet een patch achteraf. FH3 is een titel die ik zou spelen als ik het in mijn sim kan doen (en dan hoeven de triples niet perse te werken). FH3 gaat er bij mij dan om om te cruisen met mijn drnl maatjes (ja dat zijn jullie ) en wat challenges te doen.

Ik ga hem niet bij de release kopen en wacht eens af hoe het gaat lopen qua stuur support.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Stuursupport voor Apex en FH3. Ik overweeg FH3 te cancellen en toch voor de digitale versie te gaan. Klein nadeel: ik heb nog W7 op de PC...

http://forzamotorsport.net/en-us/new..._wheel_support

"Overtaking is an art"

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten