Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 163 van 163

Discussie: [Zomercompetitie 2016] DRTCC9 | Algemene Thread

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ik snap ook niet zo goed wat DX11 in iRacing met AC te maken heeft.
    Kans is vrij groot dat er files van de mods niet in de goede map staan. Heb je het ook met een auto en track die er standaard bij zitten?

Anders even alles van AC in je mijn documenten verwijderen en opnieuw laten initialiseren.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik gok dat je een driver- update hebt gedaan van je videokaart. Dan adviseer ik op je grafische instellingen even na te lopen en met name je resolutie.

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Ik heb gedaan wat Dennis zei in alles weggegooid in "mijn documenten". De Benchmark uitgevoerd van de videokaart en hij werkt weer. Thnx voor de hulp mannen
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

DigitalRacing.nl

Standaard

De DRTCC9 carset heeft een kleine update gehad en is te downloaden via de frontpage > Inloggen > Downloads > DRTCC9 Carset v1.1

Changelog:
    - Gerben Kelly toegevoegd aan de carset (Focus)
    - Jeroen Jonckers - Nieuwe kleurstelling
    - Marcel Bosman - Windows update

Junior Member Brent's schermafbeelding
    Naam
    Brent Wever

Standaard

Is het niet handiger om via SimSync Pro te werken....jullie kunnen het erop zetten via dit prog en leden kunnen dit synchroniseren.....heul handig

http://www.simsync.de/download.php?view.440
    Laatst gewijzigd door Brent; 5 oktober 2016 om 19:21
    Impossible is nothing

DigitalRacing.nl

Standaard

Voorlopig niet. In de toekomst kan het handig zijn, maar dat is afhankelijk van de keuzes die we gaan maken mbt iRacing, Assetto Corsa en alle andere titels.
    Maar interessant is het zeker.

Junior Member alfa90_buttje's schermafbeelding
    Naam
    Klaas Wester

Standaard

Nou, dat was een hele aparte ervaring..

De eerste 3 races valse starts doordat ik dat niet gewend was, per abuis of door zenuwen tegen de flipper stootte, dus die races bij voorbaat verknald terwijl het tempo er wel was
    op Spa race 4 frontaal in iemands zijkant waardoor mijn aerodynamica ver te zoeken was.. dus lage topsnelheid waardoor iedereen me voorbij kwam.
    Op Assen race 1 moah, race 2 eindelijk lekker gereden, een 9e plek die voelde als een podiumplek, zonder fouten of botsingen!
    Donington beide races rond de 10e plek lekker gestreden tot ik me verkeek in (vroeg)afremmende auto's en er achterin ging om vervolgens in het grind te staan malen. Hierna in de 2e race 2 keer een gat moeten dichtrijden, maar de 2e keer moest ik van zo ver komen dat ik pas op de finish op de bumper kwam van het peloton, maar toch duidelijk sneller was

Dus mijn uiteindelijke score (17e met 12 puntjes) is grotendeels veroorzaakt door mijn eigen fuck-ups .. en niet een goede reflectie van mijn racespeed en dat vind ik wel jammer.

Toch heb ik mij enorm verbaasd hoe de top toch nog weer zo'n 3 soms 4 seconden per ronde sneller zijn kan! terwijl ik me het licht uit de ogen rij, zelf in de middenmoot rondhang maar zeker niet de langzaamste ben, de banen/lijnen redelijk snap, maar dat stomme hok (Ford) maar niet sneller in de rondte krijg! (de BMW trouwens ook niet). Het wil niet bijten, het stuurt niet in gewoon .. waardoor ik veel te vroeg/te ver moet afremmen om de bocht te halen (voor mijn gevoel). Waar haal je dan in godsnaam 3 a 4 seconden vandaan? tis mij een raadsel. De eerste races probeerde ik wel netjes binnen de RSR lijntjes te kleuren, later merkte ik dat die krapper waren dan de baan zelf kennelijk afdwong dus kon daarna wel wat vrijer te werk gaan, maar op Donington was mijn beste record 1:36:6 waar er iemand een 1:33 reed .. setuppen blijft de grote uitdaging kennelijk.
    Jammer dat er geen setups gedeeld werden. Had er graag van willen leren.. wil de top 5 misschien alsnog zijn setups posten? t maakt nou toch geen drol meer uit..

toch bedankt dat ik mee mocht rijden en Robbert dat ie me wist over te halen

Wanneer is DRTCC10 ?
    Laatst gewijzigd door alfa90_buttje; 14 oktober 2016 om 09:06

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Goed om te lezen dat je je toch geamuseerd hebt, petje af dat je bent blijven rijden.

Ik heb voorafgaand aan deze race veel qua setup getest, ik vond dat de BMW wel goed deed insturen maar daarna heel onderstuurd was. Dat met alle geweld proberen op te lossen heeft me welgeteld niks opgeleverd, toen ik een 35.5 reed op Donington met al mijn aanpassingen en terug ging naar de setup die ik op Poznan en Assen ook gebruikte reed ik een 35.5
    Het is al vaak voorbij gekomen, het gaat meer om oefenen dan om setup. Ik weet dat ik in deze competitie minimaal 50 ronden nodig heb om best of the rest te zijn (assen was de uitzondering met 20). Maar om tot dit punt te komen zijn er competities geweest waar ik een 150 ronden oefende om in het middenveld mee te knokken.

Als ik morgen thuis ben zal ik mijn setup hier even delen.

Edit: DRTCC10 komt, we hebben besloten geen 2 competities tegelijk te gaan doen en de ZAC (GT3 in iRacing) zal elk moment aangekondigd worden. Het wordt nu een beetje de vraag of we na de ZAC (februari-maart) FPL (formule wagens in AC of iRacing) gaan doen of weer een DRTCC10.

Ik weet niet wat Robbert van plan is met de AC avonden wat hij regelmatig met AC deed maar ik denk dat deze mod daar ook wel regelmatig in voorbij kan komen.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Junior Member alfa90_buttje's schermafbeelding
    Naam
    Klaas Wester

Standaard

ghehe dankje .. en voor je peptalk

150 ronden voor het middenveld ?! .. pff .. ik heb ook nog werk en een huishouden enzo
    't Was wel verfrissend om ook anderen valse starts te zien maken trouwens .. (robbert o.a)
    Was alleen wel even vernederend hoe jij en Michael gisteren met de BMW om me heen kwamen met de start ..
    Normaliter had ik ook BMW gekozen (rwd ftw!) maar heb me door Viggen's tijden laten verleiden tot de Focus.

ik denk dat we (op Tweakers) inderdaad deze mod wel wat vaker gaan gebruiken, hij is erg leuk met die verschillende merken!

Junior Member
    Naam
    Benny

Standaard

Voor mij was dit de eerste competitie in AC. Het resultaat was wat teleurstellend, ik had liever mee kunnen doen in de top 10, maar ik heb me wel goed geamuseerd. Vooral de laatste paar races ook af en toe enkele gevechtjes gehad.
    Bedankt voor het organiseren en ook om het even op het Tweakers forum te posten (anders had ik het nooit geweten). Bij een volgende gelegenheid ben ik misschien wel terug van de partij. Bedankt ook aan de andere deelnemers voor de leuke faire races.

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

De BTCC mod krijgt iig een behoorlijke update. eventueel interessant mochten we een DRTCC 10 starten volgend jaar.

Even van hun forum gekopieerd:
    Sorry for the lack of updates, and the usual saying "it will be soon" so I thought I would give you an update, although nothing to show as yet.

Myself and Kris have been working on the new physics. We say new, as we found a flaw in the existing physics / suspension, so we changed this, and as you can imagine, you make one change, and it snowballs. We have spent the last "I forget how many" weeks on this, and we are now not only making fantastic progress, we are very close on this.

Once this is done, then V10 tyres. We have tested V10 tyres on the old model and yes they worked, but we think these will work even better on the new physics/suspension but because we have already tested, this will be a simple addition.

What else can I tell you, well Kris has worked very hard to level out the pocket rocket off the line BMW, so this has now been levelled out. To keep in line with RL, yes it is slightly faster, as you would expect with a RWD in dry conditions, but not as fast any more. I have also taken on board the comments about the dash cam and cockpit cam, so these have been adjusted to give you more peripheral vision.

Lastly, well, hopefully, fingers crossed (no promises as of yet) but 2 new models will be coming to the BTCC collection from T7R. These are WIP and we are hoping these will be complete ready for the next release, but like I said, no promises, and lastly, a T7R/BTCC Showroom. OK not to everybody's liking, but just adds that little extra and also the Special Edition Matt Jackson Ford Focus skin by Horus, will be available.

So hopefully, you can see, there is lots of things we are improving to make this more enjoyable to you, the people that drive and enjoy our work.

Regards

Shaun

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

http://www.triple7racing.net/t7r/for...1&p=7497#p7496

Goed nieuws voor een vervolg van het drtcc. Meer keuze in auto's en ook nog wat verbeteringen.

Standaard

Dat ziet er goed uit.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten