Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 73

Discussie: DRTCC Revival evenement

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Ja we gaan er gewoon een mooi kampioenschap van maken met close racen. Ik hoop er op het forum van tweakers iig ook wat extra man warm te maken om hier eens te komen rond kijken. En wie weet creeren we zo een mooie nieuwe groep die graag Assetto in league vorm speelt. Voor mij word dit ook een eerste test het hosten in Assetto wat professioneler aan te pakken. Ik hoop dan ook dat alles soepel gaat verlopen dadelijk.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramzel Bekijk bericht
    Ik denk toch dat je die ergernis voor je moet houden Marcel. Negeer het gewoon, want het uiten van je frustratie draagt net zo min bij aan een goede sfeer. Je wéét dat je het niet iedereen naar de zin kan maken, je wéét dat anderen het anders zouden doen. Dat zijn gegevens waar je niks aan kan doen, dus probeer je er overheen te zetten en maak je alleen druk over zaken waar je invloed over hebt
    We leven in een tijdperk waar er vanuit beiden kanten een mening gegeven mag worden. Er is in de loop der jaren een hoop richting drnl gezegd (niet actief, er wordt niks georganiseerd, we horen nooit wat en blablabla).
    We doen iets met die kritiek, we zijn open over wat we doen en hoe we het doen. We vragen hier niks voor terug, een stukje enthousiasme van de andere kant uit zou dan niet misstaan.

"Goed initiatief om die tijden te laten herleven, ik kijk eens aan hoe dat het gaat en doe in de loop van het seizoen of DRTCC10 mee als het leuk is" komt heel anders over imo.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    We doen ons best om leuke dingen te organiseren. Van dit event maak ik ook een filmpje in de hoop wat twijfelaars over de streep te trekken voor DRTCC9. Je ziet vooral op Facebook dat het posten van een filmpje wel wat bereik op levert (groter dan hier op het forum verwacht ik). Dat zullen we dus meer doen.
    Yep, ik heb gisteravond in bed even gekeken! Dat gaat wat handiger dan wanneer ik overdag op m'n werk op het forum het filmpje tegenkom Gaaf filmpje inderdaad!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Mooi rondje Marcel.

Misschien is het nog wel handig om te melden dat je morgen maar een beperkte keuze aan auto's hebt. Degene die de server host, laadt 4x BMW in, 4x Ford Focus ST, 4x Toyota Avensis en 4x Honda Civic. Je zult dus snel moeten zijn als de server online is in je wagenkeuze.
    Booh... ik wil de BTCC Mercedes A-klasse Dáárom doe ik niet mee!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Even heel kort door de bocht (niet specifiek Mark maar het is wel dat druppeltje), het is nooit goed. Wordt er niks gedaan is het niet goed, proberen we iets waar iedereen met goede gedachtes aan terug denkt (DRTCC) nieuw leven in te blazen (met verschillende auto's ipv een cup) dan is het ook niet goed...
    Geheel los van het DRTCC-revival evenement; Welkom in de wereld van activiteiten organisatie. Daar heb je een dikke huid voor nodig

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Dat is zo, maar door vanuit je frustratie in te gaan op een (in de basis maar een kleine) opmerking van Mark blaas je het op tot iets groters waardoor het juist de aandacht gaat trekken en de sfeer gaat beïnvloeden. Wanneer jij je opmerkingen anders formuleert komt het óók heel anders over, dus je hebt daar zelf ook invloed op.
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan." - Pippi Langkous

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDevil79 Bekijk bericht
    Ja we gaan er gewoon een mooi kampioenschap van maken met close racen. Ik hoop er op het forum van tweakers iig ook wat extra man warm te maken om hier eens te komen rond kijken. En wie weet creeren we zo een mooie nieuwe groep die graag Assetto in league vorm speelt. Voor mij word dit ook een eerste test het hosten in Assetto wat professioneler aan te pakken. Ik hoop dan ook dat alles soepel gaat verlopen dadelijk.
    Laten we met het belangrijkste beginnen: De hulp, het feit dat je de server ter beschikking wil stellen en je enthousiasme rond AC word vanuit ons zeer gewaardeerd. Ik hoop dat we een mooi kampioenschap kunnen bewerkstelligen.

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Dat is zo, maar door vanuit je frustratie in te gaan op een (in de basis maar een kleine) opmerking van Mark blaas je het op tot iets groters waardoor het juist de aandacht gaat trekken en de sfeer gaat beïnvloeden. Wanneer jij je opmerkingen anders formuleert komt het óók heel anders over, dus je hebt daar zelf ook invloed op.
    Ik heb mijn teksten maar verwijderd. Het was mij immers nooit de intentie om het zo over te laten komen.
    Op advies om dan maar geen reactie te posten als ik dan toch niet mee doe mijn teksten verwijderd. Excusses als het ergenis op heeft bij bepaalde mensen. Ik zit hier al een hele hoop jaartjes en altijd het beste voor DRNL voorgehad. Ik zal dan ook nooit negatieve uitlatingen doen in de richting van DR.nl
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

DigitalRacing.nl

Standaard

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Kocken Bekijk bericht
    Geheel los van het DRTCC-revival evenement; Welkom in de wereld van activiteiten organisatie. Daar heb je een dikke huid voor nodig
    Laatste wat ik er over zeg, er zijn mensen die verbetering willen zien en daar actief iets aan doen. En er zijn mensen die alleen maar kunnen 'klagen'. Als je structureel vind dat drnl dingen niet goed doet, help dan mee om te zorgen dat het zo wordt zoals je dat graag wilt zien.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Laten we met het belangrijkste beginnen: De hulp, het feit dat je de server ter beschikking wil stellen en je enthousiasme rond AC word vanuit ons zeer gewaardeerd. Ik hoop dat we een mooi kampioenschap kunnen bewerkstelligen.
    Een dikke +1

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

ivm werk weet ik al dat ik niet mee kan doen aan de races. Maar omdat ik AC eigenlijk niet zo goed ken (alleen voor mezelf wat rondjes mee gereden, nooit echt serieus) en ik wel op de hoogte wil blijven van wat er binnen DRNL gaat gebeuren, heb ik gisteren die mod gedownload en geïnstalleerd.
    Helaas niet mee kunnen rijden en meteen weer gerealiseerd hoe verwend we met iRacing zijn. Er gingen nl meteen allerlei toeters en bellen af over missende ini bestanden. Eerlijk gezegd was ik er toen alweer klaar mee.

Dat klinkt misschien vervelender dan dat ik het bedoel. Maar met de automatische updates die je overal tegenwoordig steeds vaker, zijn we gewoon verwend. De tijd dat ik ging zitten puzzelen om het wel werkend te krijgen is voorbij. Als ik wel mee had gedaan, was dat natuurlijk een ander verhaal geweest.

Het initiatief om eens iets anders te gaan proberen vind ik wel goed. Al is het maar om weer eens wat nieuwe namen richting DRNL te lokken. Zeker met het oog op de console versie van AC die er binnenkort (eind van deze maand al?) aan zit te komen, zullen er nieuwe mensen zijn die AC ontdekken en zich dan verder gaan verdiepen in het wereldje.

"Overtaking is an art"

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

@Tom en Roy; Ik begrijp dat jullie AC beide nog niet in bezit hebben?
    Klopt Niels, ik heb geen AC. En ben niet van plan het aan te schaffen. Zoals ik eerder al aangaf wil ik me concentreren op iRacing. Dat bevalt mij uitstekend en heb ik veel plezier in. Bij een volgende competitie in iRacing zal ik ook weer mee doen. Maar kudos voor jullie dat jullie ook eens wat anders proberen

Verder kan ik me ook nog wel vinden in de mening van Richard. Zoals ik ook al persoonlijk tegen jou zei Niels, ik heb het niet zo op mods etc. Door ervaringen uit het verleden heb ik daar geen zin in. Dan werkt dit niet goed, dan werkt dat niet goed, etc etc. Te veel ellende voor mij. Ik wil mijn sim starten en rijden. Dat doet iRacing best goed
    Power by Cosworth

DigitalRacing.nl

Standaard

Het is voor ieder een keuze om wel of niet mee te doen. Ik heb geen problemen met mods, zolang ze goed getest zijn. We hebben jarenlange positieve ervaringen met mods in de ZAC- (en andere) competities mbt circuits, auto's enzovoort. De ene is daar wel voor te porren en de ander niet. Idem dito aan de aanschaf mbt Assetto Corsa.

We hebben jarenlang geklaagd dat er weinig tot geen platformen waren om te kunnen racen. SimBin was eigenlijk, afgezien van rFactor, de enige die daadwerkelijk kans maakte om binnen DigitalRacing.nl gebruikt te worden. Bij het overschakelen van Race07 naar iRacing hebben we ook verschillen mensen verloren omdat ze weinig tot geen feeling hadden met iRacing. En dat is op zichzelf een logische verklaring.
    De laatste periode zijn we verwend met meerdere race-titels en dat is positief. Onlangs hebben we ze naast elkaar gelegd en onszelf afgevraagd waar de meeste potentie in zat, voor ons als DigitalRacing.nl zijnde.

Assetto Corsa kwam daar positief uit rollen, dus hebben we de keuze gemaakt om daar een zomercompetitie mee te doen. Waarschijnlijk word het geen supergroot veld, maar de drive en het enthousiasme is er niet minder om. We willen vooral een leuke competitie bieden voor degene die in de zomer willen racen (bij DRNL.) Daarna gaan we weer verder met iRacing.

We trachten in de komende periode wat wijzigen aan te brengen binnen DigitalRacing.nl. Elk onderdeel ligt onder de loep. We hebben een realistisch beeld over de manier waarop het moet gebeuren en in welk tijdsbestek we dat willen doen. DRNL heeft nooit de grootste willen zijn, maar wel op onze manier een bijdrage te willen leveren aan de virtuele, racende community.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ik zal vanavond eens kijken of ik genoeg ruimte op mijn SSD heb om AC te installeren.

Standaard

Aangezien ik nog steeds wacht op een nieuw Steam wachtwoord (al een jaar of zo... ) heb ik onlangs getest met een iets minder legale versie. Echter kon ik mijn OSW niet goed configureren en moest ik de graphics op standje Commodore64 zetten voordat ik een acceptabele framerate had. Verder eens met Richard en Roy, geen goede ervaringen met mods. Dat zijn mijn redenen om niet mee te doen. Verder niet belangrijk en trek je er niets van aan om er een mooi kampioenschap van te maken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Ik zal vanavond eens kijken of ik genoeg ruimte op mijn SSD heb om AC te installeren.
    Idem hier, was 25 GB volgens Steam dat was ook exact wat ik nog vrij had trouwens. Heb derhalve vandaag een grotere SSD aangeschaft (werd ook wel tijd trouwens).
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Tom Van Put's schermafbeelding

Standaard

Het eerste dat ik wil zeggen is dat ik het absoluut niet erg vind dat er voor AC wordt gekozen ipv iRacing en je zal er mij ook niet horen over klagen ofzo.

Ik wou gewoon even verduidelijken waarom ik nog geen reactie gegeven had.

Ik heb voor mezelf beslist dat ik mij maar op 1 sim focus en dan neem ik, uiteraard, diegene waar ik mij het beste bij voel. In mijn geval is dat iRacing. Ik heb AC wel maar heb er eigenlijk nooit serieus mee gespeeld, het ontbreekt mij gewoon aan tijd om meer dan 1 sim (game in het algemeen zelfs) te spelen.

Ik hoop dat het kampioenschap een groot succes wordt en dat iedereen zich goed amuseert ;-)

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Hallo heren is er al bekend met wat voor settings qua weer en baan er gereden gaan worden morgen ( donderdag 4 augustus ) heb namelijk al enige tijd niet meer gereden met assetto corsa dut moet weer van vooraf aan me triple screen en fps settings instellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Het zal +/- 22 graden zijn met clear skies. daarnaast een grip van 95-100% die na verloop van tijd zal verbeteren.

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Iemand trek in een Toffee?
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

DigitalRacing.nl

Standaard

Nee, maar een Troffee zou erg cool zijn!

Senior Member Knight's schermafbeelding
    Naam
    Thijs

Standaard

Ik ga proberen morgen avond even langs te komen. Of ik me ook ga inschrijven voor het seizoen weet ik nog niet. Het is al wel een paar maanden geleden dat ik m'n race stuur aangeraakt heb, dus het zal morgen vooral wennen zijn.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eansys Bekijk bericht
    Iemand trek in een Toffee?
    Doe mij maar een dropje

1. Raceday

2. Robbert heeft contact gehad met de makers van de mod. Er komt een update aan (geen releasedatum bekend). Wat voornamelijk de physics (het weggedrag) van de voorwielaangedreven wagens verbetert. Dus mocht het je niet geheel aan staan dan weet je dat er een aanpassing zit aan te komen.

3. DRTCC9 is een publiek geheim, zal ik dan de datum van de start van het seizoen geven? Houd in elk geval 8 september vrij in je agenda

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Yes! Raceday
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

DRNL heeft nooit de grootste willen zijn
    Hier nog even op inhaken. Je moet ook nooit de grootste willen zijn. Je moet de beste willen zijn, dan word je vanzelf de grootste.

Die kan zo op een tegeltje
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

DigitalRacing.nl

Standaard

Wij denken iets te kunnen bieden als DigitalRacing.nl zijnde, als we het doen zoals we denken dat het goed is. Er is de laatste periode behoorlijk wat gebeurd, in de positieve zin van het woord. De gesprekken zijn enthousiast en dat geeft hoop voor leuke competities in de (nabije) toekomst, meer mogelijkheden voor het forum en de community ansicht. We trachten ook open te zijn over de plannen maar zijn ook realistisch in het tijdsbestek en de uitwerking van die plannen. Rome is ook niet gebouwd in één dag, om maar een cliché uit de kast te trekken.

Ik, persoonlijk, hoop dat het jullie gaat bevallen. Aan de inzet ligt het in elk geval niet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten