Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73

Discussie: DRTCC Revival evenement

Standaard

Wie weet waar ik kan instellen dat ik AC op mijn andere monitor wil draaien?
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Je andere scherm als hoofdscherm zetten in de Beeldscherm instellingen.
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Ik heb de server alvast draaien. Eerst even een practise dat mensen beetje kunnen wisselen tussen de auto's.

Have fun guys.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ik kan in ieder geval zeggen dat ik het geprobeerd hebt. AC is het niet voor mij. Naast dat de FWD echt totaal onrealistisch is voelt de FFB ook niet goed.

Ik hou het lekker bij iRacing.

DigitalRacing.nl

Standaard

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Het was in het begin van de avond even wennen en na wat setup tweaks was er met de Avensis goed te rijden. Toch wel gave duels gehad op Donnington en Silverstone. Op Zandvoort was het redelijk alleen rijden. ik ben zeer benieuwd welke aanpassingen de mod ontwikkelaar gaat doorvoeren op de voorwielaangedreven auto's, want in de basis zijn die echt veel te overstuurd.

Enne: Leuk om meneer Saalmink eens op TS te horen en natuurlijk goed om te zien dat de T-Man weer terug is bij DigitalRacingNL.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Het was een geslaagde oefening volgens mij. Aardig wat mensen op de baan. Hopelijk zijn de meeste die in race 1 en 2 gereden hebben ook blijvers voor de league. Ik ben het eens met de uitspraak dat de FWD's nog wat kunnen verbeteren. Zeker als je het vergelijkt met de standaard FWD auto's in Assetto. Die hebben totaal geen last van deze overstuur problemen en voelen veel natuurlijker aan, ook jammer dat sommige hierdoor snel klaar waren met assetto gister. Want in de race zag je wel dat touringcars echt leuk zijn om te racen. Heb veel gevechten gezien op de baan en zelf ook aardig in mee kunnen doen.

De planning is om even te kijken wat de update doet en volgende week nog een test sessie te doen hiermee.

Standaard

Was leuk! Man of 18 geloof ik?

Dat was wel even spannend allemaal. Stuurtje rapporteerde maar 180 graden op de 900 die hij heeft, dus een mm insturen resulteerde steevast in een extra heftige instuurreactie en een driftende BMW. Maar goed, uiteindelijk krijg je daar ook wel wat gevoel bij en was het wel weer ff leuk zeg! Het zijn zeker leuke auto's om te racen. Even omschakelen qua rempunten in het begin. En ik heb echt een nieuwe videokaart nodig, soepel liep het spel niet echt.

Vooral wennen aan het spel. Wat zit waar, wat zijn de diverse sneltoetsen, controllers instellen.

De stuurproblemen zijn trouwens opgelost: de Logitech Profiler rapporteerde weer keurig een G25 in plaats van de Driving Force nogwat nadat ik het stuurtje uit de USB3 aansluiting had gehaald en in USB2 had gestoken. Vaag...
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

DigitalRacing.nl

Standaard

@Robert: Vreemd genoeg had ik gister exact hetzelfde probleem. Mijn logitech profiler zag mijn G25 als een Driving Force. Ik heb de Profiler gedelete, de G25 gedelete en daarna heb ik alles opnieuw geïnstalleerd. Daarna werkte alles weer naar behoren.

Ik vond het een zeer geslaagde avond. Weer even in het ritme zien te komen en alles naar mijn wens maken, maar dat ging op Silverstone National prima. Leuk circuit, leuke auto's, prima races gehad.

Standaard

Dat heb ik ook allemaal gedaan, maar hier was dat niet voldoende, moest echt een andere USB poort kiezen. Kwam ik achter na enig Google zoekwerk. Nou ja, zo leer je nog eens wat.
    DigitalRacing.nl

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Opkomst was beter dan ik verwachtte. De mod heeft nog wat problemen maar er komt een update aan (ik verwacht voor de start van het seizoen).

Ik heb me goed geamuseerd, het was leuk vechten met de wagens. Deur aan deur rijden was ook geen probleem.

Alleen 1 groot probleem... Ik heb geen replay van race 1 op Donington waar ik Storm in een gevecht inhaalde en hem achter me hield

Bedankt voor het komen, proberen etc heren. DRTCC9 is a go, meer info... Soon...
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDevil79 Bekijk bericht
    ook jammer dat sommige hierdoor snel klaar waren met assetto gister. Want in de race zag je wel dat touringcars echt leuk zijn om te racen.
    Ik ben gewoon verwend. Daarbij, als ik van de 7 keer de pits uitrijden er 6x achterstevoren af ga in bocht 1 dan klopt er gewoon iets niet.

Ik wacht rustig op een nieuwe ZAC of Formule Renault kampioenschap in iRacing.

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Zoals ik al zeg zijn de physics van de FWD auto's in de BTCC niet representatief voor de algehele physics van Assetto. Ik vind zeker bij de standaard auto's de physics beter in elkaar zitten dan bij Iracing. Er is meer controle over de auto over de limiet. Dit is vooral goed te merken als ik de Lotus49 in Iracing en Assetto vergelijk. Het zijn in beide simulaties moeilijke auto's om te rijden maar in Assetto voelt het allemaal wat natuurlijker aan. In Iracing kan ik die auto zonder verklaarbare reden kwijt zijn.

En daarnaast was je niet de enige die na paar rondjes ermee stopte. 2 van mijn oude sim race vrienden groepje (Bob en Swa) hebben ook geen race gedaan en al gestopt omdat ze de mod niet lekker vonden rijden. Dus ik hoop dat de update wel de handling verbeterd zodat mensen die nu snel klaar waren toch nog een keer een poging willen wagen. Zeker gezien de leuke close racejes die je met touringcars kan hebben is het de moeite waard.

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
    Ik wacht rustig op een nieuwe ZAC of Formule Renault kampioenschap in iRacing.
    Komt goed. ;-)

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Met de genoemde redenen heb ik dus geen goed gevoel bij mods

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Komt goed. ;-)
    Jeej
    Power by Cosworth

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Hier zijn de templates van de auto's:

http://www26.zippyshare.com/v/OrUHr6zQ/file.html

Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    Het mooie van mods is dat je ze kan testen en als het niks is gooi je het weg. Er zijn genoeg goede mods te vinden voor Assetto. Bijvoorbeeld Tor Poznan is zelfs gelaserscand. En bij veel mods zijn de gasten die de physics doen echt enorm veel zoekwerk aan het doen om alle parameters te vinden.
    En ach als ik denk dat het wel representatief is en het rijd goed dan ben ik tevreden. Je moet er ook plezier mee maken dat is waarom ik simrace. Je zal nooit 100% zoals echt racen kunnen simuleren.

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDevil79 Bekijk bericht
    Hier zijn de templates van de auto's:

http://www26.zippyshare.com/v/OrUHr6zQ/file.html
    Dit weekend kun je de DRNL- versies van de templates verwachten. Meer nieuws volgt snel...

Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht

Jeej
    Ik heb geen moeite met mods anzich. Zijn voor de verschillende sims al heel wat pareltjes uitgekomen.

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ben er vroeger zelf ook veel mee bezig geweest. Voor de Grand Prix series is heel veel uitgekomen. Maar mijn tijd is nu veel spaarzamer dus moet het voor mij gewoon meteen werken zoals het hoort. Zodat ik ook plezier heb van de sim
    Power by Cosworth

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

Gisteren erg vermaakt op de server en leuke battles gehad met diverse rijders het leuke was dat ik met de Honda civic reed en toch mee kon komen bij de top 5 in qualify maar de starts zijn een ander verhaal met die FWD auto's.

Is er toevallig nog iemand bezig met een filmpje te maken van gisteren avond??

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Enne: Leuk om meneer Saalmink eens op TS te horen en natuurlijk goed om te zien dat de T-Man weer terug is bij DigitalRacingNL.
    Ik had hier overheen gelezen bij mijn Tapatalk. Maar dank, Jeroen.

Senior Member Knight's schermafbeelding
    Naam
    Thijs

Standaard

Ook nog even een late reactie van mij. Ik had nog niet gereden met deze mod voor donderdag en Donnington ken ik ook niet zo goed. Op goed geluk voor de BMW gekozen en dat was wel de makkelijkste auto om mee te beginnen als ik de reacties zo hoorde op teamspeak. Ik moest wel weer erg wennen, maar het ging steeds beter. Het was erg leuk om zo weer met anderen te rijden. Ik zit er in ieder geval aan te denken om mee te doen aan het DRTCC. Ik ga denk ik wel even naar een nieuwe PC kijken voor die tijd. Zeker op Donnington waren er plekken waar de fps flink naar beneden ging. Ik had hier vooral in de voorlaatste bocht last van, en daardoor merkte ik daar niet echt goed of de auto begon te glijden.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten