Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 73

Discussie: DRTCC Revival evenement

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard DRTCC Revival evenement

Op 31 mei 2012 reden we de laatste race met toerwagens in het legendarische DRTCC. In 2014 hebben we nog met de Kia in iRacing gereden maar dat is niet echt vergelijkbaar met BTCC/WTCC wagens. Recent is er voor Assetto Corsa een BTCC mod uitgebracht. Een goed moment om verder te kijken dan alleen iRacing als sim.

We hebben de hulp van Robbert (DutchDevil79) ingeschakeld omdat we zelf de Assetto Corsa hosting nog niet onder de knie hebben. Ook via deze weg een bedankje naar zijn kant.

Belangrijke info!
    We willen in plaats van een zomercompetitie een kort DRTCC seizoen doen. DRTCC9 wat dan in september-oktober plaats zal moeten vinden. Met dit losse evenement willen we een beetje aftasten hoe dit (en het gebruik van Assetto Corsa) ontvangen wordt.

Details
    Donderdag 4 augustus
    Aanvang 19:00
    Naam: DigitalRacing.NL DRTCC Revival
    Teamspeak: 85.236.109.244:14137

Race 1:
    BTCC mod op Donington
    Kwal.: 30 min
    Race laps: 10

Race 2:
    BTCC mod op Silverstone GP
    Kwal.: 30 min.
    Race laps: 10

Benodigde downloads:
    BTCC Mod
    http://www.mediafire.com/download/es...or+AC+1.7.3.7z

Donington Park
    http://www.racedepartment.com/downlo...ton-park.3031/

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
    Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
    Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\track s'

Heb je vragen of opmerkingen, post ze gerust
    Laatst gewijzigd door Tjello; 29 juli 2016 om 15:24
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

En kun je niet wachten tot volgende week donderdag, morgen (28-7) host Robbert een aantal racen waarvan eentje met de BTCC mod. Voor meer info: http://forum.digitalracing.nl/showth...post1057065483
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Volgende week donderdag helaas werken, maar ik houd de zomercompetitie in de gaten
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Hmmz, eens kijken.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik kom morgen zeker langs.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Geen AC hier dus zal helaas skippen. Wel goed initiatief
    Power by Cosworth

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

In de aanbieding kost het je iets van 30 euro. Wat houd je tegen? Zeker vergeleken met Iracing een klein prijsje.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Op Kinguin volgens mij 27 euro.

Roy heeft een andere aanpak nodig

Screenshot...

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Prijs is geen issue hoor. Marcel weet me beter te paaien. Maar ik heb te weinig tijd om naast iRacing nog een sim te rijden. Dus gebruik ik iRacing liever goed, is me investering ook nog nuttig
    Power by Cosworth

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

En mocht je je af vragen of BTCC wagens awesome zijn:

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Mooi rondje Marcel.

Misschien is het nog wel handig om te melden dat je morgen maar een beperkte keuze aan auto's hebt. Degene die de server host, laadt 4x BMW in, 4x Ford Focus ST, 4x Toyota Avensis en 4x Honda Civic. Je zult dus snel moeten zijn als de server online is in je wagenkeuze.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Aangezien er maar liefst 6 verschillende mensen hier gereageerd hebben waarvan ik er 3 op de baan verwacht te zien denk ik niet dat we zonder auto's komen te zitten.

We doen ons best om leuke dingen te organiseren. Van dit event maak ik ook een filmpje in de hoop wat twijfelaars over de streep te trekken voor DRTCC9. Je ziet vooral op Facebook dat het posten van een filmpje wel wat bereik op levert (groter dan hier op het forum verwacht ik). Dat zullen we dus meer doen.

Senior Member Tom Van Put's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RSRoy Bekijk bericht
    Prijs is geen issue hoor. Marcel weet me beter te paaien. Maar ik heb te weinig tijd om naast iRacing nog een sim te rijden. Dus gebruik ik iRacing liever goed, is me investering ook nog nuttig
    exact dezelfde reden dat ik ook niet meedoe.

DigitalRacing.nl

Standaard

@Tom en Roy; Ik begrijp dat jullie AC beide nog niet in bezit hebben?

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

*ongepaste reactie, excusses*
    Laatst gewijzigd door Mark Bentvelzen; 3 augustus 2016 om 11:11
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Aangezien er maar liefst 6 verschillende mensen hier gereageerd hebben waarvan ik er 3 op de baan verwacht te zien denk ik niet dat we zonder auto's komen te zitten.

We doen ons best om leuke dingen te organiseren. Van dit event maak ik ook een filmpje in de hoop wat twijfelaars over de streep te trekken voor DRTCC9. Je ziet vooral op Facebook dat het posten van een filmpje wel wat bereik op levert (groter dan hier op het forum verwacht ik). Dat zullen we dus meer doen.
    Van het tweakers forum zijn er ook nog wel een stuk of 6 die interesse hebben getoond en daarnaast verwacht ik er misschien nog een paar die nooit reageren op het forum.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bentvelzen Bekijk bericht
    Voor mij ook geen DRTCC op deze manier helaas.
    AC is voor mij een aanschaf terwijl ik voor iRacing als het ware alleen mijn abbo hoef te verlengen. Om voor 1x AC aan te schaffen wat ik wellicht 1x ga gebruiken is zonde van het geld vind ik.
    Als iRacing eindelijk met de civic zou komen die ze al jaren geleden aangekondigd hadden deden we het daar mee. Toen we het met de Kia in iRacing probeerden was er ook commentaar op, en heb je ook niet meegedaan ondanks dat je zegt iracing te prefereren.

Even heel kort door de bocht (niet specifiek Mark maar het is wel dat druppeltje), het is nooit goed. Wordt er niks gedaan is het niet goed, proberen we iets waar iedereen met goede gedachtes aan terug denkt (DRTCC) nieuw leven in te blazen (met verschillende auto's ipv een cup) dan is het ook niet goed...

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchDevil79 Bekijk bericht
    Van het tweakers forum zijn er ook nog wel een stuk of 6 die interesse hebben getoond en daarnaast verwacht ik er misschien nog een paar die nooit reageren op het forum.
    Komt goed, we gaan plezier hebben

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

*ongepaste reactie, excusses*
    Laatst gewijzigd door Mark Bentvelzen; 3 augustus 2016 om 11:11
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Mijn iRacing abo is verlopen en heb deze bewust nog niet verlengd. Maar als ik die weer zou moeten verlengen, dan kost me dat 12 dollar voor een maand of gelijk 30 dollar voor 3 maanden. Volgens mij valt de DRTCC9 over 2 maanden heen. Als we dat met iRacing hadden gedaan had dit 30 dollar gekost. Assetto Corsa kost op steam nu 39 euro. Goed, het is duurder, maar nu ook weer niet zo'n heel groot verschil.

Ik vind het leuk dat er weer iets georganiseerd wordt door DRNL en dat ook weer eens een andere sim wordt geprobeerd, en wil daarbij richting Marcel zeggen: Je kunt het iedereen ook niet naar de zin maken, maar trek het je niet persoonlijk aan. Voor degene die wel willen investeren in AC: Top en gezellig dat jullie mee doen.

DigitalRacing.nl

Standaard

...

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bentvelzen Bekijk bericht
    Ik weet niet wat jij gegeten heb, maar ik reageer hier vanuit mijn oogpunt.
    Het is mijn punt om niet een geheel nieuwe game te kopen van 30 euro met eventuele download content zodat de kosten op gaan lopen.
    Dit heb ik met iRacing ondertussen de afgelopen jaren wel gedaan waardoor ik met het verlengen van mijn abbo meer content heb dan het aanschaffen van 1 game. Nu ligt mijn plezier juist bij de DRTCC (zie geschiedenis) en vind ik het persoonlijk jammer dat het dan bij een nieuwe game gehouden wordt zo'n zomercompetitie.
    Laat ik duidelijk zijn, dit is totaal geen sneer naar jouw maar gewoon een pure persoonlijke reden. Dus reageer dan aub ook niet zo af ineens op mij aub?

Ik geef alleen aan dat ik het al een aantal jaar aankijk hier maar er simpelweg niks op mijn pad komt, iets waar ik DRNL erg sterk in vond.
    Zoals ik in de chat al aangegeven heb zal DRTCC9 met de basis content gereden worden en een aantal gratis mod banen en auto's.

In de Race07 tijd moest je de game ook aanschaffen en ongeveer elk jaar de extra packs die ze uitbrachten. Ik snap serieus niet waarom dat hier elk jaar/seizoen een probleem is.

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik denk dat het verstandig is om te beseffen dat niet iedere keuze goed valt voor elke gebruiker. Mark heeft een bepaalde wens en daar voldoet het DRTCC9 en/of AC niet aan. Het is zijn goed recht om die keuze te maken. Wij, als DigitalRacing.nl, hebben bewust de keuze gemaakt om een andere sim te gebruiken, maar gaan iRacing wederom gebruiken voor andere competities. Als we eens in de zoveel tijd kunnen switchen van platform, dan gaan we dat niet nalaten (mits de kwaliteit van de sim goed is en aansluit bij onze wensen).

De één zal het zien zoals Mark zijn standpunt en de ander zal de wijze van Jeroen volgen, waarbij ik me bij de laatst genoemde aansluit.

We gaan er gewoon een vette competitie van maken en iedereen is welkom!

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Mijn iRacing abo is verlopen en heb deze bewust nog niet verlengd. Maar als ik die weer zou moeten verlengen, dan kost me dat 12 dollar voor een maand of gelijk 30 dollar voor 3 maanden. Volgens mij valt de DRTCC9 over 2 maanden heen. Als we dat met iRacing hadden gedaan had dit 30 dollar gekost. Assetto Corsa kost op steam nu 39 euro. Goed, het is duurder, maar nu ook weer niet zo'n heel groot verschil.

Ik vind het leuk dat er weer iets georganiseerd wordt door DRNL en dat ook weer eens een andere sim wordt geprobeerd, en wil daarbij richting Marcel zeggen: Je kunt het iedereen ook niet naar de zin maken, maar trek het je niet persoonlijk aan. Voor degene die wel willen investeren in AC: Top en gezellig dat jullie mee doen.
    Via Kinguin kost AC zelfs maar 26 euro, je kan em voor 40 euro kopen met alle dream packs erbij dacht ik.

Ik erger me al sinds de eerste drtcc dat ik mee deed aan het kosten verhaal, destijds waren er discussies over het gebruik van de betaalde extra content en drnl houdt zoveel mogelijk rekening hier mee. Echter blijft dat commentaar komen (en meestal van mensen die niet/nauwelijks mee rijden). Dat verpest de sfeer gewoon imo.
    Achter de schermen is de kalender inmiddels klaar, DRTCC9 is a go... Soon

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Ik denk toch dat je die ergernis voor je moet houden Marcel. Negeer het gewoon, want het uiten van je frustratie draagt net zo min bij aan een goede sfeer. Je wéét dat je het niet iedereen naar de zin kan maken, je wéét dat anderen het anders zouden doen. Dat zijn gegevens waar je niks aan kan doen, dus probeer je er overheen te zetten en maak je alleen druk over zaken waar je invloed over hebt
    “Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan." - Pippi Langkous

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten