Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 29 van 29

Discussie: DRFR1 | Ronde 3 | Zolder | 12-05-2016

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Storm dus al kampioen. P2 is wel heel spannend.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

De kwalificatie ging eigenlijk wel lekker. P3 en beter dan ik had verwacht. Zat er tijdens het oefenen niet echt lekker bij maar in de practice voor de race nog een klein dingetje aangepast waardoor de auto wat extra snelheid had.
    De start van de race ging goed en kon P3 behouden. Dylan was inmiddels Michael voorbij en uitkomen van de laatste chicane laat ik hem rollen naast Michael maar kan hem niet inhalen in T1 waardoor Roy mij voorbij kon. Achter Roy aangesloten en volgens mij in die ronde kwam Daan binnenzetten in de tweede chicane. Volgens mij verkeek hij zich compleet op het rempunt want ik zag hem al van ver komen maar kon hem niet ontwijken. Flink contact en ik dacht dat mijn race over zou zijn echter bleek ik nauwelijks schade te hebben. Op P10 verder en binnen twee rondjes weer naar P7. Net nadat ik Fabian voorbij was begon mijn geluidskaart raar te doen waardoor ik moeite had om nog echt snelle tijden te rijden. Het geluid klonk alsof ik op een oude arcade kast een 8bit race game speelde. Wel Fabian achter me kunnen houden en door wat schuivers P5 kunnen behalen.
    Race twee begon goed vanaf P6 en ik had al snel een plekje gewonnen. Leiders in zicht toen in ronde 2 of 3 mijn pc spontaan een reboot deed. Race over. Geen zin meer om nog te joinen om te kijken wat er te halen viel.

Dit betekende ook direct het einde van mijn seizoen aangezien ik er niet bij ben op de Ring.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Het gevecht om p2 in het kampioenschap is in theorie tussen 12 rijders... realistisch is het tussen 7. Hoe awesome is dat

Daan kwam nog van achter mij toen hij je raakte Dennis. Heb even niet opgelet of ie ingame excuses had aangeboden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

De race uitslagen staan op de site en de stand is bijgewerkt alleen de bonuspunten zijn nog niet toegevoegd.

Zolder was tevens de laatste race dat ik mee kon doen, de Nurburgring moet ik helaas missen omdat ik op vakantie ben.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten