Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 72

Discussie: DRFR1 | Ronde 2 | Zandvoort | 28-04-2016

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    Ik moet mij helaas afmelden voor de race. Ben uitgenodigd voor een etentje en denk niet dat ik het red om net op tijd thuis te zijn. Wellicht wel voor race 2 als dat mogelijk is.
    Spreek me als dat lukt aan op TS want ik moet je dan handmatig aan de startgrid voor race 2 toevoegen.

Welkom Martijn
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Spreek me als dat lukt aan op TS want ik moet je dan handmatig aan de startgrid voor race 2 toevoegen.

Welkom Martijn
    Geldt ook voor mij. Misschien dat race 2 nog lukt. Ik heb me wel op voorhand afgemeld
    Power by Cosworth

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Welkom Martijn.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Heren ik heb een fout gemaakt met het aantal pitstalls in race 2, er komt een nieuwe sessie.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Nieuwe sessie is zo online, pak de sessie met 43 pitstalls ipv 21. Daarna doen we handmatig gridden (ik roep om wie kan vertrekken). Daarna doen we een rollende start.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Mijn avond ging niet zoals verwacht. Ik was alleen thuis en mijn dochter besloot de boel bij elkaar te krijsen. Daardoor maar 1 q rondje kunnen rijden. Ze werd niet stil dus ik besloot race 1 uit te zitten, tijdens race 2 zou ik nl niet meer alleen thuis zijn en dan kon ik die dus toch rijden.
    Dus na afloop van race 1 de server af gegaan en de nieuwe server opstarten. Maar dat ging niet ik kon alleen spotten. Eerst dacht ik dat dit kwam doordat ik in race 1 niet gereden had. Maar nu ik dit zo lees denk ik dat de server gewoon al vol zat...

"Overtaking is an art"

Junior Member Remco Majoor's schermafbeelding
    Naam
    Remco Majoor

Standaard

Jezus wat was dat spannend, laatste ronde super race gehad met michael. Had aan het begin wat harder moeten mushen toen ik los was. Maar super verdiend die overwinning met een mooie battle

Standaard

eerste race ging niet naar mijn wens, ik kon ook niet de snelheid vinden en maakte veel fouten.

Tweede race daarintegen ging beter ik had meer grip en had een veel snellere pace. Had nog wat mooie gevechten, ik reed goed in p12 dacht ik, alleen kwam ik net op de curbs in de laatste bocht waardoor ik veel kostbare seconden verloor. een top 10 finish was mogelijk maar helaas. Toch weer teruggevochten en p11. Eerste puntenfinish van het seizoen!

Bedankt voor de avond!

Senior Member
    Naam
    Hans Stapel

Standaard

Heren ik heb een fout gemaakt met het aantal pitstalls in race 2, er komt een nieuwe sessie.

Dat verklaart waarom ik niet kon joinen, jammer dat ik dit net gemist heb.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Heren mijn excuses voor het verprutsen van de settings voor race 2. Daardoor kon bij de nieuwe server de startgrid niet ingeladen worden met alle gevolgen van dien. Ik denk dat het op een redelijke manier is opgelost, gelukkig hebben we de rest van het seizoen geen pitstall-issues meer.

Betere opkomst dan ik verwacht had, top heren!

Ik tik mijn raceverslag morgen

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ap0stah Bekijk bericht
    Dat verklaart waarom ik niet kon joinen, jammer dat ik dit net gemist heb.
    Schijnbaar kun je wel een grid van 30 man laden met 21 pitstalls

Standaard

K** race, snel vergeten. Eerste Race kwam ik er al heel vlot achter dat ik de race niet uit kon rijden (toch wel handig die apps) op de meegenomen hoeveelheid benzine. Tweede race was het al chaotisch in mijn hoofd door de omstandigheden, en daardoor ook in het rijden. Weer contact met mijn teamgenoot, dit keer reed ik tegen hem aan. Dennis reageerd op een gebeurtenis voor hem in de Audi S, en ik kan net niet genoeg bijremmen om er verder op te anticiperen. Wiel stond raar en een paar ronde later gaat de wagen haaks rechtsaf bij bosuit. Hierna reed hij helemaal onprettig en was de topsnelheid eruit. Raak ik later ook nog Nick aan terwijl ik hem niet eens in wilde halen (alleen beetje dreigen) en het feest was compleet.

wel heel apart dat ik het volgens de berekeningen had moeten kunnen redden op 20l, en tijdens de race al heel vlot zat dat het niet ging werken.. Snel vergeten!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Leuke avond gehad. Het gevoel met iRacing begint al weer aardig terug te komen na het een jaar of 3 bijna niet aangeraakt te hebben. Race 1 helaas een ghost contact waardoor het al na 1 bocht over was. Race twee van de laatste rij moeten beginnen en lekker m'n weg naar voren kunnen knokken. Het einde kwam alleen een paar ronden te vroeg toen ik inmiddels liggend op p3 besloot de banden stapels te testen. Op naar zolder!
    Laatst gewijzigd door Rudy van Buren; 29 april 2016 om 10:21

Junior Member
    Naam
    Arjan Schepers

Standaard

Helaas, waardeloze race weer voor mij. Door werk geen tijd gehad om goed voor te bereiden, daardoor pas 10 minuten voor Q kunnen joinen. Toen begon m'n dochter te krijsen wat me redelijk afleidde (ondanks dat m'n vriendin voor haar zorgde ) maar toch nog een redelijke Q kunnen zetten. Race ging goed van start behalve een kleine contact in T1 maar in lap 2 of 3 verremde ik me een beetje voor de Audi S. Om Robbert te ontwijken een offtrack gepakt maar toen kreeg ik een slowdown. Die probeerde ik zonder gevaar voor anderen in te lossen maar aan het einde van het rechte stuk vond iRacing dat dat allemaal te lang duurde en kreeg ik een 19s stop & go. Flink zuur want dat betekent voor iemand met mijn capaciteiten gewoon einde race, dat rij ik niet meer dicht. Bij het ingaan van de pits hem ook nog eens in de muur gehangen vanwege alle afleiding en toen maar besloten om er een TV avondje van te maken.

Komende weken wordt er hier in huis flink verbouwd (gamezolder ) en kan ik niet racen. Hopelijk is het klaar voor de volgende race maar er bestaat een reële kans dat ik die moet gaan missen.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Kwalificatie
    Gewacht tot het merendeel al op de baan was en toen, zat achter Hilbert (dacht ik). Hou een gat van ongeveer 3 seconden met Nick achter me die ook een gat van 3 seconden hield. Tot Eric (die voor Hilbert reed) op TS zegt ik ga nu afstand houden. Zorgde imo voor wat chaos en ik denk dat dit van Hilbert, mij en Nick het eerste rondje wel verprutst heeft omdat het dan een harmonicaeffect is voor de 2 laatste bochten (die je eigenlijk voluit wilt pakken).
    Dat had ik je gisteren na de race nog willen zeggen Eric maar door het gestress voor race 2 ben ik dat vergeten. Probeer daar het hele rondje mee bezig te zijn.
    In mijn tweede rondje mijn PB met dat weer gereden. Een 1:34.9. Ik was tevreden en ben toen ook gestopt. Uiteindelijk zat P10 (Fabian met 1:34.942 tot Jasper met 1:35.140) binnen 2 tienden van een seconde. Ik zat er middenin en mocht als 13e starten.

Race 1
    Ik had net niet de pace om het groepje voor me bij te houden, erg jammer want dan ben je afhankelijk van fouten van anderen. Een aantal rondes voor het einde lig ik 10e en zet mijn zinnen al op race 2. Dat was niet al te slim want toen ik ging kijken bleek dat we 20 rondjes gingen rijden in plaats van de 19 die ik verwachtte. Met 20 liter gestart dus wat gaan fuelsaven want dat gaat natuurlijk niet goed komen. Dylan zat een 2,5 seconde achter me met 2 rondes te gaan en ik dacht dat het wel goed zou komen...
    Laatste ronde laatste bocht hij zit op ongeveer een seconde en ik denk pfoeh dat is maar net goed gegaan. pruttel pruttel kak... Weg pole voor race 2. Eerste en meteen laatste keer dat ik zo krap met brandstof op pad ga.

Race 2
    Starten vanaf P11, Teruggevallen tot P14 in de eerste rondes maar lekker constant gereden en geen fouten gemaakt. Door pech van anderen tot P9 gekomen. Vooral in het begin zat mijn hoofd nog in ergermodus van mijn eigen fout bij de hostinstellingen. En dan duurt dat ff tot dat uit mijn systeem is.

Achtergrondinformatie
    Bij het instellen van de host werk ik van boven naar beneden, ik begin met het weer en ga zo naar onderen in de instellingen. Schijnbaar reset ie de pitstalls na het inlezen van de grid van de vorige race. Puntje van aandacht voor de komende races.

Ik ging er van uit dat @racecontrol voice door iedereen te horen was wat niet zo is. Mocht er ooit nog iets gebeuren dan doe ik dat via de racecontrol chat, dat moet werken ook al heb je ingame chat uit staan.

Er waren van verschillende mensen wat klachten van gebruik van de ingame chat en voicechat tijdens het rijden. Ikzelf heb de weergave daar van uit staan. Er is echter ook een admin command voor, vanaf volgende race gaat tijdens kwalificatie de chat uit, die gaat dan weer aan tijdens gridden en weer uit als de teller op 10 seconden staat. Nadat de laatste rijder gefinisht is gaat de chat dan weer aan.

Het deed me goed om in de ingame chat te lezen dat men zich geamuseerd heeft. Daar doen we het voor mannen

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arfman Bekijk bericht
    Helaas, waardeloze race weer voor mij. Door werk geen tijd gehad om goed voor te bereiden, daardoor pas 10 minuten voor Q kunnen joinen. Toen begon m'n dochter te krijsen wat me redelijk afleidde (ondanks dat m'n vriendin voor haar zorgde ) maar toch nog een redelijke Q kunnen zetten. Race ging goed van start behalve een kleine contact in T1 maar in lap 2 of 3 verremde ik me een beetje voor de Audi S. Om Robbert te ontwijken een offtrack gepakt maar toen kreeg ik een slowdown. Die probeerde ik zonder gevaar voor anderen in te lossen maar aan het einde van het rechte stuk vond iRacing dat dat allemaal te lang duurde en kreeg ik een 19s stop & go. Flink zuur want dat betekent voor iemand met mijn capaciteiten gewoon einde race, dat rij ik niet meer dicht. Bij het ingaan van de pits hem ook nog eens in de muur gehangen vanwege alle afleiding en toen maar besloten om er een TV avondje van te maken.

Komende weken wordt er hier in huis flink verbouwd (gamezolder ) en kan ik niet racen. Hopelijk is het klaar voor de volgende race maar er bestaat een reële kans dat ik die moet gaan missen.
    Volgens mij moet de slowdown gedaan zijn voor start-finish.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Q:

Reed gelijk een vrij goede tijd en zat er een aantal keer nog 2 tiende onder. Die wist ik uiteindelijk ook te rijden waardoor ik als 4e mocht starten.

R1:

Ik was redelijk weg en kon P4 behouden en al vrij snel verdween Rudy waardoor ik 3e lag. Dit heb ik ook de hele race gelegen. Zo'n 2 seconde achter Remco en dat gat bleef de hele race gelijk. Jarno achter me liep ik in het begin beetje bij beetje op uit en uit eindelijk zonder heel veel spanning op P3 gefinisht. Al met al toch wel tevreden aangezien ik een hele contante race had.

R2:
    Gestart vanaf P8 en was in de Tarzan die plek al kwijt aan Remco die wel zat op te letten bij de start, in tegenstelling tot ondergetekende. Daarna de eerste paar rondes een beetje gesetteld. Roy weten in te halen waarna het flink mis ging bij de Audi S. Voor mij wilde ze er drie dik doorheen waardoor ik iets inhield. Roy merkte dit te laat en klapte achterin. Geen schade maar doordat ik op een hele nare plek verkeerd om stond kon ik niets anders dan het hele veld voorbij laten. Goede inhaal race gereden, hoop mensen ingehaald en geprofiteerd van fouten waardoor ik met nog een paar ronde te gaan 12e lag met Pascal en Marcel vlak voor me. Uitkomen Hugenholtz heb ik een betere exit dan Pascal en kruip langzaam naast het richting Scheivlak. Bij het flauwe gedeelte naar links zit ik er al naast en zie ik Pascal steeds verder naar links komen en drukt mij op de curbs. Ik probeer hem nog te redden maar klap hard de vangrail in. Einde race. Pascal heeft inmiddels al zijn excusses aangeboden dus dat is allemaal prima maar toch jammer, want er had nog een top 10 ingezeten wat ons mooie punten voor het team kampioenschap had opgeleverd.

Op naar Zolder.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Ik ging er van uit dat @racecontrol voice door iedereen te horen was wat niet zo is. Mocht er ooit nog iets gebeuren dan doe ik dat via de racecontrol chat, dat moet werken ook al heb je ingame chat uit staan.
    De startprocedure voor race 2 was volledig langs mij heen gegaan. Het zag er een beetje lullig uit dat ik als enige naar voren stoof terwijl iedereen stil bleef staan. Ik dacht WTF . Voice chat heb ik uit staan. Gelukkig wist ik nog achter wie ik in race 1 was gefinisht dus toen ik diegene zag gaan ben ik daar maar achter aan gesloten. Zal voortaan voice chat maar aan zetten of anders TS maar joinen.
    Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n goede start gehad. Van P14 naar P1 en dat nog voor start/finish

Raceverslag volgt nog

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Voorbereiding
    Tijdens de twee avonden dan ik heb geoefend bleef ik heel lang steken in de 1:36. Ik moest echt heel veel moeite doen om uiteindelijk toch in de 1:35 te komen. Zandvoort vind ik een leuk circuit, maar echt heel lastig, waardoor ik er niet zo heel snel op ben in vergelijking met een hoop andere deelnemers. Tijdens de training voor de kwalificatie met 7,5 liter gereden en toen wist ik een 1:35.4xx neer te zetten. Ik wist dat het mogelijk moest zijn om een redelijke kwalificatie neer te zetten.

Kwalificatie
    Ik wachtte een halve minuut voordat ik de baan op dook om een beetje uit verkeer te zijn, maar toen ik besloot de baan op te gaan waren er toch nog een aantal anderen voor me. Ik kon daardoor maar niet in mijn ritme komen. Mijn snelste tijd was op dat moment een 1:36.091 en goed voor een 23e plek. Ik vroeg op TS waar Eric stond. Hij zei 17e. Dus ik ging naar binnen voor een nieuwe wagen en ging voor poging nummer 2. Uiteindelijk een 1:35.874 neergezet en kwam daarmee op de 22e startplek. Eric stond 1 plekje voor me met 1:35.688. Team ENWEB-Racing stond weer traditioneel dicht bij elkaar.

Race 1
    Bij de start kwam ik goed weg en wist uit de problemen te blijven. Na 1 rondje lag ik 17e. Ik kon niet echt lekker aansluiting vinden bij het groepje voor me en dat bleef 1 tot 2 seconden. Ik zag er dat Robbert de Rooij op mij aan het inlopen was. En aan het eind van het rechte stuk in ronde 4 kon hij me in de Tarzanbocht voorbij. In ronde 6 was Martijn Joon gespind en kon ik hem voorbij. Tom van Doorn kwam me in ronde 11 voorbij en ik lag toen op de 18e plek. Tom kon makkelijk op mij uitlopen en vanaf dat moment reed ik redelijk eenzaam rond. Tot in ronde 20 ik Jeroen Brink op zag doemen en al op TS hoorde dat hij het kwa fuel mogelijk niet ging redden. Dus voor S/F hem nog voorbij kunnen rijden en uiteindelijk gefinisht op de 17e plek.

Race 2
    De 2e race kenmerkte zich door een ongebruikelijke startprocedure, maar wel goed afgehandeld door de organisatie. Doordat er helaas toch een aantal deelnemers waren afgehaakt startte ik van de 15e plek. Mooie plek voor punten leek me zo. Doordat het materiaal nog niet echt lekker opgewarmd was (mee afgekoeld) durfde ik nog niet gelijk voluit te gaan. En daar wist Maarten van Asperen van te profiteren. Ik had toen opeens Jeroen Brink achter me, die tijdens de trainingen al had laten zien dat hij sneller was met de Formule Renault. Rudy van Buren was met een inhaalrace bezig en had Jeroen Brink al ingehaald en aan het eind van het rechte stuk kwam zowel Rudy als Jeroen me in de Tarzanbocht voorbij aan de binnenkant. Ik was ook niet echt aan het verdedigen moet ik zeggen. Martijn Arnoldus kon ik ook niet van mij af houden en zodoende lag op de 17e plek. Eric Nannings zat zeker een ronde of 10 achter me op zo'n 1 seconde. Maar beetje bij beetje wist hij het gat wel steeds kleiner te maken. In ronde 13 zag ik Dennis Gerressen in mijn spiegels aankomen en omdat ik wist dat hij sneller was heb ik ruimte gemaakt voor de Audi S bocht zodat hij er makkelijker voorbij kon. Op dat moment reden Eric en ik net buiten de punten op respectievelijk 17 en 16. Doordat ik de ronde er opvolgend de Audi S bocht niet lekker nam liep Eric op me in en kon hij me door de draft op het rechte stuk voorbij in de Tazanbocht. Ik zag toen ook weer Roy achter me rijden die een paar rondes er voor gespind was. Voor het Scheivlak kon hij me voorbij en probeerde ik aansluiting te vinden. Roy was inmiddels ook al Eric voorbij en toen reden we 17 en 18. Maar zoals altijd zit het venijn hem in de staart. Voor ons raakte Jarno Pannekeet en Martijn Arnoldus (onafhankelijk van elkaar, maar wel op dezelfde plek) van de baan, waardoor we 2 plekje opschoven. Eric reed in de punten, maar ik (nog) niet. Op het rechte stuk kwam Jasper Tulp me ook nog voorbij en kwam daarbij tussen Eric en mij in. Voor het Scheivlak zie ik Dennis langs de baan staan. Na 20 rondjes uiteindelijk gefinisht als 15. En Eric 1 plekje voor me op de 14e. Ik moest zeggen: dat is dan toch weer een mooi resultaat voor ENWEB-Racing.

Op naar Zolder.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Race 1 en 2 geweldige close-racing gehad met Freddie Besems... .
    En race 1 was dat in mijn voordeel, in race 2 was Freddie de winnaar tussen ons beiden.
    Alhoewel het niet binnen de Top15 plaatsvond, heb ik in iedergeval genoten van deze races op Zandvoort!

Complimenten aan Marcel voor de oplossing voor race 2.

Tevens ook mooi om te zien dat er nieuwe mensen meedoen, en dit weer terug is te zien in de uitslagen.

Op naar Zolder.

Standaard

Op de valreep toch mee kunnen doen. Niet kunnen oefenen, waardoor ik even moest zoeken naar de juiste set. Eentje die wél rijdbaar was door de Hugenholz (t3) of Vodafone (t9) bijvoorbeeld... Wat een drama bij uitaccelereren daar zeg.

Gelukkig ken ik ons duinenbaantje vrij aardig en had ik tijdens de officiele sessies van een maandje terug al wat geoefend. Toen ik eenmaal de juiste balans had gevonden kon ik er in q een p5 uit slepen. Tijdens de race een aanval van Roy aan het einde van het rechte stuk kunnen verdedigen en daarna langzaam op hem uit kunnen lopen. Dennis was ietsje sneller en na een vrij eenzame race waarbij ik wel heel constant moest rijden omdat er erg lang druk was op p4 gefinisht.

Race 2 vond ik qua start erg goed opgelost. Dennis zat gelukkig een beetje te slapen waardoor ik me volledig op Roy kon richten. Ik kwam beter uit t3 en had de perfecte run waardoor ik hem er vlak voor het scheivlak naast kon zetten. Toen een heel leuk gevecht gehad tot Roy zich verremde bij de S bocht en een extra plekje kwijtraakte.

Een paar rondjes later kwam Michael me voorbij, maar omdat hij niet voorbij Nick kwam (die erg sterk reed) kon ik hem in t9 buitenom passeren. Bij de S bocht verremde Michael zich en schoot even buiten de baan. Aangezien de kerbs daar enorm breed zijn verloor hij er geen snelheid mee, maar hij kwam vervolgens wel weer volledig de baan op en tikte mij op m'n achterwiel in de rondte. Roy liet zien dat dat netter kan...

Toen viel ik buiten de top 10, maar door foutjes van anderen kon ik daar weer terug inkomen. Met veel moeite (mijn set reed voor geen meter in het snellere weer) kon ik Nick bijhalen. Voor de Tarzan kwam ik uit de slipstream en bij het remmen blokkeerde de achterkant. Die sloeg om en ik belandde op de binnenkant in het gras, waar ik natuurlijk niet kon remmen en ondanks verwoedde pogingen kon ik Nick echt niet meer ontwijken en boorde ik vól in zijn flank. Zoals ik direct na de race al zei: 1000x excuses (maar ik weet niet of je toen nog op de server was? Anders bij deze). Gelukkig leek het alsof het je uiteindelijk niet heel veel heeft gekost?

Anyway, al met al een leuke avond gehad. Op naar Zolder

Naam
    Remco Majoor

Standaard

Qualy
    Niet helemaal tevreden. Had veel snelelr kunnen wezen. Plaatste mijzelf elke keer net te dicht op anderen waardoor ik er achter vast kwam te zitten. Nou was mijn OPT. tijd een 33.6, dus zou het niet uitgemaakt hebben voor positie. Nou ben ik gewend om wat slechter te kwalificeren, maar hier zat ik toch te ver er achter. Wel jammer dat ik in de laatste ronde werd opeghouden door iemand die net gespind was en op schildpad pace naar de pits aan het rijden was. Was totaal niet nodig. 3rde

Race 1
    Super start, wilde alleen niet het risico lopen door het 3 wijd te maken. Als het mis zou gaan zou het hele veld mee gaan en zou ook grote effect hebben op race 2. Dus besloot om er maar achter te blijven. Dit leek de juiste beslissing, aangezien ik beide rudy en michael nooit van mn leven 30 minuten achter mij zou kunnen houden. Rudy ging er uit eindelijk af. Heb het gaatje naar Dennis gelijk gehouden om zo min mogelijk onnodige risico's te nemen. Goed gelukt en relatief laid-back naar de 2de plek gereden.

Race 2
    De race die je niet op droge pace kan winnen vanwege de omgekeerde top 10. Heerlijk. Ik ging redelijk simpel door het veld heen, terwijl Michael daar wat meer moeite mee leek te hebben. Dit gaf mij een redelijke voorsprong wanneer ik langs het hele veld heen was. Daarna iets te conservatief gereden. Dit zorgde er voor dat richting het einde Michael de druk kon opvoeren. In de Audi-S greek ik een tikkeltje overstuur. Hierdoor kon Michael hem er op het rechte stuk terwijl wij de laatste ronde in gingen hem er naast zetten. Ik liet het echter niet gaan zonder gevecht. Door laat remmen kwamen wij zij aan zij door de Tarzan bocht heen. Beetje wiel bangend door de bocht. Bijde voor die winst gaan. Heel mooi was dat moment. Hij kwam net voor mij de bocht uit. Ik liet het daar echter niet bij. Ik moest er voor zorgen dat hij zijn lijnen niet kon rijden, want dan wist ik zeker dat hij weg reed. Ik liet mijn neus even zien aan de buitenkant van het scheivlak. Op het moment van insturen kwam mijn rechter voorwiel van de grond af en blokkeerde even. Dit was het moment dat ik door kreeg dat ik schade had van het wielbangen. Links achter stond wat lager en kon dus geen goede rechter bochten meer maken. Uitgereden naar de 2de positie.

Overall
    Redelijk goede setup. Lekker speels, wat echt goed bij mij past. Michael heeft echt zijn tanden laten zien en heeft verdiend gewonnen. Super races voor mijn eerste ker hier en hoop nog voor de 2de positie in het kampioenschap te gaan. Op naar zolder? Ik zit al op zolder!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Tijdens de race een aanval van Roy aan het einde van het rechte stuk kunnen verdedigen en daarna langzaam op hem uit kunnen lopen.
    Daar snapte ik niks van, ik heb alleen maar met Racefuel rondjes gereden (zelfs in de Kwalificatie...) en kwam gedurende de race niet eens onder de 1:35.. Na een rondje of 8 begonnen met fuel saven, maar daarvoor had ik met gemak moeten kunnen aanhaken. Tweede race was leuk gevecht
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Remco Majoor

Standaard

Ik vind die top 10 omgedraaid geweldig btw. Hier de eerste 4.5 minuut van race 2 bij mij onboard

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Gave verslagen mannen

Top10 reversed is inderdaad leuk. Zorgt ervoor dat snelle mannen zoals jij leuke inhaalacties kunnen doen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten