Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 91 van 91

Discussie: DRFR1 | Ronde 1 | Spa-Francorchamps | 14-04-2016

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eansys Bekijk bericht
    Ja, achteraf had ik dat misschien moeten doen maar op dat moment dacht ik er toen anders over.
    Het heetst van de strijd
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ja, achteraf had ik dat misschien moeten doen maar op dat moment dacht ik er toen anders over.
    Achteraf praten is altijd makkelijk ja. Maar als je er voor Eau Rouge al achter had gezeten had je misschien bij Les Combes je plek al weer terug kunnen veroveren.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Bij het uitkomen van de busstop probeerde Richard nog bij mij te komen maar ging te agressief op zijn gas waardoor hij spinde.

Te vroeg op het gas was het probleem niet, de boosdoener zie je rechts in beeld: ik raakte die rode worst waardoor ik spinde. Ik was daar gewoon iets te gretig...

Leuk verslag weer

"Overtaking is an art"

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Te vroeg op het gas was het probleem niet, de boosdoener zie je rechts in beeld: ik raakte die rode worst waardoor ik spinde. Ik was daar gewoon iets te gretig...

Leuk verslag weer
    Noem jij mij nou een worst?!

Geintje natuurlijk! Ik vond ons gevecht erg vermakelijk.

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Gaaf verslag weer Eric.

Ik moet de replays nog bekijken maar als ik naar je screenshots kijk zou ik onder in eau rouge al gelift hebben en achter Dylan aangesloten hebben. Je zit dan al naast em als je de knik naar rechts hebt na eau rouge.
    Als je daar de auto laat staan gebeurt of dit, of Dylan raakt jou omdat ie bovenaan over de linker curb heen moet gaan.
    Niet alleen omdat je elkaar kunt raken was het onverstandig. Naast elkaar de bocht door kost in deze auto heel veel tijd. Dus dit gevecht zou je er eventueel mee kunnen winnen, maar door het tijdverlies kun je anderen aan laten sluiten of juist de aansluiting met een voorligger verliezen. Dan is het vaak verstandiger om "slimmer" toe te slaan, dus even je verlies pakken om later alsnog voordeel te hebben. Maar ik snap ook wel dat je racehart daar op zo'n moment niet aan denkt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Noem jij mij nou een worst?!

Geintje natuurlijk! Ik vond ons gevecht erg vermakelijk.
    Nee, maar wel iemand die mijn quotes bewerkt

"Overtaking is an art"

Standaard

Tof Eric!

Geeft een mooie beeld bij alle voorgaande verhalen, die iedereen gepost heeft. De pile-up bij de start van Race2 is niet overdreven door eenieder!

Op naar de Dunes!

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Voorbereiding
    Een slordige 175 rondjes practice gereden, vooral in het begin er nog goed bij met tijden die Dennis en Tim ook reden. Ik weet dat ik snel on pace ben en dat ik daarna niet zo heel veel meer verbeter dus het was wel te verwachten dat het verschil weer naar 0.5-1.0 seconde zou gaan.

Kwalificatie
    Eerst een hele voorzichtige banker lap neer gezet en daarna wat meer risico genomen. Uiteindelijk van P12 mogen starten.

Race 1
    Solide start en nam me voor achter Gerben mee te liften. In lap 2 was het leuk om iedereen voor me te zien zoeken naar slipstream van een ander In de naamloze bocht voor Pouhon raken Jeroen Brink en ik elkaar, in de replay ziet dat er best vreemd uit. Geen idee hoe Jeroen dat ervaren heeft. Daarna een aantal ronden in gevecht geweest met Gerben. We verloren wel aardig wat tijd op de groep voor ons maar wat was het gaaf zeg. Aantal keren 2 wijd les combes in en door Blanchimont heen. Helaas spinde Gerben bij het uitkomen van de naamloze bocht. Gelukkig kon hij zijn weg wel weer vervolgen.
    Hierna heb ik een vrij saaie race gereden en ben op P8 gefinisht.

Race 2
    Als 3e gestart, mindset was nog een top 10 rijden want de snelle mannen hou ik niet achter me. Helaas raken Dennis en ik elkaar in Blanchimont en ga ik de muur in, auto kon niet meer gerepareerd worden

Al met al een heel leuk startveld, ook leuk om te zien dat een nieuwe naam (Jurian) voor de overwinning kan gaan als de pit strategie klopt
    Bedankt voor de berichten allemaal, laten we er een nog mooier spectakel van maken in de duinen

Sfeerimpressie van mijn gevecht met Gerben (zag pas tijdens het maken dat we elkaar ff geraakt hebben ).

Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Richard Kortland

Standaard

Mijn samenvatting in beeld:

"Overtaking is an art"

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Miljaar Richard, die laatste bocht verkloot je goed zeg.

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Dit was mijn snelste rondje van afgelopen week met race fuel (2:16.426)

Zandvoort zal ik er helaas niet bij zijn en Zolder is nog een twijfelgeval. Op de Nurburgring zal ik wel aan de start verschijnen

Standaard

Waar staat jouw FOV op tim?
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

75. Ik rij momenteel nog met een 27 inch monitor. Ben er nog niet over uit wat het in de toekomst moet gaan worden. Een 21:9, triple screen opstelling of de Ocolus behoren tot de mogelijkheden.

Wat me overigens opvalt aan de replay is hoe zeer m'n stuur heen en weer slaat als ik over curbs of hobbels rij t.o.v. toen ik nog met een Fanatec Clubsport Wheel reed. Zie voor het verschil:

Verschil zit hem puur in de kracht van de OSW. Zeker in de Formule Renault voelt zo'n OSW behoorlijk krachtig aan

Standaard

Het is ook geen logge GT he, ik heb met mijn V2 exact hetzelfde als ik de FFB hoger zet. Hij kan alleen niet zo hoog als dat je met een OSW kunt, maar hoge FFB vind ik zelf toch al onprettig. Het voelt absoluut nog even een stukje directer aan, maar je moet wel erg hardcore zijn als je de V2 op max FFB veel te licht vind

Ik ga zelf binnenkort weer eens met de FOV spelen. Hij stond een tijdje op 65, nu op 67, maar heb nog steeds het gevoel dat ik uitkomen bochten te veel bij moet sturen omdat ik hem net even verkeerd inschat
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Koop nou gewoon triples
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

2 breedbeeldschermen. Heb je door de bezel gelijk geen last meer van de antenne op de FR2.0

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Ik rijd nu op een 34" 21:9 monitor, en de ervaring bevalt me enorm. Ik kan niet zeggen of triple schermen beter zijn aangezien ik het nog niet heb gedaan, maar het is voor mij ideaal omdat ik het liefst met 1 scherm werk, en door de grootte van het scherm heb je wel een leuke immersive ervaring.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten