Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 76

Discussie: DRFR1 | Algemene Testsessie thread

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik heb even snel gekeken, maar ik zie niet iets waarmee ik dat om kan zetten. Voor cleane tijden zul je op de Q moeten wachten van de race of zelf de tijden doorspitten

Er is overigens geen inc limiet he, alleen een bonus voor weinig incs.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Al de hele dag achter de computer wat problemen met mijn thuisnetwerk aan het oplossen tot grote frustratie aan toe Geen zin meer om vanavond ook nog achter de pc te zitten, succes heren

Senior Member JoepGelissen's schermafbeelding
    Naam
    Joep Gelissen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoepGelissen Bekijk bericht
    Ik heb op dit moment wat hardware issues, waardoor ik de komende week waarschijnlijk nog niet kan rijden. Verwacht vanaf volgende week weer actief te zijn.
    Omdat PostNL en de Duitse vervoerder niet wil meewerken zit ik de komende twee tot drie weken waarschijnlijk zonder pedal shifters. De race op Spa ga ik hierdoor helaas missen. Mocht nog blijken dat ik met een sequential shifter enigszins competitief kan meedoen, dan ga ik dat mogelijk nog overwegen.

Junior Member Sanderrr's schermafbeelding
    Naam
    Sander Adams

Standaard

Ik ben weer weg, paar ronden kunnen rijden maar moet nu nog even iets doen voor werk. Redelijk tevreden want 0.8s van mijn beste tijd van dinsdag af kunnen rijden! Helaas doet de rest ongeveer hetzelfde... Nog steeds niet helemaal tevreden met de setup, maar ben bang dat de seconde die ik nu achter lig daar niet aan ligt!
    When I look fast, I am not smooth and going slowly. When I look slow, I am smooth and going fast

Standaard

Nog mensen zin om te oefenen vanavond, of elders deze week?

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    Nog mensen zin om te oefenen vanavond, of elders deze week?
    Mijn focus deze week gaat naar de GES
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

DigitalRacing.nl

Standaard

Vanaf deze week wil ik minimaal een avond in de week oefenen. Dus ik heb daar zeker oren naar.

Standaard

Datum: donderdag 7 april 2016
    Testsessie: DigitalRacing.nl DRFR1
    Circuit: Spa-Francorchamps GP Pits
    Password: Geen (open voor Benelux members/drivers)
    Tijd: 19:00 - 23:00

Senior Member Gerben's schermafbeelding
    Naam
    Gerben Kelly

Standaard

Ah morgen kom ik een kijkje nemen

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal de Birk Bekijk bericht
    Gisteren was een nuttige sessie om er vooral achter te komen dat ik niet de volgende Max Verstappen word (ben ik trouwens ook veul te oud voor)
    Heb aardig wat rondjes kunnen rijden en kwam niet verder dan 2:18.1xx
    Hoe Storm een 2:15 voor elkaar krijgt is mij echt een raadsel
    Nu wist ik zelf ook wel dat ik geen snelheidswonder ben in formulewagens, maar als ik de tijden van vorige week zie en de tijden die ik gisteren heb gereden, maak ik me toch echt zorgen. Ik haal nog geeneens tijden die onder de 2:20 liggen. Ik kan me niet voorstellen dat het een setup dingetje is, en het zal er wel doorkomen dat ik harder door bochten zou moeten kunnen dan ik denk. Maar ik heb echt geen idee waar ik nu nog 2 tot 3 seconden zou moeten kunnen winnen om zodoende ook tijden in de 2:18 te kunnen rijden.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik ben ook met die tijden begonnen, inmiddels heb ik 173 rondjes op Spa gereden met de Renault. De wagen past bij mijn rijstijl en met de Apex setup is ie ook lekker stabiel op hogere snelheden.
    Er zijn veel onboard laps te vinden met de Renault, ik ben er vanavond ook weer en als er interesse is wil ik wel wat tekst en uitleg geven bij een rondje.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Ik ben ook met die tijden begonnen, inmiddels heb ik 173 rondjes op Spa gereden met de Renault. De wagen past bij mijn rijstijl en met de Apex setup is ie ook lekker stabiel op hogere snelheden.
    Er zijn veel onboard laps te vinden met de Renault, ik ben er vanavond ook weer en als er interesse is wil ik wel wat tekst en uitleg geven bij een rondje.
    Die Apex setup heb ik meegereden. bandenspanning nog verhoogd naar 141 en de wings (voor en achter) 2 kliks omhoog. Maar wel bemoedigend om te lezen dat jij ook met die tijden bent begonnen. Ik denk dat ik nu tot de 40 rondjes ben gekomen. En die onboard rondjes heb ik ook bekeken, maar hebben nog niet geholpen

Ik krijg begin van de avond visite. Als die op tijd vertrokken wil ik nog wel even langs komen en dan zijn alle tips welkom om in ieder geval 2 seconden te winnen. Het is niet veel, maar het is een begin

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Nu wist ik zelf ook wel dat ik geen snelheidswonder ben in formulewagens, maar als ik de tijden van vorige week zie en de tijden die ik gisteren heb gereden, maak ik me toch echt zorgen. Ik haal nog geeneens tijden die onder de 2:20 liggen. Ik kan me niet voorstellen dat het een setup dingetje is, en het zal er wel doorkomen dat ik harder door bochten zou moeten kunnen dan ik denk. Maar ik heb echt geen idee waar ik nu nog 2 tot 3 seconden zou moeten kunnen winnen om zodoende ook tijden in de 2:18 te kunnen rijden.
    Ik herken mij wel in je probleem. Ik heb dan wel een 2.18 gereden, maar mensen die ik normaal rondom mij heb zitten in de 2.16/2.17.
    Zijn alle sessie onder dezelfde tijd en weersomstandigheden gereden?

Ik heb in de (officiële) race op Phillip Island anderen bezig gezien die in de langzame bochten een late apex pakken waardoor ze eerder op het gas konden. Dat is precies mijn probleem, dus ik ben benieuwd of dat bij mij ook gaat helpen. Voor de race lijkt het me wel een gevaarlijke lijn omdat je bij de entry de deur open laat staan en dus het risico op een divebomb loopt.

Sowieso denk ik dat met zo'n groot veld de rondetijden (voor het middenveld iig) minder van belang zijn. Ik denk dat het veel belangrijker gaat zijn om uit de problemen te blijven en "slim" te racen.

"Overtaking is an art"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Zijn alle sessie onder dezelfde tijd en weersomstandigheden gereden?
    Vast niet. De testsessies tot nu toe zijn in de ochtend geweest. Dat scheelt volgens mij een seconde of 2.

Testsessie van vanavond is dezelfde tijd als waarin de race zal worden verreden, dus zullen we flink langzamer zijn.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

De testsessies afgelopen week waren met identieke weersomstandigheden.

Ik heb geen idee hoeveel invloed de tijd van de dag is, want als je default weer pakt is dat wel hetzelfde (ongeacht de tijd van de dag). Dynamische track surface zal wel anders zijn omdat de schaduwen ook anders liggen, wellicht dat dat voor verschillen zorgt.

Standaard

Verschil ochtend/middag was zo'n 2 seconden, wat ik totnu toe heb getest.

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Ik lig in de 24/25-ers te harken..en dan rijd ik voor mijn gevoel toch goed hahaha...
    maar ik hoop ook nog wat snelheid te vinden.

Ik ga voor het meedoen, de fun en de finish proberen te halen.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Het is in mijn ogen ook een moeilijke auto om direct hard mee te gaan. In de oefen sessie van vorige week heb ik ook een hoop rondjes moeten doen voordat ik er een beetje bij zit. Veel meer dan dat ik in andere auto's heb.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

...dus er is nog hoop

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Ik kom vanavond ook even kijken denk ik
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Moderator mister.koole's schermafbeelding
    Naam
    Nick Koole

Standaard

de tijden met betrekking op een snel rondje rijd je ook niet in de eerste 5 rondes ofso, dat komt daarna pas door de banden.
    afgelopen maandag bij GoT gereden met de auto op donington in verschillende omstandigheden en kon Bas Slob en Paul Illbrink en Nick Thissen lekker volgen.
    denk dat ik met hun ongeveer maar 2 tot 3 tienden langzamer was in race pace, 2e race was wel duidelijk dat Paul nog wel verder kon pushen als hij meer zou trainen en setup.
    zal proberen om er vanavond ook bij te zijn als er niks tussen door komt

Standaard

Resultaten van gisteren.

http://members.iracing.com/membersit...2&custid=60105

Lijkt inderdaad zo'n 2 seconden te schelen tussen 's morgens en 's middags.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Het zit lekker bij elkaar in elk geval.

Gisteren voelde ik me na het eten nogal slecht. Ik probeer dit weekend wat rondjes te gaan rijden.

Standaard

Dank voor de server Jarno.
    Laatst gewijzigd door Manuel; 8 april 2016 om 11:23

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Als ik deze tijden zo zie, dan maak ik me al een stukje minder zorgen. Ik heb er zin in volgende week.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten