Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 53 van 53

Discussie: [Assetto Corsa] Single Event | McLaren MP4-13 op Nurburgring GP

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Het was een leuke avond heren, ook leuk om jou weer online te zien Thijs.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Wel jammer dat de opkomst erg teleurstellend was. Zeker gezien de mensen die ik tijdens alle trainingen heb gezien. Misschien dat het weer niet mee geholpen heeft, maar met zo ver van te voren aankondigen en ook oefen sessies te geven had ik op meer gehoopt.

Uiteindelijk wel een leuke race gehad. Ik had pole position en kon bij de start deze positie behouden. Echter kwam Jos al snel in de spiegels en na een klein foutje zette hij hem ernaast en was die er voorbij. Diederick zat daarna aan te dringen en na een paar keer 2 wide te zijn gegaan hem ook voorbij moeten laten gaan. Kon wel er achter blijven waardoor er tot mijn pitstop het veld redelijk dicht bij elkaar zat.
    Jos was ondertussen stil gevallen zonder benzine en na mijn pitstop kwam ik op p2 net voor Thijs de baan op. Ik kon toen een lekker tempo rijden en de snelste ronde in de race rijden. Daardoor Thijs op achterstand kunnen rijden. Diederick had ook wat foutjes gemaakt waardoor ik alleen op p1 kwam te liggen. Bij 2de pitstop maar voor de zekerheid weer voor harde bandjes gegaan. Mijn strategie was om laatste stind wat korter te maken en zo nog mediums te pakken (en eventueel tijd goed maken). Maar omdat er nu geen druk was maar voor de veilige keuze gegaan. Zo de overwinning gepakt.

Denk wel dat we kunnen concluderen dat AC hier niet echt leeft om er iets voor te organiseren. Denk dat Iracing de enige optie is om hier een vol veld te krijgen.

Senior Member Knight's schermafbeelding
    Naam
    Thijs

Standaard

Het was zeker een leuke race gisteren. Het was lang geleden dat ik een race heb gereden die meer was dan 10 rondjes op een fun avond.

In de kwalificatie had ik P2, maar het zat allemaal op een paar tiende bij elkaar, dus dat beloofde een leuke race te worden. Mijn start was slecht, dus ik eindigde op P4 na de Mercedes Arena. In de chicane verremde ik me een beetje, omdat ik dicht achter Diederick zat. Ik sneed de chicane af, maar kreeg daar een penalty voor. Daardoor zat ik op 5 seconde achterstand. Dat gat bleef zo de hele stint tot de 1e pitstops. Na de pitstops zat ik dicht achter Robbert, maar hij reed weg bij me. Diederick kwam achter me op de baan en na een aantal ronde maakte ik een foutje. Na een paar bochten naast elkaar te rijden kon ik toch m'n plek behouden. Een aantal rondes later ging het mis voor Diederick, waardoor ik een gat voor me had wat steeds groter werd en van achter ook geen druk had. In de laatste stint zat Marcel nog wel even achter me, maar hij zat op een ronde achterstand. Ik had niet het idee dat hij echt veel sneller was, en hij plaatste ook geen aanval, dus ik heb hem achter me gehouden. 2e geworden op redelijke afstand.

Inderdaad jammer van de opkomst, het zijn lastige wagens, maar met wat oefenen is het best te doen. Ik zou het leuk vinden om meer van dat soort races te rijden. Maar als de opkomst niet groeit, gaat dit het niet worden, vrees ik.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten