Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: WinterFunRaces ?

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard WinterFunRaces ?

De laatste ZAC race van het jaar zit er al weer op, het is tot 11 januari wachten totdat we weer een officiële race hebben.

Is er animo voor wat races zo rond kerst en oud en nieuw? En zo ja waar gaat de voorkeur naar uit.

We kunnen er heel veel kanten mee op gaan, standaard content gebruiken (weer eens met de MX5 of de skip erop uit), of 100 minuten met de nieuwe V8 op Bathurst. Spa bij nacht eens rijden etc etc etc.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Marcel, ik vind dat wel een leuk idee. Ik heb geen V8, maar als het een fun race is, dan wil ik die best aanschaffen.

En Spa bij nacht met een mixed field lijkt me ook wel geinig.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

V8 Supercars!! Baan maakt niet zo veel uit. Ik denk dat Bathurst voor velen net te moeilijk is om zo in te stappen. Zolder vind ik zelf heel leuk met deze auto.
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Leuk idee, vraag mij af of je de baan vol genoeg kan krijgen juist vanwege de feestdagen.
    Voor mij maakt het type auto niet zoveel uit eigenlijk, als het 1 race is dan overleef ik de mx5 ook wel :-) (liever geen skip )

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Leuk idee maar ik zou er zelf niet aan mee doen.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Ik vind het ook een leuk idee, maar had me al voorgenomen tijdens de feestdagen niet teveel achter de pc te zitten

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Solstice op Lime Rock

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Ik zat zelf ook al een tijdje te denken aan een evenement tijdens de kerstvakantie en omdat ik de openingsrace van Spa ontzettend gaaf vond wilde ik deze nog eens over doen, maar dan in de nacht.
    Voorstel is dan ook om een 3 uurs race op Spa met de GT3's te doen met hetzelfde tijdschema als de ZAC.
    Datum zou dan 28 December worden. Zijn er geïnteresseerden?

Senior Member Tom Van Put's schermafbeelding

Standaard

Misschien een team race organiseren met de leden hier op het forum?

Auto en circuit die niet veel gebruikt worden maar ook niet al teveel voorbereiding nodig hebben
    bvb Jetta op Oran Park.

Ik zou graag eens een deftige teamrace doen maar heb zelf geen wingman :-)
    Mss kunnen er zo leuke teams ontstaan!

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik vraag me af of je met een los event voldoende deelnemers bij elkaar kunt vinden om met teams te werken. Neemt niet weg dat ik het wel gaaf vind om dit een keer op deze manier uit te proberen.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik zelf ga niks organiseren, ik verwacht maar een handjevol deelnemers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal de Birk Bekijk bericht
    Ik zat zelf ook al een tijdje te denken aan een evenement tijdens de kerstvakantie en omdat ik de openingsrace van Spa ontzettend gaaf vond wilde ik deze nog eens over doen, maar dan in de nacht.
    Voorstel is dan ook om een 3 uurs race op Spa met de GT3's te doen met hetzelfde tijdschema als de ZAC.
    Datum zou dan 28 December worden. Zijn er geïnteresseerden?
    Ik wil zeker meedoen, maar dat gaat ook aan het aantal deelnemers liggen. 3 uur is lang

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom Van Put Bekijk bericht
    Misschien een team race organiseren met de leden hier op het forum?

Auto en circuit die niet veel gebruikt worden maar ook niet al teveel voorbereiding nodig hebben
    bvb Jetta op Oran Park.

Ik zou graag eens een deftige teamrace doen maar heb zelf geen wingman :-)
    Mss kunnen er zo leuke teams ontstaan!
    Jetta wordt nooit mee gereden hier, de Solstice is ook een leuke wagen. Maar Oran Park? Dat circuit heeft niemand denk ik.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Ik zelf ga niks organiseren, ik verwacht maar een handjevol deelnemers.

Ik wil zeker meedoen, maar dat gaat ook aan het aantal deelnemers liggen. 3 uur is lang

Jetta wordt nooit mee gereden hier, de Solstice is ook een leuke wagen. Maar Oran Park? Dat circuit heeft niemand denk ik.
    Volgens mij zijn we hier toch wel met een paar leden van de 100% club, ik heb Oran Park wel.
    Misschien verstandig om eens een document aan te gaan leggen waarin iedereen aan kan geven welke content ze bezitten?

V8 Supercars zijn leuk, lijkt mij interessant om meer mee te doen maar ik denk wel lastige auto's voor een eenmalige race.
    Voor een funrace zou ik het toegankelijk houden, misschien Legends of (super) Late Model op een road circuit ofzo.

"Overtaking is an art"

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Volgens mij zijn we hier toch wel met een paar leden van de 100% club, ik heb Oran Park wel.
    Misschien verstandig om eens een document aan te gaan leggen waarin iedereen aan kan geven welke content ze bezitten?

V8 Supercars zijn leuk, lijkt mij interessant om meer mee te doen maar ik denk wel lastige auto's voor een eenmalige race.
    Voor een funrace zou ik het toegankelijk houden, misschien Legends of (super) Late Model op een road circuit ofzo.
    We denken hetzelfde, er waren genoeg mensen die de Kia niet wilde aanschaffen voor 7 races. En ik denk dat alleen de 100% club hiero Oran Park heeft. Ik heb die baan ook niet

Dat wil niet zeggen dat ik een baan/wagen of combi ervan niet zou aanschaffen voor een avondje fun met mijn simrace vrienden

Senior Member Tom Van Put's schermafbeelding

Standaard

was maar een ideetje :-)

het belangrijkste voor mij is het team-gedeelte ;-)

(alhoewel ik zelf al heel deze week niet meer kan... )

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Caddy charlotte oval night! Auto en baan heeft iedereen en het is weer eens wat anders .

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten