Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 71 van 71

Discussie: [KOC] Zomercompetitie | Algemene thread

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Jazeker kan dat, meld je even aan op de frontpage via: http://www.digitalracing.nl/indexusermenu.php?op=9

Vergeet je iRacing ID niet te vermelden, stuur me daarna even een berichtje en ik zorg dat Robert je toevoegt aan de deelnemerslijst.

Tof dat je wilt meedoen
    Cool . Ik wacht tot ik mn paypal kan gebruiken dan heb ik een iRacingID. Zal je dan een bericht sturen

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

De vraag is, ga ik nog meerijden na het missen van 3 races.
    De vraag komt door een opmerking van iemand op het forum.... Het is natuurlijk hartstikke leuk om mee te rijden, maar omdat ik al zoveel races gemist heb heb ik absoluut 0 kans om in het kampioenschap iets te betekenen.... wat ik wel kan doen is iemand per ongeluk van de baan rijden die daardoor een plek of wat verliest in het kampioenschap.

Senior Member DutchDevil79's schermafbeelding
    Naam
    Robbert de Rooij

Standaard

Gewoon mee doen. Extra racers erbij maakt het alleen maar leuker. In WTCC zijn er ook gast rijders en dan hoor je de kampioenschap rijders ook niet klagen. Zelfs in de F1 rijden er bij sommige teams wel is andere rijders. Zie niet in waarom er geen rijders mee kunnen rijden die niet voor kampioenschap gaan.

Standaard

Ook de frontrunners in de titelstrijd klagen harder over lagere opkomst dan over achterblijvers Victor en je zult vast niet in de weg rijden, als mensen geen last willen hebben van andere auto's dan moeten ze maar gaan dragracen of zo
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    De vraag is, ga ik nog meerijden na het missen van 3 races.
    De vraag komt door een opmerking van iemand op het forum.... Het is natuurlijk hartstikke leuk om mee te rijden, maar omdat ik al zoveel races gemist heb heb ik absoluut 0 kans om in het kampioenschap iets te betekenen.... wat ik wel kan doen is iemand per ongeluk van de baan rijden die daardoor een plek of wat verliest in het kampioenschap.
    Ik reed vorige week ook mijn eerste rondjes victor, gewoon doen
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Inderdaad gewoon mee doen.
    En dat laatste, als je bang bent iemands kampioenschap te verpesten: gewoon net iets minder risico nemen als dat je tegen een directe concurrent zou doen. Je hoeft ze niks kado te doen, maar je kunt er wel rekening mee houden.

Dat laatste is natuurlijk alleen voor je eigen gevoel goed, want als je het iemand makkelijk maak benadeel je uiteraard weer iemand anders die er belang bij had dat jij zijn concurrent achter je had.

"Overtaking is an art"

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Je doet mensen een groter plezier door mee te doen. Het is leuker in gevechten te zitten dan eenzaam rond te rijden. Plus het is leuk voor jezelf om mee te doen
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Ook ik maak helemaal geen kans op wat voor klassering dan ook met maar 1 race van de 6 die ik heb meegedaan en toch ga ik weer proberen
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

oke oke oke cool rustig

Jeetje wat een reacties... Ik zal er zijn

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

@Victor, het is toch hartstikke leuk als je naaste concurrenten gewoon mee doen. En 1e zal ik ook niet worden. Maar om bij de eerste 10 te finishen is toch ook een mooi doel dat je je zelf kunt stellen. Nou moet ik zeggen dat dit bij sommige races wel erg makkelijk was omdat er toen maar 11 mee deden. Maar toch, het gaat om de gedachte.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Inderdaad, ik was van de week tevreden met een 19e plek
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    oke oke oke cool rustig

Jeetje wat een reacties... Ik zal er zijn
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Standaard

Als ik kijk op het iRacing forum dan verliezen we enorm veel potentiele deelnemers aan de manier van inschrijven en het niet werken van de website functies. Is er niet de mogelijkheid om de inschrijvingen gewoon weer open te zetten op de frontpage?

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Als ik kijk op het iRacing forum dan verliezen we enorm veel potentiele deelnemers aan de manier van inschrijven en het niet werken van de website functies. Is er niet de mogelijkheid om de inschrijvingen gewoon weer open te zetten op de frontpage?
    Met Dries is contact geweest via PM, alles is geregeld en hij heeft verder niks van zich laten weten en heeft ook nooit gereden.

Bert zegt hetzelfde te hebben maar heeft nieteens een account aangemaakt
    Laatst gewijzigd door Tjello; 9 september 2014 om 18:11
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Als bij mij iets niet lukt dan gebeurd het ook wel eens dat ik er vrij snel klaar mee ben

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Het is volgens mij niet helemaal de juiste thread. Maar ik plaats het hier toch maar met de volgende vraag aan de organisatie: komt er nog een zomercompetitie (in welke vorm dan ook)?

DigitalRacing.nl

Standaard

Ja, die wens is er wel. Wij komen aanstaande zondag bij elkaar om te babbelen over 2016/2017, inclusief de mogelijkheid tot een zomercompetitie.

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Senior Member Tom Van Put's schermafbeelding

Standaard

top!

Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Ja, die wens is er wel. Wij komen aanstaande zondag bij elkaar om te babbelen over 2016/2017, inclusief de mogelijkheid tot een zomercompetitie.
    En valt er al wat meer te vertellen?

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    En valt er al wat meer te vertellen?
    Ik ben een ouderwets dev-blogje aan het schrijven. Dat zal over vanalles gaan. Even specifiek zomercompetitie... We hebben een leuk idee en moeten een aantal dingen uitzoeken om te kijken hoe haalbaar dat het is, en dat heeft er mee te maken dat het niet met iRacing is
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten