Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 110

Discussie: JSF | Piston Cup | Derek Speare Designs 200 | 18-05-2014

Standaard

Beetje (heel veel) off topic, maar ik liep al voor de race te denken wat er na de piston cup kon volgen.

Piston cup 2? Zeer graag maar dan na de zomer ofzo. En dan elke maand 1 event ofzo, V8's op bathurst, F1 op spa mustang op road atalanta ofzo. Racelengte ongeveer 90 minuten...
    Iig races die je niet makkelijk vind.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Nieuw seizoen, een groot single event, een seizoen V8's. Er is het 1 en ander de ideeënbus gepasseerd, maar voorlopig nog geen nieuws

Ik ben geen fan van diverse single events, elke keer aan een nieuwe wagen wennen is niks voor mij

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

Daarnaast is het kwa financiën natuurlijk ook niet goedkoop met de broadcasts, we hebben gelukkig een aantal sponsoren gehad, maar daarnaast ook zelf behoorlijk wat geld in gestoken. Niet dat we dat erg vonden, maar voor een tweede seizoen zal het kwa sponsoren moeilijker worden, en dus ook kwa kosten. De broadcasts zijn een enorm stuk van de beleving van de league en maakt het voor ons een uniek iets, iets wat wat anders aanbied naast alles wat je in de benelux tegenkomt. Naast dat het oval is natuurlijk
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Zonder broadcasts is een nieuw seizoen zo aan te slingeren, maar een serie opzetten zonder broadcasts zou voor mijn gevoel ook een stap terug zijn, daar heb ik geen zin in

Misschien dat vanuit DRNL wel een vervolg op de iRoc aangeslingerd kan worden, alleen met alleen Benelux red je niet een vol nieuw seizoen vrees ik. Van de 65+ aanmeldingen hebben we nooit een volle server gehad.

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik heb er geen zeggenschap meer over, maar ik denk niet dat Oval een league voor DRNL gaat zijn. En dat heeft meerdere oorzaken.

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Ursem Bekijk bericht
    Nieuw seizoen, een groot single event, een seizoen V8's. Er is het 1 en ander de ideeënbus gepasseerd, maar voorlopig nog geen nieuws

Ik ben geen fan van diverse single events, elke keer aan een nieuwe wagen wennen is niks voor mij
    Ik ben er één van voor het behoud van een serie. Dus meerdere seizoenen in een serie. Dat geeft voor mij ook het gevoel van een league.
    Ik vergelijk het maar even met het eggie. Wie gaat voor welk team rijden? Hoe zien de nieuwe auto's (kleurenschema's) er uit? Kan de kampioen zijn titel verdedigen? Wie zijn dit keer de kanshebbers? Wie wordt dit jaar rookie of the year? Van dat soort dingen. Nadeel kan zijn dat je op een gegeven moment de animo voor een league verliest.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Daarnaast is het kwa financiën natuurlijk ook niet goedkoop met de broadcasts, we hebben gelukkig een aantal sponsoren gehad, maar daarnaast ook zelf behoorlijk wat geld in gestoken. Niet dat we dat erg vonden, maar voor een tweede seizoen zal het kwa sponsoren moeilijker worden, en dus ook kwa kosten. De broadcasts zijn een enorm stuk van de beleving van de league en maakt het voor ons een uniek iets, iets wat wat anders aanbied naast alles wat je in de benelux tegenkomt. Naast dat het oval is natuurlijk
    Ik waardeer het enorm dat met behulp van de sponsoren en met name door het persoonlijke budget van de organisatie dat dit kampioenschap is opgezet en dat ik daarvan gebruik heb kunnen maken. Ik begrijp heel goed dat het voor een tweede seizoen een stuk lastiger zal worden. Ik (en dan spreek ik geheel voor mezelf uiteraard) ben best bereid om bijvoorbeeld een entry-fee te betalen om mee te kunnen doen. Ik weet alleen echter niet wat het afgelopen seizoen heeft gekost en of het een reëel streven is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Ursem Bekijk bericht
    Zonder broadcasts is een nieuw seizoen zo aan te slingeren, maar een serie opzetten zonder broadcasts zou voor mijn gevoel ook een stap terug zijn.
    +1
    Het geeft, zoals Roy aangaf, een uniek iets. De kracht van de Piston Cup is volgens mij dat het iets bied wat er nog niet was/is.
    Neem daarbij de broadcasts en het wordt een nog mooier geheel.

Standaard

Behoud van de Piston Cup zowieso, maar max 2 series per jaar dan denk ik, 4 Piston Cups in één jaar is wat teveel van het goeie vrees ik. Februari tot mei/juni Piston cup en daartussen losse events lijkt me ideaal.

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Als eerste wil ik alle deelnemers bedanken voor het mee doen! Zonder hen, geen volle grids.
    We hebben ontzettend ons best gedaan om de Piston Cup zo veel mogelijk een NASCAR gevoel te geven en ik denk dat het wel gelukt is. Ons doel van deze serie was om mensen kennis (en enthousiast) te laten maken met het oval racen. Volgens mij is dat wel redelijk gelukt. Er waren ook een aantal mensen die er achter kwamen dat het toch meer was dan wat gas geven en links sturen.

Mijn seizoen begon goed, maar verliep voor de rest moeizaam. Vooral omdat ik alles in mijn eentje moest doen. Zoals ik ergens eerder zei, de enige feedback die ik kreeg was: "Ik kan er niet meer rijden," of "Hij rijdt goed." Het was voor mij frustrerend om de groepjes van Rudy (en Fabian, Joey en Pascal D.) en van Jarno (Roy, Dennis en Jeroen) steeds samen te zien. Vaak ook nog voor me. Qua setups maken ben ik er nog lang niet, dat is wel weer gebleken.
    /rant (moest er uit)

Verder heb ik wel super leuke races gehad. Zeker de gevechten op Daytona, Michigan en Charlotte zal ik niet vergeten.
    Het is super om te lezen dat mensen enthousiast zijn en graag een vervolg willen zien! Op dit moment is veel nog onzeker. Veel is al door Jeroen en Roy gezegd.

Senior Member JoepW's schermafbeelding
    Naam
    Joep

Standaard

Het was heel leuk om de PC als eerste serie van de JSF mede te organiseren. Zeker omdat er gewoon geen oval serie was in de Benelux.
    En het was ook een extra dimensie dat de deelnemers uit alle Benelux iRacing communities vertegenwoordigd waren.
    De stijgende lijn qua oval skills was er en de opzet om meer rijders voor oval te interesseren is volgens mij wel geslaagd.
    Zoals al eerder gezegd zal het zeker een uitdaging zijn om voor een volgende serie weer sponsoren te vinden om in ieder geval de broadcast te bekostigen, want daar gaat toch serieus geld in zitten.

Daarnaast is het essentieel voor het slagen voor welke serie dan ook om goed gevulde startvelden te hebben, zeker bij oval races. Het is naast de keuze van de auto(s) en tracks / format kan het een serieuze overweging zijn om 'Benelux only' te verlaten.

Maar we denken nog na over hoe en wat verder
    -> Serious iRacing with a Smile <-

Standaard

En, is er nou eindelijk al eens nieuws?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten