Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 73

Discussie: JSF | Piston Cup | UGX-Shop.com 200 | 04-05-2014

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

ik blijf dit een lastige baan vinden, met de carter setup begint de wagen na 10 ronden krankzinnig overstuur te krijgen, heb hem iets aangepast maar blijft op eieren rijden dit.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Setup van Niel is wel prettig, Cater setup is nog van voor de nieuwe build en zal iets tekort schieten (hij kon hem niet meer op tijd bijwerken)

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

Setupvan niel geeft failed tech bij mij

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darthwillie Bekijk bericht
    Setupvan niel geeft failed tech bij mij
    Bij mij ook dus, heb nu geoefend met de fixed setup en 50% tape.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Dat is vreemd. Want bij mij werkt hij wel goed. Vanmiddag nog wat mee gereden. Ik gooi hem even op de Chevy en zal kijken of ik hem legaal kan krijgen. Ook al zou het geen verschil mogen maken.

Edit: werkt ook op de chevy zonder problemen bij mij.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

vreemd, heb hem een andere naam gegeven en nu werkt hij , maar ik ga niet met een ongeteste setup rijden

Standaard

Mischien hebben ford rijders de chevy nog niet geupdated?

Standaard

wtf, mijn iracing is in ene op mijn C schijf geinstalleerd en weg van mijn D schijf.. Wil nu niet meer opstarten!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

kort maar krachtig, begin van de opwarmronde sloeg mijn stuur vast. einde verhaal.

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Waardeloze race, alle cautions komen door mensen die de controle kwijtraken, ook waar ik er 1 veroorzaak.. Pff, dit is echt de ergste race van het seizoen

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

wel heeeeeel veel geel idd, het is ook een heel lastige baan.

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Zielig voor Pascal, in de laatste bocht eruit getikt worden door Rudy Dewit.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Zijn teamgenoten, ik geloof niet dat dat expres was

Mooie laatste green run gelukkig, maakt het nog een beetje goed. Fabian gefeliciteerd, ijzersterk seizoen, zoals het er nu uitziet kampioenschap zo goed als in de pocket

伊莫拉

Standaard

Wat een drama race zeg, ikzelf heb m'n beste resultaat van het seizoen maar werd gek van die cautions.

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Het was meer iPacing vanavond.

De laatste green run had ik nog een leuk gevecht met Dennis en in de laatste ronde kwam Kim ook nog kijken.
    Omdat Kim mij aanviel, kon ik Dennis niet meer aanvallen. Maar was echt een leuk gevecht.
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Standaard

Fast Tow opgebruikt door een onbenullig kusje in de pitstraat, en vervolgens hard de muur in doordat ik even te fel reageer op de wagens voor mij. Langzaam wagen gerepareerd maar doordat ik te lang had doorgereden had ik waarschijnlijk grote schade (10 ronden lang liep hij heet einde rechte stuk)

daarna geen vaart meer en kon niet harder als 57.5

Erg jammer, want de pace zat er toch wederom echt wel in.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Man man, wat een frustrerende race met al die cautions.

Ik zat er wel lekker bij de hele race en besloot (liggend op P8) bij de laatste caution nog even verse bandjes te halen.
    Vanuit de top 10 was ik de enige die dat deed. Bij de start had ik daar wel profijt van, maar dat duurde niet lang.
    Daarna tijdens de laatste green run 2 seconden achter Kim gereden en gefinisht op p10

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Dit ging eigenlijk helemaal nergens meer over met al die cautions. Wekkertje gaat morgen weer om 5 uur dus ik had al besloten om hem om 23:00 aan de kant te zetten. Dat was gelukkig niet nodig.

Snelheid had ik vandaag alleen in verkeer als er alternatieve lijnen gereden moest worden. Als er eenmaal ruimte was, was ik gezien. Ik gokte erop dat als het veld eenmaal uitgerekt was dat er een lange green run zou komen. Dus bij elke caution naar binnen om de tank vol te gooien en uit verkeer te blijven zodat ik in zo'n green run langer door kon. Maar die kwam er niet...

Onderweg nog 1x een end of lane voor speeding gehad en in een spin geduwd waar geen caution voor kwam. Verder eigenlijk alleen genoten van het gaatjes zoeken in verkeer.
    12e plek valt me niet tegen, had top 10 kunnen zijn maar qua tempo had ik daar niet gehoord.

"Overtaking is an art"

Senior Member Ruudje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Zielig voor Pascal, in de laatste bocht eruit getikt worden door Rudy Dewit.
    Dat ging zeker niet expres, Pascal had de race dik verdient en T2 en T3 was Pascal sneller. Ik heb m'n rempunt gemist en toen was het helaas al te laat, baal er zelf ook van.
    Race was verder niet geheel onverwacht voorzien van teveel cautions.

Nog 1 race te gaan, Fabian is al kampioen!. Feli, zeer strak gereden.

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Race begon bij mij wel aardig, wist de meeste ellende te omzeilen... maar werd totaal verrast toen Jeroen dwars op de baan stond.
    En kon daarna wel stoppen omdat bij de vorige caution ik de pits in ging voor nieuw brandstof en bandjes, de fast tow was ingeleverd doordat ik daarvoor een paar contacts had van achteren.

Gelijk uitgelogged met de gedachte ik scan morgen wel even de stream.

@Jeroen: Lap 42 was ook wel spannend in turn 1 of 2... Jullie gingen ineens heel hard op de rem, waardoor ik van de buitenbaan naar de binnenbaan schoot en jullie voorbij ging. (jullie, als in jij en een ander :-)

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Wauw wat een race!

Kwalificatie
    Ik was onderweg naar een 54.9 maar bij op het gas gaan in turn 3 verlies ik de wagen en was ik deze ronde kwijt. Snel op ESC gedrukt en in de laatste poging die ik had een 55.1 kunnen rijden, goed voor P2.

Race
    Er kwam maar geen lange green run waardoor het vinden van een ritme erg lastig is. Op een gegeven moment kwam Ruud erg slecht uit bocht twee waardoor ik de auto in bocht drie er naast had, maar Ruud kon iets eerder op het gas waardoor die net voor mij de s/f lijn overging... jammer geen punt voor aan de leiding. Vervolgens kwam Pascal er ook aan en kwamen we 3 wide aan op bocht 1, ik verremde mij daar iets waardoor Marnix en Tim binnendoor kwamen. Ondertussen kwam caution nummer zoveel en was bijna iedereen achter ons al wel een keer de pits in gegaan behalve de top 5. Na een tijdje kon ik Marnix en Tim inhalen, en bij de volgende caution ging vrijwel iedereen naar binnen voor zijn laatste stop. Bij de herstart was Joey de leider en ik ging aan de binnenkant van hem richting bocht 1 en Ruud aan de buitenkant, maar wij wisten dat Joey iets eerder op de rem ging, want dit zei die op Teamspeak. Na een tijdje kwam caution nummer 8 en wat later bleek gelukkig de laatste, ik mocht als P2 herstarten waar Pascal na een paar ronden mij inhaalde waarbij we 2 wide door bocht 2 gingen. Toen achter Pascal aan op weg naar Ruud die bijna een seconde weg was, met nog 10 rondes te gaan begon het gevecht tussen Pascal een Ruud, waar Pascal tot dat moment de sterkere was en Ruud in wist te halen. Ik bleef er achteraan rijden in sommige momenten was ik iets sterker in bocht 2, maar over de hele ronde niet sterk genoeg om Ruud in te halen. Ik begon al mijn P3 finish te vieren, totdat het onverwachte moment in bocht 2 in de laatste ronde zich voordeed, Ruud verremde zich en tikte Pascal genoeg aan waardoor die dwars ging, ik kon beide onderlangs inhalen en kwam als P1 de finish over. Gelukkig waren we tot dat moment 5 seconden los van P4 en konden Ruud en Pascal toch nog P2 en P3 worden.

Voor het kampioenschap nog verder uitgelopen, nu is het helemaal een kwestie van de race op Homestead uitrijden en het kampioenschap is binnen
    Laatst gewijzigd door Fabian de Jong; 5 mei 2014 om 11:54
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darthwillie Bekijk bericht
    wel heeeeeel veel geel idd, het is ook een heel lastige baan.
    't Zijn 3 bochten... Er zijn 2 trainingssessies en een uur practice voor de race. Tevens zit er 2 weken tussen races dus iedereen heeft alle tijd om eea voor te bereiden. Bovendien is de baan énorm breed en zijn de rechte stukken mega lang, dus je hebt alle tijd en alle ruimte om een goed plekje voor de volgende bocht te vinden. En al geef je 3 plekken prijs na de start, boeiend... Het gaat erom dat je in de lead lap blijft en dat is op Pocono makkelijker dan op welke baan dan ook, aangezien een rondje nergens zo lang duurt als daar.

Sorry, maar als het dan nog zo vaak fout gaat vind ik dat redelijk belachelijk.

Ik ben gestart vanaf p11 geloof ik en bij elke caution aan het begin naar binnen gegaan. Ik reed dus vaak rond p20. En slechts 1x heb ik gezien dat het vóór mij fout ging en dat was voor p15 ofzo. Oftewel, alle cautions kwamen achter uit het veld.

Toppunt was de uitgestelde caution omdat er een auto met 1 to green besloot achteruit te gaan rijden en te spinnen. Tenminste, dat begreep ik via de chat. Ik heb niets terug gezien.

Opmerking vd avond was van Deni: 'straks moet de pacecar ook nog tanken!'

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Resultaten staan op de website.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Nog een aanmerking op de veel cautions, als diegene zoveel moeite heeft vraag dan om tips... bij elke trainingsessie waren Ruud en ik bijvoorbeeld aanwezig, maar heb niemand gehoord om tips!
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    Kwalificatie
    Ik was onderweg naar een 54.9 maar bij op het gas gaan in turn 3 verlies ik de wagen en was ik deze ronde kwijt. Snel op ESC gedrukt en in de laatste poging die ik had een 50.1 kunnen rijden, goed voor P2.
    Hmmmm een P2 voor 50.1! :-P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    't Zijn 3 bochten... Er zijn 2 trainingssessies en een uur practice voor de race. Tevens zit er 2 weken tussen races dus iedereen heeft alle tijd om eea voor te bereiden. Bovendien is de baan énorm breed en zijn de rechte stukken mega lang, dus je hebt alle tijd en alle ruimte om een goed plekje voor de volgende bocht te vinden. En al geef je 3 plekken prijs na de start, boeiend... Het gaat erom dat je in de lead lap blijft en dat is op Pocono makkelijker dan op welke baan dan ook, aangezien een rondje nergens zo lang duurt als daar.

Sorry, maar als het dan nog zo vaak fout gaat vind ik dat redelijk belachelijk.
    Ik deel hierin je frustratie. Ik rij achterin het veld en als ik niet verrast was door een auto over dwars dan had ik zeker de boel kunnen uitrijden in de leadlap. Het circuit had ik na, voor mij redelijk veel oefenen, wel onder controle. Na het dringende advies van Dennis om tijdens de practice voor de race alsnog Niel z'n setup te gebruiken was helemaal super, want toen had ik ook geen last meer in bocht 2 waar ik hem met de fixed setup nog wist te verliezen als ik teveel probeerde. Waarvoor mijn dank.

Ik hoop echt dat iedereen voor de laatste race minimaal 20 rondjes tijdens een oefensessie even de auto op het circuit test. Dat zal zeker voor minder brokken gaan zorgen.
    Al is het maar om:
    1. 'ideale' lijn te vinden/proberen
    2. niet ideale lijnen rondjes maken

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten