Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 73 van 73

Discussie: JSF | Piston Cup | UGX-Shop.com 200 | 04-05-2014

Senior Member JoepW's schermafbeelding
    Naam
    Joep

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jarninho Bekijk bericht
    ........Toppunt was de uitgestelde caution omdat er een auto met 1 to green besloot achteruit te gaan rijden en te spinnen. Tenminste, dat begreep ik via de chat. Ik heb niets terug gezien.......
    Ik heb het wel gezien. Iemand besloot zijn auto stil te zetten op de baan en daarna een klein stukje terug te rollen / rijden. En dat is voor iRacing voldoende reden om de caution te verlengen.

Maar het was idd een bijzonder trieste race (uhhhhhhh race?) en ik heb ontzag voor GSRC dat ze het vol gehouden hebben. Het had mij niets verbaasd als ze de $ die we ze betaald hebben voor de broadcast teruggestort hadden en de de uitzending hadden afgebroken. Ze hebben op een gegeven moment van verveling maar de liveries van de verschillende auto's bekeken en toegelicht.

Ik hoop dan ook dat de finale race over 2 weken nu eindelijk wel eens een oval waardige race oplevert.
    -> Serious iRacing with a Smile <-

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

En de stand van de Piston Cup is ook al bijgewerkt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    Ik deel hierin je frustratie. Ik rij achterin het veld en als ik niet verrast was door een auto over dwars dan had ik zeker de boel kunnen uitrijden in de leadlap. Het circuit had ik na, voor mij redelijk veel oefenen, wel onder controle. Na het dringende advies van Dennis om tijdens de practice voor de race alsnog Niel z'n setup te gebruiken was helemaal super, want toen had ik ook geen last meer in bocht 2 waar ik hem met de fixed setup nog wist te verliezen als ik teveel probeerde. Waarvoor mijn dank.

Ik hoop echt dat iedereen voor de laatste race minimaal 20 rondjes tijdens een oefensessie even de auto op het circuit test. Dat zal zeker voor minder brokken gaan zorgen.
    Al is het maar om:
    1. 'ideale' lijn te vinden/proberen
    2. niet ideale lijnen rondjes maken
    Dikke +1

Overigens vind ik jou al een tijdje een geweldig voorbeeld voor mensen die wat meer naar achteren zitten. Je oefent, bent geduldig en daardoor veroorzaak je ook nauwelijks problemen volgens mij. Mag ook wel eens gezegd worden

En volgens mij kom je langzaam aan ook steeds meer naar voren! Nou alleen nog dat extra zintuig ontwikkelen om uit de problemen van anderen te blijven, maar dat leer je ook door veel te oefenen

Standaard

Stiekem toch wel zeggen dat ik wel een beetje trots op je ben Victor, hoe snel en goed (kwa mindset ook) jij het simracen en alles mbt de hobby opgepakt hebt. Heel erg tof, kudos!!

Iedere race keurig je testrondjes en gewoon netjes je ding doen en nooit "veroorzaker van" We hadden het gisteravond met alle admins nog over dat jij een goed voorbeeld bent van hoe het ook kan.

Dat wilde ik gewoon even kwijt

Edit, ik had jarno zijn post nog niet eens gezien, geeft maar weer aan dat het anderen ook echt opvalt!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Eens met Roy en Jarno!
    Maar ook Pascal de Birk niet vergeten! Ik was (aangenaam) verrast om hem voor me te zien rijden!

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Dikke +1

Overigens vind ik jou al een tijdje een geweldig voorbeeld voor mensen die wat meer naar achteren zitten. Je oefent, bent geduldig en daardoor veroorzaak je ook nauwelijks problemen volgens mij. Mag ook wel eens gezegd worden

En volgens mij kom je langzaam aan ook steeds meer naar voren! Nou alleen nog dat extra zintuig ontwikkelen om uit de problemen van anderen te blijven, maar dat leer je ook door veel te oefenen
    Ben het helemaal eens met Jarno, in het begin had je behoorlijk wat moeite maar ik zie steeds meer een verbetering, keep up the good work!

Uit de problemen blijven leer je inderdaad van zelf, een tip alvast. Je rijd op ovals als ze vlak voor je spinnen 9 van de 10 keer zal dat naar buiten zijn waardoor je onderlangs kan. Zit je er heel ver achter kan je het beste remmen en hopen dat diegene achter je wakker is zodat hij ook oplet en afremt. Het verbaasd mij altijd nog dat iemand achter je je nog kan raken, diegene heeft immers meer tijd om te reageren, verder moet je dan hoog blijven want de auto stuitert van de muur terug naar beneden.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik meng me niet in de discussie omdat ik er niets vanaf weet.

Ik wil alleen bevestigen dat Pascal sowieso een goede coureur is. Zowel op oval als road.

Standaard

Nou moet ik ook zeggen dat Victor me meer opvalt omdat hij de wagen van Kim zo groot sponsort

Standaard

Victor =/= Viktor

Zal nog even een mailtje naar de organisatie sturen, maar in Miami al de wagen er lichtjes anders uitzien

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Allereerst wil ik Fabian feliciteren. Kampioenschap is nu zo goed als binnen en dat is dik verdiend! Over het hele seizoen gezien de meest constante factor en ook een van de snelste deelnemers samen met Rudy

Eigenlijk was mijn race niet zo bijster spannend. De eerste helft van de race bestond voornamelijk uit rondjes rijden achter de safety car. Toen er eenmaal wat meer green runs kwamen, werd al snel duidelijk dat het groepje Fabian, Rudy en Pascal te snel was. Ik reed daardoor op bepaalde momenten alleen m'n rondjes. Gedurende de laatste green runs ben ik vooral in gevecht geweest met Maxim, Jarno en Niel. Op het einde bewust niet te veel risico genomen om de vierde plek van Maxim af te snoepen, gezien de stand in het kampioenschap.

Op naar Miami! Een top 5 plek in de eindstand van het kampioenschap zou heel mooi zijn want ik denk dat de derde plek waar ik nu sta ietwat geflatteerd is. Gevoelsmatig in ieder geval niet de plek waar ik verdien te staan.

Senior Member Ruudje's schermafbeelding

Standaard

Langere versie:

Kwalificatie:
    T1 en T3 tijd laten liggen, maar solide genoeg voor een 55.0, 6e pole op rij.

Pace:
    Yellow yellow yellow yellow. Lastig om die paar rondjes tussendoor nog een ritme te vinden. Uiteindelijk naar binnen omdat de fuel bijna op was en er vanaf dat moment zonder stop naar de finish gereden kon worden. Toch bizar om op je eerste setje banden en fuel in ronde 42 je snelste ronde van de race neer kan zetten.
    Op een gegeven moment raakten fast tows op en komen dan gelukkig nog wat groene laps. Die waren dan ook leuk. Pascal zag ik inlopen en leek ook sneller te zijn. Toen hij hem voor T2 naast me zetten heb ik hem ook laten gaan in de hoop later nog een aanval te kunnen doen. Door een foutje krijg ik met 2 te gaan nog een kans in T1, maar aan de inside passeren is lastig. De laatste lap kan ik enkel hopen dat Pascal een fout zou maken, maar helaas maakte ik die zelf door me te verremmen in T2 en een flinke dreun aan Pascal te geven.

Zo kon Fabian de winst pakken en daarmee ook het verdiende kampioenschap pakken Feli .

Senior Member nanno's schermafbeelding
    Naam
    Nanno van der Poel

Standaard

Ach na alle frustratie gelezen te hebben kom ik nog even met mijn verhaal uit de achterhoede.....

Tijdens de practice reed ik na wat aanpassingen toch opeens een 56.3 wat na alle 58érs toch wel erg prettig was. Helaas raakte ik in de voorlaatste bocht de muur tijdens kwalificatie en had ik geen tijd op de klokken. Jammer maar helaas en starten vanaf plek 29.
    Tijdens de race bleek dat ik turn 2 veel beter door liep dan vele voor mij en kon ik hem er dan ook netjes naast zetten bij turn 3. Ik lag al snel op plek 20/21 toen er twee auto's dwars gingen.
    De complete baan was geblokkeerd en door de rook zag ik niet goed waar ze waren.
    Gevolg: een kromme auto en snel naar de pits. Had een rondje achterstand maar wist dat ik bij de volgende caution de lucky dog zou krijgen dus nog geen paniek. In mijn jacht op de rest (zo'n beetje iedereen dus) ging ik in turn 3 achterstevoren en was daar die yellow. Ja ook ik heb er dus 1 veroorzaakt (shame on me). Vervelend natuurlijk maar voor mij was het een welkome verrassing doordat ik inderdaad de lucky kreeg en mijn ronde terug mocht halen.
    Ik had hem uit de muur weten te houden dus kon ik zonder schade aansluiten op de 26e plek.
    Daarna heerlijk rond gereden en kroop langzaam aan naar teammaatje de Birk toe. Na 1 van de talloze yellows lag ik op een 15e plek. De herstart volgde en ik kon goed meekomen met de Birk. Hoefde me niet kapot te werken en kon rustig achter hem aan cruisen tot........ Ik heb geen idee wie het was...voor mij veel eerder remde dan de ronden daarvoor. Ik week uit, kuste de muur en liet hem direct de pits in rollen. 8 minuten heb ik daar gestaan om de boel weer enigszins recht te krijgen maar de snelheid was er wel uit.
    Bij de laatste caution die ik heb meegemaakt knalden er wederom 2 wagen op elkaar vlak voor mijn neus. Ik was er al 3/4 langs toen ik toch nog net geraakt werd. Too much damage was het commentaar vanaf de pitwall.

Al doet de uitslag het niet vermoeden, heb ik toch genoten van deze race. Had ik het gevoel dat ik in ieder geval lekker mee kon komen in het middenveld en hoop ik nu op een ietsiepietsie meer geluk waardoor ik niet geblokkeerd wordt door opgestapelde auto's.
    Ik snap alle frustratie best hoor maar niet iedereen heeft altijd maar alle tijd om op de baan te zijn. Ik zelf heb 4 kids, een vrouw die het ook leuk vind om niet alleen via teamspeak met me te praten en ook nog een drukke baan. Op donderdag als jullie rondjes draaien, ben ik aan het werk bijvoorbeeld.
    Natuurlijk was het dit keer wel heel vaak raak maar vergeet nou niet ook lekker te genieten. Zelfs al is het van een gevecht om de 26e plek....

Saluut
    “F... you , I wont do what ya tell me”
    ― Rage Against The Machine

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nanno Bekijk bericht
    Had een rondje achterstand maar wist dat ik bij de volgende caution de lucky dog zou krijgen dus nog geen paniek. In mijn jacht op de rest (zo'n beetje iedereen dus) ging ik in turn 3 achterstevoren en was daar die yellow. Ja ook ik heb er dus 1 veroorzaakt (shame on me). Vervelend natuurlijk maar voor mij was het een welkome verrassing doordat ik inderdaad de lucky kreeg en mijn ronde terug mocht halen.
    Weet je dat zeker? Degene die de caution veroorzaakt krijgt als het goed is nl niet de lucky dog. Dan zou ik ook gelijk spinnen om mijn rondje terug te krijgen

Ik snap alle frustratie best hoor maar niet iedereen heeft altijd maar alle tijd om op de baan te zijn. Ik zelf heb 4 kids, een vrouw die het ook leuk vind om niet alleen via teamspeak met me te praten en ook nog een drukke baan. Op donderdag als jullie rondjes draaien, ben ik aan het werk bijvoorbeeld.
    Sorry Nanno, maar dit vind ik te makkelijk. Er is op dinsdag ook een sessie en er is maar 1x per 2 weken een race. Ik zit in een compleet andere situatie dan jij, maar ik kan me niet voorstellen dat je geen tijd hebt om in 2 weken een halve raceafstand af te leggen aan oefenrondjes. Dat kost je nog geen 3 kwartier... 3 kwartier per 2 weken, dat moet toch wel kunnen? Of 4 dagen 10 rondjes per dag. Kost je 10m per dag.

Verder kan een gevecht om p26 idd net zo leuk zijn als een gevecht om p1.

Senior Member nanno's schermafbeelding
    Naam
    Nanno van der Poel

Standaard

Weet je dat zeker? Degene die de caution veroorzaakt krijgt als het goed is nl niet de lucky dog. Dan zou ik ook gelijk spinnen om mijn rondje terug te krijgen

Sorry Nanno, maar dit vind ik te makkelijk. Er is op dinsdag ook een sessie en er is maar 1x per 2 weken een race. Ik zit in een compleet andere situatie dan jij, maar ik kan me niet voorstellen dat je geen tijd hebt om in 2 weken een halve raceafstand af te leggen aan oefenrondjes. Dat kost je nog geen 3 kwartier... 3 kwartier per 2 weken, dat moet toch wel kunnen? Of 4 dagen 10 rondjes per dag. Kost je 10m per dag.

Verder kan een gevecht om p26 idd net zo leuk zijn als een gevecht om p1.
    Zal het de caution er na geweest zijn......waren er zoveel
    Ging mij er niet om of je wel of niet op de dinsdag erbij bent, als je er altijd bent had je ook geweten dat ik meestal op dinsdag mee doe met de test en als het even uitkomt doe ik zelf ook nog een test....het was maar om aan te geven dat ik geen tijd meer heb zoals vroeger dat ik avonden lang aan een setup zat te werken. Zou ik nu ook wel willen, graag zelfs, maar er is nu altijd wel iets of iemand die de aandacht nodig heeft en is het dus niet altijd zo gemakkelijk. En daar zal ik heus niet de enige in zijn.

Maar i.p.v. alle negatieve momenten te noemen van gisteravond.....zijn er toch ook mooie acties geweest..
    Volgend seizoen, als die er komt ben ik er bij! Staat er bij mij achterop... Be positive!

Wat ik jammer vind is die ietwat negatieve houding van sommige onder ons, ik weet dat het erbij hoort want racen is emotie en welke sim je ook rijdt, er is altijd wel wat maar kom op en wees blij dat we toch weer een redelijk vol startveld hadden.
    Als alleen de aliëns over blijven heb je maar een startveld van 5 man.....
    “F... you , I wont do what ya tell me”
    ― Rage Against The Machine

Standaard

Ging mij er niet om of je wel of niet op de dinsdag erbij bent, als je er altijd bent had je ook geweten dat ik meestal op dinsdag mee doe met de test en als het even uitkomt doe ik zelf ook nog een test....het was maar om aan te geven dat ik geen tijd meer heb zoals vroeger dat ik avonden lang aan een setup zat te werken. Zou ik nu ook wel willen, graag zelfs, maar er is nu altijd wel iets of iemand die de aandacht nodig heeft en is het dus niet altijd zo gemakkelijk. En daar zal ik heus niet de enige in zijn.
    Ah, in je vorige post leek het net alsof je helemaal nooit oefende voor de races en ik heb niet nagekeken of dat idd zo was. Nu is het mij meer duidelijk en dan lijkt me met je voorbereiding niks mis

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

@Jeroen: Lap 42 was ook wel spannend in turn 1 of 2... Jullie gingen ineens heel hard op de rem, waardoor ik van de buitenbaan naar de binnenbaan schoot en jullie voorbij ging. (jullie, als in jij en een ander :-)
    Ja die was mooi

Ik had na een paar rondjes afwachten een goeie exit uit 3 en kon mooi jou en die andere in 1 keer inhalen, ik reed alleen helemaal links en moest aardig remmen zonder de bocht mega wijd uit te komen. Zie ik jou in eens weer in die wagenbreedte naast me voorbij komen

Moment dat ik rondging en de 1-na laatste caution veroorzaakte gooide Eric Mulder hem er bij mij naast in bocht 2, er was ruimte zat, maar ik liet 3 in plaats van 2 wagen breedtes vrij. Flink op het vuile en toen begon de wagen ineens te glijden. Helaas ving ik die niet meer op en was het over. Ik kon met 2 laps down de baan wel weer op, want ik had maar 2 minuten repairs, maar ik wou nog meer cautions voorkomen

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

Laatste bocht tussen niel, Dennis en mezelf was ook erg gaaf. 3 wide naar de bocht toe...

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Eens met Roy en Jarno!
    Maar ook Pascal de Birk niet vergeten! Ik was (aangenaam) verrast om hem voor me te zien rijden!
    Dank je Niel. We hadden ook tijdens een schaarse green run van 2 rondjes ook een mooi gevecht.
    Ik ben als ik het zelf bekijk een rustige coureur en daardoor een beetje onzichtbaar misschien. Ik krijg wel eens te horen dat ik te terughoudend ben op de baan en dat ik best wat agressiever mag zijn, maar dat past niet bij mij. Elke race dit seizoen tot zover (muv Charlotte) zat ik tegen de top 10 aan te hikken. Als ik dan in de top 10 geraak dan val ik pas op. Het beste voorbeeld is Daytona waar ik vrij stilletjes vanaf het achterveld de top 10 binnen reed en uiteindelijk door de big one nog als zesde finish.
    Het is een beetje mijn story gedurende mijn online race carriere. Geen absolute topper en onopvallend.

Ik begin mijn races altijd (soms iets te) rustig, maar ik wil wel gewoon finishen. Zeker in dit kampioenschap kijk ik echt uit naar de volgende race en dan zou het zonde zijn als het na een half uurtje of zo alweer voorbij zou zijn.
    Ik zou alleen wat sneller willen zijn en beter willen zijn in strategie (gisteren bijvoorbeeld als enige van de top 10 een laatste pitstop maken), maar dat is nog een gebrek aan ervaring en/of talent.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Ik wil alleen bevestigen dat Pascal sowieso een goede coureur is. Zowel op oval als road.
    Bedankt voor het compliment en is tevens voor mij een bevestiging dat ik goed bezig ben

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

zal even in het algemeen reageren. ik denk dat een aantal mensen zich niet realiseert dat in tegenstelling tot iRacing hier mensen van verschillende niveau's rijden. tenzij je voor een volgende serie een minimum irating niveau instelt zal je dat altijd houden.

kreten als 'je hebt tijd zat om een halve raceafstand te doen' irriteren me dan ook mateloos. Voor mij is dat namelijk niet genoeg, ik heb meer tracktime nodig, simpel zat. En tijd is iets wat ik op dit moment niet heb. Een combinatie van heel veel werken en prive wat zaken zorgt er voor dat ik gewoon heel weinig tijd heb om te rijden. Voor deze baan heb ik ruim geoefend maar toch bleef ik hem lastig vinden, ondanks de maar 3 bochten

Al doet de uitslag het niet vermoeden, heb ik toch genoten van deze race. Had ik het gevoel dat ik in ieder geval lekker mee kon komen in het middenveld en hoop ik nu op een ietsiepietsie meer geluk waardoor ik niet geblokkeerd wordt door opgestapelde auto's.
    Natuurlijk was het dit keer wel heel vaak raak maar vergeet nou niet ook lekker te genieten. Zelfs al is het van een gevecht om de 26e plek....
    op de 4 kids en de vrouw na deel ik dit stukje helemaal . Racen is iets waar ik plezier aan wil beleven, zelfs als ik niet helemaal vooraan rijdt of zelfs achteraan. De sfeer die rond de piston cup hangt is ook zeker de mijne niet en zal me zeker tegenhouden me nog een keer in te schrijven.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Standaard

Voor de start had ik me voorgenomen gewoon een tempo te vinden en uit te rijden. Alleen zat ik in ronde 8 al in een wreck, toen de 2 wagens voor me elkaar raakten in T2. Ik wist niet zeker of ik zou pitten of niet. Wagen voelde onder caution wel ok, en vanuit de cockpit zag ik niks van schade. Besloot niet te pitten om de fast tow te houden.
    In de 2 ronden die groen waren daarna merkte ik wel dat ik geen snelheid meer had, dus wel gepit onder de volgende caution.
    Laat ik dan even 60 ronden vooruitspoelen want die waren allemaal onder caution...
    Bij de laatste herstart lag ik 10de, en nog 10 ronden te gaan. Ik reed wat alleen, Niel en Dennis waren sneller, en de mannen achter me trager. Toen merkte ik plots dat fuel wel krap werd. Een paar ronden heel erg vroeg gelift en de bocht ingerold en later remmen, tot ik 100% zeker was dat brandstof geen probleem meer was. toen weer gepushed, en wonder boven wonder kon ik erg snel Niel en Dennis bijhalen.
    Helaas is mijn inhaalactie op zowel Niel als Dennis mislukt dus gewoon P10 gebleven

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Dikke +1

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Stiekem toch wel zeggen dat ik wel een beetje trots op je ben Victor, hoe snel en goed (kwa mindset ook) jij het simracen en alles mbt de hobby opgepakt hebt. Heel erg tof, kudos!!

Iedere race keurig je testrondjes en gewoon netjes je ding doen en nooit "veroorzaker van" We hadden het gisteravond met alle admins nog over dat jij een goed voorbeeld bent van hoe het ook kan.

Dat wilde ik gewoon even kwijt

Edit, ik had jarno zijn post nog niet eens gezien, geeft maar weer aan dat het anderen ook echt opvalt!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Eens met Roy en Jarno!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    Ben het helemaal eens met Jarno, in het begin had je behoorlijk wat moeite maar ik zie steeds meer een verbetering, keep up the good work!

Uit de problemen blijven leer je inderdaad van zelf, een tip alvast. Je rijd op ovals als ze vlak voor je spinnen 9 van de 10 keer zal dat naar buiten zijn waardoor je onderlangs kan. Zit je er heel ver achter kan je het beste remmen en hopen dat diegene achter je wakker is zodat hij ook oplet en afremt. Het verbaasd mij altijd nog dat iemand achter je je nog kan raken, diegene heeft immers meer tijd om te reageren, verder moet je dan hoog blijven want de auto stuitert van de muur terug naar beneden.
    Dank dank dank Moest wel een beetje blozen toen ik dit allemaal las.
    En je tip heb ik reeds ervaren Fabian, zo ben ik tijdens de race ook onder een crash gedoken.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

En je tip heb ik reeds ervaren Fabian, zo ben ik tijdens de race ook onder een crash gedoken.
    De "problemen" die ik gezien heb die je veroorzaakte was in het begin van het seizoen toen je eigenlijk te voorzichtig was en maar niet in de weg wou rijden. Het oogt nu allemaal wat zekerder en daardoor veiliger voor jezelf en iedereen om je heen. Liever zo'n benadering dan dat je op mijn lijstje met brokkenpiloten staat waar ik echt track positie voor op geef om niet bij in de buurt te hoeven starten. En die rijden in de Piston Cup mee hoor

"Overtaking is an art"

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Goed bezig! Wat ik trouwens nog wel vaak zie bij iedereen die spint is dat ze de rem niet ingedrukt houden.

Regel is... spin je houd de rem ingedrukt, pas als je stilstaat en er geen andere auto's meer aankomen (F3 Relative) of je staat ver buiten de racelijn, laat dan pas je rem los en kijk of je op snelheid kan komen.
    Ik zie het nog regelmatig voorkomen dat mensen spinnen hun rem intrappen en toch weer loslaten, en dat dan toch nog iemand geraakt wordt als diegene die spinde de rem ingehouden had was de kans een heel stuk groter dat de andere persoon niet geraakt zou worden. Al moet de persoon die eraan komt natuurlijk ook anticiperen door te remmen.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten