Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 69 van 69

Discussie: [GTC2] Ronde 6: Bathurst, AUS 24|04|2014

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Helaas twee keer de pits moeten opzoeken. Na de laatste repair stond het stuur scheef waar dus niet meer mee te rijden was. Maar op ESC gedrukt. Had me verheugd op deze laatste race. Organisatie bedankt voor het realiseren van dit kampioenschap!

DigitalRacing.nl

Standaard

Door omstandigheden kon ik helaas niet mee doen, maar het kijken van de stream was een genot. Op TeamSpeak samen met Mark Bentvelzen, Roy Visser en Jeroen ursem.

Gefeliciteerd met je overwinning én kampioenschap, Dennis. Het was een waardig eind van dit kampioenschap.

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Gefeliciteerd Dennis! Verdiend en waardig GTC kampioen. Kudos!

Over mijn kampioenschap in het GTC2:
    Uithuilen en door.... Wat een slecht seizoen. Te gespannen, teveel fouten, ongelukjes, enzovoort enzovoort.
    Gewoon bagger dus.

Hoop echt dat er nog iets komt in gtc, want deze klasse is wel top
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Ik hoop vooral op een nieuw ZAC seizoen.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

DigitalRacing.nl

Standaard

Op ZONDAGavond dus?

Senior Member JoepGelissen's schermafbeelding
    Naam
    Joep Gelissen

Standaard

Gefeliciteerd Dennis!

Senior Member

Standaard

Lekkere kwali, vreselijke race. Was wel weer super mensen, thanks!

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Dat ging boven verwachting goed

Kwalificatie kon iets beter, het was moeilijk om een vrije ronde te krijgen, maar ik weet niet of het posities opgeleverd zou hebben,

In de race heb ik eigenlijk maar 1 fout gemaakt, aan het einde van ronde 1 rem ik iets te laat voor de chicane waardoor ik een stukje gras mee pak en wat plekken verlies. Ik had mijn auto weer eens verkeerd afgesteld staan, snel en stabiel op de mountain maar niet snel genoeg op de rechte stukken. Verloor dus 1,5-2 sec per ronde tov mijn eigen tempo en kon er dus niet langs komen.

Van Marcel nog een tikje in bocht 2 gehad doordat hij zich verremde, maar geen schade dus gewoon door kunnen gaan. Nadat Robert spinde en dwars op de baan stond had ik wel veel schade, motor werd warmer, onderstuur en ik was een km of 10 aan topsnelheid kwijt. Stuur was nog wel goed en ik had inmiddels een grote voorsprong, dus in een rustig tempo verder gereden. Storm had een pitstop gemaakt en liep snel in, verdedigen had geen zin dus heb ik hem er maar langs gelaten. Daarna op het gemak naar de 3e plaats kunnen rijden, zonder schade had ik betere rondetijden gehad maar ik denk niet dat ik verder dan die 3e plaats had kunnen komen.

"Overtaking is an art"

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Thnx voor de felicitaties mannen.

Het was een race zoals eigenlijk het hele seizoen is gegaan. Ik had zeker niet de pure snelheid om te kunnen winnen maar als de rest fouten maakt. In de 2e ronde zag ik mijn directe concurrent al in de muur staan en een tow nemen. Hij kwam geloof ik als 14e de baan weer op en toen lag ik 3e achter Storm en Stefan. Nog een spannend momentje gehad toen de laatste (half) spinde in het begin van de race maar ik kon er gelukkig zonder schade om heen. Hij was veel sneller op dat moment en dus zonder al te verdedigen voorbij gelaten aangezien Edwin toen nog 14e lag en die 3e plek voldoende was geweest.
    Niet veel later zie ik ineens Storm in de pits staan waardoor ik weer een plekje op schuif en daarna een paar rondjes achter Stefan aangereden tot hij de muur dermate hard raakte waardoor hij veel topsnelheid miste. In het bochtige gedeelte had hij nergens last van en bleef dus op mijn bumper tot hij hem uiteindelijk afschreef in de laatste bocht van de berg.

Hierna bleven mensen maar uitvallen en zag ik Edwin opklimmen naar een 6e plek wat voor mij genoeg was. Eerste overwinning van het seizoen en mijn 2e DRNL kampioenschap.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Dennis, gefeliciteerd met het behalen van je kampioenschap!

Ik reed gisteren niet mee maar heb wel de race live opgenomen en gebroadcast op youtube.
    Voor mensen die het terug willen kijken:

Race begint rond de 18:30 min. Enjoy!
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Nou Dennis, jij had zeker wel de snelheid om te winnen hoor, je rondetijden waren snel en erg constant.

Waren weinig die zo vlakke rondetijden reden als jij.

Mijn race hebben we het niet over, maar wat was het spannend om te volgen.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Dennis gefeliciteerd met je overwinning!

Wauw wat een gave race was dit. (mijn geheugen is alleen een zeef, grootste gedeelte ben ik alweer vergeten)
    Maar zoals ik vaker gezegd heb, ik vind dit echt een tof circuit.

Q
    De kwalificatie heb ik niet zoveel tijd in gestoken, na een paar rondjes uitgekomen op een 2:16 hoog maar die telde niet en bleef ik op een 17 zitten. Prima dacht ik zo. Veel verder naar voren kon ik toch niet komen.
    Verrassend wel dat Jeroen in z'n laatste rondje toch nog net wat sneller was en voor mij uit kwam.

R
    Vanaf het begin af aan heb ik mij voorgenomen om alles te geven tijdens deze race en voor niemand aan de kant te gaan. In het begin reden we (Jeroen Eric en ik) redelijk dicht bij elkaar, helaas viel Jeroen halverwege achter en moest de pits in. Eric had op een bepaald punt ook het ritme goed te pakken en die kwam steeds dichterbij, elke ronde zeker een seconde sneller... maar helaas dat ging voor hem niet goed.
    Ergens in de race ben ik uiteindelijk wel opzij gegaan voor Marcel, hij reed rondje na rondje 2-4 seconden op mij in en er moesten er nog genoeg gereden worden. Dat had niet veel zin om daar proberen voor te blijven.
    Eigenlijk dacht ik nadat Eric te ver achter mij kwam, dat de race voorbij was. Maar Edwin Bos kwam steeds dichterbij en die moest en zou ik voor blijven. Zeker toen ik aan het einde door had dat het om een top 5 plek ging. Maar boy oh boy wat kunnen de toppers hard rijden en zo constant.
    Contact voor mij is ongeveer tussen de 2:17 en 2:19, voor de top is dat binnen 1 sec en dan ook nog eens een stuk sneller. In de laatste ronde was het heel spannend, na heuvel af zat Edwin zowat op m'n bumper en moest ik verdedigend gaan rijden, waarbij ik bij de laatste bocht de bocht afwijkend van mijn lijn moest nemen maar ging net goed. De finish scheelde minder dan een tiende!
    De laatste ronde heb ik echt alles gegeven en dat was ook te zien. Het was mijn snelste ronde ooit een 2:15:9 en de gehele race uitgereden met 0! inc

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Allereerst Dennis gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap. Super goed gedaan.

Dan nu mijn verslag.

Voorbereiding
    Ik had met iRacing nog nooit op Bathurst gereden en dat was te merken. Elke keer spinde ik in de eerste ronde bij die blinde bocht naar links of de laatste linker bocht aan het eind van de afdaling. Snelste tijd in de eerste week was een 2:18.4xx. De dag voor de race nog even de server opgedoken en na aanpassing van de rembalans had ik het voor elkaar gekregen om mijn tijd te verbeteren naar 2:16.424.

Kwalificatie
    Ik probeerde langzaam in mijn ritme te komen en een nette tijd neer te zetten. Ik bleef steken in de 2:18 en uiteindelijk nog een 2:17. Een kwartier voor het einde van de kwalificatie kon ik er toch nog een redelijk rondje uit persen en kwam met een 2:16.716 op de 14e startplek (van de 18) terecht. Niet slecht voor mijn doen, maar als ik dan kijk naar de tijd van Storm met 2:09.951 dan realiseer ik me toch dat het nog veel sneller moest kunnen.

Race
    Op TS zeiden we tegen elkaar dat we zeker de eerste ronde rustig aan moesten doen en dat lukte heel goed, de start sloeg dus ook nergens op Voor me reed Roy D en hij spinde in de eerste ronde en stond stil op de weg, maar op het moment dat ik een keuze had gemaakt om hem rechts voorbij te gaan begon hij met remmen. Ik kon gelukkig nog op tijd remmen en stil staan om een aanrijding te voorkomen. Maar dat was wel even schrikken. Victor had door de incident de kans gezien om mij voorbij te komen. Het gat was in het begin 4 seconden, maar die werd langzaam aan steeds groter. Eric had ik achter me op zo'n 4 tot 5 seconden. En in de eerste 25 minuten van de race reden we hele constante tijden en bleven de gaten even groot.

Na die eerste 25 minuten kwam ik boven op de heuvel op een curbstone terecht waar ik nooit problemen ervaarde, maar waar Dennis tijdens de practise nog zei van dat ik daar moest uitkijken, omdat je hem daar zo kwijt kon zijn. En zo geschiedde tijdens de race, ik kwam net te veel op de curb en voor ik het wist zette de linker voorkant van mijn Ruf zich in de muur. Gelijk gebruik gemaakt van de tow en moest 2 minuten wachten in de pit.

Doordat er nog anderen waren uitgevallen, was ik terug gevallen naar de 12 plek en reed daar bij ook achteraan. Ik kon niet meer aansluiten en besloot op save te rijden zodat ik toch nog de race ging uitrijden. Op TS hoorde ik dat Eric zich op precies hetzelfde plaats als mijzelf zijn auto had afgeschreven. Dit gaf me nog hoop om weer wat aansluiting te krijgen, maar de reparatie bij Eric verliep sneller. Aan het einde nog de snelle mannen die om positie aan het strijden waren voorbij laten gaan. Zo ook Victor en daar achter Edwin Bos. Na afloop heb ik de replay gezien en die finish was echt epic. Heel goed gedaan Victor. En een welverdiende 5e plek. Jammer dat Eric en ik hem kwijtraakten, want anders had het nog een spannendere race geworden.

Conclusie
    In het begin was het nog even wennen aan de Ruf C-Spec, maar ik heb wel het idee dat het met elke race beter ging. Met een gedeeld 16e plek en 20 behaalde punten kan ik terugkijken op een succesvol DRGTC2 seizoen. Ik wil mijn sponsor bedanken voor het juiste materiaal. Proost!
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Sorry Jeroen, dat was inderdaad niet handig van mij. Ik keek opzij en zag dat iemand aan de andere kant langs mij wou en had jou totaal gemist. Anders was ik niet zo weggereden natuurlijk.

Felicitaties aan Dennis natuurlijk!
    Power by Cosworth

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Roy, het geeft niet. Ik weet dat het geen opzet was. Het was ook een onmogelijk positie waar je stond.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Standaard

Gefeliciteerd Dennis, mooie titel, goed gedaan
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Gefeliciteerd Dennis met het behalen van de titel.

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Dennis, gefeliciteerd met de titel.

Ik kon er helaas niet bij zijn gisteren.
    Dit seizoen had ik in het begin moeite met het rijden van de Ruf, maar naarmate ik hem beter begon te begrijpen vond ik het een prettige wagen.
    Ik heb mooie gevechten gehad en mij goed vermaakt dit seizoen en wil dan ook de organisatie wederom bedanken voor dit mooie kampioenschap.

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Geen race om over naar huis te schrijven. had de hele practice nodig om aan de veranderingen met de nieuwe build te wennen. Q een PB gereden dus tevreden. met de start uit de problemen gebleven en vrij snel naar P4 gereden. Ik had echter niet de pace om Robbert en Richard achter me te houden. Later lekker in mijn ritme gekomen maar in de bocht voor het rechte stuk (Falken) de muur getoucheerd. Ronde tijden klapte in elkaar en zag Marcel erg snel dichterbij komen, snel de pit in en een andere auto gehaald maar ruim achter hem op P5 de baan op gekomen.
    Daarna een in de één na laatste een domme onnodige crash wat een black flag tot gevolg had, wederom de pit in en daar ook de race moeten finishen op P8. Gelukkig genoeg om P4 in het kampioenschap te houden.
    Ik wil mijn team BSRT dan ook bedanken voor de steun en het vertrouwen, dit hield me erg gemotiveerd om alles eruit te halen!!

Gefeliciteerd Dennis met het kampioenschap en iedereen bedankt (vooral de organisatie) het was een geweldig seizoen en dat hebben we met zijn allen gedaan!
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten