Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 80

Discussie: [GTC2] Ronde 5: Gilles Villeneuve, CAN 10|04|2014

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Maar is het dan nog een Wall of Champions?

"Overtaking is an art"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Mogen we geld inzetten op wie het eerste slachtoffer van de Wall Of Champions wordt?
    In algemene zin is het wel cool om te doen, extra spanning bij de races
    En natuurlijk een 10% van de opbrengsten gaan naar DR.nl!

DigitalRacing.nl

Standaard

10% maar

Senior Member Yuri Gamelkoorn's schermafbeelding
    Naam
    Yuri Gamelkoorn

Standaard

Met mijn rijstijl ben ik de eerste die dat muurtje of schampt of er vol ingaat. 1000 tot 1 toch a 15 euro?

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik twijfel toch nog tussen jou en Bram Yuri

Ik denk dat eerste chicane, die rechter knik daarna en de chicane na de brug de punten zijn waar je eerder de muur kust dan de wall of champions.

Ik heb er in elk geval zin in
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

DigitalRacing | Directie Gerben vd Broek's schermafbeelding
    Naam
    Gerben van den Broek

Standaard

Frontpage doet het weer.
    Dat gaat zomaar niet gebeuren !!

DigitalRacing.nl

Standaard

De Nieuwsbrief is verstuurd!

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Ik zie nu dat het vandaag al is. Nog geen rondje gereden en ben wat grieperig, dus dat gaat hem niet worden. Vandaar dat mijn afmelding via de hoofdpagina aan de late kant is. Excuses daarvoor.
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

DigitalRacing.nl

Standaard

Beterschap gewenst.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Hmm, ik wou al geld inzetten op Bram, maar ik zie dat de bookies hem in hebben gezet op 2:1

Ben benieuwd straks, als ik er zonder schade doorheen kom ben ik meer dan tevreden

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Dit gaat nog een lastig verhaal worden. Proberen hem uit de muur te houden, de rest komt vanzelf wel dan.
    Power by Cosworth

Senior Member Joost van den Heuvel's schermafbeelding

Standaard

Niels: dank!

En... succes heren!

I envy you! Heb volgens mij nog geen één race op deze baan gereden sinds dat ik hem gekocht heb. Compleet m'n eigen schuld natuurlijk.
    jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Mijn God wat een kutrace. Tot 2x in de hairpin verrast bij het remmen, en bij de 2e keer ging ik jammergenoeg iets te snel de baan weer op zodat ik een tik kreeg op mijn achterophanging. (Waarvoor mijn excuses Joep) Race meteen over. Bah, maar even gaan afkoelen want hier word ik lastig van.
    Laatst gewijzigd door Bram Van Der Stichelen; 10 april 2014 om 22:14
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member Koos's schermafbeelding
    Naam
    Koos de Boer

Standaard

Oeps, drukke dag gehad. Na 't eten even op de bank liggen en dan in slaap vallen...
    Sorry heren.

P.S. Al waren de verwachtingen bijzonder laag, want geen enkele oefening gehad.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Een race om heel snel te vergeten. Door omstandigheden een hele slechte voorbereiding gehad en daardoor ook het gevoel een beetje kwijt. Qua rondetijd viel het allemaal best nog wel mee, al had ik in de kwalificatie nog makkelijk 0,8 sec van mijn tijd af kunnen krijgen. Maar ik moest wat papa-taken doen waardoor ik die ronde af moest breken en geen tijd meer over had voor een nieuwe ronde.

Start van de race ging best aardig. In de hairpin in ronde 1 krijg ik van Jeroen een tik van achteren. Opkomen rechte stuk spin ik, vermoedelijk door die schade. Meteen maar de pits in voor de fast repair. Motivatie was compleet weg en ik maakte de ene na de andere fout. Ik kwam totaal niet in mijn ritme en was echt met tegenzin onderweg. Enige reden dat ik ben blijven rijden is dat ik niet nog een 0-score wou.

"Overtaking is an art"

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Pffff, wat een seizoen.... Gelukkig is die bijna klaar en kan dit hoofdstuk afgesloten worden.
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Het kon bij mij niet anders dan misgaan. De hele dag was al drama.

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Van de week veel geoefend en had ook goede tijden (voor mijn doen) gereden. Had er super veel zin in want het zou erg close kunnen gaan worden samen met Marcel.

Helaas gooide wat redenen wat roet in het eten en was de concentratie gisteren ver te zoeken. Wat later gejoined en proberen om er nog een goede tijd uit te persen in de kwalie. Ik kwam tot een 1:41.0xx waar ik wel content mee was.

De start van de race was goed en wat rustig aan gedaan gezien het feit dat het wat krap was allemaal. Kon redelijk goed volgen maar in ronde 2 of 3 ging ik net iets te vroeg op het gas bij het uitkomen van de 2e bocht waardoor ik hem verloor (25:20 min in de stream).
    Netjes gewacht tot bijna het gehele veld voorbij was en daarna op jacht naar de rijders voor mij.
    Kon Roy D goed voorbij komen maar door het verkeerd nemen vd laatste chicane konden hij en Eric goed profiteren en mij weer voorbij rijden. Daarna maakte Eric helaas een foutje en evenlater kon ik Roy ook voorbij rijden.

Daarna langzaam maar zeker richting Jeroen J gereden en eenmaal vlak achter hem maakte hij helaas een foutje (46:45min)in de chicane voor de hairpin. Op naar Niels dus was mijn gedachten.
    Dit nam wat meer tijd in beslag. Er naar toe rijden is 1, maar er voorbij komen is een ander verhaal. Het lukte mij simpelweg niet en Niels reed goed en fair Een leuk gevecht volgde en ben achter hem op P10 gefinished.

Mijn race (de race zelf start op 21:30min):
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Ik heb weinig oefening gehad helaas maar dankzij de set die ik van Marcel had, had ik in ieder geval een stabiele auto. In de kwalificatie had ik een voor mijn doen heel snelle tijd gereden, 1.42.iets geloof ik. Tijdens het oefenen kwam ik niet echt verder dan 1.44 dus ik was zeer tevreden. Maar doel was de race uit te rijden zonder de muur te raken en dan wel zien waar we uitkomen. Dit ging allemaal best goed, ik had een redelijke start, wat mensen voor mij maakte fouten en ik kon lekker meekomen met de mensen om mij heen. In het eerste deel van de race duwde Jeroen U mij nog even van de baan. Blijkbaar remde ik eerder dan hij verwachte in voor 1 maar ansicht heb ik er weinig last van gehad behalve dat ik 2 plekken verloor. Halverwege logde iemand uit, ik kijk onbewust naar de tekst boven in het scherm, mis de apex van bocht 3 (eerste chicane) waardoor ik bij het uitkomen rechts de muur tik. Auto onbestuurbaar dus een fast tow nodig. Duurde dik 2 minuten en daarna op 2 kleine foutjes na prima rond gereden voor mijn doen. Ik baalde wel, wat hier had meer ingezeten dan een 15e plek.
    Laatst gewijzigd door RSRoy; 11 april 2014 om 12:44
    Power by Cosworth

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Nou, dat was een lekkere en vermakelijke race zeg!!
    Ik kwakkel al 2 weken met een verkoudheidje dat niet echt doorzet, maar ook niet echt weg gaat. Ik loop dan ook al een tijdje met een verschrikkelijke kriebelhoest mijn hoofd eraf te blaffen en mijn neus weet zichzelf altijd veel sneller te vullen dan dat ik leeg kan krijgen. Daardoor slaap ik de laatste ook niet echt goed dus begon gisteren lichtelijk vermoeid aan de race.
    Daarnaast had ik het circuit nog niet eens in mijn bezit. Deze heb ik afgelopen dinsdag gekocht en gelijk wat rondjes gereden om er even in te komen.
    Ik heb toen de setup van Yuri gepakt (bedankt voor het delen) en woensdagavond nog wat geoefend met een 1:41.5 als resultaat.

De kwalificatie ging prima en ik wist een PB te rijden (1:41.1) welke goed was voor P11.
    Ik verwachtte in de race nog wel wat terug te zakken aangezien er mensen achter mij stonden die normaliter sneller dan zijn dan ik.
    Maar je moet je huid duur verkopen en maakte mij op voor een race waarin ik veel zou moeten verdedigen.

De start was niet heel bijzonder. Gewoon een normale start zonder problemen.
    Voor mij reed Mark met daarvoor Jasper. Achter mij reed Niels die volgens mij een raketstart had.
    Mark ging Jasper al snel voorbij en ik had het idee dat Jasper in het begin het een beetje rustig aan deed, maar zodra hij meer in zijn ritme kwam reden we nagenoeg dezelfde tijden.
    Gedurende de race heb ik nooit een inhaalpoging bij hem kunnen wagen.

Achter mij ontstond een comfortabel gat naar Ruud (10 sec) en kon ik mij volledig concentreren op hetgeen wat voor mij afspeelde.
    Er ontstond een groepje van 3 bestaande uit Joep, Jasper en ik waarbij ik achteraan reed.
    Ik probeerde de druk er bij Jasper vol op te houden want ik zag dat hij toch wel een aantal keren gevaarlijk langs de muren ging.
    Joep reed ervoor, maar maakte op een gegeven moment een remfoutje bij de hairpin waardoor Jasper er voorbij kon. Ik kon net niet aansluiten.
    Lang heb ik achter het tweetal gereden, maar tegen het einde aan kon ik de snelheid waarmee zij reden niet meer volhouden en viel terug tot 5 seconden.

Tegen het einde van de race kwam Joep erg dichtbij Jasper en ik hoopte dat zij het zich erg moeilijk gingen maken en ik weer kon aansluiten.
    In de laatste ronde zie ik bij de hairpin Jasper achterstevoren staan. Ik weet niet of ze elkaar geraakt hebben of dat hij zelf een fout maakte, maar zijn plek was in ieder geval voor mij.
    Mede door uitvallers ben ik gefinisht op P5.

Ik heb een zeer vermakelijke race gehad en gezien de "voorbereiding" ben ik zeer tevreden met resultaat.

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Voorbereiding
    Voor deze race hadden we maar een week voorbereiding. Tijdens de online sessies zat ik af en toe in de 1:42.xxx met PR van 1:42.4xx. Tijdens de free practise voor de kwalificatie kon ik maar niet rond komen en bleef ik steken op een 1:42.791

Kwalificatie
    Toen ik het circuit op kwam heb ik een beetje mijn plekje geprobeerd te vinden zodat ik niemand voor en achter me had. En dat lukte goed. Na een kwartiertje had ik een tijd van 1:42.6xx op de klok staan. Dat was goed voor een P18. Het laatste kwartiertje toch nog geprobeerd om die tijd te verbeteren. En dat lukte; 2 plekken gewonnen en een PR van 1:42.244.

Race
    Bij de start was had ik Jeroen Ursem precies achter me. En die maakte een berestart, of lag het er aan dat ik gewoon een prutstart maakte? Anyway, mijn 2 plekken die ik bij de kwalificatie had gewonnen was ik al snel kwijt aan Jeroen U, Bob vS en Roy D. Maar ik kon bij blijven en al snel had ik plekken gewonnen omdat anderen fouten maakten. Ik heb een lange tijd achter Niels gereden waarbij de afstand 2 seconden was, maar die liep Niels uit tot 5 seconden. Ik zag in mijn spiegel Mark B al naderen en ik trachtte hem voor te blijven maar een foutje door bij de chicane moest ik die plek inleveren. Wel nog geprobeerd om aan te haken bij he gevecht van Niels en Mark, maar dat gat bleef zo rond de 5 tot 6 seconden. Na 27 ronden viel het zwart-wit geblokt en kwam ik als 11e over de streep. Mooi resultaat waar ik zeer blij mee ben en het mooie was ook nog dat ik 0 inc's heb verzameld tijdens de race. Ook wel lekker.

Over twee weken is de laatste race alweer op Bathurst. Hopelijk zit het veld daar wat meer bij elkaar en krijgen we mooie close gevechten.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Ik kan lekker kort zijn.

Miste de start doordat ik naar de wc was, met 45sec achterstand kwam ik de pits uit, plekken goed gemaakt door fouten van anderen en alleen Eric op de baan ingehaald.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    Ik kan lekker kort zijn.

Miste de start doordat ik naar de wc was, met 45sec achterstand kwam ik de pits uit, plekken goed gemaakt door fouten van anderen en alleen Eric op de baan ingehaald.
    Wat een schijtrace zeg, om pissig van te worden...

Member Jasper Groeneweg's schermafbeelding
    Naam
    Jasper Groeneweg

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal de Birk Bekijk bericht
    Tegen het einde van de race kwam Joep erg dichtbij Jasper en ik hoopte dat zij het zich erg moeilijk gingen maken en ik weer kon aansluiten.
    In de laatste ronde zie ik bij de hairpin Jasper achterstevoren staan. Ik weet niet of ze elkaar geraakt hebben of dat hij zelf een fout maakte, maar zijn plek was in ieder geval voor mij.
    Joep en ik zaten erg dicht bij elkaar, ik was in de voorlaatste ronde Joep voorbij gekomen door een foutje van hem, maar Joep hield de druk er vol op wat mij nogal nerveus maakte In de laatste ronde moest ik mijn positie verdedigen in de hairpin, op zich leek het goed te gaan maar verremde me een klein beetje. Om te compenseren draaide ik m'n stuur wat verder dan normaal, ging iets te vroeg op het gas, en hop, tank slapper en achterstevoren Dus dat was helemaal mijn eigen fout...

Maar al met al een fantastische race, hele race lang behoorlijk op mijn limiet gereden maar we bleven met ons klubje toch aardig bij elkaar. Erg tof, bedankt Joep en Pascal!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten