Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 51

Discussie: JSF | Piston Cup | Fanaleds 200 | 06-04-2014

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

Ging niet onaardig, ben gewoon rustig aan het rijden geweest. Erg rommelig vond ik de gele vlag periodes. In zo een periode ging ik ook de muur in wat behoorlijk schade opleverde. Lange repair maar wagen reed niet lekker meer. Maakte een forse spin op s/f snel ge-escaped want leiders kwamen er aan en maar gestopt. Wilde geen chaos meer veroorzaken
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

De snelheid zat er vanaf het begin niet in. Vanaf plek 25 me kunnen opwerken naar P16 toen het op een gegeven moment goed mis ging. Op de tri-oval was er een schuiver van Bob van Katwijk met nog iemand en er volgde een pile-up. Ik kon nergens meer heen en had een flinke bak schade.

In de pits alleen de required repairs gedaan en achteraan aangesloten. Ik had bakken met overstuur en de snelheid zat er ook niet meer in. Besloten bij een volgende caution een minuut optional repairs te doen. De caution kwam er snel en na de herstart kon ik weer redelijk meekomen met de pack.

Helaas besloot de motor er na een paar rondes mee op te houden. Toch teveel schade dus.

Jammer maar niks aan te doen

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Fabian, gefeliciteerd met je overwinning en je Fanaleds SLI-Pro

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

DigitalRacing.nl

Standaard

Gefeliciteerd met je Fanaleds, Fabian.

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Fabian gefeliciteerd met je overwinning!

Ik heb mijn eerste race in de lead lap weten uit te rijden waar ik heel erg blij mee ben.
    Opvallend genoeg ben ik 2 keer in de race behoorlijk vooraan gestart na een caution.
    Eerste keer op positie 5 of 6 en bij ronde 111 op de 2e plek samen met Robert vooraan. We hadden allebij op TS iets van, uh ja oke en wanneer mogen we dan gas geven? @ pace car weg of @ green.
    Tja ik zat op oudere bandjes en ik rij structureel trager dan de top, maar ik zag geen noodzaak om de pits in te gaan voor whatever. (bekijk net de results en mijn avg ronde tijd is lang niet zo slecht! ten opzichte van de rest)
    Al met al vond ik het een toffe race, veel dichter op andere mensen blijven rijden. Heel lang geprobeerd Bas in te halen wat helaas niet lukte.
    En sorry Nick dat ik een onduidelijke lijn had; had zelfs niet eens door dat je sneller was.

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    Fabian gefeliciteerd met je overwinning!

Ik heb mijn eerste race in de lead lap weten uit te rijden waar ik heel erg blij mee ben.
    Opvallend genoeg ben ik 2 keer in de race behoorlijk vooraan gestart na een caution.
    Eerste keer op positie 5 of 6 en bij ronde 111 op de 2e plek samen met Robert vooraan. We hadden allebij op TS iets van, uh ja oke en wanneer mogen we dan gas geven? @ pace car weg of @ green.
    Tja ik zat op oudere bandjes en ik rij structureel trager dan de top, maar ik zag geen noodzaak om de pits in te gaan voor whatever. (bekijk net de results en mijn avg ronde tijd is lang niet zo slecht! ten opzichte van de rest)
    Al met al vond ik het een toffe race, veel dichter op andere mensen blijven rijden. Heel lang geprobeerd Bas in te halen wat helaas niet lukte.
    En sorry Nick dat ik een onduidelijke lijn had; had zelfs niet eens door dat je sneller was.
    Wanneer de pace car weg gaat, mag de leider zelf bepalen wanneer hij vertrekt. Als hij te lang wacht, (her)start de flag man de race.
    Zelf vind ik het cool dat jij en Robert wat probeerden. Je bent zeker niet verplicht om de pits in te gaan bij een caution en als ik achter jou zit, moet ik er voor zorgen dat ik langs jou kom.

Edit:
    Nog mijn verslag
    Kwalificatie
    Mijn kwalificatie ging beter dan ik had gehoopt. Ik stond lang op P2, maar gelukkig kwam Rudy daar nog onderdoor en mocht ik van P3 starten.

Race
    Tijdens de race was ik verbaasd dat ik Rudy en Fabian kon bij houden en tegelijk reden we best snel weg van de achtervolgers.
    Door de race heen heb ik een aantal leuke gevechten gehad. Maxim was heel erg sterk op de high line! Er waren een aantal mensen die wat verrassende strategieën probeerden bij de cautions en dat zorgde soms voor spannende situaties. De meeste restarts liepen gelukkig ook goed af, voor mij dan. Ik heb geen idee hoe de anderen dit hebben ervaren.

In ronde 111 waren Joey, Maxim en ik in een gevecht. Op de back stretch raken Joey en ik elkaar. Nogmaals sorry, het was niet de bedoeling. Er was gewoon geen ruimte tussen mij en Maxim. Ik zou nooit iemand opzettelijk van de baan rijden.
    Door dit incident had ik schade, maar gelukkig had ik mijn fast repair nog niet verbruikt. Hierdoor verloor ik bijna geen tijd in de pits.

In de laatste 20 ronden heb ik nog een super gaaf gevecht met Pascal gehad waarbij we ook heel lang naast elkaar reden. Toen ik er eindelijk voorbij was, probeerde ik nog bij Fabian te komen, maar dat ging heel moeizaam. Toen kwam de voorlaatste caution. Met Fabian en Pascal achter elkaar, zag ik de bui al hangen. Gelukkig voor mij, had Pascal niet zo'n goede start en kon ik meteen achter Fabian kruipen. Toen was de race gereden en is het voor mij P2 geworden. Zeer tevreden met dit resultaat.

Fabian, gefeliciteerd met je overwinning en met de SLI!

Paar feitjes:
    We hebben nu 5 races gehad en 5 verschillende winnaars. Krijgen we op Richmond 6 verschillende winnaars?

Op een oval hebben we nog steeds geen green flag finish gehad.
    Laatst gewijzigd door NielHekkens; 7 april 2014 om 09:51

Naam
    Niel

Standaard

Deze foto verdient een eigen post:

Niels, heb je de auto van Pascal al gezien?

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Deze foto verdient een eigen post:

Niels, heb je de auto van Pascal al gezien?
    Hey, leuk dat het is opgevallen! Ik wilde er nog een post aan wijden, maar dit is eigenlijk leuker dat iemand anders het opvalt.
    Na het bericht van Niels wilde ik hem op een originele manier bedanken en kwam op het idee om iets met mijn Mustang te doen.
    Ik heb geprobeerd zijn helmdesign op mijn auto te projecteren met dit als resultaat.

Standaard

Dat soort dingen zijn ook leuk om van te voren aan te geven bij de livestream gasten overigens, erg tof Pascal!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Dat soort dingen zijn ook leuk om van te voren aan te geven bij de livestream gasten overigens, erg tof Pascal!
    Dank je wel Roy.
    Het aangeven bij GSRC kan alsnog want ik ben van plan voor de rest van het seizoen met deze paint te rijden.

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Persoonlijk vind ik het dan net zoals Pascal 10x leuker als je er niks over zegt en het valt op.
    Mooie "tribute" Pascal!
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

DigitalRacing.nl

Standaard JSF | Piston Cup | Fanaleds 200 | 06-04-2014

Wow!

Normaliter weet ik goed te reageren in het forum. Maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet zeggen.

Thanks Pascal!

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Voorbereiding
    Samen met Rudy behoorlijk wat getest om de set van David Cater te verbeteren wat al een mooi resultaat gaf. Als je de telemetry van Rudy en mij over elkaar heen legde zou iemand behalve wijzelf niet kunnen zien wie wie was. Zondag voor de race had Rudy nog wat gesleuteld wat resulteerde in een heerlijke setup!

Kwalificatie
    Ik was verbaasd dat ik nog met zo'n tijd een P4 had gereden ik had aangezien ik telkens wel een 27 laag kan rijden, maar goed P4 was het voor de kwalificatie met een 27.799.

Race
    Eindelijk daar waar ik er al een paar keer erg dichtbij voor was is dan eindelijk gebeurt de eerste overwinning tijdens de JSF, iedereen behalve Pascal van ons team heeft nu een race gewonnen.

Bij de start had ik meteen Niel te pakken en Joey liet mij er na een tijdje voorbij en had ik P2 te pakken.
    De herstart waren zo nu en dan spannend aangezien een paar wagens out of sync waren met betrekking tot de pitstops, maar gelukkig ging het elke keer goed als was het snelheidsverschil soms wel erg groot.

Toen kwam de rare crash van Jarno en Rudy er stond iemand vlak voor turn 1 op de baan, ik waarschuwde Rudy nog maar op één of andere manier had Jarno het door of reageerde te laat wat volgende in een crash. Vanaf dit moment was helaas mijn grootste concurrent voor de winst weg namelijk Rudy. En was het vanaf nu punt om slim te rijden en hopen om een klein gaatje te maken.

Voor de één na laatste caution had ik een gat naar Niel van iets meer dan een seconden doordat Pascal en Niel lekker aan het knokken waren, maar verder weg rijden was niet te doen vanwege die vervelende draft.

Al met al heb ik mij prima vermaakt en mijn voorsprong vergoot naar P2 in het kampioenschap

En natuurlijk een Fanaleds SLI-Pro winnen is ook erg mooi meegenomen!
    Laatst gewijzigd door Fabian de Jong; 7 april 2014 om 12:13
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Naam
    Niel

Standaard

Even Rudy quoten van het andere forum:
    Voor wat betreft de chaos in het veld. Het is normaal dat achter de top 8/10 er wat gestacked wordt en opstoppingen ontstaan. Vooral daar is het belangrijk je geduld een rondje te bewaren. Ook al heb je een run op iemand, wanneer je al 2 wide rijdt is het veel verstandiger om even te liften en in line te blijven ook al kost dat een plekje of 2/3. Ook vooraan gebeurd dit en gaan de meer ervaren heren ook niet 3 wijd, tenminste niet voor het laatste stukje in de race. Iets wat ik achter in het veld wel zag gebeuren. En daar was het af en toe ook erg hectisch. Ik zag ook een antal mensen proberen de restart te jumpen, besef je dat ook dat voor een harmonica effect kan zorgen.
    Wat ik ook opmerkelijk vond waren een aantal heren die niet pitte, eigen keuze natuurlijk en daarin ben je vrij, maar realiseer je wel dat er 10 snellere mensen op versere bandjes achter je zitten. Daardoor creeer je wel een paar hele hectische ronden voor jezelf als voor de mensen daarachter.
    Wat moeilijk blijft is het behouden van de high of low line. Dit wordt naar mijn mening nog te weinig geoefend in de practice.

Standaard

Iemand trouwens een idee waarom Deni plots tegen of over me aan het klagen was? Verstond het niet op teamspeak.

Naam
    Niel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Iemand trouwens een idee waarom Deni plots tegen of over me aan het klagen was? Verstond het niet op teamspeak.
    Dat was omdat jij (Steven ook trouwens) op een gegeven moment loose raakte en op de apron terecht kwam. Daarna rijd je in het midden van de bocht weer de baan op en schiet je bijna naar boven. Marco kon jou net ontwijken en de mensen daarachter moesten remmen. Het snelheidsverschil was op dat moment 30-40 km/h.

Het was IMO geen handige actie, maar de reactie van Deni keuren wij (en ik als teambaas) ook niet goed. Ik heb hem daarop ook aangesproken.

Standaard

Jullie weten dat daar geen grip is en remmen ook niet echt helpt? Vond het al heel wat dat ik hem recht hield

Standaard

Gaat over het incident bij lap 117 Kim, waar je hem wonder boven wonder de goede kant op houd, via het gras, over de apron en daarna de oval weer op. Je snelheid is gewoon te groot om hem daar uberhaupt op de apron te houden. Het commentaar via teamspeak en de ingame chat staat beschreven in de regels, jij doet hier in ieder geval niet veel fout, je had wat meer aan de kant kunnen gaan omdat je snelheid lager was, maar het gat naar de deelnemers achter je is groot genoeg zodat ze zelf wat meer kunnen anticiperen.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Dat ik de baan terug op kwam in t1, daar kon ik niks aan doen eenmaal ik de controle terug had wat de adrenaline blijkbaar te hoog om te beseffen dat ik ergens middenin de baan reed

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Het ging niet onaardig gisteren, mede dankzij de fijne setup van Niel. Ik kon op nieuwe banden en versleten banden goed meekomen. De fase daar tussenin had ik het wat lastiger en kwam ik pace tekort. Ik heb vrijwel de hele race rond p6 gereden en kon ook op die positie finishen. Voor m'n gevoel heb ik er gisteren het maximaal haalbare uitgehaald

Standaard

Zondag eindelijk eens een goeie race gehad. Wel geen tijd gehad om te oefenen, maar Charlotte ken ik wel, dus dat viel gelukkig mee. In practise gejoind, en kon vanaf lap 1 meekomen in de top 10. In de laatste minuten van de practise viel ik wat terug, dus ik dacht dat ik in de Q wel iets hoger dan top 10 zou staan.
    Voor lap 1 alle black boxes uitgezet, om geen afleiding te hebben, en na de Q stond ik geloof ik op 28.8, goed voor P6. Erg happy ermee.

Ik had de outside bij de start, en de outside lane ging iets harder bij de start, en nog voor T1 reed ik op P5. Kon wel goed meekomen met de 4 mensen voor me, en na een tijdje begon ik wel iets te voelen voor een pass op Niel. Ik zette mijn #37 ernaast, maar kwam er niet voorbij. Helaas wel veel van m'n banden geëist en door de te warme bandjes teruggevallen in het veld.
    Vanaf dan ging het even wat minder, na de eerste caution geloof ik gepit, maar iets te voorzichtig geweest met mensen die niet gepit hadden in te halen. Op een gegegen moment zat ik achter Roy toen die crashtte, en in die caution nam Roy z'n fast tow geloof ik, en in de volgende caution bleef die buiten en ging naar P2. Vanaf dan wist ik dat de alternatieve strategie beter zou zijn, maar dat was dan al te laat.
    Gelukkig me toch nog terug naar de top10 kunnen rijden, erg happy ermee.

Iemand een replay trouwens, vooral van de laatste green run?

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Niel, waar blijft het raceverslag
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Naam
    Niel

Standaard

De laatste weken heb ik het heel druk gehad en ik ben er niet aan toe gekomen.
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Senior Member Ruudje's schermafbeelding

Standaard

De race waar ik m'n kansen voor het kampioenschap heb vergooit, dat hoeft geen verslag van geschreven te worden, die wil ik vergeten

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten