Jezus, wat een crash was dat!![]()
Mogelijk gemaakt door:
Inleiding
Voorspellingen zijn er om niet uit te komen, en dat is precies wat er vorige race gebeurde in Sebring. Thomas Arends won de race, voor Stefan Muijselaar. Derde plek was er voor Dennis Gerressen, die goede zaken deed voor zijn titelkansen: hij staat door constant presteren nu mooi aan de leiding. Bram van der Stichelen volgt, voor Edwin Bos.
Next stop is Road Atlanta, een lastig circuit met veel tricky bochten. Wie oefent hier het beste?
Het circuit
Road Atlanta is vooral bekend door de als Petit Le Mans bekend staande race in het ALMS. Altijd goed voor spektakel, niet in de laatste plaats vanwege de crashes. De meest bekende in recente geschiedenis is misschien wel die van Scott Sharp. Hij kroop in 2009 door het oog van de naald met een enorme klapper. Het is ook een lastig circuit met weinig ruimte en enkele lastige, off-camber bochten. Wie gaat die bij DRNL het beste beheersen donderdag?
Die auto werd trouwens weer geheel opgebouwdhier is een fraaie time lapse video van:
Tijdschema
19.35 - Inloggen / Vrije training
20.15 - Kwalificatie
20.45 - 21.30 - Race (45 Minuten)
Uitslagen
Eerst racen
Links
GTC2 algemene thread
DigitalRacing.nl
GTC2 leaguepagina
DRNL statistieken Road Atlanta
Road Atlanta details op iRacing.com
RUF specs op iRacing.com
![]()
Jezus, wat een crash was dat!![]()
jungletrain.net - 24/7 drum and bass radio
Gave baan blijft dit. Ging hier heel erg goed met de track versie in het begin van het seizoen. Hopelijk gaat het evengoed met de Cspec.
http://www.flickr.com/photos/bramvds/
Seth: Hey, do not insult Death Cab.
Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.
En ook deze race moet ik helaas vanwege m'n werk aan mij voorbij laten gaan.![]()
![]()
Ik dacht eigenlijk dat dit één van de bekendste crashes was?
Ik ben benieuwd naar de race hier. Snel en redelijk kort circuit met ruimte om in te halen, wordt denk ik een keuze tussen low downforce voor inhalen op het lange recht stuk of wat meer downforce om in de esses tijd te winnen.
Een circuit dat mij altijd goed ligt, hopelijk ook in de Cspec.
Die ook, maar die van Sharp was eens tukje recenter en een mooi excuus om die time lapse video te plaatsen![]()
DigitalRacing.nl
"I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."
Zin in! Hopelijk met mn nieuwe game pc!
Wat zit er trouwens een manuren in het bouwen van zo'n auto.
* het is Edwin ipv Erwin :$
Laatst gewijzigd door Edwin Bos; 9 maart 2014 om 23:07
Terug van vakantie. Ik ben er weer bij![]()
Power by Cosworth
Veel vinden het een mooie baan maar ik kan er (nog) geen vriendjes mee worden.
Daarom heb ik voor vanavond maar een server op gezet.
Naam: DRGTC2 vrije training
password: drtest
tijd: 19.00 uur t/m 23.00 uur
Goed bezig Eric. Ik kom na Wie is de Mol even buurten.
DRNL Championships:
DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2
Nice , bedankt alvast voor het hosten!
Top! Ik kom ook even langs, maar zal pas na half 10 zijn. Ben wel benieuwd welke tijden er zoal gereden worden
Livestrong, drive yellow
Eric, alvast bedankt. Ik zal er voor Wie Is De Mol zijn. En dat is zo meteen dus al
Volgende week zal ik ook een sessie hosten.
iceradio.nl - geen playlist maar passie
Bedankt voor het hosten Eric, het was een hele leerrijke sessie. Ik had de snelheid er al in bij de track spec, maar ook met de c-spec is ie echt ontzettend tof. Nog veel uitdagender aangezien de Cspec nogal twitchy kan zijn en Road Atlanta best bumpy is. Heb gekozen voor mijn aangepaste Laguna set, en die bevalt prima. Eerste rondjes vooral zoeken naar de rempunten en dergelijke, en daarna pas echt beginnen pushen om te kijken hoe hard ik precies kan. Na een 30tal rondjes stond er een 1.24.221 op de tabellen, en daar was ik best al tevreden mee. Ik voelde wel dat een 23'er wel mogelijk was. Wat later ging Dennis nog wat rondjes maken en besloot ik ook om toch nog wat mee te oefenen. Ik merkte dat ik nu vrij vlot 1.24.2/3 kon draaien, maar er zat meer in. Paar rondjes later stond er eerst een 2.24.129 op, en nog een paar rondjes later eindelijk een 23'er op de klok met een 1.23.969.
Optimal staat op 1.23.8, dus ik zit vrij dicht bij mijn max denk ik. Race pace zullen mid 24'ers worden denk ik voor mezelf.
Uitslagen: http://members.iracing.com/membersit...1&custid=51553
136inc![]()
Laatst gewijzigd door Bram Van Der Stichelen; 14 maart 2014 om 00:03
Het was idd een leerzame sessie. Ik kwam tot een optimal van 1.24.047, maar maakte steeds nog wel ergens een foutje in iedere ronde. Merk dat ik nog wel wat ervaring mis in de C-spec en ga dit weekend nog wat extra rondjes draaien.
Vandaag nog wat rondjes offline gereden om wat te wennen aan het stuurtje en de pedalen. Zit toch alweer op een 1.24.3, terwijl ik gisteren niet lager dan een 1.24.9 kwam. Het gaat de goede richting uit.![]()
Testsessie:
Name: Digitalracing.nl :: DRGTC2 (Round 3) Test Server
Date: 17-03-2014
Time (GMT+1): 19:00 tot 23:00
Password: drtest
Goed busy, Bob. Ik ben er bij!![]()
Shit en ik maar denken dat het nu was, is dat pas morgen![]()
Ik kom morgen ook de baan weer op
Thanks Bob
Power by Cosworth
Alvast voor morgen... Nog een testsessie:
Name: DRGTC2 Test Server (Round 3 - Road Atlanta) :: DigitalRacing.nl
Date: 18-03-2014
Time (GMT+1): 19:00 tot 23:00
Password: drtest
iceradio.nl - geen playlist maar passie
Favorieten/bladwijzers