Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 96 van 96

Discussie: JSF | Piston Cup | UGX Racesimulators 250 | 09-03-2014

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Gisteravond was zeer leerzaam, bewust bepaalde dingen geprobeerd om de grenzen op te zoeken... waarbij het wel eens mis ging :-)
    Bedankt voor het organiseren van deze extra oefensessie.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    3 Wide kan zonder problemen op Daytona, sterker nog ik heb al regelmatig 4 wide momenten meegemaakt.
    Dat het kan wil niet zeggen dat het met 96 te gaan ook verstandig is. Helemaal rekening houdende met de ervaring van de andere.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

de PM met het wachtwoord voor de UGX 250 is verstuurd!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Ontzettend veel zin in morgen.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Ik gok trouwens dat joey en fabian zondag weinig weerstand gaan ondervinden...
    We gaan het zien Ik heb er in ieder geval zin in.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Ik kijk er ook naar uit. Voornaamste doel morgen: finishen

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Race day!
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

hmmmm, twee keer hield mijn stuur er mee op, maar gestopt dat werd me te link.
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Grr, kon geen kant uit bij de crash rond ronde 70. Echt zonde, want ik en Kim gingen echt ontzettend goed. één fast tow gehad toen ik ergens in het begin iets te hard de muur raakte, en een halve spin toen Kim me even op de verkeerde plaats aanraakte. Daarna gewoon echt samen met z'n 2tjes onze weg naar voren gemaakt. Zaten weer rond p15 toen de crash voor ons gebeurde. Meteen game over. Echt zonde. Had mijn zinnen gezet op een plek in de top 10.

Naam
    Tim

Standaard

Gemengde gevoelens. Kwalificatie was zoals gewoonlijk niet geweldig. Ik mocht in het middenveld op p20 van start. In de race kwam ik vrij aardig bovendrijven. Top 15, top 10, top 5..... totdat ik mijn draft maatje verloor en weer helemaal terug viel naar p15.
    Tegen het einde van de race reed ik weer bijna in de top 10, totdat het bij de restart mis ging. Ik starte outside en kwam goed weg, waarna mijn spotter melde dat het clear was. Toen ik naar binnen stuurde bleek het niet clear te zijn en ik werd in een spin getikt. Gelukkig zonder al te grote schade mijn weg kunnen vervolgen.
    Ik had een goede laatste restart en kon weer een paar plekjes terugpakken voor the big one in de voorlaatste ronde. Ik leek er redelijk ongeschonden doorheen te komen maar mijn voorligger raakt in onbalans, zwabberde een paar keer en kon hem helaas niet opvangen. Helaas was er voor mij geen ontkomen aan en reed ik er boven op waardoor de koeling van de auto ook kapot ging. Ik hoopte met rokende motor nog de finish te halen maar een half rondje voor de finish ploft mijn motor alsnog waardoor ik nog 4 plekjes verloor.
    Laatst gewijzigd door Tim; 10 maart 2014 om 00:58

Naam
    Niel

Standaard

De resultaten van de UGX Racesimulators 250 staat al online.
    http://www.joinedsimracingfanatics.n...imulators-250/

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Ik was van plan lekker achteraan te bungelen en uit de problemen te blijven om vervolgens in het 2e deel van de race pas te gaan racen. Daarom heb ik ook geen kwalificatie gereden.
    Plan lukte aardig tot ik ergens in de race een crash voor me heb en er iemand op mijn dak oid valt. Caution volgt en aangezien ik net gestopt was en de auto goed voelde bleef ik buiten om niet mijn fast repair op te gebruiken. Had ik beter wel kunnen doen want na de herstart bleek dat mijn auto goed voelde, maar wel damage waardoor ik 25km/h tekort kwam en door iedereen gelost werd. Uiteindelijk in een groepje terecht gekomen waar we allemaal schade hadden. Helaas kwam er iemand op start/finish omlaag waardoor ik de pitlane in spinde en een stop/go voor speeding en wrong pit entry kreeg. Er kwam geen caution dus ik moest onder groen de pits in. Daarna op meerdere ronden achterstand door gereden en uiteindelijk toch op een 21e plaats gefinisht.

Ik ben geen fan van het zenuwachtige geduw en getrek op de superspeedways, ik ben dan ook blij dat we nog 3 races krijgen waar ik erg naar uit kijk. Te beginnen bij de volgende race op Watkins Glen

"Overtaking is an art"

Standaard

Niet bepaald de race waar ik op hoopte, maar uiteindelijk met p14 nog redelijk tevreden.
    Ik ging samen met Bram draften, en we hadden elkaar redelijk snel gevonden op de baan, we stonden ook maar een paar plaatsen uit elkaar. Duurde alleen niet zo heel lang helaas, na een 10tal ronden ging Bram iets te hoog en schampte de muur. Ik wachtte even, maar hij had overduidelijk schade dus ik reed verder, want had nog aansluiting. Ik pikte aan bij Jeroen, maar wat ik niet wist is dat die toen al schade had... Ik duwde maar van zodra we instuurden ging het mis. Crash en al na amper 10 ronden de fast tow opgebruikt. Met Bram helemaal achteraan gestart bij de herstart, en naar p11-12 gereden. Toen ging het ergens mis zaten we beide in een wreck. Bram DNF en ik de komende cautions herstellen.
    Uiteindelijk altijd op de lead lap gebleven en op P14 gefinished.

Senior Member Mark Bentvelzen's schermafbeelding
    Naam
    Mark Bentvelzen

Standaard

Dat was een te korte race voor mijn gedachte die ik had gisteren |
    De qualy was gewoon goed! Ik keek ergens achterin waar ik stond maar stond blijkbaar op P13. Op P11 stond Victor die mijn team genoot was gisteren. Mooi achter elkaar aansluiten dus.
    Vervolgens rustig aan gedaan aangezien het toch een beetje "nieuw" is. Samen konden we echt prima mee komen en reden lekker rond tot de 1e gele vlag. Ik maakte hier dus een fout waar ik op TS achter kwam. Ik besloot naar binnen te gaan (net zoals velen) voor wat benzine. Ik hoorde in mijn oren dat ik hiermee mijn fast tow had verbruikt. Iets waar ik niet bij na dacht en dus een leermoment is aangezien ik totaal geen schade had.
    Vervolgens samen met Victor een goede 2e run gereden en bij de 2e gele vlag was ik zelf het haasje. Ik kon geen kant op en (45:20min in de stream) werd geraakt en had veel schade.
    Besloten de pit in te rijden en zo lang mogelijk de reparaties te laten maken. Ik kon helaas geen fast tow gebruiken en op het rechte stuk reed ik in mijn eentje nog maar +- 260km/h. Ik werd aan alle kanten voorbij gereden en vond het zelf niet verantwoord om eventueel in de weg te rijden. Ik kwam simpelweg snelheid te kort om überhaupt mee te rijden. Ik kon ook niet eens bij iemand in de slipstream duiken

Ik heb wel echter wel een super ervaring gehad om mee te rijden in een grote pack op een oval race. Wat is dit gaaf, en wat smaakt dit naar meer zeg
    Dit is zeker iets wat ik vaker wil gaan rijden

Momentje op de stream: 1:49:20 zat ik bij Victor mee te kijken die op een haar na gemist wordt en gelukkig zonder schade verder kan rijden. Dat was even een WOW! momentje

Stream vanuit mijn cockpit:
    Team Underground
    Beter goed gefeest dan slecht geslapen!

Naam
    Niel

Standaard

Wat een gave race was dat gisteren, alleen jammer van de finish onder geel. :-(

Kwalificatie
    Mijn kwalificatie was een beetje 'meh'. Ik toucheerde de muur heel licht in de 1e getimede ronde. Uiteindelijk toch nog een 48.889 kunnen rijden. Goed voor een 10e plaats, maar het had beter gekund. Gelukkig is de race lang genoeg om dit goed te maken.

Race

Om een kans te maken op een goede finish, moest ik in de buurt van Joey en Fabian blijven. Dat was mijn voornaamste doel van deze race. Samen met Koen reed ik naar het leidende groepje van 6 man en bleven daarachter hangen. Bij de eerste caution ging iedereen naar binnen en van dat moment wist ik dat ik nog maar één keer hoefde te stoppen wanneer ik die tank leeg zou rijden. Gelukkig voor mij was dit ook de strategie van Fabian, Joey en Rudy want zij gingen ook naar binnen wanneer ik moest pitten, in ronde 59 (dacht ik).
    Helaas had ik geen teamgenoten meer in mijn buurt, dus ik zat in mijn eentje tussen twee teams. Wel zat ik in een luxe positie want, ik kon mijn partner voor de rest van de race kiezen. Rudy had een partner nodig, maar Jarno ook. Eerst wilde ik met Rudy samen werken. Na een gesprek met de mannen achter me, werd me snel duidelijk dat ik met hen moest samen werken om een echte kans te maken. (Rudy is toch een team genoot van Joey en Fabian)
    Aan het einde van de race probeerden we ons steeds te organiseren, maar door de cautions konden we nooit echt doorzetten.
    Bij de allerlaatste run leek het er op dat we move eindelijk konden maken, maar in ronde 99 besloot iemand naar beneden te gaan terwijl Fabian daar nog reed en toen werd ik meegenomen in de 'the big one'.

Zo jammer, want het was anders nog heel spannend geworden in de laatste ronde. Felicitaties aan Joey voor deze strakke overwinning.
    Omdat de caution uit kwam, mocht ik nog wel terug naar P11. Gelukkig hebben we een schrap resultaat.
    En hopelijk finishen we dit seizoen wel nog een keer onder groen...

Ik wil iedereen bedanken voor het mee doen! Heel gaaf om 40+ auto's aan de start te zien (zie eerste foto). Vooraan was het racen super! We reden zo ontzetten close naast elkaar.

Nog wat plaatjes:

Op naar Watkins Glen.

Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Gooi ik er ook nog even een screenshot tussen:

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Kwalificatie:
    Het was vrij duidelijk dat Pascal, Joey, Ruud en ik een team waren kijkende naar de kwalificatie tijdens. Ruud zijn tijd was spot-on harder kon er met die setup niet gereden worden, en ik was ook zeer tevreden met mijn P2.

Race:
    Het doel was op met zijn vieren vooraan te rijden en proberen de race te controleren, op een gegeven moment zijn wij de pits in gegaan en raakten wij iets verspreid over de grid. Bij de herstart ging het mis voor Pascal hij kreeg een blackflag voor passing before S/F en kwam nadat die die ingelost had voor de leadpack terug te baan op. Na een tijdje hadden wij Pascal ingehaald en begon het spelletje, met zijn drieën duwden wij constant Pascal zodat hij maar in de leadlap zou blijven, de mensen van de broadcast snapten er maar niks van omdat hun dachten dat de andere Pascal onze teamgenoot was i.p.v. Pascal Dukers.
    Helaas moesten wij de de pits in en nadat wij op snelheid waren, zaten wij 5 seconden voor op de mensen die eerder de pits in gingen maar wel in de leadpack zaten, helaas duurde de green run daarna niet lang genoeg meer omdat wij los konden komen van de mensen die buiten bleven aangezien wij per ronden inliepen op Roy, Jarno, Dennis.

De caution kwam uit en Pascal was vanaf dit punt gezien, wij waren nog met 3 man voorraan en het was nu de bedoeling om tactische rond te rijden en dit ging prima de cautions brachten weer rust in de tent. En toen met nog 6 rondes te gaan mocht het veld weer los, in de 2na laatste ronde kon Joey de auto niet meer koel houden en ging naar buiten en werd voor mij geduwd door Erik (#55) maar helaas volgde Erik Joey zonder na te denken dat ik nog aan de binnenkant zat, wij raakten en elkaar en de big-one was het gevolg, wat uiteindelijk in het voordeel was voor het team een P1, P2 en P3 was het resultaat

Niel en Dennis zaten in de crash waardoor ik nu aan de leiding sta van het klassement, op naar Watkins Glen
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Senior Member nanno's schermafbeelding
    Naam
    Nanno van der Poel

Standaard

Tja, was een enerverende race. In de kwali ging ik redelijk en met een 18e plek was ik dan ook wel tevreden, wetende dat je het op Daytona zelfs vanaf de laatste plek kunt winnen.

Tijdens de race zat ik lekker in me ritme. Kon goed volgen en het pushen ging eigenlijk veel meer ontspannen dan in de testen van van de week. Bij de eerste caution besloot ik naar binnen te gaan en dat had ik beter niet kunnen doen. Mijn Fast tow had ik met die actie meteen verspeeld en ik viel terug van 16 naar 26. Langzaam aan kroop ik weer naar voren en toen ik eenmaal op de 15e plek rustig mijn rondjes voltooide sprong mijn scherm op zwart..... uit turn 2 op volle snelheid en niets meer zien. Het geluid was er wel en de klap die volgde hoorde ik ook, maar verder kon ik niets. Heb de escape knop bijna door mijn toetsenbord gedrukt omdat ik bang was dat ik midden op de baan zou staan. Gelukkig was dit niet het geval en had ik ook niemand uit de race gereden.

Vervolgens ben ik uitgelogd en heb het probleem weten te lokaliseren. Had een conflict met mijn geluidskaart en de drivers van mijn videokaart. Nadat ik dat had opgelost, opnieuw ingelogd, 21 ronden verloren en nog wel een paar plekken terug kunnen pakken. Uiteindelijk 30e geworden wat natuurlijk tegen valt maar wel lekker gereden en leuke gevechten gehad en daar gaat het dan toch om.

Op naar de volgende race.

Gr Nanno
    “F... you , I wont do what ya tell me”
    ― Rage Against The Machine

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Potverdikkie, wat was dit een gave race!!

Ik had mij gekwalificeerd als 30ste terwijl mijn teamgenootje, Nanno, vanaf plaats 18 mocht starten.
    Doel voor de eerste helft van de race was om bij Nanno te komen om daarna samen naar voren te rijden.
    Bij de eerste caution besloot ik (net als iedereen) naar binnen te gaan. Ik reed nog steeds achteraan en van tijd tot tijd werd het soms best spannend. Toch lukte het mij om hier en daar een plekje te winnen en langzaamaan reed ik naar Nanno toe.
    Uiteindelijk kwam ik hem voorbij en kon hij achter mij aansluiten. Dit duurde echter niet lang want de pc van Nanno liep vast en viel weg.

Bij de, ik geloof, derde caution besloot ik nogmaals de pits in te gaan en weer achteraan aan te sluiten.
    Ik kwam samen te rijden met Joost van der Stoep en samen reden we naar voren. Het samenwerken verliep echt heel goed en konden wegrijden van de auto's achter ons. Voor ons gingen er ronde voor ronde auto's de pits in en uiteindelijk reden we 4de en 5de. Vervolgens werden we op onze wenken bediend met een caution. We gingen beide de pits in en kwamen uiteindelijk op P9 en P10 terecht. Ook nu waren we aan het samenwerken, maar door de vele cautions aan het einde kwam er niet veel van terecht.
    Ik baalde daar wel van want ik had liever een lange sprint naar de finish gehad. Bij elke restart verloor ik aansluiting omdat ik waarschijnlijk veel te veel peut mee had (strategie denk ik vanwege ervaring nog niet aan).

Aan het einde konden we min of meer aanhaken met de kopgroep en toen we eindelijk een beetje waren aangehaakt hadden we de big one. Met hartslag 200 kon ik er doorheen sturen. Ik werd nog wel aangetikt en moest alle zeilen bijzetten om de auto recht te houden. Daarna keek ik naar mijn positie en was erg blij dat ik daar P6 zag staan!!

Van P30 naar P6. Ontzettend blij met dit resultaat. Ok, ik had een beetje mazzel met de vierde caution en zonder de samenwerking met Joost van der Stoep was het ook niet gelukt. Een intense race met genoeg actie. Kortom ik heb genoten!

Naam
    Tim

Standaard

Replay van mijn race met vanaf 1:58:25 ongeveer the big one. Balen dat ik op het allerlaatste nog net word meegenomen en m'n motor in de laatste ronde ploft. Maar goed, dat is oval racen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten