Pagina 2 van 23 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 568

Discussie: DRES | Ronde 1: Sebring

Moderator Bramzel's schermafbeelding
    Naam
    Bram Knot

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    Ik heb hem niet gehad
    Heb hem naar je Zonnet gestuurd, mail me desnoods even een reminder op bram.knot@digitalracing.nl dan stuur ik hem vanavond nog eens.

Senior Member Mathijs's schermafbeelding
    Naam
    Mathijs Twisk

Standaard

Wij zullen ook de beschikking hebben over een laptop waarmee we mensen op de hoogte kunnen houden. Opzich kunnen we er zelfs nog een webcam aan hangen, alleen moet dat dan wel via een externe server doorgestift kunnen worden naar andere, want anders zit ik hier zometeen als een malle naar allemaal mensen de uploaden en dat trekt ons armietige internetverbinding niet.

Verder nog wel heul veeul werk aan de setup, lastige baan met goed veel nare hobbels erin. Tom gaat al wel lekker steady, nu mijn pace een beetje verbeteren....
    Als iemand nog wat tips heeft voor de R10, roep maar! Vooral bandenspanning technisch zitten we nog een beetje te kloten

Standaard

165 zou goed moeten zijn (in je setup dan)

enne, wat voor tijden worden er door jullie gereden?
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member TomG's schermafbeelding
    Naam
    Tom

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathijs Bekijk bericht
    ... Opzich kunnen we er zelfs nog een webcam aan hangen, alleen moet dat ...

*gaat kamer opruimen

Standaard

Wicked Weasel Shakedown

To go slow, you first have to go fast

was overigens gisteravond op de server, zit nog zeker hier en daar wat ruimte in. Ben iig al erg blij dat de nerveuze peugeot nu dan eindelijk reageerd zoals we dat zouden willen. Over de rare drempeltjes en gaten is het nog steeds een nachtmerrie, maar iig "houdbaar".
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Wicked Weasel Shakedown

To go slow, you first have to go fast

was overigens gisteravond op de server, zit nog zeker hier en daar wat ruimte in. Ben iig al erg blij dat de nerveuze peugeot nu dan eindelijk reageerd zoals we dat zouden willen. Over de rare drempeltjes en gaten is het nog steeds een nachtmerrie, maar iig "houdbaar".
    Jullie gingen inderdaad wel snel gisteren
    Ik ga wel akkoord met je stelling over het rijgedrag over de putten in het wegdek, daar moeten we nog even naar kijken.

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

Ik heb net ook zo'n beetje mijn laatse test afgelegd (offline dat wel) en heb de setup in ieder geval goed naar mijn smaak.. nu nog met Michel overleggen wat hij er mee kan, maar setup is zeker goed te rijden en behoorlijk snel..

als info, snelste ronde (soft/soft en 20 liter) reed ik 1.41.2 dus zondag in de kwalificatie moet een 41 half haalbaar zijn..
    Een 40er zou ik nog meer setup werk moeten doen en die tijd heb ik denk ik niet. Bovendien maakt het mij weinig uit of ik 3e of 6e sta met een race van 6 uur voor de boeg waarin hele andere factoren spelen wie er sneller gaat zijn.
    Met racesetup (ik heb er overigens 2) reed ik met de 'snellere' versie een snelste ronden van 42.6 en moet ik toch zeker constant in de 43ers kunnen rijden. Met de 'stabiele' versie zijn 43ers ook goed te doen maar dan zit ik wel wat hoger in de 43ers (43.6 tot 44.4) Nog ene belangrijke keuze te maken dus.

@ Mathijs, ik heb de bandenspanning nu op 163 voor en 167 achter en dat werkt voor mij prima.

Standaard

Snelste ronde met onze veilige setup reed ik gisteren 1.42.2 mee, maar dan begint het toch wel aardig op pushen te lijken, en dat wil ik eigenlijk niet gaan doen

Senior Member
    Naam
    Peter van de Kolk

Standaard

ik verwacht in de race ook gewoon 43ers te doen om inderdaad niet te veel hoeven pushen, want ik blijf erbij, foutjes wil je echt niet maken..
    slijtage, schade en ritme zijn 3 zaken die daardoor beinvloed worden dus op safe rijden is wel echt belangrijk.

Standaard

Straks hebben we na 4u race een treintje van 11 wagens binnen 20 seconden omdat niemand te hard wil gaan en een fout maken

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
    ik verwacht in de race ook gewoon 43ers te doen om inderdaad niet te veel hoeven pushen, want ik blijf erbij, foutjes wil je echt niet maken..
    slijtage, schade en ritme zijn 3 zaken die daardoor beinvloed worden dus op safe rijden is wel echt belangrijk.
    inderdaad. Hier een klein foutje maken kan desastreuze gevolgen hebben.

Senior Member GTE's schermafbeelding

Standaard

Ik was gisteravond ook van plan online op de DRES-server te rijden, maar mijn auto blijkt niet aanwezig en ik word er meteen weer uitgekickt. Wat doe ik fout?

Naam
    Bram Knot

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GTE Bekijk bericht
    Ik was gisteravond ook van plan online op de DRES-server te rijden, maar mijn auto blijkt niet aanwezig en ik word er meteen weer uitgekickt. Wat doe ik fout?
    Heb je de carset geinstalleerd?

Senior Member TomG's schermafbeelding
    Naam
    Tom

Standaard

Wij rijden nu nog met de default setup rond, Mathijs en ik hebben beide weinig tijd om te testen. Alleen zaterdag nog eventjes. Vind het momenteel erg moeilijk om steady ronde tijden te rijden met een wagen die nogal onderstuurd is en erg zenuwachtig op de baan ligt.

Senior Member
    Naam
    Michael

Standaard

Ik heb zelf alleen nog offline gereden en zat daar in kwali ritme 1.39.4 met nog iets ruimte.
    Voor de race heb ik 1.40.0 gereden met 66liter benzine nog aan board. Dit was wel een lap pushend, maar 1.40 offline constant moet wel lukken trouwens.

Benieuwd hoe het online vergaat en wat dan de tijden worden!

Standaard

online en offline blijft een groot verschil, zeker met GTR2

maar als storm 1.40 wil rijden tijdens de race, dan moet ie dat zeker gaan doen

Naam
    Bram Knot

Standaard

Oooh, psychological warfare, pretty

Standaard

Had ik al gezegd dat wij die 1:42 rijden maar dan achteruit? Als we vooruit gaan rijden hebben we ineens 5 versnellingen, dan zal het nog wel wat sneller gaan
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Niels Draijer's schermafbeelding
    Naam
    Niels Draijer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramzel Bekijk bericht
    Oooh, psychological warfare, pretty
    LOL,

Ik sla mezelf nog steeds voor m'n kop. Ik had echt mee willen doen met een maat van me, maar helaas ondersteund GTR2 geen 3 screens. Echt zooo balen

Standaard

Zet je er 1 uit of je zet er GTR2 PD op.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Naam
    Bram Knot

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Draijer Bekijk bericht
    LOL,

Ik sla mezelf nog steeds voor m'n kop. Ik had echt mee willen doen met een maat van me, maar helaas ondersteund GTR2 geen 3 screens. Echt zooo balen
    Dan gebruik je er toch 1? Als je echt mee wil doen dan is dat geen belemmering lijkt me...

Senior Member Niels Draijer's schermafbeelding
    Naam
    Niels Draijer

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramzel Bekijk bericht
    Dan gebruik je er toch 1? Als je echt mee wil doen dan is dat geen belemmering lijkt me...
    Dan hou ik 1 x 19" over. Dat vind ik te weinig om lekker te kunnen gummen. Misschien voor velen niet begrijpelijk maar als je 3 schermen gewend ben wil je dus ook niet meer terug

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Zet je er 1 uit of je zet er GTR2 PD op.
    Kan... maar ik wacht wel tot alles met GTR Evo/Race wordt verreden. (volgend seizoen wellicht...)

Naam
    Bram Knot

Standaard

Kan... maar ik wacht wel tot alles met GTR Evo/Race wordt verreden. (volgend seizoen wellicht...)
    Aangezien je met GTREvo/Race niet langer dan 2 uur kan racen kan je daar heel lang op wachten...

Senior Member Maik Peters's schermafbeelding

Standaard

LOL,

HUH??? sorry maar online / youtube zie ik genoeg 3screens voor GTR2

~ Respect is Everything ~

Standaard

mja, met speciale software kan het wel, th2go volgens mij

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten