Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 231

Discussie: [GTC2] Ronde 1: Road America, USA 20|02|2014

Member M.vdBroek's schermafbeelding
    Naam
    Mark van den Broek

Standaard

Helaas kon ik niet al te lang rijden vanavond, maar heb wel een nieuwe PR gezet.

Mooie shots Bob! Leuk om jezelf op de screens terug te zien.

Member Jasper Groeneweg's schermafbeelding
    Naam
    Jasper Groeneweg

Standaard

Sommige mensen mogen hun auto wel eens wassen!

Standaard

Blijft een baan waar ik moeilijk mijn draai op kan vinden, vooral veel problemen met aanremmen. Heb de balans wel iets onder controlle nu, maar een foutje maak je zo enorm snel hier!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Standaard

Wilde eerst een rondje uploaden, maar vind zelf niet dat ik daar alle juiste lijnen rijd, wel hierbij een setup die stabiel maar snel is. Wil je hem nog een tikkeltje stabieler kan ik aanraden om de Gurney omhoog te zetten op de achterspoiler (tik naar rechts op 10mm), dat maakt een hele hoop uit namelijk, de wagen is helemaal afgesteld voor de race en heeft volgens mij ook de juiste hoeveelheid fuel aan boord
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Thanks voor die setup Roy. Ik ga hem vandaag proberen.
    Power by Cosworth

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Ik ga hem vanavond ook even proberen. Had ook al je eerdere versie eens geprobeerd samen met die van Marcel, en ik vond die van Marcel net iets beter bij mijzelf passen. Misschien dat deze versie een ander verhaal is.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Ik ga hem vanavond ook even proberen. Had ook al je eerdere versie eens geprobeerd samen met die van Marcel, en ik vond die van Marcel net iets beter bij mijzelf passen. Misschien dat deze versie een ander verhaal is.
    Die andere set was mijn Philip Island set met de achtervleugel omlaag die ik in 3 sec aangepast had

Naam
    Mark van den Broek

Standaard

Thanks voor de setup Roy, ga hem gelijk maar eens testten.

*Edit: Moet eerlijk bekennen dat deze setup mij niet echt ligt, maar toch erg bedankt voor het delen!*
    Laatst gewijzigd door M.vdBroek; 15 februari 2014 om 13:12
    SM|M.vdBroek

Serenity MotorSports

Standaard

Wat vind je er onprettig aan mark? Dan kan ik wat hints en tips geven

DigitalRacing.nl

Standaard

Ik heb momenteel veel problemen om mijn snelheid te vinden en vast te houden. Zeer onstabiel bij het remmen. En ik moet lang wachten voordat ik zonder problemen ( onderstuur) op het gas kan.

Ik rem vroeg, voor mijn gevoel. Enzovoort. Maar nee, het is momenteel niet wat het moet zijn.

Senior Member Stefan's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels Tieman Bekijk bericht
    Ik heb momenteel veel problemen om mijn snelheid te vinden en vast te houden. Zeer onstabiel bij het remmen. En ik moet lang wachten voordat ik zonder problemen ( onderstuur) op het gas kan.

Ik rem vroeg, voor mijn gevoel. Enzovoort. Maar nee, het is momenteel niet wat het moet zijn.
    Probeer hem een aan de voor en achterkant wat lager te zetten. Had zelf eerst exact hetzelfde probleem. Verlagen verhielp een hoop van mijn problemen.

DigitalRacing.nl

Standaard

Thanks! Dat ga ik proberen.

Standaard

Die set die ik gedeeld heb staat zo laag mogelijk met volle tank, als je daar fuel uit haald dan komt de neus omhoog en heeft je frontsplitter een stuk minder effect en ook je achterspoiler doet minder.

De neus verlaag je door de spring perch te verhogen, paar klikjes en dan op apply drukken. Als die failed tech zegt zit je te laag

Standaard

Je zou eventueel de kont omhoog kunnen gooien met volle tank, dan wordt hij niet extreem onderstuurd tegen het einde van de race

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Thans voor die laatste tip Roy. Met volle tank rijdt hij inderdaad lekker stabiel. Ga hem achter iets hoger zetten om te kijken hoe die met een lege tank gaat.
    Power by Cosworth

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Mooie screens Bob. Je ziet dat ik moeite heb om op de baan te blijven (schade aan de voorspoiler)
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Naam
    Mark van den Broek

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Wat vind je er onprettig aan mark? Dan kan ik wat hints en tips geven
    Ik heb een beetje het idee dat de auto onstabiel wordt bij het aanremmen van de bochten. Dit kan natuurlijk ook veroorzaakt worden doordat ik hele andere rempunten heb dan jij, en om de 1 of andere reden is mijn gemiddelde rondetijd een stuk sneller met de set die ik nu gebruik haha.
    SM|M.vdBroek

Serenity MotorSports

Standaard

Probeer de rembalans eens iets meer naar voren te zetten, hij staat nu op 60.5, gebruikelijker is 62. Ik rem zelf tot heeeeeel diep de bocht in, waardoor ik wat remkracht van de voorwielen af moet halen en ik de extra remkracht op de achterwielen gebruik voor de rotatie van het insturen. Edit, de gurney op 10 zetten maakt ook heel veel uit, maar op wat voor rondetijden zit je nu?

Het kan ook zijn dat je bandendrukken wat hoger staan waardoor je banden wat sneller opwarmen, mijn set moet je de wagen echt eerst even warm rijden, maar daarna blijft de grip nagenoeg gelijk. Met Q fuel rijd ik wel met wat hogere bandendruk, zodat ik direct de 2e ronde kan vlammen, aan het eind van de ronde word achter dan erg warm waardoor ik wat meer overstuur heb, wat opzich wel lekker is, maar ik heb 3x een 12,9/13,0 weggegooid doordat ik uit de laatste bocht spon, iets te overdreven dus

Naam
    Mark van den Broek

Standaard

Hmm zal er morgen eens wat meer mee gaan spelen dan!

Die .13 ga ik voorlopig nog niet halen haha. Zit nu zelf zo rond de .17 hoog of .18 laag. Scheelt best nogal wat haha

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Voorlopig zit ik in de .16, .17. Dus je bent niet alleen

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Testsessie (door Ruud Mulders):

Name: Digitalracing.nl :: DRGTC2 (Round 1) Test Server
    Time (GMT+1): 20:00 tot 22:00
    Password: drtest

Standaard

Precies tijdens Top Gear maar ik kan sowieso niet. Ik ga nu even wat rondjes draaien, ben benieuwd.
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

DigitalRacing.nl

Standaard

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Dank voor het hosten Ruud.

Standaard

Bob doet het erg goed op Road America zeg!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten