Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 68 van 68

Discussie: JSF | Piston Cup | Inside Sim Racing 200 | 23-02-2014

Senior Member
    Naam
    Fabian de Jong

Standaard

Mijn verslag van de Darlington.

Ik joinde om 19:30 de sessie net nadat ik samen met Joey net de Daytona 500 gereden had, dus ik had er al 3,5 uur nonstop racen opzitten.
    Vervolgens snel de pizza in de oven en gegeten, hierna snel even een paar rondjes gereden en toen was het klaar voor de kwalificatie.

Ik maakte een klein foutje waardoor het een P3 werd ipv een P2, maar goed top 5 was mijn doel.

De race ik kon bij de start mooi meekomen met Ruud en lag hierdoor op P2, en hier ronde lang rondgereden met nooit echt een dreiging van achteren.
    Bij de 4e caution ben ik uit mijn hoofd naar binnen gegaan samen met Ruud voor nieuwe banden en brandstof hierdoor kwamen wij aan het einde van de pack terecht.

En toen werd het tricky bij de herstart het snelheidsverschil was soms zo vreselijk groot dat het soms zelfs gevaarlijk werd, ik kon gelukkig overal netjes langs maar Ruud klapte uitkomen bocht 2 vol op Jeroen en was het vanaf toen eigenlijk al over. Deze caution buiten gebleven waardoor ik de leiding kreeg, en hier ben ik tot ronde 90 gok ik blijven rijden met uiteindelijk 3 seconden voorsprong op P2.
    Toen ging iedereen de pits in, maar ik gooide er helaas teveel brandstof in waardoor ik P1 verloor aan Jarno, een tijd achter Jarno aangereden tot ik op een gegeven moment Henk tegen kwam ik haalde hem buitenom in in bocht 2 maar hij raakte mij links achter waardoor ik spinde en nog twee man. Met wat kunst en vliegwerk de auto uit de muur gehaald, maar ik zakte wel flink terug in de stand.

Ik nam de gok maar en ben nieuwe banden gaan halen, bij de herstart kon ik mijzelf vanaf P8/9 mezelf meteen terug knokken naar een P3 en ik kreeg de wagen al naast Dennis in turn 3 en 4, maar Dennis nam meer snelheid mee. Even een ronde afwachten voor een goeie exit snelheid en ik had Dennis te pakken, helaas kwam er een caution die ik niet nodig had en bij de restart pakte Dennis mij weer al kon ik hem een ronde later alweer terug pakken. Met nog 5 rondes te gaan liep ik vreselijk hard in op Jarno, maar helaas kwam daar weer een caution en was P2 voor mij, jammer dat de race niet langer duurde want een P1 zat er zeker in, al heb ik eigenlijk de P1 verloren tijdens mijn één na laatste pitstop.

En wat betreft de setups die telkens vlak voor de race komen ben ik niet te spreken. Ruud en ik waren twee weken direct na Michigan begonnen met testen voor Darlington en hebben behoorlijk wat tijd erin gestoken en zijn tot een erg goeie setup gekomen, log ik in en hoor ik van Ruud dat er een setup geshared is gemaakt door David Carter ik rij er één ronde mee en ik merk al dat deze beter zo niet net zo goed is als die Ruud en ik gebouwd hebben. Wat is dan het nut van open setups dan kan er net zo goed met fixed setups gereden.

Ruud en ik bouwen setups om sneller te zijn dan de rest, maar als het zo te niet gedaan wordt door setups van David Carter is de lol er snel vanaf.
    En ik heb tijdens de oefen sessies of op het forum ook niet één keer een vraag gehoord met hoe kan ik de auto veranderen om dit of dit op te lossen.
    RIP Mama

ZAC10: Kampioen
    ZAC2,3,5,6: CUP600 Team Kampioen
    DRGTC: Team Kampioen
    DRES: Kampioen

Standaard

Ik viel ook wel uit de lucht toen ik vannacht op het iracing forum over die carter setups las.

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Mijn race verliep vrij soepel. Ik kon lang in de leadlap meerijden. Van P15 naar P19 naar P6 en toen zakte ik af en kwam ik Dennis rond P10 tegen waar ik goed bij mee kon komen. Echter helaas ging er bij de exit van 2 iets mis (vage lijn/tik van andere auto) en ging weer vol de muur in. (net als op Michigan)
    In de pits had ik 2,5 minuut required repair en daarna geprobeerd ermee te rijden, maar was niets... nog 10 minuten wachten en ik kon de laatste 5 rondjes nog meerijden.

Ik heb een paar opmerkingen.

1. Ik kreeg de indruk dat men niet echt bewust was van de baan en daardoor minder respect aan elkaar gaf dan eigenlijk hier zou moeten.

2. Er zijn een aantal rijders die ik ervaarde als aggressief. Helaas heb ik meerdere namen, op de TS server, ook meerdere malen gehoord met vergelijkbare aggressieve ervaring.

3. Viel mij ook op dat er genoeg man waren die niet geoefend hadden, merkbaar in rijgedrag en gemopper op TS.

@Fabian, natuurlijk mag je zelf een setup maken om zo sneller te zijn als de andere.
    Ik kan dit niet, snap erg weinig van autos en heb er simpelweg de tijd niet voor om er helemaal in de duiken en vanalles te proberen. (al krijg ik af en toe wel tips en probeer ik er een beetje mee te spelen)
    Met de gedeelde setups zoek ik de meest stabiele uit en probeer daarmee zo goed en stabiel mogelijk rondes te kunnen neerzetten. De Carter setup bleek een goede te zijn.
    Wellicht kan je jouw ervaring en opbouw delen met de andere setup bouwers om er zo 1 neer te kunnen zetten die voor iedereen toegankelijk is tijdens de eerste oefen sessie, zo hoeft er niet last minute 1tje op te doemen die mogelijk identiek is.
    De top heeft er toch ook baat bij dat de minder ervaren rijders stabiel kunnen rijden?
    Ik wil hier verder geen enorme discussie uit laten komen, kijk maar. Bespreek het onderling of niet. :-)

In een vervolg seizoen/serie zou ik willen adviseren om een lastigere baan aan het einde van het seizoen te plaatsen, zodat de mensen die niet oefenen op een andere manier de oefening krijgen.
    Of je zou op een bepaalde manier waarde moeten hechten aan mensen die ook op de officiele oefenservers komen.

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Oh God wat een gezaag alweer om setups. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat niet iedereen de tijd en moeite kan/wil steken in het maken van een goede setup? Ik ben persoonlijk een ramp in het maken van nascar setups. De baseline setup heb ik gewoon ook geprobeerd en die lag echt verschrikkelijk, terwijl die van Niel gewoon strak op de baan lag. Wat is er dan veiliger? Dat ik met een baseline setup rijd waar ik de wagen niet mee op de baan kan houden en veel trager ben, of een setup heb die me toelaat om iets stabieler te rijden en meer snelheid te krijgen op de baan? Of heb je liever dat de tragere jongens nog trager rijden zodat er nog meer incidenten voorvallen?

Zoals Roy altijd al zegt, een setup gaat er echt plots niet voor zorgen dat iedereen een kans maakt op een overwinning. De setup mag intrinsiek dan nog de snelste van allemaal zijn, als je continue de verkeerde lijnen rijdt ben je er helemaal niets mee, en dat hebben we gisteren genoeg gemerkt.

Vind het persoonlijk echt een discussie om niets. Niets verplicht je om die setup te gebruiken. Ik zie het eerder als een handige tool voor mensen die iets trager en/of geen verstand hebben van setups maken. Vind je dat nu oprecht zo erg dat ook die jongens wat sneller willen zijn? Ik vind het persoonlijk allemaal een beetje zielig. Dat er in het echt geen setups gedeeld worden kan ik begrijpen, maar sommige mensen vergeten echt dat het nog steeds maar een spelletje is en het voor veel mensen puur om de gezelligheid gaat. Dat er mensen die het zo serieus willen opvatten is je goed recht, maar ga niet lopen mekkeren als men ook de tragere/minder ervaren deelnemers wat willen helpen. Want als het zo gesloten wordt qua setups en dergelijke als de officiële iracing races gaat deze serie geen lang leven beschoren zijn denk ik.

Waar ik wel nog begrip voor heb is het feit dat het de setup enkel voor de race geshared werd? (Ik weet het oprecht niet, ik wist er helemaal niets van). Wat mij veel beter lijkt is dat je die setup gewoon aanbiedt tijdens de officiële practice sessies zodat je die mensen ook echt verplicht om er mee te oefenen.
    Laatst gewijzigd door Bram Van Der Stichelen; 24 februari 2014 om 10:42
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Gisteren live meegekeken met de stream van Niels Hekkens, vanaf een ronde 100 meen ik tot aan de finish.
    Erg gaaf om dit op deze manier mee te beleven.

Ook de live-feed en zelfs het interview meegekregen.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Even tussen haakje over die set-up. Die was dinsdag tijdens de practice al gedeeld. Verder ga ik er geen woorden over vuil maken aangezien het altijd een punt van discussie zal blijven.

Wat ik nog wel er over kwijt wil is dat mij bij de NiS fixed set-up races is opgevallen dat de snelle jongens bij de open races ook bij de fixed vooraan staan.
    Laatst gewijzigd door Dennis; 24 februari 2014 om 11:29
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian de Jong Bekijk bericht
    David Carter ik rij er één ronde mee en ik merk al dat deze beter zo niet net zo goed is als die Ruud en ik gebouwd hebben. Wat is dan het nut van open setups dan kan er net zo goed met fixed setups gereden.

Ruud en ik bouwen setups om sneller te zijn dan de rest, maar als het zo te niet gedaan wordt door setups van David Carter is de lol er snel vanaf.
    Iedereen is vrij om te sharen wat hij wil en als dat 2 weken werk van jou teniet doet, dan denk ik: had je maar wat beter je best moeten doen... Het is mij zéér regelmatig overkomen dat ik enorm veel tijd aan een set had besteed en dat al dat werk vlak voor de race teniet werd gedaan doordat een snellere set werd geshared. Maar dan pakte ik die set en ging ik kijken waarom die beter was, wat ik had gemist, wat ik anders had moeten doen. Soms zijn het kleine dingetjes, maar het kan ook zijn dat er een bepaalde truc is die je even moet kennen. Zoals tijdens iroc2 met de 200/200 sets. Ik was behoorlijk wat iRating kwijt in de officiele series voordat ik erachter kwam dat dat de truc was op dat moment.

Ik heb er alleen moeite mee dat die set pas vlak voor het einde van practice werd gedeeld. Iemand die 10m voor het einde van practice nog een set gaat proberen heeft geen optimale voorbereiding. Ik kan zelf ook niet in zo'n korte tijd wennen aan een andere set (op een baan als Darlington, op bv Daytona ligt het ff anders). Vandaar dat ik ook meestal gewoon met mijn race-set kwalificeer omdat ik de balans daarvan het beste ken.

Maar goed, uiteindelijk gaat het niet om de set op Darlington. De rijder heeft hier een veel grotere invloed dan op bv Daytona.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Van Der Stichelen Bekijk bericht
    Wat mij veel beter lijkt is dat je die setup gewoon aanbiedt tijdens de officiële practice sessies zodat je die mensen ook echt verplicht om er mee te oefenen.
    +1. En/Of in de forumpost waar ook het filmpje met de ideale lijn in staat. Ik heb de post van Niel in dit topic ook gewoon gebruikt om de lijnen te leren, want ik kende Darlington amper (7 rondjes tijdens een practice sessie 2 jaar geleden was mijn enige ervaring). Werkte super, want ik zat al vrij snel dichtbij de snelste tijden.

En wellicht is het een idee om aan het einde van elke practice sessie het laatste kwartiertje een korte race te houden. Indien mogelijk zonder kwalificatie (zodat je ook eens op andere plekken op de grid terecht komt). Kun je leren racen met elkaar en kan iedereen leren van elkaars fouten. En 't is ook veel leuker dan alleen een beetje hotlappen

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Na een heel goede race, baal ik enorm van het resultaat (P17).

De kwalificatie ging prima. Ik deed naar mijn gevoel rustig aan, maar mijn tijd was toch goed voor P10.
    Dat had ik totaal niet verwacht en mijn nervositeit nam toe. Midden in de pack beginnen op Darlington: slik
    Rustig aan beginnen, uit de muur blijven en bovenal de auto heel houden. Als dat zou lukken zal ik hoog eindigen.

De start duurde eigenlijk een aantal rondes door de vele cautions in het begin. Daardoor kon ik niet echt in een ritme komen en hoopte eigenlijk op een lange green run. Die kwam er uiteindelijk toch en kon lekker mijn rondes rijden. Point of focus voor mij was het uitkomen van turn 2. Ik heb tijdens de practice daar zo vaak de muur geraakt. Dat wilde ik vooral voorkomen.
    Mijn pace was verrassend goed en kon voorin meedoen. Bij caution nummer zoveel reed ik op een gegeven moment zelfs derde en gezien mijn zeer geringe ervaring in het rijden op ovals ben ik daar best trots op.

De hele race was meer van hetzelfde.
    Mijn pitstops gingen goed, mijn rondetijden waren in orde en reed continu in of rond de top 10.
    Ik moest mij blijven concentreren op turn 2 want er waren wel wat momentjes die kantje boord waren.
    Alles zag er goed uit, maar ook bij mij ging het op een gegeven moment mis.

Ik reed achterin een groepje met Tim Wijen en Kevin Vekemans. Ik had steeds het idee sneller te zijn, maar besloot niet aan te vallen en te wachten op fouten van de anderen. Op dat moment reed ik op de 8ste plaats. Ik hield de druk op Kevin, maar hij bezweek niet. In plaats daarvan ging ik ongeveer 25 rondes voor de finish zelf de fout in....je raad het al......turn 2.
    Ik ging te vroeg naar binnen reed over de stippellijn raakte in onbalans en onderstuurde met een behoorlijke dreun de muur in.
    Mijn stuur stond meteen recht wat een teken was dat de auto krom was. De volgende bocht bevestigde dat. De auto stuurde helemaal niet meer en raakte nogmaals de muur. Na één ronde bleek dat de schade zo erg was dat ik op deze manier niet kon finishen. Inmiddels was ik al teruggezakt naar P14 of zo.

Ik moest wel onder green een pitstop maken voor repairs.
    Helemaal zuur was dat toen ik in de pits stond de gele vlag uit kwam. Ik had geen fast repair meer en de optional repairs bedroegen 3 minuten. Toen ik in mijn binnenspiegel de leiders een pitstop zag maken besloot ik de pits te verlaten. Ik heb in totaal 1 minuut in de pits gestaan in de hoop dat de auto wel weer bestuurbaar was gemaakt. Rijden om positie kon ik niet meer aangezien ik tussen anderen reed die nog verder achterop waren geraakt. De auto bleek voldoende gemaakt te zijn om normaal rondjes te kunnen rijden, maar de balans was echt helemaal weg. Bij de restarts reed ik rustig weg en beleefde tot aan de finish nog één spannend momentje waarbij Guy Slachmuylders voor mijn neus spinde bij uitkomen turn 2. Ik knalde vol in zijn rechterdeur, maar kon wonder boven wonder doorrijden.

Ik baal echt enorm van het resultaat, maar heb het zelf verprutst.
    Gezien de finishes van Tim Wijen (P4) en Kevin Vekemans (P6) had ik ook rond die positie kunnen finishen. Het zou de kers op de taart zijn geweest na een enerverende wedstrijd. In plaats daarvan moet ik het doen met P17 en 3 laps achterstand.

Op naar Daytona

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

p.s. heeft iemand de replay gesaved en wil deze beschikbaar stellen voor mij? mijn save is niet goed gegaan ofzo...
    Ik wil namelijk graag even mijn crash nakijken, dus een cut van lap 105 t/m 110 zou genoeg moeten zijn. (ik ging down bij 107)

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    p.s. heeft iemand de replay gesaved en wil deze beschikbaar stellen voor mij? mijn save is niet goed gegaan ofzo...
    Ik wil namelijk graag even mijn crash nakijken, dus een cut van lap 105 t/m 110 zou genoeg moeten zijn. (ik ging down bij 107)
    Ik heb de replay geüpload: http://we.tl/Lkqnn5rqT3
    Oorspronkelijk van Joep.

Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    Ik heb de replay geüpload: http://we.tl/Lkqnn5rqT3
    Oorspronkelijk van Joep.
    Danku

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Bij deze ook even mijn verslag

Kwalificatie

Tijdens mijn run geen risico genomen en op safe gespeeld. Ik wist dat mijn kwalificatie pace niet de beste was en p12 was wel ongeveer waar ik mezelf had verwacht.

Race

Op een oval als Darlington kom je met uitrijden al een heel eind, dat besefte ik me tijdens de trainingen al. Daarom focuste ik me de eerste helft op het veilig rijden van rondjes. Snellere deelnemers liet ik bewust gaan om geen gevechten te creëren. Dit leek zijn vruchten af te werken want een aantal snelle deelnemers reden al gauw schade. Inmiddels had ik mezelf opgewerkt naar de top 5. De enige echte fout die ik vervolgens maakte was dat ik Jarno in T1 teveel ruimte wilde geven en redelijk hard de muur aantikte. Helaas was ik door een tikje op m'n achterbumper in de eerste ronde m'n fast repair al kwijt. Gelukkig volgde er nog een aantal cautions waardoor ik de anderhalve minuut aan repairs kon voltooien. Het nadeel was wel dat ik weer terug viel naar p13. De resterende ronden heb ik zo goed mogelijk gebruik proberen te maken van het verse rubber, wat aardig lukte. Vlak voor de laatste restart lag ik op positie vijf en ik wist hier in de laatste ronden nog positie vier van te maken.
    Een beetje een geflatteerd resultaat, want op snelheid hoorde ik niet op deze positie te eindigen. Ondanks alle practice miste ik een hoop snelheid in T3 en T4. Aan de andere kant, uit de problemen blijven is ook belangrijk op een krappe oval zoals Darlington en dat is redelijk goed gelukt.

Verder ben ik het niet eens met Fabian betreft de setups. In vrijwel alle competities waaraan ik heb deelgenomen worden setups gedeeld. Ik zie niet wat daar het probleem van is. Als de gedeelde setups beter zijn dan je eigen setup ben je gewoon vrij om ze te gebruiken. En mocht het al zo zijn dat iedereen dezelfde setup gebruikt, dan zal de rijder uiteindelijk toch nog het verschil maken.
    Bovenal vind ik dat je het voor iedereen toegankelijk moet maken. Er zijn heel wat mensen met geen tot weinig setup-kennis, met name op het oval vlak. Door setups te delen help je langzamere deelnemers in ieder geval om iets beter en veiliger rond te komen. Dat lijkt me een goede zaak omdat te grote snelheidsverschillen alleen maar gevaarlijke situaties opleveren.
    Wel vind ik het jammer dat de setup van David Carter niet op het forum is gedeeld. Ik heb hem in ieder geval niet langs zien komen en ik had het graag een kans gegeven.
    Laatst gewijzigd door Tim; 24 februari 2014 om 19:44

Standaard

Niks geflatteerd tim, op darlington uit de problemen blijven is je eigen verdienste

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Ook wel noemenswaardig dat we momenteel 4 rijders hebben die 2 keer een top 5 notering hebben staan in 2 races. Netjes gedaan

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

Een dag later en gelukkig al iets meer gekalmeerd na het ongelukkige incident waardoor ik een podiumkans kwijt raakte.

Kwalificatie reed ik erg voorzichtig, maar een top 5 was het doel, en dat was gelukt ook. Kon mooi vooraan beginnen. Ik nam geen risicos en reed beheerst en geduldig mijn rondjes. Had meerdere mogelijkheden om mensen in te halen, maar bleef er lekker achter rijden. Na een paar cautions raakte mijn wagen beschadigt (doordat Jarno vol in de ankers moest voor een achterblijver en ik daardoor ook vol in de ankers moest) en besloot om zo lang mogelijk door te rijden in het geval van meer schade. De wagen was niet heel veel langzamer en Jarno en ik reden mooi 1 en 2. Bij de caution daarna moesten we wel naar binnen, maar na de herstart duurde het niet lang of ik zat weer voorin het veld. Na 2/3e van de race voerde ik de druk wat op en kon aansluiten bij Pascal, die net op dat moment geraakt wordt door een achterblijver, ik kon geen kant op en klap vol op de achterblijver. Motor rookt enorm en dacht dat het einde race was. Alles laten repareren en kon gelukkig nog als 25ste finishen, maar gedurende de eerste 100 laps continu vooraan rijden zonder te pushen waren de vooruitzichten een stuk gunstiger.
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Wel weer een enerverende avond en race beleefd. Dat ik niet de snelste ben bleek wel tijdens de testsessies. Meestal top 3 van onderen.. Een paar keer het filmpje van de racelijnen bekeken en tijdens testsessies on board bij anderen meegekeken, maar lukte mij niet om meerdere rondes achtereen schadevrij de hoge lijn te pakken en houden. Waarschijnlijk combi van te hard de bocht in en teveel stuurbeweging. Dus maar gekozen voor schadevrij uitijden en zo hoog mogelijk eindigen. En dat is gelukt, als een van de weinigen met 0 inc uitgereden en in lead lap op P15 gefinishd (dankzij 2x lucky dog).
    Dankzij Fabian geleerd dat je door de pacecar kunt rijden, handig voor de volgende keer.

Zoals gezegd behoorlijk afwachtend gereden, veelal low en middenlijn aangehouden, en zodra een sneller iemand achterop kwam die maar voorbij gelaten. Niet helemaal waarvoor racen bedoeld is, maar door gebrek aan racepack rijden, wel de beste optie voorlopig. Goede suggestie trouwens van Jarno om aan einde van officele testssie een korte race te rijden, maar geen idee of dat in te stellen is.
    Bij het laten passeren wel paar keer de muur zachtjes aangetikt, waardoor stuur iets scheef stond, maar besloten om zo lang mogelijk uit de pits te blijven voor het geval ik fastrepair echt nodig zou gaan hebben. Dat bleek niet nodig, verse fuel wel, dus om die reden 2x pit opgezocht tijdens yellow

Veel baat gehad bij de setup van Niel, dus thanks daarvoor!
    Livestrong, drive yellow

Standaard

Gaaf om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad Joan, en al helemaal knap zonder incs!!

ik ben het nog steeds niet vergeten hoor, er komt binnenkort echt de mogelijkheid voor 1 op 1 trainingen aan zowel de road als oval kant, ik zit even met mijn werk, maar het komt echt wel!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Het verslag van de Inside Sim Racing 200 is online!
    http://www.joinedsimracingfanatics.n...lady-in-black/

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten