Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 68

Discussie: JSF | Piston Cup | Inside Sim Racing 200 | 23-02-2014

Standaard JSF | Piston Cup | Inside Sim Racing 200 | 23-02-2014

Na een voor ons gevoel fantastisch verlopen seizoensopener waarvoor we alle deelnemers enorm willen bedanken, stappen we nu in het diepe! Van het brede en vergevingsgezinde Michigan, naar het smalle en technische Darlington. We hopen wederom met een gigantisch deelnemer aantal neer te strijken en zijn dan ook erg benieuwd naar wie van de 60+ deelnemers terecht komt in Winners Circle! 147 ronden lang zullen we de strijd aangaan met z'n allen op The Lady in Black, een circuit met als slogan "The Track Too Tough to Tame" zal gegarandeerd voor veel actie zorgen!

Inside Sim Racing 200
    Zondag 23 februari
    19:00 start van de training
    19:50 kwalificatie 2 rondes/10 min.
    20:00 start race (147 ronden)

De server start om 19:00 uur met de vrije training. Om 19:50 start de kwalificatie. Deze zal 10 minuten duren waarbij elke deelnemers 2 ronden krijgt om een snelle tijd neer te zetten. De race zal rond 20:00 starten voor een 100 laps race. Elke deelnemer krijgt 1 fast tow.

Aanmelden
    Voor deze race vragen we elke deelnemer aan te geven of hij aanwezig zal zijn of niet (je dient wel ingeschreven te zijn bij de Piston Cup!). Wij vragen zowel de vaste deelnemers, als de reservelijst rijders, zich aan of af te melden vóór maandag 17 februari. Indien je je niet op tijd aanmeldt of afmeldt verspeel je hiermee je positie op de inschrijflijst. Dit wil dus zeggen dat een rijder op de vaste lijst zijn voorrang op de reservelijst verliest. Hetzelfde geldt voor de reservelijst rijders, echter geeft deze zijn positie ten opzichte van de andere reservelijst rijders op. Na 17 februari zullen wij ook direct de reservelijst rijders een seintje geven via een pm op het iRacing Forum of ze wel of niet mee kunnen doen, zodoende zul je dus altijd voldoende tijd hebben om te voor te bereiden op de race. Hier vind je een overzicht van de ingeschreven deelnemers.

Op het iRacing Forum heeft iedere deelnemer momenteel een PM ontvangen met daarin de gegevens om zich aan te kunnen melden. Bewaar de link die je na het aanmelden krijgt, dit is de enige manier om je aanmelding zelf aan te passen (stel je kunt in ene niet). Ben je hem wel kwijt en wil je jezelf afmelden, stuur dan Joep Willemsen een PM.

Overzicht van de huidige aanmeldingen: Huidige Aanmeldingen

Wachtwoord
    Het wachtwoord zal de dag voor de race via een iRacing PM naar je toegestuurd worden, deel dit wachtwoord absoluut niet (bijvoorbeeld met een maatje die net te laat was voor een inschrijving, of die wil meekijken maar op drive drukt in plaats van spectate) we verwachten 43 autos, en die persoon kan potentieel iemand anders zijn plekje afpakken. Mocht dit wel gebeuren, dan treden we hier ook zeker hard tegen op. Voor de mensen die wel graag willen spectaten zullen we kijken of we het wachtwoord nadat iedereen ingelogged is online kunnen zetten op de DRNL/iRacing en Tweakers Fora.

Practice Servers
    Voorafgaand aan de race zullen wij op dinsdag 18 en donderdag 20 februari een practice sessie hosten. Deze sessie zal dezelfde weer instellingen hebben als de race server. Het biedt dus een mooie mogelijkheid om je set-up te fine tunen voor de race. Het wachtwoord voor deze sessies is: Geheim. De sessies duren twee uur en starten om 20:00u.

Setups
    Momenteel hebben een paar deelnemers hun setups gedeelt, wil je zelf aan de slag dan is de Fixed setup een goede basis!
    Niel Hekkens
    Dennis Gerressen

Weer
    De weer instelling voor de Inside Sim Racing 200 zijn als volgt:

Temperatuur: 78F
    Luchtvochtigheid: 55%
    Windrichting: Noord
    Windsnelheid: 2MPH
    Skybox: Partly Cloudy

Livestream
    Global Simracing Channel

Links
    Digitalracing.nl
    Gathering of Tweakers
    Global Sim Racing Channel
    Joined Simracing Fanatics

Sponsors
    The Bob Shock
    Derek Speare Designs
    Fanaleds
    Inside Sim Racing
    UGX Race Simulators
    Gathering of Tweakers

Admins
    Dennis Gerressen
    Niel Hekkens
    Jeroen Ursem
    Roy Visser
    Joep Willemsen
    Laatst gewijzigd door Roy Visser; 21 februari 2014 om 11:59
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

Om alvast in de stemming te komen:

En een video van Hotlaps, dat komt wel van pas om de lijn te leren.

Naam
    Niel

Standaard

Vanavond heb ik tijd over en wil gaan oefenen op Darlington. Nog meer mensen hier interesse in?

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Kan geen kwaad denk ik.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Naam
    Niel

Standaard

Ik heb de sessie voor vanavond ingepland. Start om 19:30 en duurt 2 uur.

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

I'm in!

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Ziet eruit als een pittige oval dus ik kom ook even kijken

Naam
    Niel

Standaard

Sessie is up!

Naam
    Niel

Standaard

Het was goed om te zien dat er toch heel wat mensen op de oefensessie zijn af gekomen!

Naam
    Tim

Standaard

Even een vraagje aan de ervaren oval rijders. Wanneer ik road races rijd, hanteer ik voor de meeste auto's 1 vaste setup die ik per circuit licht aanpas. Doen jullie dit ook bij ovals? Ik merkte gisteren namelijk dat ik met mijn Michigan setup ongeveer een seconde sneller was dan met de Darlington fixed setup maar deze voelde wel erg twitchy en daardoor niet heel comfortabel aan.

Naam
    Dennis

Standaard

Ik probeer het niet eens met een set-up van een andere baan. Vaak zijn deze zo verschillend dat het weinig nut heeft. Meestal staan er op de fora's van iRacing genoeg gedeelde set-ups. Soms van oudere seizoenen die met lichte aanpassingen prima werken. Darlington wordt minder gebruikt en is dus lastig om ene set-up voor te vinden. Wat ik had na aanpassing van de Fixed heb ik als bijlage toegevoegd.
    Al zal Darlington heel anders zijn dan Michigan, daar is de set-up veel belangrijker. Hier zal overleven en uit de problemen blijven mijn doel zijn. Als ik überhaupt mee kan doen....

DG Darlington.sto
    DRNL Championships:

Standaard

Ik weet nog dat darlington 1 van de allereerste ovals was waar ik op reed. Dus ik kijk er wel naar uit

Naam
    Niel

Standaard

Ik begin de baan weer door te krijgen. Gisteren iets meer dan 100 rondjes gereden waaronder een run van meer dan 50 rondjes. Lekkere constante tijden en maar 4 keer de muur gekust.
    Hopelijk kan ik de komende trainingen meer in packs gaan oefenen.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

De fastrepair die we hebben zal door iedereen gebruikt worden bij de eerste pitstops vrees ik

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Naam
    Dennis

Standaard

Van de volgende mensen hebben wij tot op heden geen reactie gehad of ze wel/niet meer doen met de Inside Sim Racing 200.

Kevin Vekemans | Jarno Pannekeet | Wim Stockmans | Kevin Duwel | Diederik Marsman | Eric Mulder | Chris Zijlstra | Yoeri Flossie | Wilfred Rentzenbrink | Onno Naber | Freddie Besems | Jeremy van de Kraats | Jan Breman | Nanno van der Poel | Jeffry Schoenmakers | Jeffry Tanghe | Fokke Antonides | Robin van Brenk | Jeroen Keizer | Nigel de Jong | Willem van Zoeren

Wij zien graag van een ieder een reactie. Dus ook als je niet mee kunt doen. Zo kunnen wij ruim op tijd de startlijst opmaken en de mensen op de reservelijst een berichtje doen dat ze mee kunnen rijden. Mocht je nog niet gereageerd hebben, dan kun je de registratie link vinden in de aanmeldings PM die je van de week in je iRacing PM box hebt ontvangen. Heb je deze niet meer of nooit ontvangen. Laat dit dan zo snel mogelijk weten aan een van de admins.
    DRNL Championships:

Naam
    Dennis

Standaard

Kleine promo video gemaakt met beelden uit de Boss Tires 200.

DRNL Championships:

Naam
    Niel

Standaard

Ik vorige week ook gepobeerd om wat te fabriceren. Hij is nog WIP en feedback/hulp is welkom.

Deze week zijn er weer oefen sessies op dinsdag en donderdag. Het is aan te raden om te oefenen met mensen om je heen, want de baan is smal!
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden

Naam
    Tim

Standaard

Thanks, zal hem morgen even uitproberen!

Ik moet Dennis ook nog bedanken voor het delen

Naam
    Niel

Standaard

De start lijst voor de Inside Sim Racing 200 is ook bekend en staat op de website. Alle reserves hebben als het goed is een PM van Dennis gekregen.
    http://www.joinedsimracingfanatics.nl/drivers/

Morgenavond en donderdagavond zijn er weer officiële test sessies. Beide avonden van 20:00 tot 22:00 uur.
    Tot op de baan!

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

donderdag is er de eerste DRGTC wedstrijd
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Kan blijkbaar weer meedoen. Morgenavond wat rondjes afhaspelen.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darthwillie Bekijk bericht
    donderdag is er de eerste DRGTC wedstrijd
    Klopt, maar er zijn er genoeg die hier niet meerijden, dus dan kunnen die mooi oefenen. Trainingsessies stonden al ruim een maand geleden ingepland, die laten we mooi zo staan

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Naam
    Niel

Standaard

Het was een goede training gisteren! Ik heb nog wat aan mijn setup kunnen veranderen. Later deze dag/week zal ik hem uploaden.

edit:
    Klein verslagje en de resultaten van de Piston Cup practice van gisteren, kan je hier vinden.
    Laatst gewijzigd door NielHekkens; 19 februari 2014 om 10:55

Naam
    Niel

Standaard

Omdat er vanavond niet zo heel veel mensen in de sessie waren, zal ik morgenavond nog een oefen sessie hosten.

Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Nice Niel

伊莫拉

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten