Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 201

Discussie: [GTC2] | Algemene thread

Senior Member Manuel's schermafbeelding

Standaard

Vraag: nu het DRGTC2 wordt georganiseerd, betekent dit dat de PR races voorbij zijn ?

DigitalRacing.nl

Standaard

De PR races gaan waarschijnlijk nog wel plaats vinden, maar minder frequent. Dee focus ligt op het DRGTC.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Ik was deze auto aan het painten om gratis weg te geven via mijn TP showroom maar nu de GTC2 er is kan ik er misschien hier iemand blij mee maken. First come, first serve. Graag per PM.

DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Volgens mij was Bob hiernaar op zoek?

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Volgens mij rijd Bob al in een Zippo

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Ik heb idd dit ideetje geopperd in gesprek met Dennis, maar ik ben al wel voorzien van een livery
    Maar tof om te zien Dennis, hij staat goed op de Ruf
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

DigitalRacing.nl

Standaard

Strakke actie, Dennis.

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Gaaf... Ik heb er veel zin an......... Moet ik nu een livery gaan maken. Wel veel mooie liverys al zeg.......
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member Stefan's schermafbeelding

Standaard

De TFR RUF's voor Jasper Groeneweg en mij zijn inmiddels ook klaar.

Standaard

In de tekst bij de c-spec hebben ze het over awd: http://members.iracing.com/membersit...il.do?carid=48

Gave liveries heren!
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Senior Member Victor's schermafbeelding
    Naam
    Victor Elsenaar

Standaard

Ik pas, niet om de reden dat ik niet kan maar omdat ik deze auto lastig vind om te beheersen.

De Track is gewoon makkelijker om op de baan te houden als het mis gaat, ook al rijd ik er statistisch trager mee.

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Dat is even ongelukkig Robert, als je bij cars alle rufs laat zien (op plusje klikken) zie je ze alle 4 staan. Als je de ruf c-spec geselecteerd hebt en je klikt erop om de details te zien krijg je de details van de ruf awd.

Dit is de correcte: http://members.iracing.com/membersit...il.do?carid=52
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Ah, ik had de c-spec uit de hoofdlijst gekozen. Logisch dat ik dan gelijk die specs verwacht. Vreemd opgezet zo, met die tekst. We zullen het aanpassen. Want dan klopt het verhaal over meer vermogen ook niet bepaald...
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert Saalmink Bekijk bericht
    Ah, ik had de c-spec uit de hoofdlijst gekozen. Logisch dat ik dan gelijk die specs verwacht. Vreemd opgezet zo, met die tekst. We zullen het aanpassen. Want dan klopt het verhaal over meer vermogen ook niet bepaald...
    Ik vind het ook niet logisch, maar zag waar de verwarring door kan onstaan.
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Victor Bekijk bericht
    Ik pas, niet om de reden dat ik niet kan maar omdat ik deze auto lastig vind om te beheersen.

De Track is gewoon makkelijker om op de baan te houden als het mis gaat, ook al rijd ik er statistisch trager mee.
    Ik zit met het idee om bij verschillende races een test server te hosten speciaal voor mensen die wat extra hulp en aanwijzingen willen hebben op hun rijstijl. Ik heb dit heel in het begin bij de drtcc ook gedaan, en ook vanuit sra wel vaak achter mensen aangereden puur om hun rijstijl te bekijken en te helpen. Volgens mij bij jouw ook gedaan.

Die servers zullen alleen beschikbaar zijn voor mensen die willen leren, en afhankelijk van de interesse zal ik er nog misschien wel een instructeur bij vragen waarvan ik denk dat die het goed uit kan leggen. Ik heb er altijd positieve reacties op ontvangen en op mijn manier van uitleggen zelfs complimenten ontvangen door mensen die het in het echt doen. Ik verwacht wel dat er interesse voor is, en snap dat de moeilijkheidsgraad van de auto misschien afschrikt, maar als je de auto van een ander standpunt benaderd, denk ik dat je er enorm veel van kunt leren.

Ik zou het persoonlijk erg jammer vinden als je je niet inschrijft
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Darthwillie's schermafbeelding

Standaard

ruf is absoluut niet mijn wagen (duitse scheisse ) maar ik vind het te leuk dat er weer een league is dus ik doe zeker mee
    Your mouth is open, sound is coming from it. This is never good.

No one has ever made himself great by showing how small someone else is.

Celebrate finish lines, not finish times

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht
    Ik zit met het idee om bij verschillende races een test server te hosten speciaal voor mensen die wat extra hulp en aanwijzingen willen hebben op hun rijstijl. Ik heb dit heel in het begin bij de drtcc ook gedaan, en ook vanuit sra wel vaak achter mensen aangereden puur om hun rijstijl te bekijken en te helpen. Volgens mij bij jouw ook gedaan.

Die servers zullen alleen beschikbaar zijn voor mensen die willen leren, en afhankelijk van de interesse zal ik er nog misschien wel een instructeur bij vragen waarvan ik denk dat die het goed uit kan leggen. Ik heb er altijd positieve reacties op ontvangen en op mijn manier van uitleggen zelfs complimenten ontvangen door mensen die het in het echt doen. Ik verwacht wel dat er interesse voor is, en snap dat de moeilijkheidsgraad van de auto misschien afschrikt, maar als je de auto van een ander standpunt benaderd, denk ik dat je er enorm veel van kunt leren.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Tijdens de laatste meeting heb ik gesproken met Joan Somers en die had daar identieke ideeën over. Ik hoop dat we een manier kunnen vinden waarop we nieuwe deelnemers iets kunnen leren. Er zijn legio voorbeelden te noemen van mensen die beter zijn geworden door te gezamenlijk te testen. Niet alleen met de auto maar ook met de setups, de race- lijnen, het onderling racen enzovoort.

Je hebt altijd een vrije keuze en je moet niets doen tegen je zin in. Maar, net zoals Roy, heb ik je graag op het circuit.

Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Tof aanbod Roy.

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Top initiatief, Roy
    hopelijk werkt deze link wel..

Livestrong, drive yellow

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht

Ik snap vooral niet goed waarom er in deze format voor de C spec wordt gekozen. De C spec is in mijn ogen een pure cup wagen zoals die wordt gebruikt in de Porsche Supercup. Races van maximaal 25-30 minuten dus waar de wagen ook perfect voor gemaakt is. (Er is een reden dat die gebruikt wordt in de ruf cup en de races maximaal 25 minuten zijn.) Hier gaan we meteen richting 45 minuten, wat mij meer een gt gevoel aflevert. GT3 races zijn tegenwoordig ook maar een uurtje lang... Mij lijkt de Track Spec gewoon veel geschikter om met deze format aan de slag te gaan.

Pas op, ik vind de C spec echt tof en uitdagend (vooraleer ik weer verwijten naar mijn hoofd krijg geslingerd dat ik er gewoon niet mee overweg kan), maar voor mij past het gewoon veel minder in deze format, wat ik wel jammer vind omdat het realisme gevoel een duikje neemt, en dat net hetgene is wat ik altijd zo gaaf vind aan de DRNL competities.

Maar goed, dat is een persoonlijk gevoel, en is allesbehalve aanvallend bedoeld. Just my 2 cents.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member Stefan's schermafbeelding

Standaard

In de ALMS werd ook jaren gebruik gemaakt van cup versie. Dit zijn races van 2 uur tot zelfs 12 uur en vaak waren dit de meest spannende gevechten in het gehele veld. Ik zie niet in waarom de cup versie niet geschikt zou zijn voor 45 minuten races.

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Bekijk bericht
    In de ALMS werd ook jaren gebruik gemaakt van cup versie. Dit zijn races van 2 uur tot zelfs 12 uur en vaak waren dit de meest spannende gevechten in het gehele veld. Ik zie niet in waarom de cup versie niet geschikt zou zijn voor 45 minuten races.
    Dat wist ik dus niet. Maar goed, zoals ik zei is het puur een persoonlijk gevoel. Wat niet wegneemt dat ik met veel plezier ga deelnemen.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Je ziet de cups zelfs aan de start van 24 uur wedstrijden verschijnen. 45 minuten zou dus geen probleem moeten zijn.

Standaard

Ik vind zelf vooral de looks passen bij de snelheid. En is 45 minuten niet nog steeds een sprint race?

En de wagen is absoluut een hand vol, maar oh zo rewarding!

Member Jasper Groeneweg's schermafbeelding
    Naam
    Jasper Groeneweg

Standaard

Hallo allemaal, erg tof dat er weer een kampioenschap georganiseerd wordt, de vorige editie met de McLaren smaakte naar meer Deze keer in de Ruf C-Spec, een erg toffe auto. Het is een auto die enige oefening vergt, maar niet extreem moeilijk is imo. De wagen nodigt wel uit tot close racen, heb tot nu toe erg veel lol gehad in de officiele Ruf Cup serie!

Zag dat een paar mensen hun twijfels hadden bij het onder controle houden van de auto. Helaas is, zoals wel vaker het geval bij iRacing, de baseline setup niet erg stabiel. Kijk hiervoor vooral in het setup topic op het iRacing forum, zeker gezien de synchronisatie met Grand-Am (WSCS) zullen hier voldoende sets beschikbaar zijn:
    http://members.iracing.com/jforum/po...t/3227313.page

Ook heb ik nog een paar vraagjes als dat mag, misschien is dit al ergens te vinden maar ik kon het niet vinden:
    - Is er 100% fuel beschikbaar, of zal hier een restrictie op geplaatst worden zodat je pitstops krijgt?
    - Zal een rollende of stilstaande start gebruikt worden?

Tenslotte, als mensen nog paints zoeken om wat voor reden dan ook, ik heb hier een collectie gepost van geshared liveries:
    http://members.iracing.com/jforum/po...t/3227729.page

Alvast erg bedankt voor het organiseren van deze serie, heb er veel zin in!

- Jasper Groeneweg

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten