Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 201

Discussie: [GTC2] | Algemene thread

DigitalRacing.nl

Standaard [GTC2] | Algemene thread

Aankondiging: GTC2
    April 2013 alweer, verstomden de laatste motorgeluiden van de meer dan 40 deelnemers van een officiële DigitalRacing.nl competitie. De seizoensfinale van het GTC in Interlagos was gelijk, al wisten we dat toen nog niet, de laatste race in een DRNL competitie. Er is sindsdien veel gebeurt. We zijn dan ook verheugd om het eerste wapenfeit van deze wijzigingen in competitievorm aan te kunnen kondigen: het GTC2!

GTC
    GTC staat binnen DRNL voor GT races van gemiddelde lengte. Voor het GTC2 is dat 45 minuten. Op het scherpst van de snede wordt gestreden in gelijkwaardig materiaal, waarin continu de strategische balans moet worden gezocht tussen sprint en endurance gedachten. Dat hele gevoel nemen we mee naar het GTC2.

De auto
    De grootste wijziging betreft het materiaal. Dat blijft voor iedereen gelijk, alleen maken we voor seizoen 2 de overstap van de McLaren MP4/12C GT3 naar de RUF RT 12R C-Spec. Een compleet andere auto qua concept, qua rijden en qua beleving. Motor achterin, meer vermogen maken het verschil enorm. Bestaande setups kunnen de prullenbak in, het wordt een verse start.

De races
    De kalender is niet minder spectaculair. We volgen voor een deel de iRacing kalender om het oefenen meer relevant te houden en de aanschaf van circuits te relativeren. Donderdagavond is traditioneel de avond voor het GTC, en dat blijft zo. De DigitalRacing.nl kalender voor het GTC2 ziet er daarmee als volgt uit:

20 februari 2014 Road America
    6 maart 2014 Sebring
    20 maart 2014 Road Atlanta
    3 april 2014 Spa Francorchamps
    10 april 2014 Gilles Villeneuve
    24 april 2014 Bathurst (enige buiten de iRacings World Sportscar Series kalender)

Tijdschema

De evenementen hebben het volgende tijdsschema:

19.35 - Inloggen / Vrije training
    20.15 - Kwalificatie
    20.45 - 21.30 - Race (45 Minuten)

Sponsoring

Als sponsor hebben we een bijzonder speciale weten te strikken: bij velen al bekend, 1705 by Niels Tieman zal een mooie prijs ter beschikking stellen. Hij zal een mooie tekening maken van de auto van de winnende deelnemer. Wie dat is, bepalen we later. We willen iedereen een kans geven namelijk.

Reglementen
    Voor een belangrijk deel zijn we gebonden aan de iRacing reglementen, maar deze zullen we als vanouds aanvullen met ons eigen DRNL reglement. Deze worden binnenkort gecommuniceerd.

Carset
    Vanaf de eerste (online) competities heeft DigitalRacing.nl hoge eisen gesteld aan haar carsets. Het is immers een belangrijk aspect van het racen en de herkenbaarheid van een coureur. Ook in deze competitie vragen we jullie maximale creativiteit. Misschien is het voor sommigen de tijd gekomen om een oud design uit de hoge hoed te toveren of juist een compleet nieuwe. Voor eventuele vragen bij de carset kan je terecht in ons forum. ( Custom Painting and Sharing )

De bolide kan tot en met 16 Februari worden ingeleverd via: niels@digitalracing.nl

Verplichte toevoegingen

Om er voor te zorgen dat alle bolides hetzelfde ogen en de sponsor de nodige aandacht krijgt, hebben we een aantal files beschikbaar gesteld in de download sectie op de frontpage. In de RAR-file vind je 3 bestanden. Een PSD met de benodigde layers en een tweetal PNG's. De eerste PNG heeft alle opties en de tweede PNG bestaat alleen uit de verplichte toevoegingen.

Trading paints

Ondanks dat er een carset verschijnt is het voor iedereen een optie om Trading Paints te gebruiken. Dit programma stelt iedere iRacer in staat om andermans designs in te laden, terwijl je ingame bent. Een volledige uitleg over het gebruik van Trading Paints, volgt spoedig op DigitalRacing.nl.

Inschrijven
    Geduld al op? Je kunt je vanaf nu inschrijven op www.digitalracing.nl. Log in en schrijf je in! Er is geen teamkampioenschap.

DigitalRacing.nl

Standaard

-Gereserveerd-

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard

C-spec geeft toch geen 4 wiel aandrijving? Zover ik weet alleen RWD.
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Al een tijdschema bekend?

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielHekkens Bekijk bericht
    C-spec geeft toch geen 4 wiel aandrijving? Zover ik weet alleen RWD.
    Er komt eindelijk weer een officiele DRNL serie, en dit is de eerste reactie? Jammer, ik heb er gelukkig wel zin in De Jäger porsche staat te trappelen!

Stap misschien nog over naar een andere klassieke livery, maar ik denk niet dat ik wat ga veranderen
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Senior Member Koos's schermafbeelding
    Naam
    Koos de Boer

Standaard

Mooi!
    Morgen mijn agenda eens napluizen om te zien hoe dit roostertechnisch voor mij uitpakt.

Senior Member NielHekkens's schermafbeelding
    Naam
    Niel

Standaard DRGTC2 | Algemene thread

Het viel mij alleen op, sorry.
    Laatst gewijzigd door NielHekkens; 4 februari 2014 om 23:25
    "I'm on fire. I'm on fire."
    - Ricky Bobby

DigitalRacing.nl Tjello's schermafbeelding
    Naam
    Marcel Bosman

Standaard

Ik kan niet wachten een uberkalender trouwens, duimpje
    Onto the throttle nice tailout action, more tailout action and back the other way. Almost having a proper tankslapper on, still on the throttle tho. - Vicky Butler-Henderson

Senior Member Bram Van Der Stichelen's schermafbeelding
    Naam
    Bram Van Der Stichelen

Standaard

Jammer dat alle races net in weken vallen waarin ik net de late shift heb. Elke dag dus maar thuis rond 20h15... Misschien toch eens kijken of ik niet van shift kan wisselen.

Mooie kalender wel. Ga er toch zoveel mogelijk proberen meenemen.
    http://www.flickr.com/photos/bramvds/

Seth: Hey, do not insult Death Cab.
    Summer: It's like one guitar and a whole lot of complaining.

Senior Member Richard117's schermafbeelding
    Naam
    Richard Kortland

Standaard

Oeps, valt bijna allemaal in mijn late dienst. Alleen de laatste 2 wedstrijden kan ik meedoen...
    Maar dat ga ik dan ook zeker doen!

Overigens complimenten voor de te winnen prijs, unieker kun je het bijna niet krijgen

"Overtaking is an art"

Standaard

ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

Toffe kalender Ik doe mee!
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard117 Bekijk bericht
    Overigens complimenten voor de te winnen prijs, unieker kun je het bijna niet krijgen
    Graag gedaan. Ik heb enorm lang getwijfeld over deze stap maar ik wil het in elk geval een keer geprobeerd hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjello Bekijk bericht
    Ik kan niet wachten een uberkalender trouwens, duimpje
    We racen, afgezien van Bathurst, mee met de World Sportscar Series. En dat is best een mooie kalender.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roy Visser Bekijk bericht

Wat is het toch een heerlijke livery. Simpel maar doeltreffend.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobVSomeren Bekijk bericht
    Toffe kalender Ik doe mee!
    Ik zal je Zippo asap updaten.

Senior Member Jeroen Ursem's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Ursem

Standaard

Wipje

伊莫拉

Drove the 3rd placed Ultimatecarpage.com BMW GTR on Imola (ZAC3) and Monza (ZAC5)
    Drove the 3rd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Imola (DRTCC8)
    Drove the 2nd placed AMP Racing Team Alfa Romeo on Brands Hatch Indy (DRTCC8)
    Drove the 3rd placed Mattel Racing Team KIA Optima on Zolder and overall 3rd in the standings (KOC)

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Hey Roy!

Nu moet ik een heel nieuw ontwerp gaan kiezen voor mijn auto. Ik heb de laatste DRNL competities altijd in een Jagermeister livery gereden

Dit betekend dus dat ik wel weer mee wil gaan doen
    Power by Cosworth

Senior Member Pascal de Birk's schermafbeelding
    Naam
    Pascal de Birk

Standaard

Wiehoe!! Dé reden voor mij om de Ruf aan te schaffen!!
    Ik doe mee!

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Leuk! Daar heb ik zin in. En het begint al over twee weken. Is er nog een bepaalde deadline voor het inschrijven en het inleveren van de livery?
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member
    Naam
    Bart Hendrikx

Standaard

Mooie kalender, alleen echte circuits. Jammer van de donderdag, dat past bij "ons" niet volgens Ijnske. Bummer....., Heel veel plezier iedereen.

Senior Member Tom Van Put's schermafbeelding

Standaard

Donderdagen kan ik jammer genoeg niet... heel spijtig. Veel plezier!

DigitalRacing.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferroeni Bekijk bericht
    Leuk! Daar heb ik zin in. En het begint al over twee weken. Is er nog een bepaalde deadline voor het inschrijven en het inleveren van de livery?
    Tot en met 16 Februari, Jeroen.

Senior Member Stefan's schermafbeelding

Standaard

Ik zal proberen zoveel mogelijk races mee te pakken maar omdat ik over twee maanden ga verhuizen weet ik nog niet of ik alle racen in april mee kan doen.

Senior Member Tim's schermafbeelding
    Naam
    Tim

Standaard

Goed om te zien dat er een competitie word georganiseerd en wat een mooie kalender! Ik heb me echter al ingeschreven voor de Piston Cup en 1 race per twee weken is voor mij meer dan voldoende. Ik denk dus dat ik deze aan me voorbij zal laten gaan, maar m'n handen jeuken wel. Twijfel, twijfel...

Standaard

Exact hetzelfde hier Tim. Plus dat ik een aantal races sowieso al niet kan en donderdag altijd een lastige avond is. Reservelijstje wordt het voor mij denk ik.

Senior Member Dennis's schermafbeelding
    Naam
    Dennis

Standaard

Van de partij. Had persoonlijk liever nog twee extra races gezien maar desalniettemin een mooie kalender.
    DRNL Championships:

DRGTC2 - DRTCC8 - DRTCC9 - DRFR2

DigitalRacing.nl

Standaard

Het heeft tijd nodig. En of we die tijd krijgen is de vraag. Maar dat is een compleet andere discussie.

We willen wat 'rustiger' beginnen met deze kalender. DRNL heeft een tijd stil gelegen en we moeten aan de community laten zien dat we er weer zijn. En dat we in de tussentijd zaken hebben aangepast en verbeterd. Voor het volgende seizoen hebben we al wat wensen klaar liggen. We gaan ons best doen om jullie, de deelnemers, een mooi kampioenschap te bieden zoals het DRNL betaamd.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten