Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 108

Discussie: DRGTC2 | Geruchten, persberichten en team presentaties

Standaard

Another beauty for the carset

Ik kan weer niet wachten op de eerste screenshots en hopelijk filmpjes vanaf het circuit!
    Laatst gewijzigd door Bram Kocken; 13 februari 2014 om 11:25

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Thnx voor jullie commentaar en steun
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Senior Member Brett Pit's schermafbeelding
    Naam
    Brett Pit

Standaard

Mulders nieuw gezicht voor BSRT

Na de perikelen rondom Van Someren en Q-Dance was het al snel duidelijk dat er toch nog iets zou gebeuren voor de DRGTC2. Niemand minder dan Ruud Mulders werd zojuist aangekondigd als nieuwe rijder van het team. De coureur van RKM Racing (DRGTC) maakte de overstap naar het team van BSRT. "Ik had na de DRGTC al met Bob gesproken over het gebruiken van een BSRT wagen voor de volgende league. Na zijn bekendmaking bij Team Zippo nam ik direct contact met hem en Q-Dance op." Aldus Mulders. "Gelukkig zijn het mannen van hun woord en staat er nu een geweldige Q-Dance BSRT op de grid van de DRGTC2"

Mulder reed vanmiddag al de eerste rondes met de RUF. Zijn tijden werden angstvallig geheim gehouden, maar alle ogen waren toch al meer gericht op de o zo herkenbare, maar brute wagen.

Brett Pit
    Laatst gewijzigd door Brett Pit; 13 februari 2014 om 22:23
    Reporter

SBC | League Admin BobVSomeren's schermafbeelding
    Naam
    Bob van Someren

Standaard

I like him alot! Thx Niels voor weer een heeeeeerlijke BSRT en succes Ruud in de BSRT
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

De livery past weer goed zeg!
    Power by Cosworth

Standaard

Hij's weer fijn!

Senior Member eansys's schermafbeelding
    Naam
    Eric Nannings

Standaard

Wordt weer een prachtig veld met bolides...
    It takes Chuck Norris 20 minutes to watch 60 Minutes http://www.chucknorrisfacts.com

Member M.vdBroek's schermafbeelding
    Naam
    Mark van den Broek

Standaard

DRGTC de debuutleague van Serenity Motorsports

Nog maar een kleine week te gaan voor de DRGTC van start gaat, zojuist heeft Serenity Motorsports een klein persmomentje gehouden. "Het is belangrijk om een persmoment te houden, zeker voor een gloednieuw team als wij. Dit wordt onze eerste league dus alle naamsbekendheid is welkom". Aldus teameigenaar en rijder Mark van den Broek.

Deze namiddag is de auto van Serenity Motorsports gepresenteerd. De auto werd omgeschreven als "Een erg simpel maar effectief design"

"We moeten realistisch blijven, natuurlijk willen we graag vooraan rijden op de eerste plek, maar dit seizoen concentreren we ons op de gevechten in de achterhoede. Het gaat ons vooral om ervaring opdoen en gelukkig krijgen we daar ook alle ruimte voor." Als reactie op de vraag wat het doel dit seizoen van Serenity Motorsports was.
    SM|M.vdBroek

Serenity MotorSports

Standaard

Nice, ik ben altijd groot fan geweest van de offset strepen! De UPC test wagens hadden ze ook altijd, en de SRA wagens rijden ook altijd met offset strepen, misschien simpel, maar ik houd ervan!
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Naam
    Bob van Someren

Standaard

Ik vind hem stoer, alleen een beetje kaal (weinig sponsoring).
    Ik ben het ook met Roy eens, offset strepen is nais
    DJ Fennec.nl
    Twitch TV
    Sporting immortality doesn't come easy!

Member M.vdBroek's schermafbeelding
    Naam
    Mark van den Broek

Standaard

Thanks heren!

Mijn eerste skin dus vandaar dat ik me nog niet aan de ingewikkelde skins wil wagen
    SM|M.vdBroek

Serenity MotorSports

DigitalRacing.nl

Standaard DRGTC2 | Geruchten, persberichten en team presentaties

Als je hulp nodig hebt of photoshop gerelateerde vragen mag je me gerust lastig vallen.

Maar een goed begin is het halve werk. 👍

Standaard

Teampresentatie Vergil Racing

Tijdens de winterstop gingen de dagen voor de coureurs niet snel genoeg, vol ongeduld zaten ze al weer vooruit te kijken naar de voorjaarstest. Het Vergil Racing team is afgelopen week naar Amerika afgereisd voor het nodige test werk voorafgaand aan de start van een nieuw kampioenschap. Vanaf Road America presenteert het Vergil Racing team op vrijdagavond de kleurstellingen van de RUF RT 12R aan de pers. Het team komt uit met drie coureurs, genaamd: Gert Hagedoorn, Thomas Arends en Edwin Bos.
    Met nog iets minder dan een week te gaan voor de start van de eerste wedstrijd van het kampioenschap is het een drukte van belang met teampresentaties. Op Road America kwam de aanwezige pers bij elkaar om voor het eerst de kleuren te bewonderen waarmee het Vergil Racing team zal gaan racen.

Dat de heren in deze samenstelling gaan strijden is geen toeval. Zo gaat de geschiedenis terug naar 2011, waar Edwin en Thomas samen naar Silverstone afreisden om de Nederlandse delegatie van de GT Academy te vertegenwoordigen. Helaas won geen van beide en is zelfs Thomas na een avontuur in het Dutch GT weer terug bij het simracen. Ook Gert kent zijn roots in de GT Academy en legde daar in 2012 de basis voor het team: Vergil Racing. Edwin en Thomas waren snel geprikkeld en zijn na een lange afwezigheid weer terug op het virtuele circuit.

Thomas blijft in zijn verwachting voor het nieuwe seizoen realistisch:”Ik ga na lange afwezigheid hopelijk weer strijden om podiumplekken, ondanks mijn lange periode van stilte hoop ik gedurende het seizoen wel een stijgende lijn te kunnen laten zien. Ik teer op mijn ervaring die nog stamt uit de tijd van Live for Speed. Hier was de FZ50 GTR (gebaseerd op een Porsche GT3) mijn favoriete auto. Er kan veel veranderen in een korte tijd, in die auto behoorde ik tot de wereldtop, nu lijkt het alsof ik weer terug ben bij af”.

Op zijn YouTube kanaal (youtube.com/gurdi82) zal Gert de fans onder zijn hoede nemen: “Ik zal een onboard livestream beschikbaar stellen zodat ook de thuisblijvers voorzien kunnen worden van spectaculaire beelden vanuit Road America, live zal ik laten zien dat ik ga voor het maximaal haalbare. Een podium zou mooi zijn voor een nieuwkomer”. Ook Edwin gaat voor het maximaal haalbare: “Het was een last minute beslissing om te kiezen voor dit kampioenschap, Na het aantrekken van een extra sponsor was er meer ruimte in mijn budget en was een Logitech G27 snel in huis gehaald. Gelukkig bleef er genoeg over voor drie kleuren verf en kunnen we ook nog stijlvol aan de start verschijnen. Ik zie kansen om het podium te bestormen, laat ik het daar op houden”

Nu de nieuwe kleurstelling bekend is zal het Vergil Racing team zich de komende dagen verder gaan voorbereiden op Road America, het circuit waar op 20 februari 2014 het DTGTC2 kampioenschap wordt afgetrapt. Thomas zal er echter nog niet bij zijn, hij hoopt op een invalbeurt vanaf de tribune bij de Europa League wedstrijd Ajax - FC Basel en zal direct naar Sebring afreizen na het laatste fluitsignaal.

[GTC2] Round 1: Road America [Onboard livestream Gert Hagedoorn]

Teammanager Vergil Racing

Senior Member Ruud Mulders's schermafbeelding
    Naam
    Ruud Mulders

Standaard

Vergil mooi jullie er bij te hebben. Leuke presentatie!
    "If everything seems under control, you’re not going fast enough."

Standaard

Mooi
    DigitalRacing.nl
    "I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow is not looking good either."

Naam
    Bob van Someren

Standaard

Leuke presentatie heren

DigitalRacing.nl

Standaard

Dat is een beste presentatie. Zo zie ik ze graag. 👍😃

Standaard

Nice! Wat GT Academy gasten erbij is wel tof, benieuwd naar jullie pace/ervaringen
    ZAC2 1st |ZAC3 1st |ZAC4 2nd |ZAC5 2nd |DRTCC1 1st |DRTCC2 2nd |iROC 2nd |iROC2 3rd |DRMX 2nd |DRGTC 3rd |TT 2nd |DRFR1 2nd

- Welcome to the island of misfit toys.

Junior Member Thomas's schermafbeelding
    Naam
    Thomas Arends

Standaard

Thanks mannen!

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Mooi presentatie en veel succes tijdens de DRGTC2.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Senior Member RSRoy's schermafbeelding
    Naam
    Roy Diederen

Standaard

Leuk om na jaren weer tegen Thomas te kunnen racen. In de Live For Speed tijd is hij jaren mijn teamgenootje geweest en hebben we samen oa het Nederlands team kampioenschap gewonnen.

Veel succes mannen.
    Power by Cosworth

Senior Member joansom's schermafbeelding
    Naam
    Joan Somers

Standaard

Altijd leuk vers bloed hier bij DRNL en zo te lezen ook nog snel bloed
    Zou Storm al extra traningsrondjes aan het maken zijn..?

Edit: ik vlak ook andere snelle jongens zoals bijv Roy niet uit, maar die maken altijd veel rondjes
    Livestrong, drive yellow

Standaard

Jeutje wat een hoop reacties, leuk.
    De overige auto's en/of teampresentaties zijn overigens een leuke toevoeging aan de hele competitie, complimenten!

Tot donderdag!

Senior Member Koos's schermafbeelding
    Naam
    Koos de Boer

Standaard

Hanzestad Racing weer van de partij

Een nieuwe competetie binnen DRNL, dat kan ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan.
    Hoewel de wagen niet mijn voorkeur geniet en het racen op de donderdagavond voor mij ook verre van ideaal is, heb ik toch maar besloten in te schrijven. Hanzestad Racing heeft voor de DRGTC2 ondersteuning gevonden van McGregor en DHL. En hoewel het budget bescheiden is, is het toch gelukt om de diensten van dhr. N. Tieman te verkrijgen voor het spuitwerk voor de RUF C-spec. De skin is gebaseerd op de Porsche Carrera waar Bas Schothorst in 2013 in de Carrera Cup Deutschland mee heeft gereden. Mijn oprechte dank Niels voor het mooie resultaat!

Ik kijk uit naar de seizoensopener van komende donderdag. Tijdens testwerk is wel gebleken dat ik het (wederom) niet van de absolute snelheid moet hebben. Maar hopenlijk zorgen constante rondetijden voor een bevredigend resultaat.
    Helaas is nu al duidelijk de race 2 en 3 voor mij niet haalbaar zijn. Collega's op 't werk waren best bereid tot ruilen van diensten, echter denkt m'n werkgever daar anders over vanwege wet-en regelgeving. Het is niet anders. Desondanks heb ik er veel zin in!

Senior Member Ferroeni's schermafbeelding
    Naam
    Jeroen Jonckers

Standaard

Ik vind hem geslaagd.
    iceradio.nl - geen playlist maar passie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten